Fabia Combi
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > ŠKODA Fabia
-
« porucha 8-((
tak jsem dojezdil....8-((, tyden stara fabie, najeto asi 500 km a zniceho nic pri parkovani na me zacal houkat Airbag a posilovac. Servo uz se nerozchodilo, takze jsem v tu ranu mel z auta nakladak a airbag taky porad svitil. Dnes rano jsem to odvez ( boli me ruce) do servisu a po hodince cekani, me radeji pujcili nahradni auto a dal studovali manualy, protoze takovou zavadu tu jeste nemeli. Jinak ta spotreba vysla na 7,62 litru coz je docela dost, ale je pravda, ze jsem auto nesetril. Uvidime priste.
PS : ABS + EDS je skvely !!!, ted jak napad snih rozjezdy i brzdeni je bez chyby, brzdy si zacvakaj a bud to jede nebo to brzdi- zadny prokluzy.
PS 2 : Nemate nekdo zkusenosti s vyse popsanou poruchou ? -
« už ji mám....taky 8-))
...zatim ji mam tyden - fabii combi 1.4 50 kw , vybava classic + ABS EDS/ASR, presel jsem z felicie 1.3 r.v. 1995 a srovnat se to neda...fabie je prekvapive zivejsi, a dokonce i lepe tahne, zpocatku jsem mel pocit, ze brzdy jsou pomale, ale ted kdyz si to sedlo, jsou vpohode....ABS jsem zkousel na mokru - parada ! funguje to 8-)), v interieru je ticho - motor je perfektne odhlucnenej, ale pri 120 je samozrejme slyset, rizeni s posilovacem je taky parada, jezdi se s tim jak s motokarou a podvozek sedi jak pribity - samozrejme jsem nezkousel ho utrhnout.
Co vadi : male blbe zrcatko vpravo, velke predni sloupky a tim mensi vyhled ( obcas se za ne schova auto) , ovladac na svetla, ktery se musi pri zapnuti otocit 2x a to jsem jeste nezapinal mlhovky, obcas zpatecka nez si zvyknu zatlacit paku a dat ji dopredu, potahy sedacek - normalni latka ( mel jsem mikroplys a byl lepsi) a chybi mi v otackomeru zelene pole ekonomicke jizdy..zatim vse. Spotrebu spocitam pres vikend a ozvu se....mejte se -
« ,,nový" motor 1.0
Jsem zvědavej jak Fabie s tímto motorem bude jezdit. Na tento motor je těžká. Zrychleníá tipuju jako Škoda 120. Pro svoji bezpečnost bych si toto auto nekoupil. mluvím sze zkušeností, protože jsem 2 roky měl uto s motorem 1.1, ale to auto vážilo 850 Kg. Vždyť se s tím nebude moc dát ani předjíždět !!! -
Diamant 16.03.01 21:06
« Re: Další zdražení ?
Octavia 1,6/55 kW je len o máličko dynamickejšia než Felicia 1,3/50. To mám overené z praxe. Na druhej strane Fabia 1,4/50 je na tom doslova úplne rovnako (aj maximálka aj akcelerácia), ako Felicia 1,3/50. Tiež overené. Ale samozrejme rozdiel je v hluku v prospech Fabie i Octavie. S tými EU normami veľmi neporadím - v prospekte je ich uvedených obyčajne viac. Informoval som sa aj u importéra a zistil som, že treba počítať s tou staršou normou a vyššími spotrebami. Nový MR 2002 nabieha v máji. Pýtal som sa importéra, kedy sa už dá objednávať, ale odpoveď nedorazila. A čo zdraženie. Áno, bude ešte jedno, tiež okolo 2%. Podľa všetkého v polovičke roka, ale neviem presne, či pod tým nebol myslený máj. Ale skôr si myslím, že nie. -
« Další zdražení ?
Tak jsem se včera dozvěděl od jednoho prodejce Škoda, že poslední zvýšení cen nových vozů Fabia a Octavia nebylo letos ani zdaleka poslední. K dalšímu zvýšení by mělo dojít NEJPOZDĚJI s novým modelovým rokem. O kolik nevím. Má někdo z Vás podobné informace? Dá se odhadnout případné zvýšení ceny (např. v %)? Nebo alespoň, ví někdo kdy přijde do prodeje nový modelový rok Fabií? -
« POROVNANIE: Fabia Combi 1.4 (50 kW, 55 kW 16 V) a Octavia 1.
Zdravim vsetkych,
kedze uvazujem nad kupou auta, rad by som Vas
poziadal o nazory na uvedene typy aut:
Fabia Combi 1.4 50 kW - Comfort za cca. 390000
Fabia Combi 1.4 55 kW 16V - Comfort za cca. 440000
- je to zlepsenie na 55 kW a na 16 ventilov
adekvatne tym +50000 Sk
- aky je rozdiel medzi OHV (pri 50 kW) a 2xOHC
(pri tej 55 kW) a OHC (pri Octavii 55kW)
- ako motor - zrychlenie, staci tych 50 ci 55 kW
- ako je to so spotrebou, nieco som cital, no
skutocnost byva castokrat ina ...
- normy EU1 az EU4, ako je to u tychto typov aut
Ak porovnavam tu Fabiu 55kW 16V s Octaviou 1.6
55kW vo vybave Elegance za cca. 435000, zda sa mi
ze sa to oplati kupit viac, ma niekto skusenosti
s tymto autom a pripadne to porovnat. Bojim sa,
ze ten motor je pre Octaviu dost slaby - ako to
je tu s akceleraciou a najmae so spotrebou. Casta
jazda po dialnici a najmae dlhe trate ...
Vdaka za Vase info,
Brano. -
« Drziak napojov
Zdravim,
drziak napojov som zhanal aj ja, bohuzial neuspesne. Nikde ho zatial este nemali.
Kupil som si vsak kozenu hlavicu riadiacej paky, tu, co je v katalogu prislusenstva. Trocha je vacsia, ako povodna gumena, ale dobre sadne do ruky a dobre aj vyzera. Trochu blbo sa vsak montuje, ale da sa to. Odporucam...
Inak nudzovo umiestnujem pohare s Colou takto: Vezmen drziak poharom od McDonalda. Vyberiem popolnik, dam do neho drziak tak, aby smeroval k strane spolujazdca, vlozim popolnik a zavriem poklop ako sa len da. Do drziaka potom vlozim pohar a je to. Nie je to ziadne slavne riesenie, ale beznu jazdu to vydrzi. Pri ostrejsich zakrutach vsak odporucam pridrzat rukou, pre pripad.
T.M. -
« Drziak napojov
Zdravim,
drziak na napoje som zhanal aj ja na viacerych miestach, vsade vraveli, ze ludia to zhanaju, ale zatial to Skodovka nedodava :((
Skusal som niekde umiestnit aj klasicky drziak od McDonaldu, ale na dvere ho nezavesis. Jedine provizorne umiestnenie je vybrat popolnik, dat tam ten drziak smerom k spolujazdcovemu sedadlu, vlozit popolnik, a zavriet poklop popolnika pokial sa da. Drziak s najvacsim poharom Coly vydrzi beznu jazdu po meste. Ale pri ostrejsich zatackach odporucam pre istotu pridrzat rukou.
Kupil som si vsak kozenu hlavicu riadiacej paky, tu co je v katalogou prislusenstva. Sice dost blbo sa montuje, ale vysledny efekt je dobry - dobre to vyzera a dobre aj sadne do ruky. Odporucam...
T.M.
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!