Ford Mondeo (auto roku 1994)

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD

  • « 00 Reagovat !

    foto

    29.03.02  08:30

    « Re: svicky

    Vyrobce auta uvadi intervaly vymeny svicek,u normalnich se to pohybuje kolem 15tis,platinky aspon u Zetec by mely vydrzet 50-60tis.U klasiky jsi poznal celkem bez problemu podle ubyvani stredni elektrody,ze uz by bylo docela nacase,u platinek je to horsi posuzovat vizualne,ale v zasade se drzim toho,ze kdyz zrovna nemam vyluxovany ucet,tak klidne koupim novy driv,jinak je dobry nacasovat vymenu spis pred zimou.Jestli nevis,kolik maji tvoje najeto,dal bych asi radsi novy.Teda pokud by po vyndani nevypadaly hodne nejete.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    29.03.02  07:33

    « Re: svicky

    dik za nazory, asi nepujdu do toho hned, ale casem se uvidi...hlavne by mne zajimalo, jak zjistit, ze jsou jiz potreba vymenit svicky?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    28.03.02  15:25

    « Re: svicky

    No,ten TUNING bych vzdycky nebral jako zaruku kvality,ale zrovna v tomhle konkretnim pripade s Tebou souhlasim,nenabizeji zadny sunty,aspon,pokud muzu posoudit podle mych informaci.Sice bych u nekterych udaju o ZVYSENI vykonu dle tvrzeni vyrobce byl trosku skepticky,asi jako u vzduchovych filtru a ladenych tlumicu vyfuku,v aute je to vzdycky jiny nez v laborce,ale kladnej prinos to urcite ma.A kdyz toho tam nacpes vic,male klady se sectou.No zvaz a dej vedet,jak jsi uspel.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    28.03.02  14:49

    « Re: svicky

    resp., kdyz je nabizi v "shop.tuning.cz", tak to asi zas tak "spatny" nebude, jo?:)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    28.03.02  13:33

    « Re: svicky

    Co jsem psal je vlastni zkusenost,Denso jsem nezkousel.Ale predpokladam,ze by to melo byt srovnatelny s tema ostatnima,kdyz je vezmes,urcite dostanes vysoky standart.Kdybych na ne narazil driv,klidne bych je bral.Vychazim z toho,ze dneska uz aspon u znackovych vyrobcu neni spatny nebo dobry,ale dobry a lepsi.A kdyz nemam naroky na hranici moznosti,tak mi staci to dobry.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    28.03.02  12:11

    « Re: svicky

    hmmm...zajimave! a co ty DENSO?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    28.03.02  10:47

    « Re: svicky

    Se svickama jsem taky laboroval a honil to udajne nejlepsi.Nakonec jsem zjistil,ze Bosch je snad uplne nejdrazsi,z toho,co se na Zetec dela a podle informaci,ktery jsem sehnal,je to stejna platinka,jako od jinejch vyrobcu.Ze by mela neco tak mimoradnyho,co by vyrovnalo ten rozdil v cene nebylo zjisteno.Mam platinovy Champion za 280 a myslim,ze Autolite a NGK je taky delaji.Jo upozorneni,prvni sadu Championek jsem reklamoval,ze jsou probity,nakonec mi dali vyjadreni Forda,ze to neni chyba svicek,ale musi se omaznout silikonovou vazelinou botka svicky.Proste maly konstrukcni problem,ale dokud nezacnu nekde hodne rvat,nikdo mi nic nerekne.Resil jsem to normalnim silikonem v tube,housenku kolem svicky zastrceny do botky,po zaschnuti lze vyndavat,zandavat,teleso svicky utesneny,no problem.Jo,ty svodovy proudy zpusobovaly ze to pri pridavani kuckalo a skubalo.
  • 00 Reagovat !

