Yaris nebo Fabii?
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Hlavní diskuse
-
« Re: danula vs. ostatni.
ze jsem zas neco psal ... fija: pokud je to tak, sorry, nebylo to citit, ze o 100 000 je o 100 000 od Fabie SDI. Nic mi do toho neni, ale myslim si, ze jsi neoplacel stejnou minci. Danula rypal do SKody, ale ne do fijy, a ty si ale zacal hned do danuly, a ne do toyoty. Ta byla chudak na chvili stranou. Mozna to bylo vse jinak, tak se omlouvam, prispevek byl jen poznamkou. Pro autokomplexe: sorry, ze si nemyslim, ze yaris je divci auto na plaz.... No jejej, s danulou jsme se kdysi chytali kvuli yarisu x puntu II, tzn. ze danula pouzival stejneho stylu vyjadrovani proti Fiatu. Neoponoval jsem proti stylu, ale proti obsahu. Urcite jsi nasel na yarisovi hodne pozitivniho, ale protoze jej chvali danula, je to vuci fabii divci auto na plaz ..... -
« to mfilip
Á, taťka se nám vrátil a všechny nás postavil do latě, že? Mfilipe, napsal jsi krásnou větu:"Mne se danula v tomto tematu libi, i kdyz si neodpusti pro podporu svych argumentu neetticky hanit jinou znacku. Mne tento styl nevadi, to co chce rict, rekne". Tak tobě tento styl nevadí, hm, ale kdyby takto někdo oponoval tobě nebo Fiatům, to už by ti vadilo, co? -
« Re: danula vs. ostatni.
Myslel jsem o 100.000 drazsi nez Fabia SDI classic, o ktere jsem mluvil predtim. A moje Octavie TDI stala 444.900 (MR2000), MR1999 byla za 437.900Kc Fabia SDI Classic stoji cca 336.000 Kc. Proto 100.000 Kc rozdil. No a k te debate Fija x Danula - muzu za to, ale Danula si nabehl. Proste misto argumentu (a myslim, ze ja se nikdy k nefer vecem nesnizil) zacal nadavat a honit si triko urazkami mne, pripadne Skodovky. Kazdy muze mit svuj nazor, ale proc oplaceni stejnou minci davas za vinu mi ? OK. Beru to, ale vyhrazuju si pravo na podobnou reakci pri podobnem napadeni ;-))) A s Danulou jsme se uz jednou chytli, a to zrovna ty vis, takze si nebudem nic nalhavat - byl jsem predpojaty. -
« Re: Tak ruzne ... to nasrot
Teda keby si vedel o nejakom 10 rocnom diesli, ktory jazdi za 3 l nafty na 100
km, daj mi vediet!! Kupim ho!! Najblizsie k tomu mal pred 10 rokmi Citroen
AX, ktory som mal asi 2 roky, a ten nikdy nesiel cez 4 l, na dlhsej trase sa dalo
ist aj pod 3,5l. Dnesne Saxo ale nie je o nic horsie, mozno o nejake 2 deci, ale
zasa ovela dynamickejsie a tichsie v interieri.
Slubujem ze uz budem pisat bez diakritiky, aj ked absolutne netusim, v com moze byt problem :-( -
« Re: Tak róznž... to naärot
Teda keby si vedel o nejakom 10 ro‹nom diesli, ktorů jazd’ za 3 l nafty na 100 km, daj mi vedieé!! Kśpim ho!! Najbliěäie k tomu mal pred 10 rokmi Citroen AX, ktorů som mal asi 2 roky, a ten nikdy neäiel cez 4 l, na dlhäej trase sa dalo ’sé aj pod 3,5l. DneänŽ Saxo ale nie je o ni‹ horäie, moěno o nejakŽ 2 deci, ale zasa oveĽa dynamickejäie a tichäie v interiŽri. -
« danula vs. ostatni.
par dnu jsem tu nebyl a musel jsem tudiz precist asi 30 prispevku ... neni podle mne fer, ze kdyz danula poodhali sve soukromi, nekteri, aniz by udelali neco podobneho, snazi se jej zesmesnovat. Mne se danula v tomto tematu libi, i kdyz si neodpusti pro podporu svych argumentu neetticky hanit jinou znacku. Mne tento styl nevadi, to co chce rict, rekne. Jen svym stylem provokuje ostatni, zavest debatu nekam jinam. Jen mu vytykam nezoodpovezene otazky fijovi, nemame rad kdyz kdokoliv ignoruje kohokoliv. Fijovi zase trosku vytykam svedeni debaty z Fabia x Yaris na Fija x danula, pozdni uznani bezpecnosti Yarise oproti Fabii ( i kdyz s jednim ale: mozny naraz zezadu ) a trosku ulet v podobe: o 100 000 Kc drazsi TD Octavku nez Yaris ( proste nevim kde by se TDI dale koupit okolo 405 000 Kc, ale vim kde se prodavaji Ambienente TDI 66 kW za 459 900 Kc ) v prispevku 98. Podobne i danula srovna cenu 5D Fabie s 3D yarisem za 288 000... Pallas uz mozna prisel na to, ze v Cechach porovnavame 259 000 s 305 000 a ne jak na Slovensku 299 000 s 392 000 ... Autokomplex, no, divci vozitko na plaz, ale no tak, .... Zaverem bych chtel rict, ze asi Kooperativa ma skutecne levne pojisteni Yarise, zrejme vychazi z maleho poctu kradezi tohoto segmentu trhu v CR a spousta veci jako: "ridim jen ja, mam ridicak 20 let, nejsem zena, ma PR u Kooperativy, nejsem prazak ...", znamenaji procenta dolu, kdezto Allianz asi vychazi z celoevropskych statistik kradezi. -
"-- skrytý --" 04.11.00 00:00
« Tak různě...
