Automechanici a doporučení.
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Potřebuji poradit
-
« Golfík....
tak mi ten můj golfík zase dělá nějaký kouzlo....
Konkrétně jde o to, že když nechám auto na volnoběhu tak pak jakoby nereaguje na plyn... Prostě mu to dlouho trvá, než zjistí, že to myslim vážně...
osobně mi to připadá, jako by řídící jednotka přešla na úspornej režim a přepnutí zpátky do funkčního jí trvalo asi tak 5-10 vteřin...
Je to dost pitomý, když jedeš na volnoběh z kopce, dole zařadíš 4 a auto začne poskakovat, protože ti ho dusí motor, kterej nechce vylízt nad řádově dvanáct set otáček... Totéž na semaforu...Když zastavim na semaforu a sem tam jakoby lehce neprotočim plyn, aspoň na 1500 ot. tak se potom nerozjedu... Přesněji musim těch pár vteřin prošlapávat plyn a pak to vytočit přes 2 tisíce, aby se to chytlo... Jakmile jede, tak je úplně v pohode.
máte někdo nějakej nápad, co by to mohlo bejt?
-
« Re: Servisy a prodejci Opelu v Praze? Ceny? Solidnost? Kvali
S tou zárukou to chce spočítat. VW poskytuje doživotní záruku mobility podmíněnou také pravidelnými servisními prohlídkami. V případě poruchy to zahrnuje bezplatné odtažení do servisu, a do tří dnů zdarma hotel, eventuálně potom zdarma zapůjčení automobilu. Když jsem odmítl v garančce výměnu oleje s tím, že si ji provedu sám, předváděl servisní technik záchvat padoucnice, že ještě tak hloupého klienta , který by se vzdal bezplatné záruky imobility neviděl. Když jsem mu spočítal, že jejich výměna oleje je dražší právě tak o ten odtah a hotel, a že když se mi tedy auto podělá každou druhou výměnu oleje dvakrát ušetřím, a ještě mám volnou ruku v tom, že se nechám odtáhnout do normální opravny a ne k nim, kde jsou dvakrát dražší než normál, tak na mne zíral jak puk, a říkal, že takhle mu to ještě nikdo nespočítal.
Rambo -
« Servisy a prodejci Opelu v Praze? Ceny? Solidnost? Kvalita?
Uvažuji o koupi Opelu Agila, do užšího výběru, kde to koupit zbyli Auto-Staiger a Autotepas, kteří mi nabídli 3-letou záruku, ostatní nic navíc. Co si myslíte o těchto prodejcích, koho byste mi doporučili? Jak je to se servisem Opel v Praze, kde jsou nejmenší zločinci? Oba dva (Auto-Staiger a Autotepas) podmiňují 3-letou záruku servisními prohlídkami u nich, kdo mně víc zkrouhne? Nebo máte nějaký lepší tip na prodejce Opel v Praze či jejím okolí? Díky Radek
-
« Turbo
Koupil jsem Transita Turbo, počet kilometrů neznámý a žral olej. Po všech pokusech přetěsnění, změření talků ve válcích atd. došel značkový servis a soudní znalec k závěru, že to je turbem - bylo neustále mokrý od oleje, tak jsem i já sdílel tento názor. Turbo se vyměnilo ve značkovém servisu a žralo to olej dál. Potom jsem vyměnil stírací kroužky a jezdilo to od výměny oleje k výměně bez dolévání. Asi po 15 kkm začalo nové trubo vydávat divné zvuky ( to turba dělají - prohlášení servisu) a po 25 kkm se se mnou rozloučilo tak, že se přelomila vlastní osa turba. Dva měsíce po záruce, ale to není důlěžité. Namontoval jsem další turbo, má najeto 10 kkm a začalo stejným způsobem pískat a zhoršuje se to. Napadá Vás co může být příčinou toho, že současně s výměnou oleje se musí měnit i turbo? Provoz auta začíná dost lézt do pěněz. Ještě k tomu, když naposledy odešlo tak tekl olej do výfuku a mocně to kouřilo, takže z toho usuzuji, že mazací kanálek turba ucpaný není. Moc se mi nechce věřit tomu, že by v servisu dodávali jako originální díl turba, která nevydrží víc jak 20 kkm, i když bych se v dnešní době ničemu nedivil.
