Ford Mondeo (auto roku 1994)
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD
-
« Re: Rádio Ford a CD changer
to kutil: připojení Sony changeru k radiu Ford mě zajímá, jaký to je konkrétně typ a ke kterému radiu Ford jsi to připojil? Já mám radio Ford 6000 a chtěl bych k němu připojit changer co umí i MP3, díky předem za radu typu případně i prodejny. Jsem z Prahy. -
« Re: luxus na 4 kolech za 120 litru
PavelLipar: To záleží, co od auta chcete. Jestli chceš prima svezení a nepotřebuješ velký auto, kup si Fiestu. Pokud chceš auto s větším kufrem, kup si Escort 1.6 nebo TD 66kW. Pokud chceš náklaďák, kup si Mondeo. Ojetiny samozřejmě nemá cenu opravovat ve značkovém servisu. Starší Fordy jsou výhodné jako ojetiny protože poměr cena/užitek je velmi dobrá. Ta 1.6 v Mondeu je pro velmi usedlou jízdu bez předjíždění. Nejlepší je motor 2.5 a občas se dá sehnat i za skvělou cenu. Pokud ale chceš jezdit do značkového servisu, tak si kup auto do 3let stáří. -
« Re: Totální vrak
Fakt chlapi přísahám, že nic proti Fordu nemám! Až na to, že mi prodali tenhle krám! Kupoval jsem auto úplně z konce výroby a mám pocit, že prostě oběhli fabriku a ztloukli to dohromady ze zbytků co našli. Už jsem utahanej ze stálých návštěv servisu a stále se opakujících závad. Dříve jsem tvrdil, že u každého výrobku je nejdůležitější kvalitní servis. Teď to ale musím toto tvrzení změnit, přeci jenom musí být i výrobek alespoň trochu kvalitní. Musím říct, že mě peripetie kolem Mondea už přišli na víc jak 200tis.Kč. Myslím, že příští auto už Ford nebude. Moje druhé auto je 11let starý VW a ten je bez problémů a hlavně stál 6x méně! -
« radio
Ahoj lidi, mám velikou prosbu o radu. Mám koupený Mondeo r.v.97, je v něm orig. autoradio Ford 5000 rds, měnil jsem autobaterii a ono mrcha radio po mě chce kód. Jsem trouba, ale když jsem auto kupoval, tak mě nenapadlo se na to zeptat a kódy jsem nikde nalepený nenašel. Netušíte někdo co s tím? -
« Re: luxus na 4 kolech za 120 litru
Ze byste si mel nejdriv ujasnit, jake auto vlastne chcete, od fiesty po mondeo je to sakra rozprach, kolik s tim asi najezdite za rok a jak dlouho si to chcete nechat. Pak muzete resit ceny znackovych servisu, kter jsou stejne +- shodne pro vsechna cizi auta, a dneska uz i pro nove skodovky - a IMHO je blbost jezdit se starou sunkou do znackoveho servisu a cpat do ni "znackove" ND. BTW, vy musite zit ve zvlastnim svete, kdyz tam jsou k videni ojetiny jenom fordy a felicie :-). -
« luxus na 4 kolech za 120 litru
vazne uvazuju koupit si mondeo rv95, 110tkm, udajne vyborny stav, od prodejce fordu (jako ojete), ale prijde mi trochu opelichane. dokonce z nej nekdo vytrhnul i radio, vybava je snad jen airbag u ridice a loketni operka. motor 1.6 16V, cet jsem v hodnoceni, ze je to prej slabota na takovy auto. take jsem videl podobny mondea, rv95, najeto pres 100 tkm, s lepsi vybavou, nevim, jestli nebudou vyzadovat velky a drahy opravy. doted jsem byl zvyklej na moji 25let starou skodofku, a koukal jsem ze hodina mechanika v servisu fordu pride na 7stovek+ty masersky drahy soucastky. tak nevim, jestli bych nemel koupit treba forda escorta nebo fiestu (pac jiny ojetiny co sem videl, byly jen felicie).co mi poradite? -
« Skutečná rychlost
Pokud by někoho zajímal rozdíl mezi udávanou a skutečnou rychlostí u Mondea, zkusil jsem to změřit. Měřil jsem GPSkem, minimálně bylo alespoň 8 satelitů, Mondeo 1.8, 15" kola. GPS rychlost byla od 50 do 195km/h(max). Tacho údaj byl v tomto rozsahu vyšší o +8 až 10 km/h. -
« Re: Totální vrak
dej mi prosim seriove cislo kastle, at to od Tebe nahodou za rok nekoupim :o)
