Automechanici a doporučení.
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Potřebuji poradit
-
« 13'' Alu
Nazdar, měl bych nějaké dotazy, sice nepatřící do této diskuze, ale snad mi někdo odpoví. Nedávno jsem koupil starší automobil s elektronovými disky, ale předchozí majitel s nimi jezdil asi i v zimě nebo je neudržoval, zkrátka jsou špinavé, tato černá špína nejde ničím umýt (zkoušel jsem různé saponáty a nic). Mohl by mi někdo poradit, jak vrátit diskům původní vzhled? Existuje na to vůbec nějaký přípravek? Co takhle nějaká brusná pasta a hadr + hodiny práce? Nebo je zkusit nechat opískovat (nevím jestli to se to vůbec dá dělat na hliníku, na plechových discích ano)? Kolik stojí renovace hliníkových kol? A ještě bych měl jeden malý dotaz, zajímalo by mě, zda je možné přepsat automobil na osobu mladší 18-ti let? Předem Vám děkuji za odpověd(i)! -
« Re: mazání
Všeobecně je možné konstatovat 3 hlavní poruchy: 1.)není čím mazat - oleje je málo 2.)je čím mazat, ale není tlak - porucha čerpadla oleje 3.) je čím mazat, je tlak, přesto kontrolka svítí - vadný policajt tlaku oleje příp. elektrická závada mezí oním čidlem a kontrolkou. Na dálku není možné nic jiného diagnostikovat....není ten olej na Feldu moc řídký? -
« mazání
Mám felicii 1.6,najeto 88000 km.Jezdila bez problemu denně cca 150 km až do Vánoc kdy několik dní stála.Po nastartování se rozsvítila kontrolka mazání.Dolil jsem tedy olej,ikdyž si myslim že,tam byl(na měrce byl vidět ,ale co kdyby....).kontrolka přestala svítit,nechal jsem motor na volnoběh ohřát a vypnul jsem ho.Další den jsem opět nikam nejel a následující den ráno(-16st Celsia)se problém s mazáním zopakoval.Podle zvuku motoru ale laicky usuzuji že motor opravdu nemaže.Auto jsem odtahl do místní autodílny ale i tak by mne zajímalo o jaký problém či závadu se jedná.V motoru je použit olej Agip 5W40.Děkuji za vysvětlení či radu.
-
« Pomoc
Pani odbornici, prosim o radu cim by to asi mohlo byt.na mem aute Croma 2.0ie se par dnu potykam s takovym problemem: Kdyz nastartuju studeny pres noc promrzly motor tak neudrzi otacky klepe se a pak chcipne. pote je veliky problem jej znovu nastartovat. Pokud se mi jej podari nastartovat, tak pod plynem je beh v poradku ale otacky volnobehu pomalu stoupaji s teplotou motoru tj. po 5 min. uz si otacky udrzi a pri normalni teplote motoru je ma lechce zvysene a nekolisaji. Drive motor fungoval OK tj. po nastartovani si otacky zvysil a po zahrati postune snizoval. Vim ze zavad muze byt spousty, chtel bych vedet alespon shruba na co se mam zamerit (svicky, kabely, rozdelovac, cidlo teploty, lambda, klapaka apod.) Mam tam take LPG, ale to se chova naprosto stejne jak kdyz prepnu na benzin (MPI). dekuji vsem za nazory. -
« Nespat a debatovat!
Hej lidi, vy tu spite. Ja se sem nestiham dostat a koukam, ze tady se chrape :-D Asi nikod nema pred vanocema problemy s autem.
Ja mel jeden dneska, nejakej trouba s pickupem a letnima gumama si nevsim, ze uz je zima a nejak cekal, ze bude brzdit jako v lete. Nebrzdil.
Na druhou stranu ja mam jen zlomenou platovou krytku na kouli a von ma diru v narazniku :-D Docela se divil.
Tak hezky svatky vsem a pokud mozno, bez problemu s autama a bez nehod.
Orpheus
-
« Airbagy
Nazdar lidi.Chtel bych se zeptat kolik stoji vymena a nebo zatazeni airbagu u Audi A4 mam moznost koupit A4 s vylitlejma airbegama.A nevim na kolik me to vyjde to dat do poradku.A hlavne kdo to dela zakolik.Samozdrejme bych to chtel co nejlevneji,ale funkcni.DIky za rady
Horys -
« Re: automaticka prevodovka
V predchozim prispevku si psal o sadach klicu (2 stare a 2 nove?). Pokud sis udelal jen jeden novy, tak jeden stary klidne fungovat mohl. Pokud dva (nebo dvakrat nakodoval jeden), stary uz by fungovat nemel. Pokud tedy Scenic 99 ma stejny system, systemu je totiz vic (napr. radiofrekvencni funguje uplne jinak) a lisi se i v ramci jednoho typu auta dle rocniku. Cau TD PS: Aneb jak se stat specialistou na DO :-)
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!