Automechanici a doporučení.
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Potřebuji poradit
-
« Re: Dotaz .....
Svíčky tam jsou tak 5k km, měly by bejt v pohodě. Právě mi nesedí, že to dělá jen v nízkejch otáčkách, jakmile to už jede, tak je to v pohodě. Nevim, možná nějakej bordel v sání, nebo tak něco. Ještě budu testovat, až budu mít čas.... pokud budu mít čas.
-
« Re: Dotaz .....
Nejdrive dotaz: co svicky, kabely? Mne se nedavno v zime dostala brecka az na svickove kabely, a pri jizde na dalnici najednou auto zaclo vyvadet. Pri pridani zaclo chcipat, pak jelo na tri valce a nakonec neslo nahodit. Kdyz jsem videl ty mokre kabely, tak jsem je okamzite otrel hadrem do sucha a hned jsem jel bez problemu dal.
No v dalsim pripade bych se zameril na rizeni dodavky paliva - cim se ridi -(otacky, podtlak v sani, teplota) a pripadne zkouknul merici prvky. -
« Dotaz .....
Zdravím,
tak mám zase malinkej problém a nevim co s nim. Poslední dobou mi blbne autíčko. GOlfII 1.8 GT čtyřbodovej mechanickej vstřik.
Občas nechce jít do otáček. Prostě přišlápnu plyn a nic... jakoby se zakucká a nechce se mu. Stává se to POUZE při nízkejch otáčkách (pod 2k) a dost běžný je to při rozjezdu. Prostě tam je normálních 800 a když šlápnu plyn tak se nic nestane. Přesněji skoro nic.
včera večer jsem měl dokonce pocit, že mi vynechává jeden válec. Jakmile jsem párkrát protočil plyn a vyhouplo se to nad 2k tak všechno zase v normálu....
Po příjezdu domů jsem rozebral rozdělovač, vyčistil a obrousil trošku kontakty, ale moc vidět nebylo. Zdá se, že to mohlo pomoct, ale dneska ráno jsem ujel sotva 15 km, takže to nemůžu úplně posoudit.
někdo nějakej nápad?
Dík Orpheus -
« Re: zajimavost
Ydev, dik za zajimavou diskusi. Nejake repasery starteru jsem si zjistil, takze az/pokud se to zhorsi, vim kam jit. A v te stodole, nebo kde jsi to psal, ze mas ten rozbity motor, nevali se ti tam nejaky lehce ojety Scenic okolo 270 000,-? :-) Je to jeden z mych vaznych kandidatu na koupi auta nekdy v lete/na podzim, jak budou prachy. Potrebuju uz neco trochu vetsiho. TD -
« Re: zajimavost
No ono to preskoceni rozvod. remene je zavisle na napnuti, opotrebeni atd. Ale proste skubani, skoky, ktere motor pri svem normalnim behu nedela, mohou udelat sve.
Ve vsech priruckach je varovani o roztahovani aut s rozvodovym remenem.
Ale daleko castejsi pripad je prasknuti remene vlivem opotrebeni, zadreni napinaci kladky ci vodni pumpy, pokud je pohanena pres ten remen.
Ale pri pravidelnem servisu je riziko minimalni, spis se to deje u starych aut, kde se skudli na udrzbe, nebo to meni majitele malem ze dne na den.
Jinak te nestrasim, jen proste mam jeden motor, kteremu se zadrela vodni pumpa, roztrh rozvodak a oprava dle meho laickeho odhadu jde pres 50 000,-
Jenze ja ten autak kupoval na ND, takze mi to je jedno, ale mam alespon studijni materialy. -
« Re: zajimavost
pokracovani....pokud takove nahozeni z kopce nebo na lane budes delat jemne a na co nejmensi otacky, tj. ne ze tam budu ve 40 na lane rvat dvojku, ale dam petku jen tak na maly kratky prokluz pres spojku, neni to z hlediska rozvodoveho remenu a veci okolo zas tak strasny rozdil oproti klasickemu startovani starterem. TD -
« Re: zajimavost
To jsou strasidelny historky. Priznam se, ze tohle slysim poprve. Ze to nesvedci napr. katalyzatoru, to je vec celkem znama, ale ze se muze takhle presmyknout rozvodovy remen slysim poprve - cimz to nechci vubec nijak zpochybnit. Nekdy je snad nevedet lepsi :-) TD -
« Re: zajimavost
Klid, jedno takoveto startovani te nezabilo. Muze vsak dojit (pri volnejsim remeni, nebo opotrebovanejsim), k presmyknuti o jeden ci vice zubu na remenici a tim posunu vacky vuci klice. Nasledek muze byt setkani ventilu s valcem a destrukce motoru....zalezi na otackach motoru, jak je pak velka smula. Ja mam ve stodole jeden motor, kde krome ventilu pri prasknuti rozvod. remene odesla i klika. -
« Re: zajimavost
Mas pravdu, ze styl startovani z kopce autu nesvedci. Z vice duvodu. Taky to byla vyjimka, nikoliv standardni postup :-) Myslis, ze i takovy vyjimecny pokus muze mit vyznamnejsi negativni dopad? Jinak budu vdecny za vsechny tipy a kontakty pro znovuoziveni/repasovani starteru. Nejlepe oblast Praha-jih i kus jizneji. Za cenu, za kterou se to vyplati, jinak je asi lepsi ten vrakac - byt s rizikem, ze se to muze brzy opakovat. TD -
« Re: zajimavost
A jeste k tomu strkani z kopce. Ja jsem nemyslel startovat ho pres rozjizdeni z kopce nebo tlaceni, protoze pokud mas v motoru rozvod. remen a ne retezy, koledujes si o maler.