člověk tady dva dny není a vy tu hned píšete málem detektivky :o)...
K vnitřnímu prostoru: největším autem, které se řadilo mezi "malé" a kterým jsem jel byl Chrysler LeBaron kupé, dlouhý cca 4,5 m a měl jen dvoje dveře (logicky kupé :-) jelo nás v něm sedm a nebyl by problém vzít ještě nějakou stopařku :), ale to sem asi moc nepatří. Další velké auto v porovnání s Oktávkou je CarinaE - je cca stejně dlohá, kufr je o 25l větší a vzadu na nohy je za mnou (mám 186) cca 30 cm místa. Dále jsem kdysi viděl fotku a k ní nějaký krátký článek, jak se 226 dlouhý belgičan pohodlně vešel do Yarise, ačkoli původně šel koupit LandCruisera...
Ke spotřebě (hlavně pro Pallase): proč když disely před cca 10 lety mohly jezdit v průměru za 3 l, tak dneska jim nedělá problém 7 - 8?
K benzínu či naftě: jednou se stalo, že jsme u pumpy natankovali jejich vinou asi 40% roztok nafty do Corolly 1,6i... Auto jelo, akorát se divně cukalo, jediný co se muselo udělat, bylo motor vyčistit nějakým "sajrajtem". Takže štěstí na špatné palivo může mít každý.
K Yarisu: Když jsem do něj poprvé přesednul z Corolly, byl jsem opravdu překvapen tím, jak sedí na silnici - ta Corolla se nedala srovnávat, možná při vyšších rychlostech (nemá totiž ještě stabilizátory :(). Při přesednutí do Fabie jsem ten pocit neměl.
K cenám v různých státech (taky hlavně pro Pallase): V USA stojí Corolla 1,8 $8000, což je i při dnešním kursu pořád méně než u nás. Ve srovnání s VW (protože Škodovky se tam, aspoň pokud vím, nedovážejí) je cena T. asi 2/3nová. Ceny aut můžeš prostě srovnávat jen v jednom státě. -
« Re: A yase Danula
Teď je mně tě nějak líto, čtouc tvůj příspěvek. Jinou kavárnu hledat určitě nemusíš, chyběl bys nám. 39 bych ti ale netipoval, je v tobě spousta takového neohrabaného sebeobranářství, plynoucího z podvědomé ochrany vlastní osoby proti okolnímu světu. Stejně tě ale musí něco trápit, nemáš úplně vyrovnanou psychiku. -
« A yase Danula
To fija. Jo jenže, mě se stalo, že jsem zimní naftu koupil a když pak se v ni mrazem vyloučil parafin a vypadala jak mlíko tak jsem si mohl stěžovat na lampárně. Nic méně vyčistění palivových cest, nádrže a nové filtry něco stálo. Tak jsem si pak dával pozor a loni jsem zamrznul znovu, rozjelo se to až když teploměr vylezl na 8 pod nulou. Říkal jsem si hurá nemusím shánět odtah. Ujel jsem 3 Km a stál jsem znovu. Takže jsem odjel až odpoledne kdy auto trochu roztálo.
Nějaké riziko koupě nekvalitní nafty tu je i když se to nestává často a ne každýmu. Stále však upřednostňuji naftu před benzínem. Yaris je něco jiného, tam mi benzin nevadí protože Yaris není hladovej. S tím kolem jsem mluvil o Galantu, Tam ho prostě půlka kouká ven i když sundám přední.
