Automechanici a doporučení.
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Potřebuji poradit
-
« Escort 1.8 TD r.v 97
Mam Escorta 1.8 TD r.v 97 vubec mi nedrzi otazky ty sou asi tak na 500 kdyz jedu tak to casto skube a kdyz pustim prudce plyn treba kdyz vyradim pred krizovatkou tak to vzdycky chcipne.Palivovy filtr to neni a nafta spatna taky neni uz to dela mesic mozna je to vaha vzduchu,ale nevim vubec se v tom nevyznam. -
"-- skrytý --" 18.12.02 22:21
« Re: chladící kapalina
To snad ani ne, protože snad všechny dnešní kapaliny mají inhibitory proti korozi hliníku. Jde asi spíše o to, na jaké chemické bázi ty inhibitory jsou. Nejjednoduší je proto v případě potřeby dolít trochu destilky. Pokud by tím však došlo k přílišnému naředění původní směsi a tím i oslabení mrazuvzdornosti, pak už bych snad raději volil kompletní výměnu. Životnost náplně je tak jako tak omezená na max. 2-3 roky (než se "spotřebují" ony inhibitory). -
"-- skrytý --" 17.12.02 19:06
« Re: chladící kapalina
Ano, vsechny jsou sice na bazi glykolu, ale existuji dve ruzne skupiny chlad. kapalin, ktere nejsou vzajemne misitelne!!! Blizsi podrobnosti sice neznam, ale jde udajne o nekompatibilitu pouzitych inhibitoru. Takze pri miseni pozor. PS: Vsiml jsem si, ze nekteri vyrobci davaji na obaly svych kapalin info o vzajemne misitelnosti. Jini si to proste jen usnadnuji upozornenim na zakaz vzajemneho miseni. -
« Re: mechanici od forda
Tak si odpovim sam, kdyz nikdo nevedel :o) venoval jsem problemu asi dve hodiny (jsem amater) a zjistil, ze se zadira jakysi maly tlumic packy na cerpadle, za kterou taha lano od plynoveho pedalu. A protoze to lano ma na sobe jakousi pruzinovou prodluzovacku, tak pri pridani plynu se zmackla ta pruzina a plyn se ale pridaval pomalu, tak, jak povoloval ten tlumic pod silou one pruziny. Tlumic jsem vyndal, namazal jeho tahlo sprejem WD40, razem tlumic sel lehce.... a vse je v poradku. Cest mechanikum od forda, ktery od stolu rozhodli, ze mam nejspis spatny cerpadlo.... ale zase tak daleko od pravdy nebyli, kousek od cerpadla to bylo. -
« mechanici od forda
byl jsem se dnes zeptat u forda, jestli by mi nepomohli se zavadou mojeho sluzebniho 1.8TD, ktery "nejde za plynem" kdyz je venku zima (dnes jsem jel do prace na volnobezne otacky :o))) motor nereaguje na seslapnuti plynu, roztoci se az za par vterin, treba az za 10. a to pri prerazeni nebo i pri vyrazene rychlosti. trva to asi 20km a pak se behem kratke chvilky rozjede a je vsechno OK). zkuseny prejimaci technik mi rekl, ze jsem natankoval letni naftu a ze mi primrza. vyvratil jsem tuto hypotezu. tak mi predhodil mysleenku, ze mam spatny cerpadlo a to ze je problem. na muj dotaz, jestli mam tedy 4lety auto vyhodit, jsem dostal ponauceni, ze mozna jsou v * vstriky... ani zminka o tom, ze by se na to nekdo podival, nebo treba aspon zkusenym okem zhodnotil... projel se s tim. proste jsem si neprisel pro novy auto, ale votravoval jsem s nejakou vojetinou. ale na tom aute urcite nic spatne neni, jezdi pekne, spotreba nizsi nez udavana v TP, akorat ma svoji ranni muru. jde o nejakou banalitu, kterou u forda nechteji diagnostikovat. co s tim? -
« Re: Lakyrnictvi
šikovný lakýrník se trefí tak na 80%, zbytek se musí rozleštit,poznat to jde vždycky, nová barva má jinou strukturu, pomeranč.lakovat celé plato střechy kvůli jednomu fleku mi přijde nesmyslné, tohle se v praxi nikdy nedělá.Přeleští se to celý a naúčtuje a laik to nepozná. -
« Re: Lakyrnictvi
VUBEC poznat? Na 100 procent ne. I kdyz bude mit
vzornik od vyrobce se specifikaci barvy a bude
uvazovat starnuti barvy, netrefi se (alespon jsem
se s zadnym lakyrem, ktery by si troufl striknout
pouze cast s tim, ze to nepoznas). Nech to radeji striknout az ke sloupkum.