Myslel jsem do auta se zarazenou rychlosti lehce drcnout, cimz se trosku hne se setrvakem, a trosku jina konstalace zubu setrvaku vuci pastorku ma nekdy priznivy vliv, na lehke pootoceni starteru pri zasunuti. A pak to najednou zazracne startuje, jen je problem ze den ode dne hure a hure a pak uz vubec :(. -
« Re: zajimavost
to Meda: No CRX z roku 85 si zarad do ktere tridy chces ;) Na opravy je to mrcha nepredstavitelna, vsude mista tak na maly japonsky rucicky. A na jezdeni - skvele, ale to je spousta aut vcetne Meganku, kazdemu sedne neco jineho.
A jinak - to teplo zpusobi, ze pravdepodobne nesepne kontakt, ktery zajisti roztoceni starteru, nebo jsou uhliky ve starteru uz na konci sil a staci trosku tepla a urcita konstalace soucasti, ktere se teplem roztahuji. Ten musi nejdriv zaskocit a pak se teprv roztocit, jinak to bude dobra frezka :)
Podle mne, pokud jde starter rozebrat, tak jde zrepasovat. Tak zkus hledat nejakou repas. dilnu, nejlepe se zeptej v nejakem servisu (neznackovem) -
« Re: zajimavost
Diky za tipy. Asi to tim starterem skutecne bude. Vcera jsem si to svym prispevkem privolal, tak jsem hned udelal test. Stacilo auto pustit z kopce a motor hned v pohode naskocil. Jen uplne nerozumim variante s ofrezovanymi zuby a zavislosti na teplote. Jak spolu tyhle dva jevy souvisi? Pokud budou ofrezovane zuby, tak bych mel mit problemy za vsech teplot, nebo je to jinak? Tak jako tak bude muset ven na prozkoumani. U Megana jsem tohle jeste neabsolvoval, doufam ze to pujde dobre... Pro nejhorsi pripad, vite na kolik prijde starsi starter na vrakaci? TD -
« Re: zajimavost
ydev>Myslis ze je Honda CRX jenom o jednu tridu niz nez Megan? ;-). Stejnou zavadu jsem mel nekolikrat taky - 1.opalene kontakty spinace starteru. Kdyz se motor radne ohreje, cely ten valec (spinac) se ohreje) a po zasunuti pastorku do ozubeni setrvacniku se nesepne motor starteru, nebo 2.ofrezovane zuby na pastorku, kdy se pastorek opre o ozubeni setrvacniku a nezaskoci. Moznost c.2 je obvyklejsi. -
« Re: zajimavost
No tak radeji starter zkontroluj, protoze i o tridu jinde ;) na skvelem voze Honda CRX jsem zazil podobnou zavadu - pouhe cvaknuti a nic, zaviselo to na teplote motoru a taky kdyz se do auta se zarazenym prevod. stupnem strcilo.
Jiny starter to vyresil. -
« Re: zajimavost
Presne tak, motorem to vubec netoci, ani to nema snahu s nim tocit. Cvaknuti muze byt skutecne zaskoceni pastorku. Zatim to bylo hodne zridkave, takze jsem ten jev nejak detailneji nezkoumal. Stalo se to treba pri dlouhem popojizdeni v kolone, kdyz se kolona asi po pulhodine uplne zastavila, chcipnul jsem motor a ejhle :-) Muze to samozrejme souviset i se starterem (uhliky?), ale ono to muze souviset s kde cim. TD PS: Slovo hnus si setrim na vaznejsi veci :-) jinak si totiz nemuzu stezovat, motor po 100 000 stale perfektne slape a i jinak pohoda, tuk, tuk, tuk.
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!
co vy na to?