Automechanici a doporučení.
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Potřebuji poradit
-
« Re: po kolika km se meni rozvodovy oz. remen?
Záleží na doporučení výrobce, což není problém zjistit. Obecně u těchhle aut se doporučuje po 60.000km a to vč. napínacích kladek. Dobrá cenová alternetiva jsou řemeny Dayco a kladky Febi.Jde o výrobce pro aftermarket, fígl je v tom, že Dayco patří ke skupině Pirelli a Febi zase k Bilsteinu, takže drží jejich normy kvality. Používám to na nejnovější Fordy a není s tím problém. -
« Re: Ventily
Ta 3.0 V6 je Mitsubushi ? Mel jsem Saratogu pravdepodobne se stejnym motorem, také najeto 180 tis Km. Když jsem ráno přišel k autu a nastartoval tak jsem slyšel cvakot, ten za chvilku přestal. Když jsem se na to ptal, tak mi bylo řečeno že to jsou hydraultický ventily, přestanou cvakat až se přenastavějí. Nejsem technik v motorech se nevyznam, ale měl jsem auto od 168 tis do 180 tis jezdilo stejne (dobre). A to cvakani bylo slyset porad kdyz bylo auto studeny, po chvilce cca 2 min volnoběhu to ustalo. -
« Re: Ventily
Olej menim po 8 tis. km vzdy(mobil 1 10w-30plna syntetika)uz jsem ho vymenil asi 6 krat ale buhvi na jakej olej to jezdilo driv protoze pri prvni vymene za plnou syntetiku nevyplachl motor vyplachovacim olejem a po par stech kilaku jsem vytahl merku a na ni bylo plno drobecku karbonu jak to pekne ta syntetika rozpustila,vyplachl jsem motor a dal novej olej ated je cistej.Hadice od PCV valve byla uplne ucpana karbonem a ventil taky tak jsem to vymenil a chvili se zdalo byt vse OK.,ale uz to dela zase.na volno bech zahraty je v klidu sem tam to na chilku zatika ale jen slabe.Mozna jeste neco driv kdyz to jeste nedelalo tak me porad smrdelo od motoru jako kdyz se nekde tre guma(pali)ale remeny a vse slo v pohode.Jinak diky a cau. -
« Re: Cukani
Zdravim.
Vejfuk na to vliv mit muze, spis ten problem za parohama, protoze ti to blbne lambdu. Ale ja osobne bych typoval na zasranej benzinovej filtr, nebo tak neco.
Nerek jsi, jestli mas karbes, nebo strikacku, takze to je dalsi vec. Muzou to bejt striky. Na volnoeh protejka dost, ale kdyz pridas, tak to nezvladaj. Zkontroluj si taky vzduchovej filtr, zkus ho vyndat, vyluxuj box a zkus to natocit bez toho filtru.
Dalsi dulezita vec je, jestli ti to dela pri vsech votackach, nebo treba - jen za studena, jen za tepla, Jen v nejakym rozmezi, jen pri zatahu.
Ale ja bych kazdopadne hledal nejdriv na tech vstupech. -
« Re: Ventily
Tohle bejva bolest starsich motoru, coz ten tvuj neni. Obvykle je problem v rozvodu oleje.
Zajimala by me jedna vec. Rikas ze to klepe jen za studena. Kdyz bys stal dlouho na volnobehu, tak to zacne nebo ne?
A dalsi vec co tam mas za olej a jak casto ho menis? -
« Cukani
Zdravim vsechny, mam problem s autem, je to VW Golf 2 r.v. 1987. Pri jizde mi zacal cukat. je to jako kdyz dochazi benzin. Na volnobeh je to v pohode, ale kdyz pridam plyn tak chvili jede a pak zacne cukat, za chvili zase jede. na neutral kdyz zmacknu plyn, tak jde do otacek chvili normalne a chvili se mu vubec nechce, jako kdybych mackal plyn naprazdno, otacky stoupaji strasne pomalu. muzete mi nejak poradit?
Jeste jedna vec, nema na to vliv vyfuk? Protoze se mi rozpojil za katem a navic mam u katu prasklou prirubu, kterou je pridelany ke svodum.
diky vsem za jakoukoli radu. -
« Ventily
Muze nekdo poradit co s tou moji karou muze byt,mam dodge caravan 96 3,0L motor,kdyz je rano studeny a nastartuji,klepou ventily,celkem dost,za chvili se ohreje a je to dobry,oleje je dost a je novy, vymenil jsem i PCV valve,takze uz jen snad vymenit hydraulicky ventily,ale ze by tak rychle odesli?Mam najeto 180 tis.km,Mozna by mohlo byt neco s obehem oleje,sam uz nevim,taky me vychazi takova para z vyfuku,ze to udela vlhky flek na silnici,voda me,ale taky neubyva.Jinak je auticko ve velmi dobrem stavu a kdyz se zahreje slape jak hodinky.Jinak odbornici predem diky za nejakou radu... -
« Re: rámus
Nevim co rici k technicke strance, ale pokud chces udelat luxus ze zdravy skudky, dej na mou radu.Tatik, kdyz kdysi koupil toto socialisticke vozitko, natrel spodek tlumexem /nejaky asvalt/ za zadni sedaky 4 vrstvy kobercu a lina, na zadni plato taky. A kdyz jsem vez nekoho znaleho, podivoval se jak ticha je to plecka.... -
« Re: rámus
A ještě,bych udělal tohle-vyměnil silentbloky převodovky i motoru,vycpal všechno co jde takovým tím protihlukovým prevítem,do přepážky motor. prostoru po antikorozní úpravě bych nastříkal montážní pěnu,pružně uložil výfuk( taky přes silentbloky)-ale to ty asi už všechno máš,že?Nio,nic pokus to byl:-).Jinak se opravdu mrkni ta ten Techweb,je tam toho docela dost -
« rámus
Zdravím všechny.Poslyšte pánové potřebuju radu.Mám šade 120,která my slouží v podstatě k plné spokojenosti až na nepřiměřený hluk.Vím ,120 jsou řvouni všichni ale ta moje víc.Při 3200(+ - 200) točkách celej vnitřek prostoupí dunění a vibrace .Od 4000 se to nějak vzájemně vyruší.Auto je po technický stránce naprosto v pohodě ale tohle mi vadí.Už sem vyzkoušel kde co a pořád stejně.Pokud má někdo tip čím to (někde velká vůle,nějaký ložiska,nevyváženost motoru apod.) tak prosím sem s tím.
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!
tisicere diky