Automechanici a doporučení.
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Potřebuji poradit
-
« Re: Brzdy+spotreba
Ma to nalitany necelych 100tis., vic nez 110 jsem fakt nejel, ta stovka je pro tenhle motor na petku idealni rychlost, ale pod 7 se tomu nechce. Ani nechci videt az zmerim spotrebu ve meste. Papirove by to melo brat na dalnici pri 90/120 km/h 5/5.5 litru. Takze to vidim ze je bud furt aktivni automatickej sytic, nebo kaputt lambdasonda. -
« Re: Brzdy+spotreba
Neřek jsi, kolik má to auto najeto... Ale uvědom si, že průměr 100 znamená občas třeba 130 a to při tomhle objemu motoru jsou už dost slušný otáčky. Tyhle maloobjemy maj pak tendnci nasávat jak divý. Pak by těch 7l při staršima trochu vyjetym motoru mohlo relativně odpovídat.
Ad brzdy... je to divný, ten válec by to měl v klidu ustát, ale problém tam bejt může... třeba jen špatně těsní, nebo tak něco. Chtělo by to zajet někam, ať to otestujou. -
« Brzdy+spotreba
Zdravim, nedavno jsem si poridil UNO LOGO 1.0, rocnik 93. TEdka jsem jel dalnici-prumerne rychl.okolo 100km/h a spotreba 7 litru. Je tohle normalni? Co by se dalo seridit nebo co muze byt spatne (lambda sonda..)? Jinak se mi zdalo, ze to blbe brzdi a tak jsem to ovzdusnil (vsechny 4 kola-vzduch. bublinky nejsou, tece cista kapalina), ale je to jeste horsi (pedal jde lehounce az k zemi, proste kozenej). Je mozny ze bude zralej na vymenu hlavni brzd.valec? DIKY za odpoved. -
"-- skrytý --" 28.03.02 14:45
« Re: Díly na Megana....
Vypsal jsem prodejce obecně. Jinak destičky se prodávaj na každým rohu, kde je nemaj, během půl dne objednaj... Já občas tyhle věci kupuju v prodejně "Auto filter & brake centrum" - Patočkova, Praha6 nebo Vrchlického, Praha5 (to když jsem línej, mám to totiž nejblíž...) -
"-- skrytý --" 20.03.02 08:45
« Re: Přestavba - Orpheus
Číslo motoru se sice neeviduje, ale měl by zůstat stejný typ motoru, jináč budou problémy.Dle představ úředníků bys měl pro výměnu kastle absolovat tuto cestu:
Ovšem není to jen jediná možnost, vyhláška je poněkud nejednoznačná a neukládá přímo povinnost mít ten papír od zastoupení, to je iniciativa příslušných úřadů... Takže, pokud máš dostatečně pevné nervy, můžeš zkusit tenhle postup: jdeš s tím "novým" autem rovnou na STK, tam ti pochopitelně napíšou, že nesouhlasí VIN, případně i další věci. Pak si na netu stáhneš a vytiskneš příslušné vyhlášky - je v nich uvedeno, co všechno se smí lišit a o kolik - např. i objem motoru se může o něco lišit! A s tím vším se odebereš na příslušný okresní úřad. Potíž je v tom, že příslušný úředník má výslovně přikázáno vyžadovat ten papír od zastoupení, takže ho musíš přesvědčit, že na to nemá právo - k tomu je třeba mít vytištěný ty vyhlášky. Jestli se ti to povede, to ti slíbit nemohu, ovšem pokud ano, může tě hřát dobrý pocit, že jsi uštřil těch asi 1.500,- za blbej papír...
od zastoupení VW si vyžádat (na základě původního TP) potvrzení, že dotyčnou kastli můžeš zaměnit za tu původní. U VW to stojí tuším 1.500,-??? a je lepší vědět předem, co všechno povolujou a co néé. Když od nich ten papír získáš, zajedeš s tím "novým" autem na STK a pak zajdeš na příslušný okresní úřad, kde ti změnu zapíšou do TP -
« Re: VW ztrata vykonu
Ahoj mechanici !!
problém se ztrátou výkonu mám vyřešený!! Dělal to nakonec automatický sytič. Sytič je závislý na teplotě vody a navíc je ohříván elektrickým topným tělískem umístěným těsně pod bimetalovou spirálkou. El.proud do spirálky je regulován čidlem umístěným v chladícím okruhu u bloku motoru - zelená obroučka na čidle = při teplotě vody pod cca 16°C nekonečný odpor, nad 16°C žádný odpor.
(Poznámka:ukazatel teploty vody je napojen na čidlo s modrou obroučkou a předehřívač sání paliva na čidlo s červenou obroučkou).
Při odpojení konektoru od čidla se zelenou obroučkou a nahrazení jeho funkce drátovou prpojkou se veškeré problémy se ztrátou výkonu ztratily a navíc se spotřeba paliva snížila o cca 20%. Vyzkoušeno již 14 denním provozem a dvěma 300km dlouhýma jízdama s připojenou a naloženou károu !!
Kupodivu i při studených startech se motor chová stabilněji!! A to jsem čidlo měřil a zdálo se OK.
Díky Všem diskutujícím za doporučení a rady !!
Jendaa
-
« Re: Přestavba
Panbuh s tebou :-( Navim co obnasi prestavba papirove, ale ciste casove a na rucicky je to hruza.
Ja jsem to resil karboflexkou a cislo karoserie mam porad stejne :)
No a kdyby bylo zle, to druhe cislo mam take a jeste kupni smlouvu. Jenze je to japonec a ten ma jen jedine id. cislo na kastli.
2. chytni se rukou ramu dveri(nebo jakekoliv kovove casti auta)
3.poloz nohu na zem a vystup
4. zavri auto
POZOR neprehodit body 2 a 3 !