Fabia Combi
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > ŠKODA Fabia
-
« porucha 8-((
tak jsem dojezdil....8-((, tyden stara fabie, najeto asi 500 km a zniceho nic pri parkovani na me zacal houkat Airbag a posilovac. Servo uz se nerozchodilo, takze jsem v tu ranu mel z auta nakladak a airbag taky porad svitil. Dnes rano jsem to odvez ( boli me ruce) do servisu a po hodince cekani, me radeji pujcili nahradni auto a dal studovali manualy, protoze takovou zavadu tu jeste nemeli. Jinak ta spotreba vysla na 7,62 litru coz je docela dost, ale je pravda, ze jsem auto nesetril. Uvidime priste.
PS : ABS + EDS je skvely !!!, ted jak napad snih rozjezdy i brzdeni je bez chyby, brzdy si zacvakaj a bud to jede nebo to brzdi- zadny prokluzy.
PS 2 : Nemate nekdo zkusenosti s vyse popsanou poruchou ? -
« už ji mám....taky 8-))
...zatim ji mam tyden - fabii combi 1.4 50 kw , vybava classic + ABS EDS/ASR, presel jsem z felicie 1.3 r.v. 1995 a srovnat se to neda...fabie je prekvapive zivejsi, a dokonce i lepe tahne, zpocatku jsem mel pocit, ze brzdy jsou pomale, ale ted kdyz si to sedlo, jsou vpohode....ABS jsem zkousel na mokru - parada ! funguje to 8-)), v interieru je ticho - motor je perfektne odhlucnenej, ale pri 120 je samozrejme slyset, rizeni s posilovacem je taky parada, jezdi se s tim jak s motokarou a podvozek sedi jak pribity - samozrejme jsem nezkousel ho utrhnout.
Co vadi : male blbe zrcatko vpravo, velke predni sloupky a tim mensi vyhled ( obcas se za ne schova auto) , ovladac na svetla, ktery se musi pri zapnuti otocit 2x a to jsem jeste nezapinal mlhovky, obcas zpatecka nez si zvyknu zatlacit paku a dat ji dopredu, potahy sedacek - normalni latka ( mel jsem mikroplys a byl lepsi) a chybi mi v otackomeru zelene pole ekonomicke jizdy..zatim vse. Spotrebu spocitam pres vikend a ozvu se....mejte se -
« ,,nový" motor 1.0
Jsem zvědavej jak Fabie s tímto motorem bude jezdit. Na tento motor je těžká. Zrychleníá tipuju jako Škoda 120. Pro svoji bezpečnost bych si toto auto nekoupil. mluvím sze zkušeností, protože jsem 2 roky měl uto s motorem 1.1, ale to auto vážilo 850 Kg. Vždyť se s tím nebude moc dát ani předjíždět !!! -
Diamant 16.03.01 21:06
« Re: Další zdražení ?
Octavia 1,6/55 kW je len o máličko dynamickejšia než Felicia 1,3/50. To mám overené z praxe. Na druhej strane Fabia 1,4/50 je na tom doslova úplne rovnako (aj maximálka aj akcelerácia), ako Felicia 1,3/50. Tiež overené. Ale samozrejme rozdiel je v hluku v prospech Fabie i Octavie. S tými EU normami veľmi neporadím - v prospekte je ich uvedených obyčajne viac. Informoval som sa aj u importéra a zistil som, že treba počítať s tou staršou normou a vyššími spotrebami. Nový MR 2002 nabieha v máji. Pýtal som sa importéra, kedy sa už dá objednávať, ale odpoveď nedorazila. A čo zdraženie. Áno, bude ešte jedno, tiež okolo 2%. Podľa všetkého v polovičke roka, ale neviem presne, či pod tým nebol myslený máj. Ale skôr si myslím, že nie. -
« Další zdražení ?
Tak jsem se včera dozvěděl od jednoho prodejce Škoda, že poslední zvýšení cen nových vozů Fabia a Octavia nebylo letos ani zdaleka poslední. K dalšímu zvýšení by mělo dojít NEJPOZDĚJI s novým modelovým rokem. O kolik nevím. Má někdo z Vás podobné informace? Dá se odhadnout případné zvýšení ceny (např. v %)? Nebo alespoň, ví někdo kdy přijde do prodeje nový modelový rok Fabií? -
« POROVNANIE: Fabia Combi 1.4 (50 kW, 55 kW 16 V) a Octavia 1.
Zdravim vsetkych,
kedze uvazujem nad kupou auta, rad by som Vas
poziadal o nazory na uvedene typy aut:
Fabia Combi 1.4 50 kW - Comfort za cca. 390000
Fabia Combi 1.4 55 kW 16V - Comfort za cca. 440000
- je to zlepsenie na 55 kW a na 16 ventilov
adekvatne tym +50000 Sk
- aky je rozdiel medzi OHV (pri 50 kW) a 2xOHC
(pri tej 55 kW) a OHC (pri Octavii 55kW)
- ako motor - zrychlenie, staci tych 50 ci 55 kW
- ako je to so spotrebou, nieco som cital, no
skutocnost byva castokrat ina ...
