Automechanici a doporučení.
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Potřebuji poradit
-
« Re: Auto do penze
Kolega si před necelým půl rokem pořídil novou verzi tohoto vozítka a zatím absolutní spokojenost. Výfuk už má nerezový, díky 14- palcovým kolům tam jsou i brzdy s většími kotouči a spotřeba okolo 6-ti litrů. Jediné, co mi trochu vadí je světle šedá palubní deska, ale to je věc vkusu. Jinak, co jsem pátral i v různých testech, tak by to mělo být nadprůměrně spolehlivé a nenáročné vozítko. Přeji hodně zdaru. -
« Re: Auto do penze
Kamarád tuhle věc má a podle mne je to pěkná plechovka (o: Ale zase možná pro nenáročného človíčka asi stačí. Vím, že mu odešel výfuk. Sežranej total. A to samý na naší služební Twinguši. Pak měl nějaký problémy s brzdama, ale nevím přesně co, tak nechci strašit, ovšem každopádně si na brzdy stěžuje dost často a taky to auto právě prodává. Myslím, že právě mamině nebo tak někomu, prostě nenáročnýmu člobrdovi, kterýmu ta nákupní taška a posunovadlo stačí. První co orezlo nechutným způspobem byly originál disky. JInak nic zákeřnýho nevím. Je fajn to posunovací sedadlo vzadu a přístup do kufru. Vzadu se podle mne moc sedět nedá. Mluvím o Twingu 2 roky starým. -
« Re: Ložisko
Osobně bych spíš doporučil to ložisko vyměnit. Ale můžeš se zkusit kouknout dovnitř a pokud bude vypadat ready, tak ho ještě chvíli nechat.
Vrakáč bych nerisknul, nevíš co kupuješ a je dost velká šance, že to ložisko bude horší než to tvoje.
Momenťák taky nemám a utahuju na ruku. Asi tak, že to skoroutáhneš a o čtvrt otáčky se vrátíš. -
« Re: Ford Escort 1,4i kat.
Přesně s tímhle zkušenost nemám, ale zkus spíš než s motorem laborovat s jednotkou. Pokud po výměně motoru je stejnej problém, tak to spíš vypadá na špatně dodávaný data od RJ.
Ta díra je tam vždycky, jen by neměla bejt tak znát. Tušim, že to má něco s právě řízením vstřiku. -
« Ford Escort 1,4i kat.
Lidi potřebuju radu, už si nevím pomoci.
Ten můj vzpurnej stroj ne a ne poslouchat, už jsem vyměnil kompletní vstřikování, elektroniku a pořád mě to nedrží (někdy hodně někdy míň)volnoběh a další zrada je že při ubrání plynu a opětovným přidání se to jako sekne, jak ... třeba studená škoda 100, taková díra ve výkonu.
Jinač v servisu nic nenašli, bylo to na FDS a nic.
Ještě snad prej palivový čerpadlo, ale to se mě moc nezdá. Při plným tahu to nevynechává a přitom by to mělo větší odběr paliva že ?
Jinač jsem měl i motor venku a testoval jsem jinej (kompletní) a výsledek stejnej....
Nemá s tím nekdo zkušenost?
Ještě technické upřesnění, jde o jednobodový vstřik rv. 1987
Díky moc za případný rady. -
« Re: Ložisko
Tezko rict,muzes to zkusit rozebrat,promazat a znova slozit,treba to pujde,ale spis mam pocit,ze uz je to nacaty a maximalne se to o chvili oddali.Je fakt,ze momentak taky nemam a delam to na citovku,dost riskuju,ale zatim to vychazi(treba mam citlivy ruce).Mozna bys sehnal buben s loziskama nekde na vrakaci levnejc,nez samotny loziska,ale to by chtelo zjistit,je to jen uvaha,treba nemas loziska tak mastny.Jo,ten zvuk,to je jak blahy pameti vrtulovej bombardak pri naletu,snizuje se to a zvysuje s tockama,je to jak pri naletu.Dej vedet,cim to bylo,hodne stesti. -
« Re: Ložisko
Ja mel kdysi neco podobnyho,taky na Fordu a bylo to utahovacim momentem,po vymene jsem to proste utah krapet vic,nez by bylo zahodno.Stalo me to dalsi sadu lozisek,ale od te doby byl pokoj.To prvni huceni melo pricinu asi v prehrati,dostalo to kour po dalnici za silnejsi karou.(neujel)Jo,melo by to byt taky slusne namazany,ani moc,ani malo.O spine v lozisku se asi nemusim zminovat.Urcite Ti nesdeluju nic noveho,ale je to ze zivota. -
« Ložisko
Asi před měsícem jsem vyměnil ložisko na zadním kole (F Escort 1,6 z r.1991). Ozývalo se hučení při vyšších rychlostech, při průjezdu zatáčkou klid. Projevovalo se to delší dobu a při výměně jsem zjistil, že vnitřní kroužek byl dost sjetej, klec úplně rozšrotovaná. Nějakou dobu byl klid, teď se hučení projevuje znovu. Nevíte někdo kde může být chyba? -
« Re: Ventily
Cau,
jedna pripominka. Pokud se nepletu, tak 10W-40 neni plna syntetika, ale polosynth. To by ale nemuselo mit vliv.
Zkontroloval jsi mnozstvi oleje? Nektery auta jsou na to hodne citlivy, a kdyz mas malo, tak ti fest klepou ventily. Zkus udelat tohle. Zastav na rovine. Az motor vystydne (treba pres noc) zkus znovu nastartovat, zacnou klepat ventily. Nech motor par vterin si sednout a pak to zkus protocit nekam tak nad 3tis otacek. Pravdepodobne to klepani prestane. Ten hustsi olej by mohl pomoct. Co se tyce prisad, tak to ti neporadim. -
« Ventily
ahoj vsichni,potrebuji radu-mam dodge caravana r.v.97 ma najeto170 tis.km a motor me bezel nejaky cas pekne pak zacaly lehce tikat ventily,rikal jsem si vymenim olej a bude,dal jsem tam Mobil 1,plna syntetika 10W-40,novy filtr a ono se to naopak zhorsilo,kdyz rano nastartuji tak totak 2 min.klepe nez se trochu zahreje pak uz je to dobry,i kdyz i tak trosku sem tam tika,ale velice slabe,kamarad radil zkusit dat hustejsi olej a nejaky pripravek do nej,co si o tom myslite,nechtel bych neco pokazit,protoze auto je ve vybornem stavu i motor pekne jde jen ty ventily.Predem diky za prispevky. -
« Re: Golf III.
Hmm, vono to zas takovej zázrak není. Úplně seriová trojka až na ty světla. A jelikož byla stavěná z bouračky na čumák, tak to taky leckde nelícuje. No ale hlavně, že to už je na kolech. Pokud budou nějaký hezký fotky, dám je k dispozici.
Docu, co mi doporučíš za volej? Dal bych Polosynt. ale spíš mě zajímá značka. Měním po 8tis. Což je asi tak měsíc a půl :)
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!