Ford Mondeo (auto roku 1994)
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD
-
« Re: MAF
Mozna by slo jeste pred bednu pouzit ten hribecek na odlucovani,co maji 1,6 CVH v Escortech,tam dokonce v servisni knizce udavaji jeho vymenu po 40tis. Takze na hadici tenhle bazmek a potom teprve do boxu. Videl jsem i reseni pres takovy maly filtr,neco jako kitovy konus na sani a primo do ovzdusi,nebo hadice do flasky vedle motoru,ve viku dira na proudeni,zakryta molitanem.Jinak ty dva srouby jsou moc fajn,ale ne na prvni povoleni,ja je mel jako torsku a jeste caplik uvnitr,takze se uplatnily kleste.Ted uz imbus,takze pohoda. -
« Re: MAF
Aha,tak to jo.Ale v tom filtru vzduchu by melo bejt na vstupu hadice odvetrani neco,jako odlucovac oleje,ze tam projdou jen pary a tekutina tam zustane. A taky je to vetsinou pod samotnym filtrem vzduchu cely,takze moc bordelu by se tam dostat nemelo. Pokud ma ten autak najeto vic a ty veci v bedne filtru nebyly moc cisteny,udelal bych to ted,videl jsem u nekterych autaku i louzi oleje v boxu. Je mozny i reseni jiny,vyresit odlucovac na ty hadici jeste pred boxem jako doplnek,zalezi na konkretnim pripade. Jinak MAF jako takovy snad moc u Fordu neodchazi,i kdyz zrovna mne nedavno odesel.Ale da se koupit z druhy ruky tak do 2 tis.,navic mam pocit,ze ta jeho elektronika je zamenna od 1,6 pres 1,8, 2 az po TD,staci vymenit jen snimac na telese. Ja to aspon timhle zpusobem resil a nemam pocit,ze by to jezdilo jinak. -
« Re: MAF
Ventil volnobehu to neni. Volnobeh je vpohode. Kdyz to nechtelo jet a motor sel do otacek pomalu, tak sem odpojil MAF a auto jelo jak z praku. Takze mam problem s tim MAFkem. Ale stejne je divne ze se zasira. Tipuji to podle toho bordelu na odvetravani ventiloveho vika pro PCV ventil, jak vede ta hadice od filtru smerem k vent. viku tak je to tam zaneradene od oleje a ten filtr taky. Z toho se uvolnuje bordel na ty merici dratky, na kterych porad zustava, kdyz to vycistim, tak je to ok. Nemuze to MAFko po urcitych kilometrech odejit? -
« Re: zadní náprava combi ghia
BoB_: Jediné plus pro Mondeo je, že je to auto navržené v roce 1992 a Megane je z roku 1999. Jinak by to skutečně byla ostuda. Vždyť hlavní důvod poklesu prodeje Forda byly zastaralé modely vozů - Escort, Mondeo, Fiesta. Vždyť do roku 2000 byl akorát nahrazen Escort Focusem a to bylo vše. Jinak jen oprašovali staré modely. Vždyť si museli půjčovat motory od VW! Dnes to vypadá, že Focus po úpravě podvozku a pár neduh je opravdu dobrý vůz. Bohužel nová Fiesta a Mondeo už takový boom nejsou. Ale ani u VW není všechno super. Včera jsem se svezl s Polem 1.2 40kW v ceně 275tis.Kč a je to dost velká popelnice na tu cenu. -
« Re: MAF
Asi mas na mysli ventil volnobehu,ten se zasira a dela to potom problemy pri volnobehu,novym to nevyresis,navic stoji dost tisic,tusim vic jak 4.Pokud beha,nema cenu novej. Takze jen obcas vyndat a vycistit,myslim,ze fordi doporucujou asi po 40tis,kdyz to udelas po 20,nic nezkazis. A jestli to nejede a ma diry,tak bych asi hledal i jinde,ventil volnobehu by na tyhle rezimy nemel mit az zase takovy vliv.MAF je merak vzduchu za filtrem,ten se nezadelava,dokonce se po vypnuti ty merici dratky odzhavej,yby se to vycistilo samo.
-
« Re: zadní náprava combi ghia
POZOR! Ford jako levná ojetina neplatí pro Focus. Tam snad díky TUV jsou ceny nesmyslně nadsazené. Včera jsem jel do Bratislavy s Meganem 1.9TCDi s chipem ze 74 na 85kW a musím říct, že to jelo líp jak moje Mondeo. Lépe táhne, lépe přejíždí nerovnosti, je stejně hlučný, kufr je menší a je citlivější na volant. Mám 190cm a 100kg a neměl jsem v něm pocit stísnění. Ale jinak super a nový stál 350tis.Kč. Myslím, že je to za tu cenu super auto! -
« zadní náprava combi ghia
Zdar pánové. Chci se jen zeptat jakým způsobem je řešeno udržování stálé výšky zadní nápravy (u starého i nového Mondea). Ghia to má tuším ve standartu. Je to něco kapalinového ala Citroen? Nebo něco vzduchového ala Mercedes? A nebo něco úplně jiného laciného ala Ford? Jinak Kutil má pravdu , že když Forda, tak leda jako ojetinu. Ceny ojetin Ford jsou bezkonkurenční (jsou snad dokonce nižší než ceny Fiatů) - prodávající asi dobře vědí proč prodávají tak lacino. -
« Re: Problematické starty a klima
Ano, je to jestě minulý model(myslím, že je to označované jako 1999). Kupoval jsem ho v době, kdy ješte Mondea moc nebyly a já jsem scháněl diesel. Uvažoval jsem o TDDI, ale posudky byly všeliaké a motor byl označován jako technicky zastaralý. Proto jsem raději zvolil starší 1.8TD s výraznou slevou. Bohužel refence byly podobné a tak mě prodejce i nezávislí mechanici ppřesvědčili, že 1.8 benzín je to nejoptimálnější, co Ford vyráběl. Vůz měl zajímavou slevu a tak jsem ho vzal. Závady, které vůz obsahoval a obsahuje, ale nejsou ve většině závadami motoru. Dnes už vím, že přístí motor bude jedině turbo a vzhledem ke spotřebě asi diesel. Rád bych vůz vyšší. Tak jsem zkoušel Picasso, Zafiru, Demio, Touran, 307SW a čekám na C-MAX. -
« Re: Problematické starty a klima
Jo,jo - tento článek je postrachem Fordů. Dokonce kvůli němu měli jednání. Přímo z vnitřních kruhů Forda vím, že se zjistilo, že těchto případů je mnohem víc, jen je dealeři nehlásili na FMC. Dle FMC je ale vše zmanipulované a v době uvedení článku již bylo vše vyřešené :-))
Co se dá dělat s vrzajícíma dveřma? Taky nevím co se sedačkou, která je po 55tis.km prosezelá a zdeformovaná (když na ni sednu, tak padám ke středu-doprava). -
« Re: Problematické starty a klima
Koupené je 3/2001, ale výroba by měla být listopad nebo prosinec 2000. Je to asi jeden z posledních kusů, protože to se už dělali jen Trend 1.8 kombi. Mám pocit, že z posledních dílů nasekali sérii s lepší výbavou (klima, el.zrcátka, vyhř.př.sklo, el.stahování oken,centrál,litá kola 16", kož.volant) a hodili na to slevu. Bohužel byla původní cena 720tis. a tak ani výrazná sleva moc nepomohla.
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!