Fabia Combi

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > ŠKODA Fabia

  • 00 Reagovat !

    foto

    07.09.01  10:36

    « zkušenosti

    Tak už jsem ujel 11.000 km a vse v pohode, nikde nic nevrze, auto si sedlo a jezdi jak z praku, spotreba uz se ustalila mezi 7,2 az 7,5 l, coz asi uz neovlivnim. Chtel bych se zeptat na zimni pneu - mate nekdo zkusenosti s nejakou znackou, docela by se mi libili Dunlopy, co vy na to ?
  • 00 Reagovat !

    foto

    16.08.01  09:15

    « 1,4 16V 55 kW versus 1,4 50 kW

    Zřejmě se tohle téma už probíralo, ale nechce se mně pátrat ve starších příspěvcích.... :-) Chci koupit Fabii Combi a váhám mezi 50 kW a 55kW motorem. Máte někdo prosím praktické (a dlouhodobější) zkušenosti s oběma motory?
  • 00 Reagovat !

    foto

    15.08.01  15:23

    « strešný nosič

    Vie mi niekto poradiť, ako a kde sa dá zohnať demontovateľný strešný nosič na Fabiu Combi. V servise mi ponákajú len taký, ktorý je napevno namontovaný na streche auta. Jeho cena je však skoro rovnako vysoká ako cena prívesného vozíka. Ďakujem
  • « 00 Reagovat !

    foto

    14.08.01  08:02

    « Re: po 7.000 km

    Problémem byla vyssi spotreba, ktera se pohybovala okolo 7,4 - 7,6 l/100 km. V servise provedli diagnostiku (vse v poradku) a zmerili emise, ktere byly take vporadku (pry "pracka vzduchu). Nic tedy neudelali, jenom provedli kontrolu. Spotrebu pocitam neustale a take se zamyslim jestli to neni mou sportovnejsi jizdou. Zkusil jsem jezdit s "lehkou nohou" a zrovna dneska rano jsem tankoval a spotreba 7,2 coz uz se mi libi, ale pod 7 litru jsem se jeste nikdy nedostal...universal
  • « 00 Reagovat !

    foto matuS

    matuS 01.08.01  15:35

    « Re: Motory

    btw zaujimave, ze aj seaty maju prevodovky takze, ze spiatocka je stlacena jednotka, a pritom posledna verzia passatu ma spiatocku klasicku - t.j. doprava-dozadu
  • « 00 Reagovat !

    foto

    01.08.01  14:31

    « Re: Motory

    To: Diamant. Tak tomu bylo asi do poloviny loňského roku, od modelu 2001 je již převodovka i stálý převod pro oba typy motorů shodná. Dokonce k tomu výrobce psal, že je shodná pro motory do 55 kW. Mám 50 kW motor a taky už řadím zpátečku po stisku dopředu. Nevím, jak u motorů 44 kW, ale podle tohoto by měla být taky shodná.
  • « 00 Reagovat !

    foto Diamant

    Diamant 31.07.01  22:10

    « Re: Motory

    Ja by som k 55 kW poznamenal, že rozdiel nie je len v motore, ale je tam aj úplne odlišná prevodovka. Na prvý pohľad to zbadáte podľa kulisy radenia. 55 kW má štvorradovú kulisu.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 30.07.01  16:34

    « Re: po 7.000 km

    Ake boli tie problemy, kvoli ktorym si isiel do servisu? Qoli subj. vysokej spotrebe? Mne raz vyrazne kolisali otacky na volnobehu, odvtedy nic, chcel som ist do servisu ale bal som sa ze to doseru a budem tam chodit kazde dca tyzdne. Mam kratku fabku 44kW, najazdenych 6600km.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    28.07.01  18:54

    « Re: Motory

    55 kw je zbytečná.
  • 00 Reagovat !

    foto

    19.07.01  10:40

    « K hlučnému výfuku

    Nevím jestli v této konferenci nebo v tématu Fabia jsem popisoval problém s hlukem od koncového stupně výfuku, připomínající zvuk dosedajícího vrtulníku. Tento zvuk byl způsoben kombinací hluků od nedovřených zadních dveří (jejikož vstupní dveře jdou velice zlehka, zavíral jsem i zadní obdobně)a rezonance tepelného krytu zadního dílu výfuku, který stačilo dotáhnout. Tím se hluk ztratil.
  • 00 Reagovat !

    foto

    12.07.01  12:15

    « Bez nadpisu

    hagusy to na 100% nebude. Spise naopak.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    11.07.01  12:56

