Automechanici a doporučení.
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Potřebuji poradit
-
« Re: alarm+central www.autodoctor.cz
Co se týká zapojení aken k alarmu tak to je záležitost velmi jednoduchá ale funkční pouze s alarmem, né se samostatným immobilizérem. Cena montáže alarmu Ca 320 Akcent vč. materiálu je
cca. 7.000,- se zárukou 5 LET. Montáž centrálu jedny dveře účtujeme 200,- materiál na dvoje dveře
1.600,- na čtvery dveře 2.100,-. Montujeme-li alarm a centrál součastně slevujeme na montáž jedny dveře 100,- x 2 nebo x4. Co se týká ovládání oken alermem lze použít řídicí jednotku dvoje dveře 1.600,- čtvery dveře 3.200,- u některých typů el. oken není jednotka třeba a ovládají se okma relátky v ceně cca 260,-
Pokud si u nás zákazník obědná montáž všech uvedených komponentů získává navíc slevu na montáž 10% a kartu ABA typ 03. V Porovnání např. s renomovanými značkami zahraniční produkce, je cena poloviční při stejných funkcích a lepší životnosti. Čaj Doc. -
« Re: alarm+central www.autodoctor.cz
Cau Doc! Blbne mi nejak mail, tak pisu sem. Prosel jsem tvou stranku, i stranky jablotronu, libi se mi ten alarm s immobilizerem, chtel bych to tam dat vsechno i s centralem najednou. Jakou bys mi udelal nejlepsi cenu a jak dlouho ta montaz trva? nebo bych to zvladnul sam? mam to auto ted totalne rozhazeny, davam tam audio a hlavne to mam do prahy vic nez 300km. Ale to nevadi, prijel bych. U nas bych tu montaz po zkusenostech uz nikomu nesveril, neni tu moc odborniku, spis domaci kutilove jako ja, jenze ja se nevydavam za autoservis. jeste jsem u jablotronu videl nejake veci na el. zavirani oken. nevis jestli by sly el. okna, ktera nejsou ovladana pres rele, ale naprimo pres spinace napojene na 12v, upravit tak, ze by se automaticky zavrely pri zamknuti auta a aktivaci immobilizeru? -
« Re: alarm+central
Podíváš-li se na můj web, zjistíš že se specializujeme ne montáže alermů, takže montáž do Mercedesu kakéhokoliv typu není problém.
Co se týká alarmů v součastnosti montujeme výhradně Jablotron. Tuto značku jsem si vybral po zkušenostech, jezdím totiž jako žlutý anděl se specializací na elektriku a setkal jsem se s mnoha alarmy a jejich závadamy. Nejčastější poruchy jsou: vypálené kontakty relátek blokovacích okruhů, a vymazaná paměť procesoru. Nejčastější příčinou závad na elektronice alarmů jsou poklesy a proudové špičky v elektroinstalaci. Nejvíce trpí především renomované značky jako např Kliford. V porovnání závad a funkčností všech zde na trhu dostupných alarmů, jsem dospěl k názoru že jablotron je velmi ideálním zařízením a to nejen z důvodů životnosti a funkčnosti, ale předvším nejnižší cenou alarmu ve své třídě, zajištěním servisu po celé ČR, a v případě, že montáž provede firma se školením od výrobce můžeš získat záruku až na PĚT let u některých typů alermů z produkce Jablotronu.
Na mém webu se také mužeš seznámit s funkcemi a ovládáním všech typů autoalarmů značky *Jablotron*. -
« Couvací detektor
Pred casem jsem si sehnal couvaci detektory na Octavii vcetne schema zapojeni. Nemate nekdo zkusenosti s montazi, pripadne kolik by to stalo v servisu? V servisu Skoda (nebudu jmenovat) mi rekli ze to nikdy nedelali. (Mam Octavii 2001) Jedna se hlavně o uchyceni senzoru v narazniku. -
« Re: 2 Wilhellm
spis to vytece nez to sezere. to by bylo videt asi na svickach. U tech dvouvackovych sestivalcu u mercedesu prave jsou problemy s tesnosti kolem skrine s rozvody. jsou to jen zabrusovane plochy stazene srouby a po tech letech to tam hrozne chcije. kdyz bezi motor tak na tom spoji se delaji olejove bublinky :-))) . Pujde to ven a pustim se do toho az bude cas. -
« Re: 2 Wilhellm
oleje zmizi asi litr na 1000 km. Nevim jestli to ten motor sezere, nebo to z nej vytece. Ale spis si myslim, ze to vytece. Kapalina z chladice neubyva. Jakmile bude trocha casu vlezu po to, jeste mi nekdo radil, ze by to mohlo byt vadnou funkci soupatka dodatecneho vzduchu. Jinak moc dekuji za rady -
« Re: 2 Wilhellm
To Orpheus: tam pocitac neni. Je to strikacka se stalym tokem paliva. To je prave ten problem.
To Doc: da se tam stelovat jen bohatost smesi a na specialnim pristroji snad i regulator tlaku. ten predstih nevim. Jeste jsem si dnes vsiml, ze kdyz pri vetsich rychlostech, treba pri prudkem zrychleni ze 100 na 130 a naslednem uplnem pusteni pedalu plynu, kdy jakoby brzdim motorem se z vyfuku vyvali oblak bileho koure a jakmile zase seslapnu plyn tak kour zmizi. Toto nikdy jindy nenastane
-
« Re: 2 Wilhellm
Podle toho co píšeš, bych si typnul na špatně seřízenou stříkačku, nebo špatně zapojený podtlaky což mi přijde nejpravděpodobnější a je dost možný že je špatně nastavený předstih. Tyto závady co popisuji nejčastěji vyvolávají chování motoru které popisuješ. Čaj Doc. -
« Re: 2 Wilhellm
Baterka je 88Ah nova. Pri studenem motoru to po prvnim protoceni vzdy chytne, motor se ma snahu poradne roztocit, ale po asi 5ti sekundach chcipne. V pripade, ze slapnu na plyn chcipne ihned. Toto opakuji asi 3 az 4 krat potom zacne motor ve velmi nizkych otackach bezet, vylozene slysim jednotlive valce, a musim ho nechat nekolik minut zahrat. Jestlize v tuto chvili seslapnu plyn bud to chcipne nebo zacne kuckat a strili do sani. Kdyz posleze jezdim, je to v pohode, ale kdyz zastavim, necham spadnout teplotu motoru na 40-60 stupnu nenestartuju vubec, pouze v pripade, ze sundam vzduchovy filtr,prstem stlacim pri zapnutem zapalovani klapku merice mnozstvi vzduchu, ktera v tu chvili jde zcela volne dolu a drzim ji do te doby nez se vevnitr neco jakoby natlakuje a klapku vytlaci nahoru. Je to doprovazeny jakoby skripavym zvukem. Potom to naskoci s plne seslapnutym plynem temer okamzite.
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!