Ford Mondeo (auto roku 1994)
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD
-
« Re: mondeo kouří
Kdyz me nahodou chytne rapl (no, kdyz se treba zapomenu na krizovatce rozjet) a poradne tomu slapnu na krk trebas i s podrazenim, tak to co vidim v zrcatku mi pripomina kuvajtske ropne vrty v roce '91. Podle motorare mam vsechno vporadku, vcera na emisich se taky tvarili spokojene a stemplik dali, tak je to asi fakt vporadku :-) Jo, je to mondeo 1.8TD 1998 -
« Re: mondeo kouří
Dela to kazdy diesel, i nejnovejsi superb... Absolutne normalni... Proste se pri prudkem plynu snazi jednotka reagovat bohatsi smesi a nespali se vse dokonale. Samozrejme se bavime o prudkem seslapnuti plynu treba pri 2500 ot a klidne jizde kdy nekouri (dalnice), kdy potrebujes rychle predjet, tak das zniceho nic plny knedlik tak si odflusne trochu vic dymu, ale pak uz nedymi - to je ok... :D -
« mondeo kouří
Zdar forďáci,
potřebuji poradit, co způsobuje kouření při akceleraci. Při sešlápnutí plynu se mi z výfuku vyvalí oblak černého dýmu, a to i když třeba jedu 130 a jen zrychlím na předjíždění. Foukne si a letí kupředu. Vše funguje jak má, ale asi to není ono.... Poraďte, na co se mám při návštěvě servisu připravit.
mondeo combi 1.8 TD, 1997 -
« planky elekroinstalace
Zdravim vsechny "mondisty"
Koupil jsem si Ford Mondeo 1.6 16v r.v. 1998 - kombi a jsem s nim za ten mesic opravdu spokojen. Mam do do prace a k tomu mi bohate staci. Ten kufr je fakt super.
Jedine co jsem si chtel udelat navic je dalkovy central. Mam doma takovy jednoduchy, ale potreboval bych nekde zjistit zapojeni centralu na zamky. Abych to zapojil spravne, jelikoz bych jinak odrovnal central.
A proto sem pisi. Mam dotaz, zda-li nekdo nema nahodou nascanovanej planek zapojeni, ci nevi, kde je to mozne stahnot.
Predem moc dik
Johan
Muj mail: madjohan@centrum.cz -
« Re: Re: 1.8 td
Souhlasím s MITSI .(Záleží jak to budeš brát. Pokud ti jde o pojistku a o spotřebu cca 4500 kč a průměr 6l/100km. Tak jí ber . Ale záleží na tom kdo to měl před tebou, jak s tím jezdil, z bazaru bych jí určitě nebral, jestli dodržoval výměny oleje 8500km minerál 15W40. Jestli na plno funguje turbo. Jaké má tlaky (PRIORITNĚ) aby se ti nestalo to co mě, koupil jsem jí z bazaru někdy v září a hle padnul listopad první mrazíky a já nenastartoval. Hlavně poslední válec (špatné chlazení). Točivý moment, no tak to bych zde nějak nerozebíral . Ale pokud mám zařazeno 5 a otáčky okolo 1000 ot/min plyn skoro vůbec nereaguje. Od 1500 už jde za turbem. Go mě stála 11 000 kč. Po GO mám už 2 roky a při -25 °C startuje napoprvé. Jel jsem s ní max. 185 km/hod. Je náchylná i na rozvody, pozor na praskání vrchní napínací kladky je z plastu. Má 2 rozvoďáky. Takže výměna rozvodů tě vyjde jen za materiál i s kladkama okolo 4500 kč.
Mám pokračovat dál . Vím že teď hanobím svůj motor, ale ten se fordu opravdu nepovedl. Já osobně bych šel do 2.O DOHC pokud ho mondeo vlastní . To je povozeníčko. Sice vyšší pojistka. Ještě něco já ten motor mám ve Ford Sierra 1.8TD CLX Kombi. Potom ho začali cpát do Mondea.TAkže úplně ten samý. Je pravda na tom že pokud ho někdo má určitě se ho nebude jen tak zbavovat. Pokud to jede tak je maximální spokojenost. Ale pokud se o začne *. Tak to většinou všichni prodávají. >:D -
« uz je pryc...
Takze byl to motor 2544, ale to by mi nevadilo, byl na nizkoprofilovych original litacich, se sadou zimnich na rafkach, ale majitel si to nakonec rozmyslel, ze si ho jeste chvili necha. Me se bohuzel totalne vysypal motor, takze jsem musel rychle jednat a koupil jsem Rover 220. Ve vnitr krome kozenych sedacek je to to same jako mondeo, akorat na zadnich sedadlech je trochu min mista. Ja ale vzadu stejne nejezdim >:D
Ale videl sem ty novejsi mondea a ty se mi zase az tak nelibi, jako ten 1997...
