Yaris nebo Fabii?
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Hlavní diskuse
-
« Re: To jsou problémy...
No jo musí se nechat, že fabie zvláště ve wagonu vypadá ze všech mini aut jako normální plnohodnotný auto, což třeba Clio od pohledu není a to je to stejná kategorie, holt Škodovka postavila s úspěchem stretegii na tom, že dělá vyrobí auto, které na oko patří do kategorie vyšší a je jedno zda je to Fabie, nebo Octávka, SuperB je někde jinde. Je Felda jakožo extrémně levné a konstrukčně jednoduché auto nevypadala zvláště pokud bylo celolakovaná a na pěkných kolech vůbec špatně. A teď se musí nechat, že Škodovce zjevně po roce došlo, že by mohla ztratit díky nesmyslným cenám své tradiční zákaznické portfolio a tak má velkou spoustu rozličných "akčních" modelů za zcela jiné ceny, než jsou v konfigurátoru. No jinak stále mi zůstává záhadou reklama na "tempomat na přání" neznám žádné auto, a je jedno zda je to Chevrolet z 80. nebo MB z 2003 nikdo z nich neumí (zcela pochopitelně) jezdit na tempomat nějakých 15 km/h což se nám v reklamě snaží dokázat Škodovka :-) No jinak kůže jsou na tý loďce docela pěkný :)))) -
« Fabia vs. Yaris po 2.5 letech
Koho by to ještě zajímalo uvádím poznatky z provozu Fabie 44kW, které dal švagr přednost před Yarisem.
Co se týče auta jako takového spokojenost.
Horší je to s údržbou auta:
Zatím najeto 25tis km
Cca 2 měsíce po záruce muselo být měněno těsnění u hlavy (bezplatně po dohadech v servisu, ale jinak by to stálo cca 7tis Kč)
Další nevím jaká závada cca 2tis
Nyní bylo švagrovi sděleno, že by se měla
vyměnit lambda sonda cca 6-8tis.
Dotaz:
Myslím, že tu lambdu by měl servis vyměnit v rámci kulance, co Vy nato? Servis o tom nechce ani slyšet.
Doporučujete se obrátit přímo na výrobce? Kontakt?
Je to ostuda po 25tis km měnit l.sondu
V době koupě této Fabie byl Yaris cca o 30tis dražší, nicméně švagr je opravami a přístupem v servisu značně znechucen.
Jaké máte kdo zkušenosti s Yarisem po 2-3 letech.
Předem děkuji za náměty.
-
« Re: NÁVRH NA TEST - to: Saab
neco se klidne muze vyhodit, neco pridat.
Zatim mam zakladni prahled o autech, ktera se ucastni - budu pridavat ruzna porovnani. Pro kazde auto je jeste potreba vedet sazby povinneho ruceni 2000 a 2001, a rocni sazbu havarijni pojistky s jejimi parametry (kolik % a jaka min. spoluucast). Budu taky uvadet hruby odhad nakladu na kilometr, takze chci znat intervaly servisnich prohlidek a jejich obvykle naklady - tj. olej (jaky, kolik), ol. filtr, palivovy filtr (jak casto se meni), vzduchovy filtr, naklady na praci (je rozdil, kdo si to u ojetiny dela doma a kdo u noveho auta v servisu). A taky tipy a napady, co tam dat/vyhodit/zmenit/vylepsit.... -
Saab 16.11.00 06:55
« Re: NÁVRH NA TEST - to: Saab
No jo, ale většinou když jde do autobazaru, tak máš určitou sumu peněz a podle toho si teprve můžeš vybrat ročník. Ale fija ty auta dává stejně všechny k sobě, což je nejlepší řešení, alespoň se uvidí jestli je lepší koupit ojetinu nebo nové a srovnat výši jejich nákladů.
to fija: jdu sehnat chybějící údaje -
"-- skrytý --" 15.11.00 19:50
« Re: NÁVRH NA TEST - to: Saab
Člověče jak to chceš třídit podle cen? V každém bazaru ti řeknou na auto jinou cenu. Já bych to fakt dělal být tebou pro lepší přehled podle stáří. Představ si totiž, že (až to třeba bude větší web) se tam někdo podívá, protože bude chtít koupit nějaké auto a bude chtít vědět, jestli do něj za nějakou dobu nebude muset cpát moc peněz. A to budou hledat těžko, když to uděláš podle cen. -
« Re: Ještě k tématu plasty.... - to RSD
no dovol , abych tě poopravil co se týče těch barev. Je pravdou že za použití obyčejého skla jsou světlejší barvy (a to i zmiňovaná šedá) v automobilu reflexní, což je samozřejmě nežádoucí, ale například v americe už nějaký pátek a dokonce i MB a BMW využívají přední skla s antireflexní vrstvou, která neodráží světlé odstíny, takže světle béžová, krémová, slonová kost a ostatní barvy se v těchto sklech neodráží. Bohužel je cena takového skla více jak dvojnásobná oproti běžnému :o(. Není šedá , jako šedá.... to je taky pravda, ale na světle šedých plastech je toho vidět až běda. I když je pravda, že šedá barva interiér opticky zvětšuje a provzdušní, tak podle průzkumů vyhrává na celé čáře černá, hned za krémovou :o) Nechci a nepoužívám otřepané novinářské fráze, ale zároveň musím říci, že ti novináři také asi něco o těch autech vědí, a tak by asi nenapsali (krom MFD) něco, co se příčí všeobecnému názoru a poznatkům. Laciné plasty jsou pro mne ty, které jsem popsal již níže, a tak už se o tom nebudu dále rozepisovat. Existují i laciné potahové látky (které jsou mnohdy paradoxně dražší, než ty vydávané za dražší, a které jsou kvalitnější)...ale pokud to připadá někomu pořád jako otřepaná fráze a myslí si , že objeví ameriku....má na to samozřejmě také své právo :o) -
« Re: NÁVRH NA TEST - to: Saab
Naopak, to je specialita Škody, že dělá auta tak, aby vypadala o třídu výš, ale rozvorem náprav, ten je pro určení třídy vozu a tím "komfortu" rozhodující, jsou ta auta někde jinde. Na podvozku oktavie jezdí A3, NewBeatle, to jsou taky střední třídy? Proč myslíš, že má oktávie na zadních sedadlech málo místa? Jinak k těm dvoulitrům, co třeba Peugeot 205 nebo 206, co Clio, taky mají dvoulitry a nikdo je neřadí kam nepatřej. -
« Re: NÁVRH NA TEST - to: Saab
No podla mna nejde o to aky motor tam dokazu nacpat, tak do takej triedy to auto patri. V nizsej strednej triede su auta uplne inej kvality a hlavne inych razvorov. Napriklad Renault megane 2580 a fabia 2462. Okrem toho je postavena na podvozku noveho pola(buduceho) a aj to jasne hovori kam sa ma zaradit. Octavia je na podvozku golfu a preto ju davaju do nizsej strednej triedy. To, ze skodovkary sa snazia za co najmenej penazi spravit co najvecsie auto a spravia previsy jak svina tak to je ina vec.
PS: Inak do renaultu clio davaju uz aj 3 liter, to by potom mohlo byt uz aj v luxusnej triede nie ?