Odhaduji, ze by to mohlo stat 2-3 kKc -- ja bych si
to u sveho lakyrnika odhadl tak na 1500-2000 Kc,
ale zalezi na tom u koho to budes delat... A trvat
to bude tak tyden -- hlavne se ceka na zaschnuti
barvy, i kdyz na strese to mozna pujde risknout drive... -
« Lakyrnictvi
Trosku sem si poskrabal strechu na aute (Nissan Almera, stribrna metaliza) a zkousel sem to zadelat takovou tou barvou na skrabance, ale jo to porad poznat. Takze bych chtel tu cast strechy nechat prestrikat. Je mozny prestrikat jenom cast strechy, aby to nebylo VUBEC poznat, nebo se musi delat cela strecha? Kolik to zhruba stoji? Jak dlouho to trva? Nejaky dalsi rady? Dekuju moc. -
briza 29.11.02 09:53
« Re: podsviceni pristroju
Dik za tip. No to je prave ten problem, ze auto, o kterem uvazuji splnuje vsechny moje pozadavky prave az na to podsviceni, ktere firma (z mne nepochopitelnych duvodu :-0)oproti predchozimu modelu zmenila "ze skvele na opravdu hnusnou". Tak bych se rad vybavil nejakymi technickymi znalostmi nez zacnu prodejci vysvetlovat, ze to auto je fajn, ale ta barva podsviceni ... s tou by bylo treba neco udelat. Jinak souhlasim s tim nazorem na barvu podsviceni u VW. Do toho bych nikdy nesel presne z toho duvodu, ktery popisujes. Skvela barva je pro mne svetle modro seda viz napr. novy Mercedes E, Laguna nebo predchozi model ;-) Primery. -
"-- skrytý --" 26.11.02 11:58
« Re: podsviceni pristroju
Doporučuji vylovit z archivu téma "změna podsvícení na modrou" či jak se to přesně jmenovalo. Jen mi není jasné, co kdo považuje za změnu z "opravdu hnusné na skvělou". Osobně bych si např. auto s modrým podsvícením (jdyž už jsme u té modré) nekoupil, už kvůli tomu podsvícení...! Dělá se mi z toho při jízdě zle (nikoli obrazně, ale doslova - po 20 minutách nejsem schopen pokračovat). A v době platnosti zimního času (kdy se musí svítit i ve dne) nejen v noci, ale i ve dne. Teď si vlastně uvědomuji, že u dotyčného vozu, který trochu znám (VW Sharan), nemýlím-li se, svítí přístrojovka hned po zapnutí zapalování, bez ohledu na to, zda svítím nebo ne. PS: Auto mám proto, abych s ním jezdil, ne abych se "kochal pohledem na přístrojovku". A spolujezdce je záhodno ohromovat něčím jiným... Ta modrá na přístrojích toho už toho moc nevylepší! Ale proti vkusu... -
briza 25.11.02 16:09
« podsviceni pristroju
Uz jsem to zkusil mezi "tunery" a nikdo se neozval tak to zkousim tady. Dotaz: Nevite nekdo jak je technicky resene podsviceni pristroju v soucasnych autech. Jde mi o to jak snadne/tezke je zmenit barvu podsviceni (z opravdu hnusne barvy na skvelou prirozene).
-
« Re: Vadné silentbloky na motore.
Pokud jsou to silentbloky na agrgátu, tak to poznáš při startování a při vypnutí motoru - zatřese se celé auto.Pokud to jsou silentbloky na nasném rámu, při přejezdu příčných spár to kovově klepe.Řeč je pořád o Mondeu po faceliftu (ne to nové New Edge) které má řazení lanky.První generace měla řazení táhly takže se k tomu přidává ještě vibrace řadičky.