Fabia Combi

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > ŠKODA Fabia

  • « 00 Reagovat !

    foto

    14.11.00  08:28

    « Re: Fabia Combi a podvozek

    Nejlepsi by bylo ten testik si precist. Je tam spousta veci se kterymi bys souhlasil. Jizdni vlastnosti se merily stejne u vsech aut. Tzn. jednu jizdu jel pouze ridic a druhou plne obsazene auto se zatezi. Proto bych vyloucil nejaky zamer poskodit Fabii. Ostatne Fabie dostala za jizdni vlastnosti nejvice bodu po Octavii (8). Ostatni auta mela 6-7 bodu. Pravdepodobne byla "nebezpecnost" pri vyhybacich manevrech prevysena tlumenim nerovnosti, ovladatelnosti. Proste jen napsali, ze Combi nepotvrdila nadprumerne jizdni vlastnosti kratke Fabie. Maji jen jiny nazor. Fabie ztratila nejvice bodu za vysokou spotrebu, vyhled z vozu, atd. Rozdil 100 000 Kc za Octavii Combi se vyplati.
  • 00 Reagovat !

    foto

    13.11.00  19:43

    « Fabia Combi a podvozek

    Nechci tu dokola obhajovat Škodovku, ale co se týče MFD, tak tam je to opravdu s informacemi přesně jak říká King. Prostě vychvalovat něco, co vychvalujou všichni ostatní není pro potenciální čtenáře zajímavé. Zajímavé je to rčení v "mezních situacích". Ono totiž z každého podobného auta lze lehce dělat buď nedotáčivé, nebo přetáčivé auto. Stačí jen změnit těžiště nákladem, nebo rozesazením osob.... No uvidíme. Už se těším na osobní test Fabie Combi.
  • 00 Reagovat !

    foto

    13.11.00  19:37

    « Fabia Combi nebo Octavie

    Který z těchto vozů by jste preferovali.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    13.11.00  19:23

    « Re: Potize s podvozkem? BLBOST

    Každá automobilka se snaží udělat vůz tak aby vyhovoval co nejvíce cílovému sektoru zákazníků. U Fabie se musí strefovat do poměrně širokého sektoru a auto by mělo vyhovovat téměř všem. Proto nebere v potaz jen požadavky a názory profesionálů a superznalců ale i požadavky lidí všech profesí. Myslím, že se ještě dočkáme dalších testů a uvidíme zda šlo o nezdařený vůz.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    13.11.00  17:20

    « Re: Potize s podvozkem? BLBOST

    S tebou je to jak ...., zacinas mne prekvapovat. O cem se furt asi bavime. Jen jsem napsal, ze skupina lidi, kteri jezdili v 5 autech, udelala na zaklade jizd stejnou zkusebni drahou nejaky zebricek, ve kterem se Fabia umistila na predposlednim miste a ty furt budes vykrikovat, protoze nikdo nemuze mit na Combi jiny nazor nez jen ten spravny, opevny, ten tvuj. Proste jezdili s ruznymi auty a pouze u Combi je prekvapilo chovani auta pri vyhybacich apod. manevrech. Proc to nenapsat. To co jsem tu o Combi psal jsem pouze reprodukoval, neni to muj nazor, protoze jsem v Combi jeste nejel. Nikdy jsem se tu netvaril, jako ze by Combi byla spatna podle mych zkusenosti. A proto jsem pro tebe clovek, ktery se nevyzna, ( podle loginu se vyznas urcite nejvic ze vsech ) a tvrdim, ze se orientuji, cituji: "pokud se orientujes tak, jak tvrdis". Jak jsi na to prisel, kdy jsem tvrdil, ze se orientuji ? Snad tu nebude za chvili prispevek, ve kterem mi nekdo naznaci, ze narozdil ode mne pracujes v oboru.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    13.11.00  16:21

    « Re: Potize s podvozkem? BLBOST

    Nic ve zlem - znam lidi, kteri najezdili uz vic jak 500 000 km - a autum stejne nerozumi. Dale nevim, proc by meli jizdnim vlastnostem rozumet technicti komisari lhostejnoodkud, o 75% motoristickych novinaru mam svuj nazor (vcetne tech z MFD, kteri uz maji druhe spatne auto ze skodovky), ktery bych tu nerad ventiloval - a ver mi, znam je dost dobre. Pro jezdkyni rallye bude asi nebezpecne vsechno, co nema upravu pro rallye :-). Ale pokud ti jde o toto (cituji):"Combi muze byt v meznich situacich nebezpecna" - tak to je skutecne bravurni charakteristika automobilu od takove snusky "odborniku" Kdo by to rekl, ze muze neco byt v meznich situacich nebezpecne? Podivna vec. Na tohle existuje jeste jina definice, ovsem opacneho zamereni, psal ji jisty motoristicky novinar nekolik let u vsech aut, co testoval (pokud se orientujes tak, jak tvrdis). Zni: "Automobil ma nezaludne jizdni vlastnosti". No jiste - on ma nejaky zaludne? A stejne tak se nektery nechova v meznich situacich nebezpecne? Ja nevim, bud si tu ze me delas srandu, nebo jsi trochu omezeny. A mozna se jenom nevyznas - proto ti dam dobrou radu - necti motoprilohy v dennim tisky, je to ztrata casu a iluzi o tom, ze jsou tam spravni lide na spravnych mistech.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    13.11.00  09:26

