Pohon 4x4 u osobních aut

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Hlavní diskuse

  • « 00 Reagovat !

    foto

    25.01.03  00:00

    « to našrot

    Nevěděl jsem, že v případě chlazení hraje tak velkou roli tvar blatníků a kapoty :o)))
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 24.01.03  18:52

    « Re: to magic

    HUFNAGL: Podívej se, jak vypadá Ibiza Cupra a jak Fabka. Které karosářeské díly od předního nárazníku po přední dveře mají stejné?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    24.01.03  15:38

    « Re: to Magic

    to BoB: Diky, je to ponekud divoka anglictina, ale lepsi nez nic.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    24.01.03  15:09

    « Re: to Magic

    Pavel_KR5: a nepomohlo by ti pro to porozumeni [odkaz]
  • « 00 Reagovat !

    foto

    24.01.03  12:48

    « Re: to Magic

    Inspiroval jsi me tim automobilismem a tak jsem mrknul na jejich webovy stranky. A to jsem nemel delat - prave tam maji pro mne superzajimavej clanek (AR156 JTD 16V vs. BMW 320d) ale jenom italsky. Zadna english. Ach ja nestastny. Nemas chut si ho precist a poreferovat svym slabsim webovym kamaradum ;-)))
  • « 00 Reagovat !

    foto

    24.01.03  12:44

    « Re: to Magic

    "No problemo", clanek se mi libil. Jen jsem byl zvedavej, jestli jsem to podle stylu a formulaci spravne odhadl na tebe. Casem tu hromadu Autotipu doma prohrabu a zkouknu dalsi tvoje dilka. Do kdy jsi tam vlastne pusobil?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 24.01.03  11:14

    « Re: to Magic

    Ano, je tak. Vyhrady? Nesouhlas? Pripominky? Nemyslim to nijak jizlive, mas moznost otevrene kritiky "do oci". Rad se na svet podivam i jinyma ocima - pokud to zvladnu. Samozrejme ty clanky jsou moc obecne a vubec nevyhovuji memu gustu, mnohem radeji bych psal neco autarskeho (jako treba Automobilismo). Takova casopis u nas ale neexistuje, a kdyby vznikl, zkrachoval by. Pripravoval jsem mnohem podrobnejsi a technictejsi clanek na www stranky, ale nejak mam pocit, ze by ty my zvasty nikoho nezajimaly. Samozrejme ta spotreba je extremni, zdimali jsme z toho, co slo. Je to fantasticky auto, ke kteremu je treba pristupovat s uctou a pokorou.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    23.01.03  16:14

    « to magic

    Hm... Aspoň, že to není ta slabší 96kW verze.

    BTW, myslím, že to o uchlazení jsou kecy, protože Ibiza Cupra bude mít 1.8T ve variantách kolem 140 a 160kW. Přitm je to segra Fabky... Není to divné???
  • 00 Reagovat !

    foto

    23.01.03  16:01

    « to Magic

    Vcera mi prisel do ruky Autotip z r.1999 a kdyz jsem cetl clanek o Lanceru VI, tak jsem si rikal, ze jsi to nejpis psal ty v dobach sveho pusobeni v tomhle platku. Formulace, spotreba (56 litru na 160 km :-)))

    Je tak?
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 15.01.03  11:21

    « Fabia RS

    Tak je to definitivne naftak. Zadny prijemny prekvapeni se nakonec nekona. Sorry!
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 13.01.03  17:30

    « Re: Opet diferaky - viskozy a mechanicke.

    hrubágo: na ten odkaz jsem se nedostal, ale můžeš to poslat na nasrot@post.cz

    Tedy, pokud je uzávěrka dělaná mechanicky, tak může zavřít úplně (ale nemusí), ale také méně plynule. Je taky většinou levnější než ta viskospojka. Pokud je to řešené viskospojkami (jako to má např. RAV4, SantaFe apod.), tak je tam ta spojka pro "snížení účinnosti diferenciálu" a nikdy nemůže zavřít úplně, pokud se jí nějak nepomůže (jako např. Haldex). Takže většinou zvýší svornost maximálně tak o 25%, ale když hodně zatížíš jednu nebo druhou nápravu, tak je to jako kdyby tam nebyla - ty viskospojky (ne ala Haldex) a různé typy LSD mají vliv spíše na jízdní vlastnosti (nebo: se účastní dokud jedeš), zatímco mechanické uzávěry mají vliv na vyjetí odněkud někam.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 13.01.03  17:23

    « Re: Opet diferaky - viskozy a mechanicke.

    rbaron: no, nevšim ;o) Je to asi zvykem.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 13.01.03  14:52

    « Re: to Rapid

    A co do Rapida obycejnej Zigulackej motor s 16v palici od MTX? To nebejvalo zly auto...Jeden exemplar jezdival na Rychnovsku kolem roku 1988.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 13.01.03  00:00

    « Re: Opet diferaky - viskozy a mechanicke.

    obrazek je tady [odkaz]
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 12.01.03  18:58

    « Re: Opet diferaky - viskozy a mechanicke.

    Obrázek mám, kam ti ho mam poslat? Viscospojek je u Subaru nekolik. 10, 12, 20 kg.m. To cislo rika jak velkej rozdil otacek musi bejt aby zavrela. Jo jasne ze jsou vsechny diferaky mechanicke. Tady je to mineno jako uzavera kovova verzus kapalinova viscospojka. Nekde jsem cetl ze ten mech. dif. :-) je asi 1,5x rychlejsi / ucinnejsi pri uzavere.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    12.01.03  12:48

    « Re: to našrot

    To nevím, ale asi bude menší, lehčí, jednodužší (méně pohyblivých prvků?), levnější (nepočítám vývoj) a ty emise...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    11.01.03  21:44

    « Re: to našrot

    Mělo tam být pro Fabii.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    11.01.03  21:44

    « Re: to našrot

    to Petr: To musí bejt setsakramentsky silnej hurikán, aby to ovlivnil :o)


    Neskočil. Máš pocit, že litrový motor je pro Octávku v něčem (kromě plnění lepších emisních norem) lepší než starší třináctka z Feldy, která sice neoslní, ale žádný další vývoj tu nebylo třeba platit? To jen tak naokraj. Nechci tu dělat odborníka na Škodovky, protože kdybych si někdy něco od Škody pořídil, bude to jedině Rapid s motorem 1.8T :o)))
  • « 00 Reagovat !

    foto

    11.01.03  21:08

    « Re: to našrot

    ...a co když vítr fouká ze zadu po směru jízdy? :-)


    Vážně si myslíte, že kdyby byl nějaký dnešní český motor lepší, než německý, že by po něm VW neskočil? To, že škodovky zůstanou jako nejlevnější z koncernu VW je jasné.

  • « 00 Reagovat !

    foto

    11.01.03  18:46

    « Re: Opet diferaky - viskozy a mechanicke.

    to našrot: Jestli sis nevšiml, nemluví se o diferácích obecně, ale o řešení špér.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…