Fabia Combi
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > ŠKODA Fabia
-
« Re: Fabia Combi a podvozek
Nejlepsi by bylo ten testik si precist. Je tam spousta veci se kterymi bys souhlasil. Jizdni vlastnosti se merily stejne u vsech aut. Tzn. jednu jizdu jel pouze ridic a druhou plne obsazene auto se zatezi. Proto bych vyloucil nejaky zamer poskodit Fabii. Ostatne Fabie dostala za jizdni vlastnosti nejvice bodu po Octavii (8). Ostatni auta mela 6-7 bodu. Pravdepodobne byla "nebezpecnost" pri vyhybacich manevrech prevysena tlumenim nerovnosti, ovladatelnosti. Proste jen napsali, ze Combi nepotvrdila nadprumerne jizdni vlastnosti kratke Fabie. Maji jen jiny nazor. Fabie ztratila nejvice bodu za vysokou spotrebu, vyhled z vozu, atd. Rozdil 100 000 Kc za Octavii Combi se vyplati. -
« Fabia Combi a podvozek
Nechci tu dokola obhajovat Škodovku, ale co se týče MFD, tak tam je to opravdu s informacemi přesně jak říká King. Prostě vychvalovat něco, co vychvalujou všichni ostatní není pro potenciální čtenáře zajímavé. Zajímavé je to rčení v "mezních situacích". Ono totiž z každého podobného auta lze lehce dělat buď nedotáčivé, nebo přetáčivé auto. Stačí jen změnit těžiště nákladem, nebo rozesazením osob.... No uvidíme. Už se těším na osobní test Fabie Combi. -
« Re: Potize s podvozkem? BLBOST
Každá automobilka se snaží udělat vůz tak aby vyhovoval co nejvíce cílovému sektoru zákazníků. U Fabie se musí strefovat do poměrně širokého sektoru a auto by mělo vyhovovat téměř všem. Proto nebere v potaz jen požadavky a názory profesionálů a superznalců ale i požadavky lidí všech profesí. Myslím, že se ještě dočkáme dalších testů a uvidíme zda šlo o nezdařený vůz. -
« Re: Potize s podvozkem? BLBOST
S tebou je to jak ...., zacinas mne prekvapovat. O cem se furt asi bavime. Jen jsem napsal, ze skupina lidi, kteri jezdili v 5 autech, udelala na zaklade jizd stejnou zkusebni drahou nejaky zebricek, ve kterem se Fabia umistila na predposlednim miste a ty furt budes vykrikovat, protoze nikdo nemuze mit na Combi jiny nazor nez jen ten spravny, opevny, ten tvuj. Proste jezdili s ruznymi auty a pouze u Combi je prekvapilo chovani auta pri vyhybacich apod. manevrech. Proc to nenapsat. To co jsem tu o Combi psal jsem pouze reprodukoval, neni to muj nazor, protoze jsem v Combi jeste nejel. Nikdy jsem se tu netvaril, jako ze by Combi byla spatna podle mych zkusenosti. A proto jsem pro tebe clovek, ktery se nevyzna, ( podle loginu se vyznas urcite nejvic ze vsech ) a tvrdim, ze se orientuji, cituji: "pokud se orientujes tak, jak tvrdis". Jak jsi na to prisel, kdy jsem tvrdil, ze se orientuji ? Snad tu nebude za chvili prispevek, ve kterem mi nekdo naznaci, ze narozdil ode mne pracujes v oboru. -
« Re: Potize s podvozkem? BLBOST