    foto

    28.03.02  09:10

    « svicky

    jaky mate zkusenosti se svickama? ja jsem jenom zjistoval, kolik stoji BOSCH do Mondea ('93, 1.6 16V) a cena byla okolo 600/ks coz se mi zda docela dost (bohuzel jsou to nejake platinove, kt.maji dlouhou jiskru)...co byste rikali ale na zn.DENSO? (cena 275/kus)
    [odkaz]

    jak vubec vlastne zjistim, ze svicky je potreba vymenit?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    27.03.02  13:25

    « Re: Nové Mondeo 2.0 TDCi

    1.8TD je fakt bída. Já mám 1.8EFi a mám s tím jen problémy. Po svezení v 2.0TDDi musíš uznat, že je to o něčem jiném. Ale je to na dnešní dobu zastaralý motor a je hlučný. Ovšem po svezení v 2.0TDCi, který ve 160km/h po sešlápnutí plynu slušně zrychluje a přitom je tichý, musíš uznat, že má Ford dobrý motor, konkurence schopný s TDI a HDI. Průšvih je ovšem cena, která z něj dělá propadák. Smutné je, že motor který PSA nabízí se slevou a za cenu benzínového nabízí Ford jako špičku svého technického umu za nesmyslné peníze. Také je zvláštní, že u 1.8TDCi (Focus) Ford obdivuje kulatý tlakový zásobník nafty a lineární odsuzuje, u 2.0TDCi se opět lineární zásobník objevuje. A poslední smutná věc je spotřeba s kterou Ford stále bojuje a uveřejňuje lživé údaje. O TDCi to platí totéž a skutečná spotžeba je o 2litry vyšší. Při porovnání s Passat TDI 96kW 4x4 vychází cena přibližně stejná. Stále jsou lepší TDI a HDI.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    25.03.02  15:20

    « Re: Nové Mondeo 2.0 TDCi

    Nechápu, jak to někdo za takový prachy může koupit. Ford a nafta, to nejde dohromady. Sám mám 1,8 TD a Forda v naftě nikdy více.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    22.03.02  12:18

    « Re: ST200

    to karta: To víš, Helmuti... Já jsem spíš měl problémy s BMW 3xx. Na 325 to ještě v pohodě stačilo, ale vejš, to už se do toho muselo dávat srdce....
  • « 00 Reagovat !

    foto

    21.03.02  23:46

    « Re: ST200

    to tomcat: chtel bych upgradnout na ST220 kombi bez DPH. No, to se budu muset hodne snazit, konzultovat o 106.... btw: po dlouhy dobe me v Nemecku nejaky Helmut donutil opustit levy pruh. Pri maximu 245km/h na zimakach to uz vic nejelo ani o cm/km..... -> Helmut mel Audi RS4....
  • 00 Reagovat !

    foto

    21.03.02  22:33

    « Nové Mondeo 2.0 TDCi

    Dnes jsem měl možnost, vyzkoušet si nové Mondeo s Motorem TDCi a proto uvádím čerstvé pocity. Po nastartování je motor hlučnější ale do cca 1min se ztiší a do interiéru hluk neproniká. Při rozjezdu Vás překvapí spojka, která při pouštění najednou změní charakteristiku a vyšší silou vám nadzvedne nohu, auto poskočí a motor chcípne. Je to velmi nepřijemné! Zátah notoru je ostrý a začína okolo 1800ot. Do té doby motor skoro netáhne. Od 2000ot motor nabere sílu a přímo vás vystřelí dopředu a vydrží až do 4500ot. Takto se chová i v rychlostech nad 160km/h. Mondeo s tímto motorem mohu jen a jen doporučit. Motor je neuvěřitelně tichý a jeho chod přehluší pneumatiky a aerodinamický hluk. Zápornou stránkou je vyšší spotřeba a cena. Při porovnání konkurence se stejnou výbavou je ale cena přiměřená.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    19.03.02  23:14

    « Re: ST200

    to kutil: ty brdo. To je teda sila, smula. Mam fikus 98, najeto cca 70.000km. Leju jen benzin a ostrikovac a STcko 99, 80.000km uz nejakou opravu melo - double synchron na 3, predni ramena.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    19.03.02  22:40

