Automechanici a doporučení.
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Potřebuji poradit
-
« USA DODGE ....
Ahoj
bohužel ti nemůžu momentálně pomoc, ale řešil jsem podobný problém v USA u DODGE RAM CONVERSION.
Dal jsem do oleje v motoru přísadu, /značku a model si nepamatuji, ale auto je na cestě sem a mám tam tuším jěště načatou dávku v originál obalu/ a skutečně to trochu ztichlo.
Pak je take docela možné, že je problém v benzínu. Oni kupodivu americke káry jsou méne náročné na oktany v BA. V USA jsou po této stránce "horší BA". Dávej do DODGE spíše nižší benziny, samozřejmě bez olova, myslím, že to pomůže.
Mám také jednu prosbu, týká se slpnění legislativních sounáležitostí pro dovoz aut jako je přeložený mauál. Prosím Tě nemáš manual na DODGE RAM CONVERSION VAN 97, nebo nějaký podobný na DODGE VAN, který by jsi mi mohl půjčit pro úředníka, stejně jej číst nebude. Trochu by mi to ulehčilo splnění těch zbytečných formalit spojených s přihlášením.
-
« Re: stahování oken
Dobrá rada, ale při jízdě směrem nahoru občas zpomalí a je slyšet, že se motorek více namáhá. Zkusím to rozebrat a podívat se, jestli není třeba jen nějak zvlněná mechovka okolo oken a celá dráha. Mám strach, aby mi to jednou nezůstalo ůplně viset. -
« Re: pukanie vo fabii
na jinam aute mi "pukaly" vzdy jen dvere. Vyresilo to posunuti hrazdicky ( protikus zamku namontovany na karoserii ). 1/2 roku jsem si myslel, ze mam vymlete nejake cepy, nebo tlumic. Delalo to pri nerovnostech, zmena polohy auta kolem podelne osy. Zkus projet mista, kde ti to vzdy pukalo, s nedoklapnutymi dvermi. -
« rozvody
Ahoj lidi, potřebuju seřídit rozvody. Mám Renault19 TSE je to jednobodová stříkačka na motoru je štítek F3N740. Koupil jsem si manuál, tam je to popsaný hodně stroze, ani kamarád automechanik to nepochopil. Každopádně dostal jsem první válec do horní úvratě, na setrvačníku jsem našel rysku a nastavil ji na nulu. Na kole vačkového hřídele je značka a s tím právě nevím co dál. Na plastovém krytu rozvodového řemene je ryska, ale přesnost zobrazení je tak plus mínus jeden zub na řemenu. Když jsem sundal plastový kryt řemenu, tak jsem našel na plechovém krytu řemenu jakýsi zářez, jenže mě to připadá spíš jako škrábanec od šroubováku. Obě značky proti sobě nesedí. Značka na kole je proti této "značce" je asi o půl zubu vedle. To bych považoval za normál. Problém u auta je ten, že jezdí pouze na Natural98. Na nižší oktanové číslo motor škube a je slyšet detonační spalování. Čidlo detonačního spalování je zřelmně vpořádku (po odpojení motor klepal ještě více). V servise mi naměřili předstih 10 stupňů, to se mi zdá trochu dost. Každopádně i na Natural98 to nejezdí zrovna nejlíp.
-
« Re: Tahnutí auta k pravé straně
Orpheus: Mel si pravdu problem byl na zadku. Prave zadni kolo je trochu "bouchle" (jemne prohnutej limec na disku). Kdyz jsem zadni kola prohodil, tak to prestalo. Diky za "nakopnuti".
dedek58: S tim vyvazenim naprosto souhlasim, ale do mesice budu kupovat nove pneumatiky, tak se mi nechce zbytecne utracet. Proto si ani nelamu hlavu s prehazovanim kol na naprave. Diky. -
« Re: Tahnutí auta k pravé straně
Vliv může mít téměř cokoliv. Já měl třeba jednu dobu na zadním kole vevnitř bouli a auto mě to táhle ke straně celkem fest. Zkoušel jsem všechno možný. Vyvažoval jsem kola, dělal geometrii, no všechno možný. Pak jsem tohle kolo vyměni a kuk, je to v pohodě. Zkus se podívat i na ty zadní kola. Je ale zvláštní, že ve větší rychlosti se to zmenšuje. To nebejvá. -
« Tahnutí auta k pravé straně
Mám takový malý problém a potřebuju "nakopnout". Na mém Tipu 2.0 16v mi táhne volant mírně na pravou stranu. Připadá mi že je to v nižší rychlosti horší než při vyšší. Kola jsou 195/50/15. Brzdy jsou po jizdě obě stejně teplé a kola kladou stejný odpor proti otáčení (žádné není blokované). Sbíhavost je dělaná před 1/2 rokem a o víkendu po domácku přeměřená a je OK. Přehazoval jsem i kola na předku a furt táhne. Kola nejsou bouchlá (prohnutá) a nehází. Akorát potřebujou vyvážit (v určité rychlosti trochu vibruje volant), ale tím by to nemělo snad být protože ve vyšší rychlosti to táhne míň. Poradťe co by to jěště mohlo dělat. Předem Díky.
P.S. Nezkoušel jsem jestli neblokuje některé zadní kolo, může to mýt vliv ? -
« Re: výměna brzdových destiček a kotoučů
Záleží na tom,jak už jsou ty koutouče starý a v jakém jsou stavu. Pokud máš kotouč po jedněch dvojich destičkách, je celkem zbytečný dělat cokoliv z tohoto.
Pokud jsi ovšem sjel destičky na plech a vybrou sil drážku do koutouče, tak bys měl něco z toho udělat. Nechat kotouč přebrousit lze jen do určitý míry, potom už bude moc slabej a bude hůř pohlcovat a odvádět teplotu nehledě na možnost, že by se zlomil, nebo tak. -
« výměna brzdových destiček a kotoučů
Zajímalo by mne zda je lepší při výměně brzdových destiček lepší vyměnit i kotouče a nebo zda je stačí nechat "stáhnout" na soustruhu. V případě kladné odpovědi bych rád věděl proč tedy měnit raději i kotouče? Má to vliv na účinnost či jiné vlastnosti brzd? Děkuji za odpověď. -
« Zadni kufr u Fabie
Kolega si koupil Fabku, takovej ten chudej zakladni model a ma jeden problem.
Kdyz rozumnym zpusobem zavre zadni kufr, tak ten uplne nedosedne. Sice je zavrenej, ale proste je trochu vystouplej.
Poradili mu, musis s tim prastit. Takze s tim prastil a kufr sedi bezvadne, ma ale jednu chybu. Obcas nejde otevrit.
Ma totiz jen otvirani od ridice a proste to tim neotevre. Zkousel jsem vlizt do kufru a odtamtud to otevru treba sroubovakem. Jedinej problem je, ze to zapadne moc a jak je silnej ten pist co to drzi, tak se musi hodne zabrat, aby se to otevrelo. TO samozrejme pres normalni lanko nejde.
Co vy na to? Nejeka zkusenost?
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!