Ford Mondeo (auto roku 1994)
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD
-
« Re: Nové Mondeo 2.0 TDCi
To je otázka. Nejlevnější Mondeo 2.0TDCi combi vychází 790tis. Passat TDI 96kW s technologií P-D s možností přečipování nějakých 115kW a 6ti stupňovou převodovkou a klimatizací vychází na 800tis. To je rozdíl 10tis. za super tecnologii, lepší převodovku a vyšší výkon. Samozřejmě Passatu chybí rádio a el.stahování zadních oken. Je to skutečně otázka, co kdo má ve voze radši. -
« Re: svicky
Doporucovat neni to pravy slovo,muzu jen sdelit veskery informace a zkusenosti,ktery mam,rozhodnout se musis sam.Ja bych to asi bral tak,ze Motorcraft uz mam vyzkouseny,je to jistej standart,ted bych sel asi do tech NGK,kdyby byly cenove prijatelny,jinak bych klidne vyzkousel i ty Denso.Pokud je mi znamo,velmi slusna znacka. -
« Re: svicky
Jo NGK byly naprosta spica.Problem je jen v tom,ze ma sice taky Forda,ale CVH 8 ventil,na Zetec nevim,jestli zrovna tenhle typ svicek delaji.Jinak NGK na Zetec existuji urcite a vzhledem k jejich povesti i temhle konkretnim zkusenostem bych je tam dal,az budu svicky menit.Jen ty NGK na Zetec stoji asi 380,Championky,co tam mam ted jen 190 a kamose staly 125.Je otazka,jestli dvojnasobna cena znamena i dvojnasobny zlepseni,ale nemyslim si to. -
« Re: svicky
Experimentovat s uplne neznamejma komponentama se asi pro normalni provoz nevyplati,original vetsinou splni to,co ma,ale treba ted o vikendu osadil kamos motor novymi NGK s V drazkou,predtim tam mel platinovy Bosch a ten rozdil pri startu i behu naprazdno byl hodne zretelnej i pro laika.Srovnavam s chovanim Bosch,kdyz byly novy.Jak uz tady nekde zaznelo,nekterym motorum sedi nektery svicky vic,nektery min,i kdyz je to treba posledni vykrik techniky. -
« Re: svicky
Teď o víkendu jsem svíčky měnil, jelikož jsem z ničeho nic nemohl ráno nastartovat (zřejmě to ale nebyl primární problém, ale stejně jsem nevěděl přesně dobu jejich použití). Jedna měla porušený izolátor, tak jsem si zajel do svého servisu pro druhé, orig.MOTROCRAFT 302 Kč/kus - má cenu experimentovat??? -
« Re: Nové Mondeo 2.0 TDCi
Nechci Forda přiliš obhajovat, ale dle oficiálně udávaných cen mi vychází velmi dobře vybavené Mondeo 2.0TDCi minimálně o 60 tis. levnější než obdobně vybavený Passat 1,9TDI (o 4x4 se už vůbec nebavím). K tomu použití motoru z koncernu PSA pouze připomínám, že Citroen C5 2,2HDi, což je asi motor ze kterého Ford vychází, začíná základní verze cca +100 tis. nad Mondeem. To však neznamená, že by Ford v ČR nemohl zlepšit standardní výbavu (chtěl bych vidět, jestli by podobně "standardně" vybavené vozidlo prodali v rodné zemi Fordu, USA). Také bude zajímavé vidět, jak si budou navzájem cenově konkurovat Mondeo s novou Mazdou 6 (diesel 2.0 100kw/310 nm). -
« Re: Vibrace přední nápravy
Na mě to působí jako kdyby bylo v převodovce nebo na nápravě nevyvážené nebo uvolněné a v uřčité rychlosti okolo 140km/h to začalo bušit do nápravy. Okamžik počátku vibrací je velmi přesný. Do 140 je to v pohodě i když ve 110 to ve předu vydává divný zvuk, ale na 140 jsou to rázy, které při plynulé jízdě zvyšují intenzitu a naopak na nerovnostech jsou nevýrazné. Pokod ale jedu po dálnici na Ústí objeví se to vždy. Nejdřív to jen tak vibruje s volantem, potom už kmitá volant svislým směrem, potom se rozkmitá palubka a auto začně plavat. Od 140 to není závislé na rychlosti a vydrží to až do max. cca 210km/h. Při vyřazení nebo ubrání plynu se to zhorší. Chová se to jako 15let stará ojetina s nápravou v háji. Jako kdyby byly vyběhané čepy, závěsy a ramena. -
« Re: Vibrace přední nápravy
tak kdyz uz jste u tech problemu-kdo mi poradi, co muze byt pricinou toho, ze pri rychlem pridani plynu mi zacne drncet/chrcet motor (pri jakemkoliv rychlost.stupni-po ubrani plynu je zas vse OK), ale pri plynulem pridavani plynu je to v pohode (i do max.otacek)? muze to byt svickama? nebo se neco vys.na pocitaci? -
« Re: Vibrace přední nápravy
Mám podobný problém, jenom mě zaráží, že se toto objevuje u tak "mladého" vozu. Mám 1,8i (94´)a dělá mi to, když je motor v tahu a zvláště pokud je zatížené auto spíše vzadu. Když vyšlápnu spojku, tak to ustane. Měl jsem již měněný silentblok vzadu za motorem, je dost měkký a byl protržený. Dost to pomohlo, ale teď se to objevuje znovu, musím ho zkontrolovat. Vysvětluju si to tak, že pokud je motor v tahu a zatížený zadek, tak má o to větší snahu se při záběru opírat o karoserii a přes ten měkký silentblok se vibrace přenáší. Výměna a dostupnost bloku je dobrá. -
« Vibrace přední nápravy
Mám Mondeo 1.8EFi z roku 2000 a od začátku mi nad 140km/h začíná kmitat přední náprava. Přenáší se to na volant a palubku a to celé kmitá s rozkmitem asi 2cm ve svislém směru. Zajímavé je, že se intenzita mění asi v 3sec periodách. Koly to není, ty se už měnily. Je to závislé na sešlápnutí plynu, resp. na záběru. Pokud to rozjedu na cca 160 a potom lehce uberu nebo vyřadím, tak se to může zbláznit. Nevíte někdo co s tím??? -
« Re: Nové Mondeo 2.0 TDCi
to Kutil: souhlas. Pořád však nechápu co může někoho vést k tomu, aby to za takový prachy koupil. To už musí být jedině nějaký skalní fordař nebo člověk dost zblblý reklamou na tichý motor... Pokud stojí Passat TDI 96kW 4x4 stejný prachy, tak není co řešit.
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!