Automechanici a doporučení.
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Potřebuji poradit
-
« Jak to je?
Mam nasledujici problem:
Moje CRXko z 85, jemne cca po 2-3 sekundach poprdlava do vyfuku. Spalovani je v jednom valci asi dost mizerne..zacazena svicka.
Olej basti celkem zdatne, foukani z pod vicka oleje je sice ne tragicke, ale je tam.
Po bloku motoru je dost oleje, dilem kolem rozdelovace, ale zbytek tece pravdepod. pod hlavou.
Pri vysokych otackach citim v kabine spaliny.
Muj odhad je na spatne tesneni pod kebuli, nedejboze jeste na podpaleny ventily.
Jak hodne se mylim....ja vim, az to sundam, tak to zjistim.
Nejsem odbornik, ale zaclo mne to bavit.
Diky Ondras -
« Re: Pobaveni
Jo, jo. Je to těžký.
Mám teď taky jeden drobnej problém. Když stojim delší dobu, tak to pak nechce chytnout. Nevim kde je problém. Zkoušel jsem protočit jen několikrát čerpadlo bez nastartování, ale žádnej vliv to zdá se nemělo. Nevim.
Taky když je motor studenej, tak má tendenci mít díru někdy kolem 2000-2500. ot. Někdy to dělá, někdy ne. Tzn. Když se zkusim rozjet rychlejc, tak tam ta díra je. Když mu dám čas a jedu v pohodě než se trochu ohřeje, tak tu díru vlastně ani nepotkám. -
« Opel Omega model 88 - ? kontrolky na palubce
Koupil jsem pěknou Omegu, model 88, bohužel bez manuálu. Občas na mě zasvítí nějaká kontrolka a já nevím, o co se jedná. Nemůže někdo naskenovat a poslat na moji adresu příslušnou stránku z manuálu (beru i němčinu a angličtinu).
Díky.
v.manhal@worldonline.cz -
« Re: Pobaveni
Bráchovi vyřiď že není jedinej, nedávno jsem u jednoho zákazníka ve vozidle našel tajnej vypínač, kterej si omylem zapnul. Vysvětlil jsem mu funkci a on ho večer použil. Když jsem se ho ráno po opětovném dostavení se k jeho vozidlu zeptal, co se děje že to nejede, tak kroutil hlavou že neví. Skusil jsem tedy tajnej vypínač a v tom si ten chlap vzpoměl, že ho večer přepnul. Jenže on to považoval za reklamaci, tak jsem za ním jel do Jižních Čech na chalupu a ta sranda ho vyšla na dost velkej balík. Byl tak nasranej, že mě donutil ten vypínač odstranit. Nepomohlo to, už jsem u něj byl dvakrát od tý doby, zapomíná totiž vypínat světla a ivestice do pípáku na světla cca 200,- včetně montáže se mu zdá moc vysoká. Tak ho za 600,- jezdim startovat. Čaj Doc. -
« Pobaveni
Covece Docu, v sobotu jsem se celkem slusne pobavil a myslel jsem, ze te budu volat. Ale nebylo nutno:
Bracha mi poslal SMS s obsahem:"Stav se tady, nejede mi auto. Bud mam vybitou baterku, nebo tam neni benzin" to jsem fakt cumel. Takze jsem tam jel a ptam se co je. No prej to netoci motorem, tak to zkouseli roztlacit, nastartovat od nekoho ciziho pres kabely a nic. Prej pres kabely to toci, ale nechyta.
A v palubnim pocitaci u fuelu svitilo E
Takze jsem sednul do jeho auta, otocil klickem a vono nic, teda skoro nic. Rozsvitily se line kontrolky, ale motor si ani neskrabnu. Natahnul jsem kabely od svyho auta a rek brachovi, at to zkusi natocit. Tak do toho sednul a votocil. A motor jenom Bzzzzzz bzzzz a nechytacka. Zkousel to nekolikrat,motor tocil, ale nechytalo to. Rikam kurna to vypada, jak kdyby byl mrtvej imob, asi budem volat ABA. Pak jsem si rek, no tak to zkusis. Vyhodil jsem ho, sed si tam. Otocil a Vrrnnnn. Chytnul jako novej.
Von na me cumi jak puk i s Jitkou (jeho holka) a voba - jak jsi to udelal? No a ja na to. Ja nevim! Proste jsem to natocil. A pak mi to doslo.
Voni tam maj ten starej imobilizer (je to felda 96), kterej jeste nema cip v klicku, ale je zvlast. No a je nenapadlo, ze se za 30s (nebo kolik) sam vypne. Takze tocili klickem, roztlacovali auto, startovali pres kabely a celou dobu meli vypnutej Imob. Fakt jsem se krute bavil. No muj bratr je tak trochu technickej talent :O)))
Este se tam stala jedna vec. V jednom aute asi o 10m dal nasli predtim klice ve dverich. No a Jitka se rozhodla je tam nechat, ze prej kdyby ji nekdo videl, tak by si myslel, ze to chce ukrast a protoze je slusna a poctiva, tak se co 5 minut behala koukat jestli tam to auto stoji. Jenze voni bydlej v panelaku v 7 patre (Opatov) a maj vokna na druhou stranu, takze musel vzdycky na chodbu :o) Takze jsme klice vzali, dali za vokno cedulku, klice mas tam a tam. No a von se ten chlapik vecer ozval. Mohli jsme mit jedno fialovy Tipo.
Jooo, u nas je proste veselo :o)
Cau a at se dari. -
« Re: Brzy rano
docu, ty mi zkazis kazdou radost. To je hrozny:o)
Ve skutecnosti totiz ten obranej mechanizmus ridi inteligentni autonimni system, kterej urcuje komu ma dat ranu a komu ne :o) Proste ugriluje toho, kdo se mu nelibi.
Mimochodem ty toho asi taky moc nenaspis, ze?
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!
obracím se na veřejnost s prosbou o radu při řešení následujícího problému, kterým mě trápí octavia 1,8 S (r. v. 5/1997):
Při řazení se běžně postupuje tak, že uvolním spojkový pedál a skoro zároveň sešlápnu spojku a následně zařadím požadovaný rychlostní stupeň.
Když toto provedu u té mé potvory, tak se zvýší otáčky o cca 500 ještě před vlastním přeřazením. Důsledkem je po přeřazení škubnutí auta (otáčky motoru jsou vyšší než u kol).
Takže toto řeším tak, že nejdříve uvolním plynový pedál, počkám, až se otáčky srovnají (vlastně brzdím motorem cca 1 s), poté sešlápnu spojku a přeřadím.
Umí mi někdo poradit s odstraněním popsaného problému?
V autorizovaném servisu mi vyčistili škrticí klapku, prý by to mohlo pomoci (ani se o tom nepřesvědčili), zaplatil jsem 760 Kč a výsledkem je tato prosba...
Budu vděčný za každou radu či pomoc.