Automechanici a doporučení.
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Potřebuji poradit
-
« Re: Cau Docu
Tak jsem byl dneska u Adámka na druhý části. Veselý. Vůbec se jim to nedařilo natavit. Ale pak nakonec zjistili, že jak je tam ten jinej vršek (z turba) tak do něj vede od vzduchu jedna hadice, která obchází přivzdušňovák a vůbec celou tu klapku. Takze jsme ji ucpali a najednou to slo nastavit v pohode a dokonce to i reagovalo na ten sroub. Takze uz to vypadá good. Ještě večer testnu jestli to jede na výkon jak má. -
« Re: Lamda
1. kat je ve 100tis. většinou již ve stádiu klinické smrti.
2.lambda sonda řídí bohatost, čili špatná lambda zvyšuje spotřebu, ničí kat a způsobuje nepravidelnost chodu.
3.na druhou stranu tě může po výměně lambda sondy překvapit fakt, že auto jede o poznání hůř, díky provozu na optimálnější (míň bohatou) směs. Každopádně spotřeba klesne. -
« Lamda
Byl jsem se svym Renault 19 1.8 16V {99kW} v servisu a nechal si ho "napichnout" na pocitac. Rekli mi ze je v * lamda sonda a ze je na vymenu. Mam r.v.95 najeto 103 t.km. Spotrebu mam podle stylu jizdy 6.5 - 9 litru coz je u tohoto auta asi normal. Taky mi obcas pri vyhozene rychlosti kolisaji otacky {misto normal 850 tam treba nekdy je i 1200 ot./min} pry je to tou lamdou. Musim tu lamdu opravdu menit? spotreba se mi zda OK. Nebo muze mit treba negativni vliv na kat.? nebo na jine funkce motoru nebo spalovani? -
« Re: Brzdy
Pokud máš v zadu kotouče, budeš asi muset demontovat zadní třmeny, otočit odvzd. nahoru a odvzdušnit. Klasický problem u Peugeot 405. Pokud nemáš na voze xenony tak nic jineho nepotřebuje vědět výšku vozidla ani ABS. Zátěžák tam muže být integrovaný i v brzd. potrubí (P 309), u bubnových brzd i ve válečku (P 406). -
« Cau Docu
Tak jsem byl u Adámka na kontrole. Celkem dobry, zkontrolovali to a seridili celkem slusne, jen jim bohuzel nefungovaly zadny diagnosticky pristroje, coz me celkem pobavilo. Prisel jsem si pro auto a pul hodiny koukal, jak X krat restartujou masinu na mereni CO2 nebo co to bylo. Takze jsem s nima dohodnutej, ze se tam jeste v tejdnu stavim a oni to pripojeje (pokud jim to uz bude fungovat :-D) -
« Brzdy
Zdar chlapi,
mám krapet problém s brzdama. Mám 323 GTX 4WD z 92 roku s ABS a po výměně všech destiček, mě nejde pořádně soustava odvzdušnit. Našlapu a na předních kolech je vše OK, pedál se po povolení odvzdušňováku propadne a je to. Ale největší průser mám na zadku. Tam můžeme šlapat jak chceme, ale když povolím odvzdušňovák tak pedál se tlačí zpátky nahoru-přitom kapalina vytíká. Nevíte co s tím? Může to bejt tím, že mám auto zvedlý na zvedáku-nevím totiž, jestli auta s ABS-em mají omezovač brzdnýho tlaku na zadek. -
"-- skrytý --" 14.05.01 09:28
« Re: Dobíjení
to Doc: dík, už to mám opravený. To byl spíš jen takovej výkřik do tmy než jsem to vyndal a rozebral. Vysypaný zadní ložisko a poškozené uhlíky... Jinak je mi jasný, že se to nedá určit na dálku, jen mě zajímalo, co na tom bývá nejporuchovější. -
« Dotaz
Cau Docu, mam jeden dotaz. Kamos pritahnul z nemecka Golfa III. a chtel vedet, jestli se nedke necistej motory. Ja to nevidel, takze moc presne nevim o co mu jde, ale pravdepodobne jak to rok stalo, tak ten hlinik bude asi nechutnej. Co ja vim. Tusis jestli tohle nekdo dela?
Taky schanel saharu na klima a nadobku na servo, ale to se ti tezko povaluje v garazi. :)
-
"-- skrytý --" 10.05.01 08:17
« Dobíjení
Fiesta/Escort 1,8 D - dobíjení. Co na tom krucinál odchází? Už se mi dostal do ruky třetí alternátor se stejnou závadou. Předtím se to podařilo vyreklamovat, teďka bych to potřeboval opravit. Máte s tím někdo zkušenosti, co se na tom sype? Diody, regulátor nebo co? Rok 96, naj. asi 80tis km. -
« to Autodoctor
Ahoj Docu,
jak jsme se bavili o mem CRXku, tak jsi mi rikal, ze TDC senzor je schovany v rozdelovaci. Jen mi nejde na rozum, kdyz s rozdelovacem otacim kvuli predstihu, hybam tedy i s tim senzorem ne?
Faktem ale je, ze jsem prolezl cely motor a jiny senzor jsem nenalezl.
Ondra -
« Re: orpheus, a-doctor
No kdyz mas jety lozisko, tak se to s rychlosti projevuje cim dal vic, to taky znamena, ze se to muze obevit az od urcite rychlosti. Je to zavisle jak na zatizeni, tak na stylu jizdy, ale velmi pravdepodobne pokud je to lozisko, tak se ta rychlostni hranice bude snizovat az to bude hucet porad.
Ja mam zkusenost, ze pokud je to jedna strana, tak se to da zatacenim rozlisit. Zkus to z kopce bez motoru, na jednu stranu to mozna trochu vynecha. -
« orpheus, a-doctor
Diky za rady. Je to Brava - pohaneny predek. Nicmene jsem samozrejme auto mel zvednute a tocil jsem koly - zadny zvuk se mi nepodarilo nasimulovat. Protoze se zvuk nejvice ozyva pri 80-85 km/h, je tezke zatocenim vypozorovat, ktera strana to je. Slo mi o obecne projevy vadneho loziska- jestli to lozisko huci neustale, nebo muze hucet od urcite rychlosti. Pneumatiky a nevyvazenim to neni - mel jsem na naprave a strane celkem 4 jina kola a zvuk se projevil vzdy. diky.
2. Vyhodit kat by nešlo realizovat u nových aut s OBD, které mají jednu lambdu před katem a druhou za ním, a lektronika vpodstatě ví, jak pracuje kat.