Automechanici a doporučení.
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Potřebuji poradit
-
« Couvací detektor
Pred casem jsem si sehnal couvaci detektory na Octavii vcetne schema zapojeni. Nemate nekdo zkusenosti s montazi, pripadne kolik by to stalo v servisu? V servisu Skoda (nebudu jmenovat) mi rekli ze to nikdy nedelali. (Mam Octavii 2001) Jedna se hlavně o uchyceni senzoru v narazniku. -
« Re: 2 Wilhellm
spis to vytece nez to sezere. to by bylo videt asi na svickach. U tech dvouvackovych sestivalcu u mercedesu prave jsou problemy s tesnosti kolem skrine s rozvody. jsou to jen zabrusovane plochy stazene srouby a po tech letech to tam hrozne chcije. kdyz bezi motor tak na tom spoji se delaji olejove bublinky :-))) . Pujde to ven a pustim se do toho az bude cas. -
« Re: 2 Wilhellm
oleje zmizi asi litr na 1000 km. Nevim jestli to ten motor sezere, nebo to z nej vytece. Ale spis si myslim, ze to vytece. Kapalina z chladice neubyva. Jakmile bude trocha casu vlezu po to, jeste mi nekdo radil, ze by to mohlo byt vadnou funkci soupatka dodatecneho vzduchu. Jinak moc dekuji za rady -
« Re: 2 Wilhellm
To Orpheus: tam pocitac neni. Je to strikacka se stalym tokem paliva. To je prave ten problem.
To Doc: da se tam stelovat jen bohatost smesi a na specialnim pristroji snad i regulator tlaku. ten predstih nevim. Jeste jsem si dnes vsiml, ze kdyz pri vetsich rychlostech, treba pri prudkem zrychleni ze 100 na 130 a naslednem uplnem pusteni pedalu plynu, kdy jakoby brzdim motorem se z vyfuku vyvali oblak bileho koure a jakmile zase seslapnu plyn tak kour zmizi. Toto nikdy jindy nenastane
-
« Re: 2 Wilhellm
Podle toho co píšeš, bych si typnul na špatně seřízenou stříkačku, nebo špatně zapojený podtlaky což mi přijde nejpravděpodobnější a je dost možný že je špatně nastavený předstih. Tyto závady co popisuji nejčastěji vyvolávají chování motoru které popisuješ. Čaj Doc. -
« Re: 2 Wilhellm
Baterka je 88Ah nova. Pri studenem motoru to po prvnim protoceni vzdy chytne, motor se ma snahu poradne roztocit, ale po asi 5ti sekundach chcipne. V pripade, ze slapnu na plyn chcipne ihned. Toto opakuji asi 3 az 4 krat potom zacne motor ve velmi nizkych otackach bezet, vylozene slysim jednotlive valce, a musim ho nechat nekolik minut zahrat. Jestlize v tuto chvili seslapnu plyn bud to chcipne nebo zacne kuckat a strili do sani. Kdyz posleze jezdim, je to v pohode, ale kdyz zastavim, necham spadnout teplotu motoru na 40-60 stupnu nenestartuju vubec, pouze v pripade, ze sundam vzduchovy filtr,prstem stlacim pri zapnutem zapalovani klapku merice mnozstvi vzduchu, ktera v tu chvili jde zcela volne dolu a drzim ji do te doby nez se vevnitr neco jakoby natlakuje a klapku vytlaci nahoru. Je to doprovazeny jakoby skripavym zvukem. Potom to naskoci s plne seslapnutym plynem temer okamzite. -
« Re: Re:
byl jsem s tim uz v sesti ruznejch servisech, ale cim vic se v tom vrtali tim je to horsi. Dle mereni je zapalovani i cidlo start. ventilu OK, svicky jsou uplne nove, vsechny podtlaky, ktere ovladaji strikacku jsou taky OK. Zkousel jsem tam namontovat druhou vstrikovaci jednotku z nahradniho motoru, ale nic se nestalo, projevovalo se to stejne. Vsude mi jen poradili, ze levnejsi bude koupit celej druhej motor a vymenit to, nez to spravovat. Jedna se totiz o system K-jetronic u Mercedesu. Nemuzou to byt spatne tesnici vstriky? kdyz jsem je vydelal z jineho motoru, byly na nich uplne ztvrdle tesnici gumove O krouzky a nektere byly i popraskane. Bohuzel z prahy nejsem, jsem z moravy, do prahy jedu ve ctvrtek. -
« Re: Tak mam dalsi Jobovku
Je mi to jasny. Osobne se mi fakt nechce rozebirat strikacku. Udelam jeste jednu dve nadrze a uvidim. Myslim ze to tim bude, protoze se to zaclo az po tom naliti. No nic. V pondeli me ceka vymena lozisek na prednich kolech, taky se na to moc tesim. Cao Doctore a dik, ozvu se.
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!
Co se týká alarmů v součastnosti montujeme výhradně Jablotron. Tuto značku jsem si vybral po zkušenostech, jezdím totiž jako žlutý anděl se specializací na elektriku a setkal jsem se s mnoha alarmy a jejich závadamy. Nejčastější poruchy jsou: vypálené kontakty relátek blokovacích okruhů, a vymazaná paměť procesoru. Nejčastější příčinou závad na elektronice alarmů jsou poklesy a proudové špičky v elektroinstalaci. Nejvíce trpí především renomované značky jako např Kliford. V porovnání závad a funkčností všech zde na trhu dostupných alarmů, jsem dospěl k názoru že jablotron je velmi ideálním zařízením a to nejen z důvodů životnosti a funkčnosti, ale předvším nejnižší cenou alarmu ve své třídě, zajištěním servisu po celé ČR, a v případě, že montáž provede firma se školením od výrobce můžeš získat záruku až na PĚT let u některých typů alermů z produkce Jablotronu.
Na mém webu se také mužeš seznámit s funkcemi a ovládáním všech typů autoalarmů značky *Jablotron*.