Nic ve zlem - znam lidi, kteri najezdili uz vic jak 500 000 km - a autum stejne nerozumi. Dale nevim, proc by meli jizdnim vlastnostem rozumet technicti komisari lhostejnoodkud, o 75% motoristickych novinaru mam svuj nazor (vcetne tech z MFD, kteri uz maji druhe spatne auto ze skodovky), ktery bych tu nerad ventiloval - a ver mi, znam je dost dobre. Pro jezdkyni rallye bude asi nebezpecne vsechno, co nema upravu pro rallye :-). Ale pokud ti jde o toto (cituji):"Combi muze byt v meznich situacich nebezpecna" - tak to je skutecne bravurni charakteristika automobilu od takove snusky "odborniku" Kdo by to rekl, ze muze neco byt v meznich situacich nebezpecne? Podivna vec. Na tohle existuje jeste jina definice, ovsem opacneho zamereni, psal ji jisty motoristicky novinar nekolik let u vsech aut, co testoval (pokud se orientujes tak, jak tvrdis). Zni: "Automobil ma nezaludne jizdni vlastnosti". No jiste - on ma nejaky zaludne? A stejne tak se nektery nechova v meznich situacich nebezpecne? Ja nevim, bud si tu ze me delas srandu, nebo jsi trochu omezeny. A mozna se jenom nevyznas - proto ti dam dobrou radu - necti motoprilohy v dennim tisky, je to ztrata casu a iluzi o tom, ze jsou tam spravni lide na spravnych mistech. -
« Re: Potize s podvozkem? BLBOST
O.K. jsou to lhari. Proste nemuzou napsat vysledek hodnoceni 11 lidi, ve kterem se shodli, ze se Combi muze byt v meznich situacich nebezpecna, protoze to prece neni pravda. A byl to navic urcite nepovedeny kousek, bohuzel v pripade MFDnes uz druhy. Automobilova zavodnice, ridic kamionu, 2 technici automobilove zkusebny, 3 ridici s najetymi 500 000 km, 4 motoristicti novinari, kteri kazdou chvili jsou pozyvani na predstaveni ruznych aut tomu nemuzou rozumet. Ja neberu vysledek jako smerodatny, od zacatku jsem psal, ze je to subjektivni test, ale pripada mi zbytecne, zlehcovani podobnych akci, pokude je vysledkem neco, s cim nekdo naprosto nemuze souhlasit. -
« Re: Potize s podvozkem? BLBOST
Pro tebe jsou, jak je videt v MFD polobozi. Co napisou je svate a kdyz si k tomu prizvou nejake smudly, jeste lepsi. To, ze je nekdo ridic kamionu, neznamena ze rozumi autum, majitel designerske firmy uz vubec ne a BOHUZEL NENI PODMINKOU, ABY JEZDEC RALLYE DOKAZAL OBJEKTIVNE COSI POSOUDIT. S autem jsem jezdil a vim, jake je. A proto jsou pro me vsichni, kteri napisou takove hrozne nesmysly jen banda vychcanku, kteri si mnou ruce nad tim, ze se jim zvysil naklad a o kterych si pak par dalsich odborniku v hospodach rekne " Ty v ty mlady fronte sou fak husty, ze konecne vsem ukazaly, ze je ta fabije sracka". je tu ovsem jeste jedna moznost - ze se testovany kousek nepovedl. Mel jsem takove auto jednoho velmi dobreho vyrobce s vyornymi vlastnostmi - pak jsem jel se stejnym modelem o par mesicu pozdeji a chovalo se to jako favorit. Ovsem jak znam fundovane odborniky MFD, bude to spis prvni pripad. -
« Re: Potize s podvozkem? BLBOST
V AutoTipu 22 pisou, ze Combi je plavnejsi, ale zachovava si příkladné jizdni vlastnosti hatchbacku. Taky třeba na autosalon.cz píše pan Dolejš: "se jízdní dojmy (COMBI) od fabie hatchback nijak neliší". Ono bude časem víc testů a bude si možné udělat obrázek. Nebo si auto pujčit na svezení jako tomu bylo u hatchbacku. -
Diamant 10.11.00 20:53
« Re: Potize s podvozkem? BLBOST
Čo si myslieť o MFDnes? Dnes som si našiel čas na čítanie. V magaíne STOP píšu, že Fabia Combi pri ich teste vďaka širokému rozchodu kolies vynikajúco "sedí" na ceste. Pri rýchlom prejazde zákrut sa kombi správa neutrálne. Výborné vlastnosti podvozku sa na zlých cestách prejavili naplno.