    « Re: ST200

    To auto bylo koupený nový (najeto 2500km). Od začátku se chová stejne blbě. Po týdnu od koupě jsem chtěl odstoupit od smlouvy protože na aute bylo přes 20 závad. Ford Motor Company jsou ale mizerové a pořád se kroutí a tvrdí, že jde vše opravit. Ty závady byly typu - vypadlá záslepka v podběhu a dík tomu půlka vozu pod vodu (když ses opřel o koberec, tak tam stálo 4-5cm vody), vypadávající lišta u okna, křivé LP dveře, netěsné okno, nefunkční ventilace, upadávající plasty, tekoucí čerpadlo posil.řízení, špatný ovladač stěračů apod. Mám pocit, že jsou od začátku v háji kinematické klouby. Taky má auto spotřebu okolo 9,5L a to jezdím plynule. Další problém je v řazení - někdy nejde zařadit dvojka, čtyřka a pětka. Nejradši bych to prodal.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    19.03.02  11:33

    « Re: ST200

    to karta: Diky, mam se O.K. STcko uz slo do sveta, ted resim, jestli je cilova varianta ST220 nebo V6 Ghia. Zatim vede Ghia.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    18.03.02  18:54

    « Re: ST200

    to tomcat: jak se vede? Jeste mas ST200? Uz je Fikus ST170 v prodeji, za chvilku bude ST220 u nas i v kombi.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    18.03.02  18:50

    « Re: ST200

    to kutil: v jakym stavu mas silentbloky prednich ramen? Ja je musel po 75.000km zcela vymenit, byly rozsvihany. V servisu ti to normalne nereknou, tam opravej jen z 50% to co maj a jeste zpusobi sekundarni zavady, ktere pak clovek resi s jinym servisem a tam zase to same...
    Otazka ovladatelnosti na 16,17 je jen otazka zvyku. Kdyz jsem ted prezul na letni 17" tak jsem prvni den nechapal, co se to stim autem deje, ale clovek si rychle zvyka. Jo jeden minus nizkoprofilu - pri jezdeni ve meste n aspatnych silnicich se disky rychle nici a jsou po kazde sezone vic a vic sisaty. Da se to sice opravit, ale ne donekonecna....
  • « 00 Reagovat !

    foto

    18.03.02  17:22

    « Re: ST200

    Fakt je, že ST200 se 17" sedí jako přilepený, připomíná to spíš jízdu po kolejích. Když se na to daj 15" na zimu, tak je to malinko gumovější, pořád ale super. Myslím, že pro normální ježdění jsou ty 15" pohodovější a s podvozkem, co má ST200 to stejně sedí ažaž.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    18.03.02  09:24

    « Re: ST200

    To magnat: Skutečně je zrychlení horší. Taky jsem tomu nevěřil. Ptal jsem se odborníků a ti tvrdí, že 205 mají větší valivý odpor, nízký profil způsobuje větší maření energie a i nepatrně větší obvod kol přináší své. Jsou o tom i případové studie. Jediné co široká nízkoprofilová kola přinášejí je lepší přilnavost na suchém a hladkém povrchu. Neplatí to na mokru, na nerovnostech apod. Také široká kola způsobují plavání vozu a horší ovladatelnost (tahá to za volant při nestejném povrchu na vnitřní a vnější straně pneu). Také více odchází náprava (nerovnosti netlumí pneu, ale až podvozek). Proto platí, že při změně pneu se musí změnit i podvozek (což vetšina nedělá). Taky jsem tomu nechtěl věřit, ale testy hovoří jasně. Jestli ale máš skutečně ST200, tak tu ztrátu zrychlení nepocítíš a pro tvůj vůz jsou 16" nebo 17" kola přínosem. Jinak pro info, jel jsem s audinou na 18" a je to dost tvrdý, ale sedělo to jako přibitý. Jinak kamarád má Nisan Primera 2.0 s plecháčema a to se s Mondeem nedá porovnat, to opravdu sedí jak na kolejích.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…