Automechanici a doporučení.
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Potřebuji poradit
-
"-- skrytý --" 10.05.01 08:17
« Dobíjení
Fiesta/Escort 1,8 D - dobíjení. Co na tom krucinál odchází? Už se mi dostal do ruky třetí alternátor se stejnou závadou. Předtím se to podařilo vyreklamovat, teďka bych to potřeboval opravit. Máte s tím někdo zkušenosti, co se na tom sype? Diody, regulátor nebo co? Rok 96, naj. asi 80tis km. -
« to Autodoctor
Ahoj Docu,
jak jsme se bavili o mem CRXku, tak jsi mi rikal, ze TDC senzor je schovany v rozdelovaci. Jen mi nejde na rozum, kdyz s rozdelovacem otacim kvuli predstihu, hybam tedy i s tim senzorem ne?
Faktem ale je, ze jsem prolezl cely motor a jiny senzor jsem nenalezl.
Ondra -
« Re: orpheus, a-doctor
No kdyz mas jety lozisko, tak se to s rychlosti projevuje cim dal vic, to taky znamena, ze se to muze obevit az od urcite rychlosti. Je to zavisle jak na zatizeni, tak na stylu jizdy, ale velmi pravdepodobne pokud je to lozisko, tak se ta rychlostni hranice bude snizovat az to bude hucet porad.
Ja mam zkusenost, ze pokud je to jedna strana, tak se to da zatacenim rozlisit. Zkus to z kopce bez motoru, na jednu stranu to mozna trochu vynecha. -
« orpheus, a-doctor
Diky za rady. Je to Brava - pohaneny predek. Nicmene jsem samozrejme auto mel zvednute a tocil jsem koly - zadny zvuk se mi nepodarilo nasimulovat. Protoze se zvuk nejvice ozyva pri 80-85 km/h, je tezke zatocenim vypozorovat, ktera strana to je. Slo mi o obecne projevy vadneho loziska- jestli to lozisko huci neustale, nebo muze hucet od urcite rychlosti. Pneumatiky a nevyvazenim to neni - mel jsem na naprave a strane celkem 4 jina kola a zvuk se projevil vzdy. diky. -
« Re: Vrzavý rozjezd.
Dovolil bych si tvrdit, že se opravdu jedná o ložisko spojky. Je ovšem možné, že se jedná i ojinou závadu a pravdou je že po telefonu ani po internetu se závada nedá určit přesně. Takže neváhej a navštiv servis. Mohlo by to totiž býti dražší, když by jsi to zanedbal. Čaj Doc. -
« Re: Vrzavý rozjezd.
Ahoj,
můj problém se projevuje jak za studeného tak za teplého motoru, takže je to trochu jinak než u vaší feldy :(( V autorizovaném servisu č.1 mi řekli, že problém je ve spojkovém ložisku,nebo že je nečistota pod přítlačným kotoučem spojky (cena cca max 4500,-kč).V druhém mi rovnou řekli, že je nutné vyměnit takřka celou spojku (cenově trošku více než 4500,-Kč). Pravdou je, že jízdní vlastnosti vozidla to nijak neovlivňuje, takže jezdím dál:(( Nepříjemný je ten akustický doprovod, který je ode mě slyšet na každé druhé křižovatce a chodci se za mnou otáčejí. A přibýváním dalších kilometrů se zvuk objevuje intezivněji. -
« Re: Vrzavý rozjezd.
Cau, mam pro tebe dobrou a spatnou zpravu.
Muj otec vlastni Felici 1.3 z roku 97 a ma najeto asi 60tkm. Deje se mu presne to co popisujes. Pokud se nepletu, tak to dela jen pri rozjezdu a jen za studena. Byl s tim v servisu (origo) a nic nevykoumali, takze nevim. Zatim se nam nepodarilo sehnat jednoho naseho znamyho automechanika a kdyz jsme to jednou sehnali, tak to zase neudelalo. Znate to :))
Muj osobni nazor je, ze to jde z prevodovky a bude to mit neco spolecnyho s olejem nebo tak neco. Jinak by asi nedavalo smysl, ze to pri zahrati uz nedela.
Docu co ty na to?
-
« Vrzavý rozjezd.