    « Re: po 7.000 km

    dik, pojedu s tim do opravny, at se na to mrknou....
  • « 00 Reagovat !

    foto

    10.07.01  11:01

    « Re: po 7.000 km

    Já mám najeto cca 2500 km a měl jsem před tím taky podobnou spotřebu a navíc i jiné problémy s ovládáním motoru. Zajel jsem do servisu na diagnostiku. Provedli mi softwarově základní nastavení škrtící klapky a od té doby jsem daleko spokojenější. Jako bych seděl v jiném autě. Motor daleko živější a spotřeba poklesla pod 7 l/100 na cca 6,4 až 6,5 l/100. Hagusy mám taky.
    K diskusi o 50/55 kW : Nemaje co na práci při seřizování mé 50, požádal jsem o předváděčku s 55 kW. Musím říci, že až na pocit větší hlučnosti mě ten motor nijak neoslnil. Zkrátka připadal mi stejný jako 50 po seřízení. Ta už je taky trochu jiná než ve feldě 50 MPI. Tam motor po překročení 3500 ot. jakoby ztuhnul. U fabie od 3800 ot chytá druhý dech a jde velice dobře do otáček tak ve 4-4500 ot. je ve svém živlu. Ztratí se i hluk. Ještě k té 55. Na volnověh vibrovala ještě víc než 50. Je to samozřejmě modernější motor, ale za ty peníze navíc je to myslím na zvážení.
  • 00 Reagovat !

    foto

    09.07.01  11:33

    « po 7.000 km

    Zkušenosti po 7.000 km, zatím vše v pohodě, jediné co mě trápí je spotřeba, která se pohybuje od 7,4 do 7,6 l/100 km. Mám hagusy a tak ten půllitřík navíc přičítám právě jim. Má někdo jinou zkušenost se spotřebou - motor 1.4 50 kw.
    Dík za odpověď.
  • « 00 Reagovat !

    foto Diamant

    Diamant 04.07.01  22:01

    « Re: Motory

    Ja si tiež myslím, že 55 kW je ideálna voľba pre Fabiu. Skúsenosti sú asi len veľmi malé - skúšobné jazdy. Musím však povedať, že 55 kW má trochu krajší, uchu lahodiaci zvuk. Ale jazdné vlastnosti sa mi zdali byť rovnaké, alebo snáď tá 50 kW verzia bola o čosi živšia. Teda v bežnom rozsahu otáčok. Hore som to príliš neskúšal, predsa len išlo o fungel nové autá. Podľa papierov asi bude mierny rozdiel v spotrebe. Ja by som kúpil radšej 50 kW. Za 55 kW chcú podľa mňa neadekvátny príplatok.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    04.07.01  10:51

    « Re: Motory

    Když jsme si vybírali auto, tak jsem najezdil asi 20 km s 50kw kombikem. Koupili jsme ale 55kw. Výkonově v tom moc velký rozdíl nevidím, největší rozdíl bych čekal ve vyšších otáčkách, kde 55kw vydrží déle. O spotřebe můžu říct jen k 55kw. Pohodovou jízdou můžeš bez problému jezdit za 6 litrů, byl jsem auto zajet na Slovensku a ve třech lidech jsme měli průměrnou spotřebu 6,8. A auto jsme vůbec nešetřili. Největší rozdíl jsem našel ve zvukovém projevu. Ta 55kw má mnohem dravější zvuk, nechci říct sportovní, to bych přehnal, poslouchá se příjemně. Ten cenový rozdíl není malý, to je fakt, dávám ale za pravdu testu kombíka 55kw tady na auto.cz, že je to s tímto motorem ideální kombinace.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    04.07.01  08:23

    « Motory

    Máte někdo praktické zkušenosti s porovnáním motorů 50 kW vs. 55 kW u combi? Stojí rozdíl v ceně za to? Co spotřeba?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    23.06.01  11:08

    « Re: Fabia 1.9TDI po 7000 km

    Huf a jeste momentalni poloha mesice...:-)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    23.06.01  11:07

    « Re: Fabia 1.9TDI po 7000 km

    Ja jsem to tak nemyslel, o rychlost nejde, jen mne zaujalo to, kolik jsi rikal, ze ti to nejvic jelo a co psal Huf o max. speed!
  • « 00 Reagovat !

    foto

    23.06.01  10:24

    « Re: Fabia 1.9TDI po 7000 km

    Záleží na momentálních okolnostech. Vítr, teplota, tlak, rosný bod :o)
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…