Yaris nebo Fabii?
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Hlavní diskuse
-
« Re: to mfilip
Skodovacke motory nejsou pro fabii vubec spatne. Byly, ale pouze do chvile, nez upravili elektronicky pedal plynu. Ted je i na na prvni pohled zoufala 1,4/44 pomerne slusna. Ono nejde ani tak o silu motoru, jako spis o zdatnost ridice. Takova fabia 1,9 SDI by se mohla zdat uz nebezpecne auto, avsak da se s nim jet tak, ze jsou prujezdni casy temer stejne jako u yarise 1,3. Pochopitelne, chce to vyborny ohdad rychlosti vlastni, i aut v protismeru, ale jde to. Ovsem asi bych si ji nekoupil (tu 1,9 SDI), protoze s autem jezdi i pritelkyne, ktera neni tak zdatny ridic a boji se s malym vykonem predjizdet. takze nekupovat manzelce slabe auto:-) -
« NÁVRH NA TEST
Tak teď trochu konstruktivně. Co kdyby jsme obě auta podrobili dlouhodobému TESTU, teda pokud budou jejich majitelé souhlasit a bude existovat tenhle server. Můžem začít průběžně porovnávat. Danula má Yarise, švára koupil Fabii. Můžeme tedy obě auta podrobit testu, které je v reálném provozu výhodnější. Danula má sice něco již najeto, ale určitě se s náma rád podělí o informace o výši investic (pořizovací cena, výše pojistek, cenách garanček, ručení, spotřeba, ND, ..., atd) do jeho Yardy. Naproti tomu ať totéž provede švára se svou Fabkou. Nešvindlovat a do halíře. Teď se ukáže. -
« Re: to mfilip
o.k. Potreboval bych vysvetlit: "Chybou skodovky je, ze Fabii osadila svymi spiskovymi motory 1.4". Zaverem: za sebe muzu rict, ze jsem nepocital navratnost investice na spotrebe 4l/100, ale pri spotrebe o 1l mensi. Podobne se dopocital i saab podle papirovych spotreb. Orezana pojistka: nevim, nevidel jsem danulovou na vlastni oci a to co jsem psal o kooperative, vychazelo z me uvahy a z 0800/105 105. -
« Děkuji
Vážení hosté,
co se týče mého švagra - již si vybral. To jestli dobře nebo špatně ukáže čas. Dnes si jde pro Fabii, tu 44kW classic. Když vyzkoušel obě auta (Toyotu nejdříve nechtěl ani vyzkoušet, když se dověděl, že mu nabízí k Fabii 5 let pojištění zdarma, ale vzhledem k této diskuzi jsme ho k tomuto nabudili) dospěl k závěru, že se mu líbí obě, ovšem rozhodnul se pro nižšší investici na začátku. Taže uvidíme, hlavné je že se mu teď Fabie líbí a ma z ní radost.
P.S.: Děkuji všem diskutujícím.
Diskuze vyzněla (podle pisatelů, ne podle příspěvků) pro Yarise přibližně 10:3.
Kasik
-
« to mfilip
Nemusíš se omlouvat, že si nemyslíš, že Yaris je dívčí auto na pláž. To byla moje sarkastická vsuvka ironicky ponižující přehnané hodnocení jistých zůčastněných. Hodně se pleteš, jestli si myslýš, že nazvu Yarise nejakým přívlastkem jenom proto, že ho chválí Daňula. Yarise beru, je to zajímavě prostorově pojatý prcek, s přijatelným výkonem a slušnou spotřebou. Nicméně mi přijde hodně zavádějící, když z nej někdo dělá nadauto se supervlastnostmi, pozitivní vlastnosti x-násobně přehodnotí a na druhou stranu negativní x-násobně podhodnotí(180km/h a 4l/100). To je hodně neobjěktivní hodnocení. Z pohledu relativity všech aut na trhu to je jenom to "dívčí auto na pláž" a i sama Toyota ho v tomto smyslu vyprodukovala. Každopádně ať každý myslí co chce a komu se líbí, áť si Yarise koupí třeba dva nebo tři. Vrátím li se ale k Fabii, tohle auto je podvozkem a interiérem úplně někde jinde. Chybou škodovky je, že tyto auta osadila svými špičkovými motory 1.4 a tím lacino nahrála na smeč různým erudovaným oponentům. Nicméně ne každý zákazník je stejný a podle prognóz ŠKODA AUTO a.s. se právě těchto 1.4 OHV prodá nejvíc, holt česká mentalita je česká mentalita a díky ní máme hybrida slušného auta a směšného motoru.