Gentlemani, nevite, odkud se mi v mondeu v kuftu muze brat cervenohnedy pisek? Vypada to jako nadrcene cihly s maltou, ale nikde kolem se nestavi a ja ten kram uz asi desetkrat vysal. Neni to nejaka izolace? -
"-- skrytý --" 10.04.03 11:32
« Re: Nejen Ford má vady
To kutil: Vyloučím-li potíže s kompresním poměrem / detonačním spalováním (můj dotaz ohledně frekvence potíží vs. použitý benzín), pak bych to tipl (a souhlasím s Tebou) na problémy s řízením předstihu zážehu. Příčiny bych hledal: 1. ve snímači polohy klikového hřídele (u Forda je tuším na konci jednoho z vačkových hřídelů); 2. v čidle klepání. To nemusí být zrovna vadné, úplně stačí, když příliš citlivě reaguje na vratný pohyb některých mechanických součástek v motoru (tzv. "natvrdo" - např. špatné hydroštely ventilů), což mylně považuje za detonační spalování a dává ŘJ jednotce signál ke snížení předstihu zážehu. Nejlepší by bylo přesvědčit servismana, aby to v běžném provozu projel se zapojeným testerem, který by měl ukázat (byť asi ne v podobě chybového hlášení), co se děje v momentě, kdy motor netáhne. Hovořím z vlastní zkušenosti - podobný problém byl u mého Lanceru (před 10 lety) diagnostikován až poté, co jsem servisákovi vnutil své auto na jeho pojížďky během víkendu. Žádné chybové hlášení sice nenaběhlo, ale nepřirozeně vysoká plusová hodnota předstihu v momentě ztráty výkonu hodně napověděla. -
« Re: Nejen Ford má vady
to Mitsi: Vypadá to na blbnutí ŘJ. Začíná to startováním. Většinou naskočí okamžitě, chvíli je v otáčkách (cca 1200ot.) a pak jde na 800 (volnoběh). Někdy naskočí ale zůstane na 400ot a musím ho vypnout (nereaguje na plyn). Někdy ho musím dlouho točit - cca 10sec.než naskočí. Závislost četnosti změn chování motoru na benzínu jsem nepozoroval. Normálně jde motor za plynem a stačí málo a uhání. Zabírá už od 1500ot., od 2000ot. už jede i na 5ku a od 4000-6000ot. super jede. Pokud ale začnezlobit, tak pod 2000ot. jen duní (jako když je blbý předstih, nebo jako když každý válec pálí jinak (pozná se to na zvuku). Motor nereaguje na plyn a ani na plný plyn moc nezrychluje. Pokud ale podržím plyn dost dlouho, začne jakoby škubat a po každém škubu víc a víc zabere. Pokud v tomto stavu zastavím, vypnu motor a znovu nastartuju, většinou je to v pořádku. Jako kdyby bylo něco někde ucpané. Pokud se ptáš na zvuk, tak když motor zlobí, tak není zvuk pravidelný. Jeto ale uplně náhodné. Mimo to, když je vedro, tak to nechce jet. Taky je to divný s tou maximální rychlostí. Na dlouhé rovině to rozjedu tak na 180km/h, ale na uváděných 195km/h se nedostanu. Mám zkušenost, že auto většinou jede víc, než má uváděno v papírech. Mel jsem Escort, měl uvedenou maximálku 177km/h a v pohodě jel 185km/h, pak se mu ale začaly otevírat dveře. -
« Re: Nejen Ford má vady
Já jsem si teď sedl do Octávky a po těch 3 měsících jsem bytostně vnímal, jak je to auto malé, jak lacině interiér působí a taky jak se to houpe a naklání........Prostě auto se nedá "vstřebat" jen tak prohlídkou, je třeba v něm něco najezdit a pak si sednout zase jinam. Octávka už má svůj zenit za sebou. Co koupit po Mondeu ? Především už bude nová Octávka a nový Pasat. Tam bych viděl budoucnost :-). Původně jsem byl nadšený z Mazdy 6, jenže jsem se v tom projel a najednou bylo nadšení pryč : oproti Mondeu malé, nic moc to nejelo ( jel jsem ve třech verzích, i v té 2,3 ), interiér na slunci už zas tak elegantní jako v přítmí salonu nebyl.....Krásná je , podle mě, nová Honda Accord, ale nejel jsem v tom........
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!