Automechanici a doporučení.
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Potřebuji poradit
-
« zajimavost
Renault Megane, zacina se obcas stavat pri vice zahratem motoru, ze po jeho vypnuti na par minut uz nejde nastartovat. Jen to cvakne a nic vic. Myslim, ze to souvisi s teplotou (po chvilce stani se zahratym motorem se jeho teplota jeste o neco zvysi), nejake cidlo (lambda sonda?) vyhodnoti, ze je teplota moc vysoka a startovat se nebude (to je jen moje domnenka). Staci pockat az motor trosku vychladne a nastartuje normalne. Tenhle jev nenastava vzdycky, ale obcas (v posledni dobe casteji) se vyskytne. Co vy na to? TD -
« uno
O víkendu jsem opravoval kamarádce fiata uno 1,5.Zajímavá závada-po chvíli jízdy motor začal ztrácet výkon.Po vypnutí motoru a následném nastartování to opět "trhalo asfalt".Příčina-rez v nádrži si nasála benzínová pumpa a přicpala na ní sítko(umístěné na sání benz.pumpy v nádrži).Jak se motor vypnul,tak ten rez spadl zase na dno a chvíli to jelo dobře než si to ten bordel nasálo znovu. -
« Re: VW ztrata vykonu
Souhlasim s možností čidla teploty vody, když zajedeš k někomu, kdo dělá VW, dá ti místo toho čidla takovej speciální špuntík, ten tam šoupni a vono se to pro čidlo bude tvářit, že teplota je pořád OK. Jinak pokud to nepomůže a jsi poblíž Prahy, tak bych ti radil zajet do Vesnice Okrouhlo, je tam VW servis pan Kučera a hodně tomu rozumí, takže by možná pomohl von. -
« Re: VW ztrata vykonu
Ahoj smudlo a všichni zájemci o tohle téma.
Díky za zajímavé tipy. Nyní jsem ve stavu kdy:
- všechny hadičky a filtry v palivovým okruhu jsou buď profouknutý kompresorem, nebo vyměněný za nový. (troška jemnýho písku při profukování vylítlo ven.)
- přetěsněný podtlakový hadičky u karbecu
(pozn.)
- benzínová nadrž při otevíraní výčka nezasičí ,toho bych si určitě všimnul
Stav se ztratou vykonu se zatím neobjevil - ale taky jsem nejel žadny delší vzdálenosti v jednom zátahu.
Tento týden ještě kouknu na čidla a elektrické kontakty.
Další zajímavý tip: vyzkoušet vyměnit VN cívku, prý to panu XY pomohlo.
Za týden pojedu cca 300 km trasu, takže se určitě ozvu jak vše vypadá!!
Všem díky !!
Jendaa
-
« Hyundai Lantra 96
Zdravim... nedal by se nekde sehnat kompletni popis tohoto auta? Pripadne nenasel by se nekdo, kdo ma s timto autem nejake zkusenosti? Vyskytla se mi zajimava zavada a to, ze kazde rano mi nefunguji sterace. Ty naskoci zhruba po 10 minutach jizdy a pak jiz funguji spolehlive. Mel jsem to v nekolika servisech a nikdy mi s tim nic neudelali, protoze tam to vzdy fungovalo. -
« Re: VW ztrata vykonu
Jeste dalsi rady od dalšího maníka...opět nic z mé hlavy, ikdyž tohle bych asi taky zkusil, sám jsem měl problém podobného rázu, ale nakonec to bylo čidlo teploty vody.. bylo blbý a odpojovalo benzín nebo motor nebo já nevím už co..(o:
"Ahoj,to je zajimavý problem!! Ja myslim ,ze´tomu bude něco chybět!!!! neco tam jde pomalu a pri delsi jizde to pak chybí!!! zkus zkontrolovat pumpu a vse kolem(palivovy filtr atd.) Nebo to jeste muze byt odvzdušneni karburatoru!!!!!!!! Držim palce at ti to vyjde" -
« Re: VW ztrata vykonu
Moudrá hlava 411 říká:
"Něco podobnýho jsem měl u Golfa 1.5 karburátor, nakonec to byla zanesená benzínová trubka pod autem, mezi nádrží a motorem, byl v tom sliz jak z nějakýho Aliena, stačilo to profouknout kompresorem, muselo se to rozpojit vepředu i v zadu. "..tak pravil 411 z VW Clubu Praha
To je zatím vše..ahoja KaZaN -
« Lancia Delta HF
Zdravíčko vespolek! Nedávno jsme si vyhlédl nový motor do svého "autíčka" - měl by být z Lancie Delty. Na jednom vrakovišti jsem ho uviděl a teď sháním jakékoliv informace - výkresy, specifikace atd atd. Čím víc, tím líp. Pokud by náhodou někdo něco věděl a byl by ochoten poradit, piště na atrox@post.cz. Předem děkuji! Raymoon -
« VW ztrata vykonu
Ahoj páni odborníci.
Asi 1 měsíc se potykam s problémem na svým VW passat rv.1988.
Při delší jízdě se náhle začne ztrácet výkon motoru až se motor po chvíli zastaví. Tohle se děje každých dalších 30 až 40 km. Když si potom dám u cesty cigáro na uklidnění cca 5-7 min, auto potom na 2. pokus nastartuju a zase je vše OK.
Ještě pár údajů k motoru.
Označení RF, výroba od.4.88 do 7.89, 4 válce, obsah 1595, výkon 53kW, karburátor 2E3, neřízený katalizátor.
Ptal jsem se na tento typ závady v našem autorizovaném servisu VW. Bohužel prý neví.
Mám teď půjčenou knihu "Jak na to? VW PASSAT" a zde odpověď taky není.
Vzhledem k tmu, že pár lidiček mající různé typy VW golf,jeta i se vstřikem na moje dotazy odpovídají, že mají stejné potíže, začínám mít dojem,že jde o jistě známý problém s již osvědčeným řešením.
Díky moc za případný typ !!
-
« vana
Dobrý den přátelé podařilo se mi vlítnout na chodník a utrhla se mi vana což by nebylo až tak zlý, bohužel se mi urvalo i kus bloku motoru velikosti krabičky od sirek a nevim si rady. Rad bych si to opravil sám, ale v chytrý knížce sem se dočet že by se měl nadzvednout motor. Taky sem si myslel, že to pude nějak slepit, ale všichni mi zatim řekli(žádnýho odborníka sem se ještě neptal), že se to dá jedině svařit hliníkem. Taky mě napadlo, že možná je mezi blokem a vanou nějakej mezikus(mam 318 M40), to by mi dost ulehčilo, ale ještě sem se na to nedíval. Vatu sice nemám, ale zatim to vypadá, že si karku povezu do servisu, tak bych potřeboval kontakt na nákej, kde to dělaj. Díky za jakoukoliv radu!
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!
Startovat,nebo spis tocit starterem by to melo vzdycky.