Takže si myslím, že to zase nebude až také zlé, s tými jazdnými vlastnosťami. Hoci s tým skoseným zadkom som sa ešte stále nezmieril. -
« Re: Potize s podvozkem? BLBOST
Řeknu vám veselejší příhodu. Zkouška Fabie při maximálním odběru elektriky, tj. spousta ampér, alternátor rozpálenej. Pak najednou náhlý pokles odběru, přerušený drát od vyhřívání sedaček. Důsledek - špička v rozvodu (elektrikáři vysvětlí), kterou řídící systém nečeká a nezvládne. Výsledek - nefunkční elektrický posilovač řízení, ABS a další věci. Ve 150 km/h to může být poslední sekunda života řidiče. -
« Re: Potize s podvozkem? BLBOST
Znovu opakuji, test Combi provadelo asi 8 lidi z ruznych branzi: technicky komisar, majitel designerske firmy, jezdkyne rallye, ridic kamionu, zkusebni technici automobilu. Ne zadna MFDnes, ta to jen zorganizovala a zverejnila. Co se tyce testu Fabie na 40 000 km, tak ten skutecne provadela na svoje naklady MFDnes a nevidim nic spatneho na tom, ze zverejnila projevene zavady. MFDnes pri takovych testech objevuje ruzne problemy a napr. po testovani Octavie, kritizovala klepajici tyc rizeni a vibrace do volantu, coz melo za nasledek svolani vozu do servisu a vymenu teto tyce asi u tisicovky aut teto serie. Podobne upozornila i na prodlevu pri pridani plynu u Fabie, a vibrace do sedadel, s cimz si udajne fabrika dodnes nevi rady. Pokud se u nejakeho sedadla rozerve sev, nevim proc to nenapsat, nevidel bych za tim nejakou schvalnost. A pokud se u nejakeho auta zvlni i zadni kotouce, tak bych v tom videl nejakou vadu materialu a ne prasackou jizdu. Precti si cely clanek o Combi v MFDnes a pak zmenis na MFDnes nazor. -
« Potize s podvozkem? BLBOST
S fabii jsem jezdil a presedal jsem do ni z hatchbacku. Je na nerovnostech diky vetsi hmotnosti plavnejsi, nehazi sebou tak, je ale stejne tvrda, takze se nijak vyrazne nenaklani. Fabia x combi zatim 1:1. Na rovne silnici ma combi naprosto stejne chovani jako hatchback, tedy 2:2. A zatacky? Tam se rozhodne. Hatchback, pokud s nim jedete na krev, zacne byt driv NEDOTACIVY!!!, tento jev nastane diky tezsi zadi u combi naopak pozdeji!!!!!, drzi si dele neutralni chovani! A to jsem mel obuty ten nejvetsi *, co na to davaj, tedy Continental ECO Contact! Pritom fabia combi pri ubrani plynu v zatacce neuhyba zadkem, takze je opet jako fabia. Tedy 2:3!. A kufr? Stejny jak ou felicie, bohuzel pri sklopeni je prakticnost horsi, ale vem to cert. Fakt by me zajimalo, co za lidi dela motoprilohu v MFD. Namatkou - vadou fabie je podle nich zkrouceni kotoucu (coz ty prasata udelali sami jejich prebrzdenim), jim jedinym z cele evropy se zaclo parat sedadlo (podivne) atp, naslo by se toho jeste dost. Jsou to opravdovi odbornici, doporucuji cist jenom je. Tam se clovek dozvi veci:-( -
« Bez nadpisu
V MFDnes je subjektivni testik 5 kombiku. Subjektivne obsadila Fabia Combi 1.4 50 kW az 4.misto za Octavii Combi 1.6 74 kW, Opel Astra Caravan 1.4 44 kW a Felicia Combi 1.6. Posledni byl Seat Cordoba Vario 1.4 44 kW. U Fabie byla kritizovan zejmena liny a ziznivy motor se spotrebou 7.9 l /100 km v testu. Nejlepe byla se spotrebou Cordoba se 6.0 l v testu. Dalsim neduhem byl jen prumerne prakticky kufr a spatne jizdni vlastnosti, ktere se udajne nedaji s kratkou verzi srovnavat. Nekteri porotci ( technicky komisar ) oznacili vuz jako nebezpecny v meznich situacich a to jak pri osazeni pouze ridicem, tak i pri plnem zatizeni. Podezreni padlo na spatne pneumatiky, ale stejne spatne se Fabia chovala s jinymi pneumatikami. Ke kladum patrila dobra ovladatelnost. Vsechna auta korme Astry ( 14 00 km ) mela na konte 1 200 - 5 000 km.
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!