- normy EU1 az EU4, ako je to u tychto typov aut
Ak porovnavam tu Fabiu 55kW 16V s Octaviou 1.6
55kW vo vybave Elegance za cca. 435000, zda sa mi
ze sa to oplati kupit viac, ma niekto skusenosti
s tymto autom a pripadne to porovnat. Bojim sa,
ze ten motor je pre Octaviu dost slaby - ako to
je tu s akceleraciou a najmae so spotrebou. Casta
jazda po dialnici a najmae dlhe trate ...
Vdaka za Vase info,
Brano. -
« Drziak napojov
Zdravim,
drziak napojov som zhanal aj ja, bohuzial neuspesne. Nikde ho zatial este nemali.
Kupil som si vsak kozenu hlavicu riadiacej paky, tu, co je v katalogu prislusenstva. Trocha je vacsia, ako povodna gumena, ale dobre sadne do ruky a dobre aj vyzera. Trochu blbo sa vsak montuje, ale da sa to. Odporucam...
Inak nudzovo umiestnujem pohare s Colou takto: Vezmen drziak poharom od McDonalda. Vyberiem popolnik, dam do neho drziak tak, aby smeroval k strane spolujazdca, vlozim popolnik a zavriem poklop ako sa len da. Do drziaka potom vlozim pohar a je to. Nie je to ziadne slavne riesenie, ale beznu jazdu to vydrzi. Pri ostrejsich zakrutach vsak odporucam pridrzat rukou, pre pripad.
T.M. -
« Drziak napojov
Zdravim,
drziak na napoje som zhanal aj ja na viacerych miestach, vsade vraveli, ze ludia to zhanaju, ale zatial to Skodovka nedodava :((
Skusal som niekde umiestnit aj klasicky drziak od McDonaldu, ale na dvere ho nezavesis. Jedine provizorne umiestnenie je vybrat popolnik, dat tam ten drziak smerom k spolujazdcovemu sedadlu, vlozit popolnik, a zavriet poklop popolnika pokial sa da. Drziak s najvacsim poharom Coly vydrzi beznu jazdu po meste. Ale pri ostrejsich zatackach odporucam pre istotu pridrzat rukou.
Kupil som si vsak kozenu hlavicu riadiacej paky, tu co je v katalogou prislusenstva. Sice dost blbo sa montuje, ale vysledny efekt je dobry - dobre to vyzera a dobre aj sadne do ruky. Odporucam...
T.M.
-
« Re: TDI
Nemam prilis vela casu sa tu rozpisovat, ale jednu vec musim spomenut: natankoval som SETA Diesel na OMV, a mam taky pocit, ze spotreba stupla. Vcera som sa len tazko dostal pod 6 litrov. A to som na style jazdy nic nemenil. Je pravda, ze som skusil na jednej rovinke 180 (na 5-ke zo 120 za chvilocku!), ale to s tym nema nic spolocne. Ten Diesel je lacnejsi asi o 2 Sk, ako diesel na inych benzinkach, ale kedze ma s nim auto vyssiu spotrebu, asi sa to kompenzuje. Nemate s tym niekto skusenosti? Auto zatial poslucha. Vsimol som si, ze na zaciatku mi pri zapnuti zapalovania pri studenom motore spredu nieco cvaklo (tusim to tu uz niekto pisal), ale asi sa to uz zabehalo, lebo uz to nie je pocut vobec. Radenie je bezproblemove, brzdy su uplne fantasticke. Ked som daval objednavku, zacali montovat na TDI aj dozadu kotucove brzdy (minuly rok to nebolo mozne vobec, teda aspon u kratkej Fabie), a je to aj citit. Co mi na tom aute vadi (naposledy som sa nad tym rozculoval vcera), ze si vodic nema kam odlozit flasu/plechovku s pitim. Schranka spolujazdca nie je poruke, a medzi sedadlami je az velmi vzadu. Toto ma napr. Felicia vyriesene lepsie. Inac v navode na pouzitie (uz neviem na ktorej strane) k Elegance pisu o drziakoch na napoje, ktore su vyznacene vedla radia a toho vysuvneho suflika - vertikalne - na mieste tej listy. Zo Skoda Auto som dostal odpoved, ze som skoro odpadol: pani Bruchova sa nevie vyjadrit k tomu, co pisu v slovenskom navode... Zeby bol iny ako cesky?!?! -
« Fabia Combi & Octavia
Pred nekolika mesici jsem stal pred rozhodnutim zda koupit Fabii combi nebo Octavii (SDi). Manzelka chtela spis Fabii ale nakonec jsem se rozhodl pro Octavii. Zavazadlovy prostor je vetsi a cena jen o cca 10 000 Kc vetsi. Mam takovy dojem ze Skoda zdrazila vsechny dieselove Feldy a Fabie. Takze ted je Fabie dokonce drazsi nez Octavie. Jinak ve Fabii jsem nejake ty km najezdil a myslim ze je to opravdu dobre auto.
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!