...preji vsem priznivcum fordu mnoho kilometru bez problemu!!! -
« Bez nadpisu
Zapomen, ze od rv 2000 je objem motoru jenom 2495 ccm, to mela pouzde verze ST, jinak az posledni "normalni" 2.5 a ty prakticky nejsou k videni, natoz na prodej. Ale pri 60000 km za rok je nejakych par tisic za povinne ruceni, uplne zanedbatelnych.
K tomu plynu, sam mam 2.5 na LPG a uz tady o tom byla diskuse. Aby ta V6 na LPG poradne jela, tak jedine sekvenci vstrikovani (coz je cca 50 000Kc). Spis bych ti doporucil prestavbu 2.0, je to jednodussi motor, a pri takovych kilometrech mene nakladny na udrzbu. Krome toho, pri pouziti obycejneho podtlakoveho systemu LPG (ktery je nejlevnejsi) nedojde k takovemu poklesu vykonu, jako u 2.5.
A k te "dobre vybave". 2.5V6 se se spatnou vybavou ani nedodavala, ale za slusnou vybavenost bych povazoval PPC, vyhrivane celni sklo, 4x el. okna, vyhrivane sedacky (ridicova navic plne elektricky seriditelna), automatickou klimatizaci. 150 tisoc Kc za rv 97 zase nei az tak super kauf, to by musela byt opravdu v perfektnim stavu, nejlepe jestes nejakym prislusenstvim (zimni kola apod) navic. -
« 2544 cm3 - povinný ručení tohodle auta je dost šílený.
Za 150tis z roku 97 by mělo být v opravdu velmi dobrém stavu. Osobně bych volil 2495 cm3 (od roku 2000). Ceny jsou kolem 200tis.... Moc přes 200tis bych za starý Mondeo nedal - je to přece jenom auto co se už nevyrábí plno let....... -
« Mondeo 2,5 V6
Mam moznost koupit od kamose z jejich firmy Mondeo 2,5 V6, r.v. 1997, plna vybava, cena k jednani je 150 000. Najete km odpovida stari a zpusobu pouziti 8-s ,ale to je to posledni co mi vadi. Je ve skvelem stavu.
Muzete prosim poradit, zda do toho jit nebo se na to radeji... (pripadne za kolik)
IMHO, V6 2,5 by byla skvela na predelani LPG :-!
najezdim za rok cca 60 000 km. Sama dalnice, mesto velice malo (5% -metro je rychlejsi a neparkuju)
Diky za radu a to jakoukoliv! -
« Klepání v nápravy....
Potřebuji odbornou radu......., stále mě klepe přední náprava, jak při určité rychlosti, tak hlavně při brždění. Nechal jsem vyměnit kotouče, destičky, čepy řízení, převážit kola....a nepomohlo to. V čem by mohla být ještě závada? Před Mondeem jsem měl Sieru a ta byla taky chabrusová na přední nápravu a často tam odcházeli nějaký silentbloky. Je to tak i u Mondea? Dík za každou radu. -
« Bez nadpisu
Zalezi, co kupujes a kolik na tom hodlas najezdit (to hlavne). Mondeo je na kvalitu ND dost haklive, navic treba nevhodna kombinace neoriginalnich desticek s originalnimi kotouci ti spolehlive rychle zrusi oboje. Jestli se v tom nevyznas, tak doporucuju neexperimentovat a zrovna ty dily, ktere jsi vyjmenoval ja osobne beru jedine original - nejsou o moc drazsi a nemusim resit problemy s kvalitou a vydrzi (a za delsi casove obdobi na neoriginalech neusetris nic), uvedom si, kolik km ty dily vydrzi a zjistis, ze jestli te desticky na 50 000 km staly 1000,- nebo 1300,- je naprosto zanedbatelne. O neoriginalech ma vyznam uvazovat v pripade, ze chci auto co nejlevneji dat do poradku a prodat a na vydrzi takove opravy mi nezalezi (kdyz to budu jezdit sam, tak na sobe setrit nebudu :-)).
Druha vec je, ze spotrebak ti nemusi menit ve znackovem servisu, tady je prostor k uspore, ale na materialu bych rozhodne nesetril.
BTW, jak rika kutil, tady je opravdu mrtvo, ale mondeo ma vlastni klub a forum ;-)
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!