Dík
Rambo
-
"-- skrytý --" 06.06.02 16:13
« Re: Vibrace agregátu
Počkej, já ale mluvím o závadě - ne o konstrukční chybě. Těch příčin může být víc - můj tip je volnější silentblok (ten spodní) v kombinaci s nějakou závadou na výstupu převodovky - poloosa nebo v horším případě diferák. Klepe se to cca v rytmu otáčení kol, a kolem té 80-ky to holt rezonuje... Ten dotaz jsem sem napsal proto, jestli někdo nemá ještě jiný tip, něco, co mě nenapadlo nebo na co jsem zapomněl. Ale dík za snahu. -
« Re: Vibrace agregátu
obávám se, že tohle ti těžko někdo vyřeší, protože to vyřešit asi nepude.. Pokud to neni v jinejch rychlostech, tak to nejspíš neni ani motorem ani autem.
pokud vim, tak každý auto - motor, má řádově 2 místa ve kterejch má zvýšený vibrace... to byl například důvod těch pekelnejch problémů co měl mercedes A, když s nim začínali.
No a tyhle vibrace podle typu auta můžou bejt horší a lepší.... Těch 80 by tomu odpovídalo, takže jediná věc, kterou bych ti poradil je skontroluj uchycení motoru, jestli neni někde jakejsi průšvih a jinak se s tim holt asi smiř :(
-
"-- skrytý --" 06.06.02 10:03
« Vibrace agregátu
Tak mám taky jeden dotázek:
u nedávno koupeného P309 1,9D 91' se mi okolo 80km/h dost roztřese motor. Neklepe to volantem, nikde to nemlátí, prostě se jen fest roztřese. Nad 100km/h to už nedělá. Stejně tak se uklidní, když uberu plyn - dělá to jen v záběru. Dělá to nezávisle na kvaltu - 3, 4 i 5. Má někdo nějaký námět, než pod to polezu? (ale neraďte mi, abych nejezdil 80, to už mi poradil zadek524 :))) -
« Re: Dovoz auta...
Hmm, pocitam, ze Tohle clo a DPH platim stejny pri dovozu na prestavbu, jako pro dovozu na dily, ze?
A jeste jedna drobnost, a to je pak prihlaseni...
jakej je postup? Musim mit vyjadreni VW? Pocitam, ze budu muset na technickou, aby mi rekni, ze to je neco jinyho "oficielne" a hlavne aby to zkasirovali. Potom urad a predelat to s kolkem.
Jaka je moznost zmeny Motoru? Tusim, ze muzu privyzt max. do stejnyho vykonu... Kontroluje to nekdo? Podle puvodniho technicaku, nebo jen na technicky?
Dik moc. -
"-- skrytý --" 20.05.02 12:11
« Re: Dovoz auta...
Hm, tak to bych se asi domluvil s někým, co vozí a vyzná se, aby tam se mnou dojel - svý auto s plaťákem totiž nemám. Jinak, když už se ti podaří dobře koupit, to proclení pak není takovej problém. Je ale dobrý mít fakturu na co nejnižší cenu - platí se 17% clo a 22% DPH. -
« Těsnění pod hlavou a vrzaní zadní nápravy na Formanu 135L
Od dubna po výměně těsnění pod hlavou u jednoho autoservisu a ujetí 2000km začíná těsnění na straně spojky jakoby vlhnout. Hladina chladící kapaliny v nádržce od výměny těsnění poklesla o cca 4mm. Na víčku oleje není žádná emulze, nikde jinde jsem nezpozoroval žádný únik kapaliny. Myslíte, že je možné že je to prosakuje chladící kapalina. Případně co mi doporučíte? Mám trvat na reklamaci u onoho autoservisu nebo se to časem "samo" přestane čemuž moc nevěřím.
A ještě jeden dotaz. Čím může být způsebono vrzání zadní nápravy, když nasedám nebo vysedám z auta tak to vrzne na levé straně. Při jízdě není nic slyšet. Předem díky za radu.
Předem děkuji za odpovědi.