Ford Mondeo (auto roku 1994)
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD
-
« vymena motoru
Uz nekdo zkousel vymenit Zetec 1.6 66kW za 1.8?Mam na mysli spis technickou stanku veci,shodnost puvodni prevodovky a elektriky,administrativni stranka je podruzna.Ta 1.6 neni spatna,ale silnejsi je holt silnejsi a resit to tuningem,tady prijde kazdy konik neumerne draho.Navic nektere 1.8 mely uz z fabriky 96 kW,to uz by bylo prijatelne.
Diky za kazdou radu. -
« Prosím radu,
na kombíku 1,8i se mi při prudším projetí pravotocivé zatáčky ozývá silný plechový zvuk (skřípot), mám dojem, že je to z prostoru pod středním tunelem a že to ustupuje spolu se zatížením. Zítra se chci mrknout zespodu, nemáte někdo nějaký tip. Díky a mnoho bezproblemových KM. -
« Re: Maximálka
Pokud chcete varování, kam nejezdit, tak tady přispívám jednou z vlastní zkušenosti: Ford Autospol Zlín na Výsluní. Kluci, jenom tam ne. Minulej týden mi tam měnili klíňák na Galaxy 2.0 a po 3 ( ! ) hodinách jsem je od toho vyhnal a udělal jsem si to sám. Ti parchanti po mně ještě chtěli zaplatit demontáž deklů z podmotoru a kola. Ale jinak nic ve zlém, kluci na jejich saloně jsou naproti tomu špicový. -
« Re: Maximálka
to tomcat: pravda, pri 250km/h clovek nema moc cas zkoumat pristrojovku :). Az budu mit STcko vylecene (hrabal se v tom jeden Ford dealer a spatne nazpatek cosi prisrouboval v ulozeni prevodovky, takze jsem jel jen na "jednu" poloosu.... dojizdel a hlavne dojel... potupne s Parize cca 1000km rychlosti 130km/h max....) tak zkusim testy. Jestli se teda KS ozve.
T. -
« kombi 1.8
Tak se mi konečně podařilo koupit Mondeo. Je to r.v. 94, naj. 95 tis., a po výměně náplní a rozvoďáků mě vyšlo na 150 tis. Vypadá skoro jako nový, ale trochu mě překvapil motor. Zdá se mi, že je potřeba ho dost točit, ve 170km jsem byl na 5 tis. otáček. Je to normální? Jezdil jsem předtím v Renaultu 25, 2.2i a tomu bylo jedno jaký tam byl rychlostní stupeň, stejně se rozjel, u Mondea musím dost často řadit, aby se trochu hejbalo. Jinak musím uznat, že jízdní vlastnosti jsou super, sedí to jako přibitý. -
« Re: Je to možný?
Náchylnost k destrukci kotoučů o Mondea a posledních Sirek je myslím celkem známá závada. Není problém měnit zkroucené kotouče co 20.000km ( moje osobní zkušenost ) Ford v Německu na tento nepříliš lichotivý fakt reagoval svého času tak, že při garančce při výměně obložení měnil i kotouče a zákazník platil jenom práci. Je potřeba si uvědomit, jak těžké auto je. Co se dílů týká, kotouče od Motorcraftu se kroutí úplně stejně jako druhovýroba, takže v tomto případě bych radil nákup u náhradních výrobců, sada se dá pořídit od nějakých 1100,-.Záleží taky na použitém obložení, osobně se mi osvědčily desky od Textaru. Na kroucení kotoučů má taky vliv nerovnoměrné opotřebení, kdy směrem od obvodu k ose otáčení může být rozdíl až 2-3 mm. -
« Re:
ST 220 jsem okouknul na autosalonu v Brne, vybavoval jsem se tam s Ford chlapkem a pry jeste posle vice info. Jinak je to 3l, V.6 220K. Rozdily? Oproti ST200 interier kuze vsude, vyhrivana. Jinak z vnejsku nic moc upravy. Prodej koncem roku tak za 1.200.000Kc. Tak za 550.000Kc jako predvadecku s max 30.000km/1 rok bych to trebas bral :).
Spis se mi tam zamlouval Fokus RS.
K. -
« Re: Maximálka
To tomcat: Keyser_Soze su vubec neozval.... Mimochodem ja jsem mel maximalku 250km/h ale nebyla omezena omezovacem ale spis proste vic uz to nejede...:). Ted je muj uzasny ST Fixed Or Repair Daily porouchan.... a bude snad ready koncem pristiho tydne na pripadne testy. BTW: dneska jsem jel odpo. z Olomouce smer Praha a potkal cestou 2 ruzna stribrna STcka, sedany, z prazskou SPZ. Nahoda - tech aut je jen 23 v CR.... Karta. -
« Re: Je to možný?
Problem stareho Mondea je v tom, ze ma tazky predok a vzadu su kotuce tusim az od objemu 2.0, takze tie predne kotuciky pri trochu razantnejsej jazde nestihaju. V novom modeli sa uz vyrobca poucil, vpredu su vacsie kotuce a vzadu su kotuce aj s najslabsimi motormi. Inac brzdy nie su problem len u stareho mondea, ale aj u VW - stary passat, golf. Tie mali dokonca len plne kotuce.
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!
interiér: sedačky nic moc, na pravé straně palubky vyskočený plast zpod mřížky ofuku (viděl jsem to i jinde a je to fakt hnus, nakonec jsem tam tu mřížku musel nalepit natvrdo);
palivoměr: polovina rozsahu ukazatele odpovídala zhruba 3/4 nádrže;
spotřeba: i na to, že šlo o automat, se mi zdá průměrných 10,5 litrů (celkový průměr za 1,5 roku) trochu moc;
výkon motoru: do 4000 otáček lenoch línej, pak jako politý živou vodou.
Nakonec šel pryč protože odešla aut. převodovka.
Celkově to bylo hezké, pohodlné auto, ale s W124, který ho nahradil, se to nedá srovnávat. Sice je to drahý špás, ale jezdí o 2 litry méně (objem 2,2 ale bohužel manuál), interér je propracovanější a odpružení je úplně o něčem jiném a to nemluvím o takových "drobnostech" jako je elektrické dovírání pátých dveří.