    « Re: Potize s podvozkem? BLBOST

    O.K. jsou to lhari. Proste nemuzou napsat vysledek hodnoceni 11 lidi, ve kterem se shodli, ze se Combi muze byt v meznich situacich nebezpecna, protoze to prece neni pravda. A byl to navic urcite nepovedeny kousek, bohuzel v pripade MFDnes uz druhy. Automobilova zavodnice, ridic kamionu, 2 technici automobilove zkusebny, 3 ridici s najetymi 500 000 km, 4 motoristicti novinari, kteri kazdou chvili jsou pozyvani na predstaveni ruznych aut tomu nemuzou rozumet. Ja neberu vysledek jako smerodatny, od zacatku jsem psal, ze je to subjektivni test, ale pripada mi zbytecne, zlehcovani podobnych akci, pokude je vysledkem neco, s cim nekdo naprosto nemuze souhlasit.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    13.11.00  07:34

    « Re: Potize s podvozkem? BLBOST

    Pro tebe jsou, jak je videt v MFD polobozi. Co napisou je svate a kdyz si k tomu prizvou nejake smudly, jeste lepsi. To, ze je nekdo ridic kamionu, neznamena ze rozumi autum, majitel designerske firmy uz vubec ne a BOHUZEL NENI PODMINKOU, ABY JEZDEC RALLYE DOKAZAL OBJEKTIVNE COSI POSOUDIT. S autem jsem jezdil a vim, jake je. A proto jsou pro me vsichni, kteri napisou takove hrozne nesmysly jen banda vychcanku, kteri si mnou ruce nad tim, ze se jim zvysil naklad a o kterych si pak par dalsich odborniku v hospodach rekne " Ty v ty mlady fronte sou fak husty, ze konecne vsem ukazaly, ze je ta fabije sracka". je tu ovsem jeste jedna moznost - ze se testovany kousek nepovedl. Mel jsem takove auto jednoho velmi dobreho vyrobce s vyornymi vlastnostmi - pak jsem jel se stejnym modelem o par mesicu pozdeji a chovalo se to jako favorit. Ovsem jak znam fundovane odborniky MFD, bude to spis prvni pripad.
  • 00 Reagovat !

    foto

    12.11.00  19:46

    « Dotaz

    Co dělá u nových kombíků plynový pedál, když se zabrzdí. Taky se odpojí plyn? Teď před zimou je to dost nepříjemná záležitost? Nemyslíte?
  • 00 Reagovat !

    foto

    12.11.00  17:34

    « 1.4.55Kw

    Chteljsem se zeptat na zkusenosti s motorem 1.4 55 Kw,mam takovej pocit,ze je to ten,kterej se dava jako zaklad do golfa.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    11.11.00  10:56

    « Re: Potize s podvozkem? BLBOST

    V AutoTipu 22 pisou, ze Combi je plavnejsi, ale zachovava si příkladné jizdni vlastnosti hatchbacku. Taky třeba na autosalon.cz píše pan Dolejš: "se jízdní dojmy (COMBI) od fabie hatchback nijak neliší". Ono bude časem víc testů a bude si možné udělat obrázek. Nebo si auto pujčit na svezení jako tomu bylo u hatchbacku.
  • « 00 Reagovat !

    foto Diamant

    Diamant 10.11.00  20:53

    « Re: Potize s podvozkem? BLBOST

    Čo si myslieť o MFDnes? Dnes som si našiel čas na čítanie. V magaíne STOP píšu, že Fabia Combi pri ich teste vďaka širokému rozchodu kolies vynikajúco "sedí" na ceste. Pri rýchlom prejazde zákrut sa kombi správa neutrálne. Výborné vlastnosti podvozku sa na zlých cestách prejavili naplno.

    Takže si myslím, že to zase nebude až také zlé, s tými jazdnými vlastnosťami. Hoci s tým skoseným zadkom som sa ešte stále nezmieril.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    10.11.00  15:15

    « Re: Potize s podvozkem? BLBOST

    Řeknu vám veselejší příhodu. Zkouška Fabie při maximálním odběru elektriky, tj. spousta ampér, alternátor rozpálenej. Pak najednou náhlý pokles odběru, přerušený drát od vyhřívání sedaček. Důsledek - špička v rozvodu (elektrikáři vysvětlí), kterou řídící systém nečeká a nezvládne. Výsledek - nefunkční elektrický posilovač řízení, ABS a další věci. Ve 150 km/h to může být poslední sekunda života řidiče.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    10.11.00  13:26