--- to Autokompexcz - psychickej problém z malého auta skutečně nemám. Je to úplně jednoduché - Yaris vypadá malej jenom z venčí. Ve vnitř ani nepřijde, že je to malé auto a při jízdě už vůbec ne. Zkrátka přelézt z velkého a silného auta do "malého" Yarise nepůsobí žádné problémy. Jedete 80 ZXkem a cele se to třese, s Yarisem si vůbec neuvědomíte, že už jedete 80kou. Zkuste si to - říká se kdo nevěří ať tam běží. Než jsem s Yarisem jel poprve - hádal bych se s celým světem, že to není možné a že je to určitě nákupní taška pro baby. Dík za těch dvacet roků (že bych zejtra zaskák na diskošku). Hned bych je bral. Letos mi bude 39 a mám už 4 děti. Nejstaršímu je 18 a nejmladšímu 1 a půl. Co se vyjadřovacích schopností tejká (mejch)- jsou pod psa. Někdy to po sobě ani nečtu, ale tady jsem v kavárně - což považuji za relaxaci obdobně jako choděj ostatní tlachat do hospody. Do hospody já nesmím. Jestliže to zde vadí, tak to vylepším nebo přejdu jinam. Myslím, že by jsme tu nemuseli být tak úřední. -
« Re: Renault Twingo vs. Yaris
Danulo, ty ospevujes ten Yaris ako keby japonci vymysleli nejaky 8-y div sveta.
Male zive auto, s dobrym obstavanim vnutorneho priestoru, digitalnym
tachometrom uprostred palubovky a posuvnym zadnym sedadlom, ved to vsetko
malo Twingo uz pred 7 rokmi ( a tu posuvnu zadnu sedacku mal ako prvy
Citroen ZX, v roku 1991). Čo nove vlastne vymysleli ti Japonci? Ja sam som
kedysi jazdil Twingom bezne za 5,1-5,5 litra, a to aj po meste. Dokonca som raz
to Twingo rozbehol tak (nie z kopca!!), ze na digitálnom tachometri svietilo 201
km/h - kvoli stávke, ze to dá cez 200. Podotykam ze to Twingo malo v prvej faze
vyroby stary motor 1.2 s rozvodom OHV, ktory sa daval este do Renaultov 8 !!
Ok, takze japonci oprasili koncept, zmodernizovali motor... no a? -
« Renault Twingo vs. Yaris
Danulo, ty ospevujeä ten Yaris ako keby japonci vymysleli nejaků 8-y div sveta. MalŽ ěivŽ auto, s dobrům obstavan’m vnśtornŽho priestoru, digit‡lnym tachometrom uprostred palubovky a posuvnům zadnům sedadlom, v“ to väetko malo Twingo uě pred 7 rokmi ( a tś posuvnś zadnś seda‹ku mal ako prvů Citroen ZX, v roku 1991). ‰o novŽ vlastne vymysleli t’ Japonci? Ja s‡m som kedysi jazdil Twingom beěne za 5,1-5,5 litra, a to aj po meste. Dokonca som raz to Twingo rozbehol tak (nie z kopca!!), ěe na digit‡lnom tachometri svietilo 201 km/h - kv™li st‡vke, ěe to d‡ cez 200. Potůkam ěe to Twingo malo v prvej f‡ze vůroby starů motor 1.2 s rozvodom OHV, ktorů sa d‡val eäte do Renaultov 8 !! Ok, takěe japonci opr‡äili koncept, zmodernizovali motor... no a? -
« Danulo, ty jsi vyjímečný
Nejde mi do hlavy jedna věc. 99% řidičů, kteří si zvyknou na určitou velikost a úroveň auta mají po psychické stránce a nejenom po ní, problém jezdit s menším a slabším vozem. Tobě se to povedlo naprosto špičkově a ničím jiným než Yarisem nežiješ. Promiň, ale myslím si, že jsi mladý kluk jezdící maminčiným Yarisem a občas tatínkovým Galantem, ale moc ti ho půjčovat asi nechce. Taky už jenom proto, že styl tvé podrážděné argumentace tě idetifikuje tak na 20 roků. -
« Re: YARIS
kolo do Octavky dam taky, a jeste muze jeden clovek vzadu sedet. Bionaftu mam povolenou v TP a nebojim se ji. A zamrznuty diesel ? To se mi naposledy stalo pred 6ti lety se 17 roku starym VW Golf 1.5D. A to proto, ze jsem u prvniho sveho dieselu nevedel, ze existuje neco jako "zimni nafta" a aditiva a nalil jsem tam normalni naftu z barelu pri -15ti stupnich. A jeste jsem to auto pro jistotu nechal stat pred noc pred barakem na mraze. U dobre osetrovanyho auta se snad zamrznuti nikdo bat nemusi - pokud se o auta a baterii a palivo jen trosku stara. -
« Re: YARIS
Vis já jeden diesel mam uz patej rok a reknu ti.. nic - moc. Je to ten Galant - auto jak lod a uz sem v zime parkrat zamrznul. Obrovskej kufr, ale malo kdy ho potrebuju. Kufru se tam vejde kupa, ale treba jizdni kolo do nej nedam, zatímco do Yarise se složenejma sedadlama a sedákem jo. Bionafty bych se taky bal. Driv jsem byl naftou posedlej, ale kdyz je na trhu auto benzinove se spotrebou do 5litru, tak to uz docela ujde.







