Ford Mondeo (auto roku 1994)
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD
-
« Re: Řazení dvojky
Taktiež, hlavne teraz keď je chladnejšie. Niekedy je platný až štvrtý pokus. Mám pocit, že po tvrdšom vradení mi prevodovka povie zbohom :-( Neviem či by pomohlo vymeniť olej v prevodovke alebo nie, prípadne niečo iné, alebo sa len obrniť trpezlivosťou. Voz má 135 tkm. Ak vie niekto, ako sa toho zbaviť, sem s tým :-) -
« Vibrace přední nápravy.
Již od koupě nového vozu se mi při rychlosti nad 140km/h objevují vibrace které zesilují a zeslabují ve cca 2-3sec intervalech. Nepomohla ani výměna kol. Máte s tím někdo zkušenosti. Kola už byla asi 8x vyvážena. Bohužel to mělo jen částečný vliv. -
« Re: Zažloutlá přední světla
spony jsou v pohode-potrebujes akorat na ne sirsi sroubovak a pouze je napruzis a sundas (to same pri nandavani...nicmene nepocitej s tim, ze se ti nejak extra zvysi svitivost po vymene tech rozptylovej plastovejch sklicek-ja mam 100W zarovky a zadna zmena! (spis sem zvedav, za jak dlouho zezloutnou i ty novy? -
« Re: Zažloutlá přední světla
jasan, uz mam vymeneny obe dve-jedno stoji asi 500Kc, jinak prace je to docela hnusna, ale da se-jsou 2 moznosti:
1) musis odsroubovat blinkry, pak celej ten cernej plast, co drzi oba svetlomety, pak je decentne vysunout, vycvaknout spony, kt.drzi sklo a nasledne jednoduse vymenit ty rozptyl.plexi (je velice vhodne vymenu provadet ve 2 lidech, aby ti to nekdo mohl pridrzet!
2) odmontovat naraznik, pak blinkry a nasledne je uz prace velmi snadna (viz.varianta1)
vzhledem k nechutnymu pasovani narazniku (obzvl.v mem pripade, kdyz mam repliku) bych bejt tebou volil 1.variantu
-
« Re: to fepaRe: Teplota chladiacej kvapaliny; Mondeo 2.0 16V
Kvapalinu nemusíš vypúšťať, je to úplne zbytočné, len je to vhodnejšie robiť pri studenom motore. Samotné čidlo vymeníš za pár sekúnd a za tú jednu až dve sekundy bez čidla ti stihne vytiecť tak štamperlík alebo ešte menej kvapaliny, ten otvor s priemerom 1 cm na tú chvíľku zapcháš prstom a keď pod neho dáš kúsok handry ani na motor nevytečie. Takže: podložiť handru, odšrubovať, zapchať prstom, našrubovať nový a je to. -
« Re: to fepaRe: Teplota chladiacej kvapaliny; Mondeo 2.0 16V
fepa má pravdu,když je čidlo odpojené,teploměr je pod nebo na MIN,když se ten drát spojí s kostrou,pak teploměr má být na MAX.Nevím jak vysoko je umístěno čidlo teploměru,je lepší chladící kapalinu vypustit nebo vypustit jenom část. -
« Re: to fepaRe: Teplota chladiacej kvapaliny; Mondeo 2.0 16V
S termostatom nemá čidlo nič spoločné. Na čidle je len 1 kontakt s koncovkou (fajkou)podobnou ako na sviečku len v malom a na mojom TD je umiestnené spredu na bloku motora cca. 10 cm pod pravým krajom krytu ventilov. Veľmi ľahký prístup. Ináč ten káblik je hnedý a keď ho odpojíš teplomer zostane na nule. -
« Turbo
Tak vsechno to koureni u meho vozu bylo zpusobeno vadnym turbem. Bylo v takovem stavu, ze neslo ani opravit, tak mam ted turbo nove. Jenom ta cena mi trosicku rozhodila financni rozpocet. Za nove turbo i s praci a olejem jsem vytopil krasnych 38 000 Kc.:( No ale za to, to ted jede :)
Dostal jsem radu, ze kdyz jakekoli turbo zenes napr. po dalnici a pak zastavis, tak je dobre nechat poctivych 30 vterin motor bezet na prazdno a teprve potom ho vypnout. Za tu dobu se srovnaj teploty obou turbin a vse je v poho.
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!