    « Re: Potize s podvozkem? BLBOST

    Katerina Trojanova, 1. misto Mitropa Cupu v damskych posadkach a v jezdcich do 23 let .... To je uplne jedno, kazdy vyzkousel vsechna zminena auta, a vysledkem bylo uvedene poradi.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    10.11.00  12:55

    « Re: Potize s podvozkem? BLBOST

    Nebyla to ta jezdkyně rally, co je v reklamě na Focus ? Ta to asi provětrala :-)).
  • « 00 Reagovat !

    foto

    08.11.00  12:34

    « Re: Potize s podvozkem? BLBOST

    Znovu opakuji, test Combi provadelo asi 8 lidi z ruznych branzi: technicky komisar, majitel designerske firmy, jezdkyne rallye, ridic kamionu, zkusebni technici automobilu. Ne zadna MFDnes, ta to jen zorganizovala a zverejnila. Co se tyce testu Fabie na 40 000 km, tak ten skutecne provadela na svoje naklady MFDnes a nevidim nic spatneho na tom, ze zverejnila projevene zavady. MFDnes pri takovych testech objevuje ruzne problemy a napr. po testovani Octavie, kritizovala klepajici tyc rizeni a vibrace do volantu, coz melo za nasledek svolani vozu do servisu a vymenu teto tyce asi u tisicovky aut teto serie. Podobne upozornila i na prodlevu pri pridani plynu u Fabie, a vibrace do sedadel, s cimz si udajne fabrika dodnes nevi rady. Pokud se u nejakeho sedadla rozerve sev, nevim proc to nenapsat, nevidel bych za tim nejakou schvalnost. A pokud se u nejakeho auta zvlni i zadni kotouce, tak bych v tom videl nejakou vadu materialu a ne prasackou jizdu. Precti si cely clanek o Combi v MFDnes a pak zmenis na MFDnes nazor.
  • 00 Reagovat !

    foto

    08.11.00  10:47

    « Potize s podvozkem? BLBOST

    S fabii jsem jezdil a presedal jsem do ni z hatchbacku. Je na nerovnostech diky vetsi hmotnosti plavnejsi, nehazi sebou tak, je ale stejne tvrda, takze se nijak vyrazne nenaklani. Fabia x combi zatim 1:1. Na rovne silnici ma combi naprosto stejne chovani jako hatchback, tedy 2:2. A zatacky? Tam se rozhodne. Hatchback, pokud s nim jedete na krev, zacne byt driv NEDOTACIVY!!!, tento jev nastane diky tezsi zadi u combi naopak pozdeji!!!!!, drzi si dele neutralni chovani! A to jsem mel obuty ten nejvetsi *, co na to davaj, tedy Continental ECO Contact! Pritom fabia combi pri ubrani plynu v zatacce neuhyba zadkem, takze je opet jako fabia. Tedy 2:3!. A kufr? Stejny jak ou felicie, bohuzel pri sklopeni je prakticnost horsi, ale vem to cert. Fakt by me zajimalo, co za lidi dela motoprilohu v MFD. Namatkou - vadou fabie je podle nich zkrouceni kotoucu (coz ty prasata udelali sami jejich prebrzdenim), jim jedinym z cele evropy se zaclo parat sedadlo (podivne) atp, naslo by se toho jeste dost. Jsou to opravdovi odbornici, doporucuji cist jenom je. Tam se clovek dozvi veci:-(
  • 00 Reagovat !

    foto

    08.11.00  10:24

    « Bez nadpisu

    V MFDnes je subjektivni testik 5 kombiku. Subjektivne obsadila Fabia Combi 1.4 50 kW az 4.misto za Octavii Combi 1.6 74 kW, Opel Astra Caravan 1.4 44 kW a Felicia Combi 1.6. Posledni byl Seat Cordoba Vario 1.4 44 kW. U Fabie byla kritizovan zejmena liny a ziznivy motor se spotrebou 7.9 l /100 km v testu. Nejlepe byla se spotrebou Cordoba se 6.0 l v testu. Dalsim neduhem byl jen prumerne prakticky kufr a spatne jizdni vlastnosti, ktere se udajne nedaji s kratkou verzi srovnavat. Nekteri porotci ( technicky komisar ) oznacili vuz jako nebezpecny v meznich situacich a to jak pri osazeni pouze ridicem, tak i pri plnem zatizeni. Podezreni padlo na spatne pneumatiky, ale stejne spatne se Fabia chovala s jinymi pneumatikami. Ke kladum patrila dobra ovladatelnost. Vsechna auta korme Astry ( 14 00 km ) mela na konte 1 200 - 5 000 km.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    03.11.00  11:05

    « Re: Konferencia 2

    Myslím, že Slovensko je v první várce hned toho 17.11.2000.
  • « 00 Reagovat !

    foto Diamant

    Diamant 02.11.00  19:15

    « Re: Konferencia 2

    Zdá sa mi to pohodlnejšie mať mailovú konferu. Je pravda, že to tam len začína, ale nemusí to tak byť navždy. A ešte otázočka. Neviete kedy by sa mala v autosalónoch objaviť Fabia Combi na Slovensku?
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…