Zdravím všechny dopisovatele. vlastním Felicia kombi 1.6 z roku 96 - najeto 65000. Tak jako většina uživatelů, jsem upustil od pravidelných prohlídek v autorizovaných servisech, jednak kvůli cenové politice těchto servisů a jednak i pro různorodou kvalitu služeb.Zakoupil jsem příručku podle které si provádím zběžnou údržbu sám. Nyní, asi tak posledních 5000 km mi občas při rozjezdu auto zavrže. Tento akustický neduh se projevuje ponejvíce při záběru spojky při zařazení z neutrálu na 1.rychlostní stupeň, při přeřazení na vyšší rychlostní stupně se toto takřka nestává. V příručce jsem o tomto problému nenalezl nic, a tak jsem zavolal nezávisle na sobě do třech autorizovaných servisů. Světe div se ve dvou servisech věděli naprosto přesně podle mého popisu co je to za závadu a jak ji odstranit (co vše vyměnit). Zajímavé na tom je to, že podle každého z těchto servisů byla chyba někde jinde ??? Ve třetím se vyjádřili poněkud diplomaticky, řekli že po telefonu se závada určit nedá a ať tedy přijedu. Doportučili mi že pokud tento akustický neduh nijak neovlivňuje jízdní vlastnosti automobilu abych se s tím více méně nezatěžoval. Chtěl bych se vás zeptat zda jste se někdo s něčím podobným nesetkal. A zda by jste mi někdo nedoporučil nějakého konkrétního automechanika ( třeba nějakýho Koudelku - mýtická postava automechanika z Jáchyme hoď ho do stroje :)) )jehož servis využíváte a jste s ním spokojeni. -
« Re:
Jenom jedna rada k ložiskum. Prostě to zavez do servisu. Voni to zvednou, roztočej kolo a hned se to pozná. Za půl hodiny máš zodpovězeno a za 2 hodiny i vyměněný. Stojí to myslím za to.
Jinak zkus zahejbat volantem ze strany na strany (za jizdy :))a pozoruj ve ktery zatacce se to ozve. To o popisujes na lozisko dost vypada, ale az zacne hucet poradne, tak to uslysis i pres motor :)) -
« Re:
Rád bych poradil, ale pokud nevým, kterou nápravu má tvoje vozidlo poháněnou,lze se jen domnívat. Není-li zadek poháněn, tak vyměň ložiska a nepřemejšlej o tom a nezapomeň vyvážit kola, nevyváženost dělá divný věci. Je-li poháněná, může se jednat o nevyváženost či ohnutí poloos, kardanů, vůle v kloubech, ložiska diferenciálu atd. Myslím si, že po výměně ložisek bude vše OK. Čaj Doc. -
« Bez nadpisu
Chcu se zeptat, jak se pozna vadne lozisko na kole. Mam problemek, ze pote co jsem odstranil hluk od pneumatik, vysel najevo jiny zvuk, ktery se ozyva odzadu, vyhradne a pouze od 80 km/h, neni od pneumatik ( vymenil jsem predek - zadek ), neni od motoru, vyfuku, prevodovky ( jel jsem s vypnutym motorem ). Zda se mi, ze se mirne zmenil pri zatizeni. Ten zvuk neni pravidelny ( nepretrzity ), ale je huuu ..... huuuu ...... Auto ma najeto 170 tkm priblizne, loziska nebyla menena. Vypada to, ze to nemuze byt nic jineho nez lozisko, ale rad bych vedel ktere, pripadne, jak vyloucit, ze to nedela predek. Aeorodynamicky hluk zpusobeny poryvy vetru jsem vyloucil, protoze muj zvuk je pravidelne prerusovany v jakemkoliv pocasi. Diky. -
« http://pneu.web3.cz
! PNEU-KATALOG ! AKTUALIZACE !
nový web-design, testy- 12 letních pneu z časopisu AUTO TIP, přibyly další odkazy u jednotlivých pneu na testy (včetně nápovědy s umístěním), u některých pneu jsou i podrobné firemní popisy (obrázky) - odkazy na ně najdete ve stručném popisu pneu, zprovozněna další rubrika - odkazy (včetně firem, které poskytují slevy apod.
web je jeste castecne ve vystavbe (tydenni update), proto nejsou dosud jeste funkcni vsechny odkazy - budete-li mit jakekoliv pripominky nebo doplnující udaje, rad uvitam vase rady a pokusim se vse co nejrychleji doplnit (dcs@mail.cz) -
« Re: Jak to je? To AUTODOCTOR
Ahoj Docu,
takze ta spotreba oleje bude asi dost prozaicka zalezitost.
Kdyz jsem vymenil olej a filtr, utrel jsem ze spodu vanu a prevodovku do sucha od vseho bordelu.
A dneska kouknu, prevodovka je mokra od oleje a na zemi jsou kapky...to vse jen hodinu od zaparkovani.
Brecel bych...jestli je to z prevodovky, tak to tece uz od jeji opravy skutecnym odbornikem(at mu panbu ruce zlame), ale mam spis dojem, ze je toho dost z motoru.
Bodejd by se olej neztracel, kdyz ho leju na zem ;o)
Ondra -
« Re: Jak to je? To AUTODOCTOR
DOCU, diky za nabidku.
Tento tyden asi pojedu do Prahy. Nechci te otravovat a zdrzovat, spis se jen kouknout, kdo mi to vlastne radi. Jen nemuzu otevrit tvoji stranku, abych vedel kde te najdu.
Jestli muzes, posli mi kontakt na tebe na ondra@agromarket.cz
Cau Ondra. -
« Re: záhada otáček
Tak jsem se snažil připojit na www.autodoctor.cz, ale...
Prosím, jak se na Vás nakontaktovat?
Jinak jsem uvedl tento problém také na těchto stránkách v oddělení "Konstrukční vady", kde se o tom vede diskuze. Možná Vás to přivede k nějakému nápadu, jak problém vyřešit.