A nakonec když se zamyslím nad podstatou tohoto fóra, přemýšlel bych asi takto: když už mám dát za auto 300tis, koupím radši Fabii TDI na leasing, to zvíšení ceny ve splátkách přežiji a mám nové, slušné auto se slušným motorem. Když nemohu tolik investovat, najdu si v Annonci pěkného Golfa III TDI za cca 200tis a svou službu mi taky splní. Závěrem chci říct, že argumenty typu: servis nebudeš potřebovat, omezená havarijní pojistka za směšnou cenu, auto bude neustále jezdit za 4l/100km a na základě toho vypočtená návratnost investice, atd. Tyto argumenty jsou přinejmenším teoretické a zavádějící. -
« Re: TO - King Of The Road
to davidz - nerad bych tohle téma zapatlal diskůsí o smradlavosti toho či onoho. Uznávám, že mnohé 120cítky smrdí - jejich smrad se ovšem vůbec nedá srovnávat s tím jak smrdí diesel, kterej má motor stejně v * jako ta stodvacítka. PS: myslim, že kdo je aspoň trochu nezaujatej, musí uznat, že diesely obecně jsou smradlavější. -
« Re: TO - King Of The Road
Všechno je relativní - prostě nedá se říct jestli jou lepší vyšší/nižší sedadla, těžší/lehčí auto, malej/větší motor. Záleží prostě na konkrétní situaci. (např při bočním crash testu ty vyšší sedadla určitě pomohli - daní za to je větší čelní plocha atd...). (jinak Danula má moje sympatie, jelikož vyměnil diesel za benzíňák - kdyby to tak v Praze udělali všichni, hned by bylo míň smradu :-) -
« Re: TO - King Of The Road
Blb ses nejspis ty, kolik uz si toho s Yarisem najezdil, ze tomu tak rozumis? Nehodlam s tebou "slovickarit". Yaris se v zatackach nenaklani ani nepreklapi. Je videt, ze tomu naprosto nerozumis. Yaris ma sice vejs sedadla coz je lepsi, ale presto ma niz teziste, coz mu zajistuje mimoradnou stabilitu. Jo holt mluvis tady zasvecene o necem o cem toho moc zrejme nevis, to je pak tezky. Omlouvat se vsak nemusis, zapojit do diskuze se muze kazdy. Ovsem hodnotil bych kdyby kazdy uvedl jakou ma vlastni zkusenost nebo zda o tom jenom nekde cetl. -
« Re: Taky trochu kapkou do mlýna...
to nasrot - to, ze se zveda zadni kolo je dukazem velke torzni tuhosti karoserie. ovsem pri normalni jizde kolo octavie ani fabie NEPRIZVEDNES! da se to udelat, ale rozhodne ne v rychleji projizdene zatacce. Staci na to jet 40, je to jen maly figl. Zalezi ale na vic vecech - sirka a znacka pneumatik, hmotnost motoru. ... Pokud nepoznas levny tvrdy plast, tak mas asi neco s nervovymi zakoncenimi na prstech - co rict vic? .... A elektronicky pedal? Asi si jezdil "se vsemi typy fabii" pred tim, nez blbe fungujici elektronicky pedal preprogramovali. -
« Re: TO - King Of The Road
Danulo - omlouvam se, ze jsem se zapojil do diskuse, netusil jsem, co jsi zac. Uz se to nestane, sorracz. Nepsal jsem, ze se auto v zatacce preklapi, ale naklani. To je rozdil. naklani se prave kvuli sve vysce. To, ze ma vysoko sedadla je nevyhoda, ne vyhoda. Obavam se, ze etalon v nizsi tride je fabia, nikoliv yaris. pokud chces rict, ze je yaris lepsi, jsi bud blb, nebo neznas fabii. jestli s yarisem jezdis tak, ze sedi jako prisity, tak jezdis moc pomalu, teprve v extremu poznas, ktere z tech dvou aut je lepsi. -
« Re: danula vs. ostatni.
Vim mfilipe, ja jsem nejprve pripominal v 37. prispevku minulou roztrzku - a precti si Danulovo reakci. Z toho pak plyne ta moje... Z Danulova prispevku vyjimam napr.
"...kup si tank troubo...",
"Člověče víš to tu vůbec blábolíš za nesmysly!?!?!?",
"....chytrý se na pojebanou škovku vyserou a pujdou si možná koupit jiný pořádný a moderní auto."
- na toto jsem reagoval drobatko podrazdene, a to samozrejme proti autorovi techto slov, nikoliv proti Yarisovi, ktery za to opravdu nemuze.
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!








Mátel-li někdo o tento test zájem založte za tím účelem téma.