Ford Mondeo (auto roku 1994)
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD
-
« Re: Re: stejně ale...
to RPG: 14 litrů může při správnym zacházení žrát i Fabie HTP. Já jsem měl STčko, což je žravější, než normální V6 a nejvyšší spotřebu na delší štreku jsem měl jednou přes Německo. Bylo to 11,7 a jel jsem s tim, co to šlo (i 250 tacho, jinak 180-200, pokud to šlo). -
« Re: stejně ale...
petous píše dokonce cosi o 14ti litrech........??? Zatímco např. kutil tvrdí, že při stejném stylu jízdy žere 1.8, 2.0 i 2.5V6 stejně a že i s V6 se dá jezdit za 8 litrů. Tak nevím nevím. Je petous závodník a nebo kutil ecodriver? Já jsem sice spíš ecodriver, ale zase bych nerad, aby mne při snaze dostat spotřebu pod 10 litrů předjížděly Fabie HTP :o) -
« Re: Re: Mondeo Combi 2.0 Ghia
V6 je trochu výlučné auto, takže se zvýšenou cenou některých dílů musíš počítat, ale není to zase nějak tragické: sada př.kotoučů Lucas 2800,- , Textar přední desky 1600,- komplet spojka Luk 9-10.000. Než 2.0 tak radějí 2.5, je to moje zkušenost kterou ovšemo nikomu nenutím. Pojistka je stejná a spotřeba opravdu mírně zvýšená, s přihlédnutím k pocitu z jízdy je to jasná volba.
Nehledě na to že V6 Ghia je vybavená tak že už ti tam v podstatě nic nechybí. Osobně si chválím třeba protiprokluz, v zimě to nemělo konkurenci. -
« Mondeo Combi 2.0 Ghia
Tak jsem prošel pár autobazarů a prohledával internet a ja fakt, že Mondea za cca 150tis jsou v dost žalostném stavu. Asi teda něco přidám, protože se mi zdá, že za cca 200tis už jsou kousky podstatně lepší. Koukám teď např. na www.tipcars.com a za 210 000,- je tam Combi Ghia 2.0 - 1999 - najeto 65tis (servisní knížka) - pokud to má ty kilometry, je to v podstatě nový auto. Asi bych volil něco takovýho. Z toho šetiválce mám trochu strach - jednak z spotřeby a jednak z toho jestli tam není spousta "speciálních" dílů, které jsou 2x dražší než u normálního Mondea (kotouče, destičky, spojka, tlumiče - nevím - jen mě to tak napadlo) -
« Re: Re: re: 2.5 x 2l
V6 měl u Mondea první generace 2 objemy: 2440ccm >:D a 2560ccm :-( - větší objem se dával od počátku výroby do prvního faceliftu, menší motor do faceliftu a ST.Co se pojistky týká, přijde mi to jako směšný argument, platím o cca 2.000,- ročně víc než u u motoru 1.8, s menším V6 vlezu do skupiny 1.9 až 2,5 !!!Pozor při koupi !!!
Jezdím první generaci kombajna v Ghii a v LPG mi spotřeba kolísá mezi 10-13l/100km a to lehkou nohu rozhodně nemám.Přestavba vyšla se zapsáním do TP na cca 30.000,- kdo hodně jezdí, doporučuju.Na tomhle objemu a výkonu se těch 10% ztráty výkonu ztratí jako nic. -
petous 06.04.04 22:34
« re: 2.5 x 2l
při shodném stylu jízdy možná tak o 1.5l, ale kdo si koupí 6ti válec tak ho asi moc šetřit nebude. 2l nijak nesvádí k ostřejší jízdě, tak se dá spotřeba držet na cca 9l, ale s 2.5 neni 14l žádnej problém. S ST200 jsem nejel, ale často nadupanější motor má větší účinnost, to znamená při stejném stylu jízdy menší spotřebu než zastaralejší motor, mám pocit, ale nevím to jistě, že STčko má dokonce menší objem, než 2500ccm, takže asi nemá zas tak moc podobné parametry jako obyč V6 a má i nižší pov. ručení, do toho bych šel přednostně. -
"-- skrytý --" 06.04.04 22:31
« Re: Scorpio Combi 2.3 & Mondeo Combi 2.0
Za ty penize Mondeo Combi po faceliftu , realne sezenes za tyhle penize slusny rocniky 98-99 , na kombajn urcite 2.0L nebo 2.5V6 , nic horsiho nez Ghia nebrat :-) , pozor ,kombajn mel facelift pozdeji nez sedan a 5dv. (96)