Stavba výfuku

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Potřebuji poradit

  • 00 Reagovat !

    foto

    12.03.01  17:24

    « Supersprint

    originál výfuk byl, parohy,kat tvar U potom jeden a druhej škopek.Kat se mě podařilo skoro urazit tak šel ven,lambda před katem zůstala a šla tam rovná trubka,motor mě víc táhne od spoda a jede líp,nepůjde mě motor do háje ? zpětnýma rázama.Verze bez katu měli jen rovnou trubku.A chci dát na konec supersprint můžu vypustit předposlední díl? co který díl dělá?Mám boxera 16V.Jestli někdo můžete poradit, poraďte.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    29.11.00  16:12

    « Re: nazdar

    to vše za předpokladu, že máš elektronické vstřikování paliva, jsem zvědavej na emise, jelikož ten katalizátor musí mít asi radost :c)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    29.11.00  16:00

    « Re: nazdar

    dobry, akorat jedna vec me zarazi, mam taky fiat tipo a kdyz jsem sundal zadni dil vyfuku, tak byl v garazi takovy kraval, ze tam neslo vydrzet. to je mi fakt divny.
  • 00 Reagovat !

    foto

    28.11.00  11:23

    « nazdar

    Když vás tak poslouchám (čtu), tak se musím taky přidat. Vlastním Fiat Tipo 1,6 , trošku si ho šlechtím a již od začátku jsem chtěl pěkný zvuk. Nejprve jsem také sháněl plány apod. Nepochybuji o vašich výpočtech , ale šel jsem metodou pokus-omyl , hlavně potom co mi urezavěl zadní díl výfuku a upadl. Nejdříve mě překvapilo, že to moc neřve ( v té době jsem měl již vykuchaný střed.díl. ,zbyl pouze obal). Jezdil jsem tak asi měsíc, spotřeba pořád stejná. Pak jsem v tuning. podejnách študoval sport. koncovky a je to všechno na jedno brdo – děrovaná trubka durch a kolem tlumící hmota podobně jako na motocyklech. Tak jsem si sehnal za 2 krabičky Marlborek nerez a šlo se na to . Střední díl pryč , od katu jen trubka k vyrobenému zadnímu dílu ( průměr vnitřní děr. trubky je 80 mm, tlumící hmota ocel. špony na leštění parket – k dostání v obchodě.Výsledek ? Výkon – nezměněn , spotřeba – nezměněná , zvuk – boží !!! a o to mě šlo ,s nárustem výkonu jsem v takovýchto podmínkách nepočítal , ale každý mě strašil se spořebou. Mohu prohlásit ( a to měřim každé tankování),že se vžádném případě tento zásah do spotřeby neprojevil. Čau.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 20.11.00  09:16

    « Re: to cmt

    Ja nepsal obratit se na Abartha, ale na nekoho od Abartha. To je podstatny rozdil. Samozrejme mam na mysli konkretni osoby, ktere nejsou historii, ale ziji a venuji se autum dal.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    18.11.00  07:36

    « Re: to all - pro Marka L.

    Co se týče našich "vědeckých debat" s našrotem, tak šlo jen o to, že to není žádná sranda. Pokud chceš jen nějakou radu jen tak od boku, tu ti můžu klidně dát - ale pořádný výfuk podle ní neuděláš. Já totiž potřebuju mnohem víc, než jen objem motoru. Potřebuji znát třeba vrtání, zdvih, délku ojnice, průměry a délky sacích a výfukových kanálků atd. - a to jsi tu nenapsal. A nebo se obrať na Našrota, ten tolik dat napotřebuje. to je přímo kouzelník...
  • 00 Reagovat !

    foto

    18.11.00  07:23

    « Magicu, magicu...

    Když si pořádně přečteš všechny příspěvky, tak se dočteš, že výfuk od Abarta už nejde sehnat. A ani plánek nikdo nemá. Nesmíš se tak upínet na firmy, které už jsou jen historií.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 06.11.00  14:38

    « Pro chytre hlavy

    Tak kdyz uz jsem tu byl jmenovan, tak po 10 letech po ukonceni studia zjisti i cmt i nasrot, ze vymyslet vymyslene je pitomost a badat nad tim a hadat se kdo je chytrejsi je hovadina. Pro vyfuk na Fiata 127 bych ja osobne kontaktoval kohokoliv od Abartha a ten by mi bud doporucil nekoho jineho ale konkretniho, nebo by mi rekl, jak k plankum toho vyfuku prijit.
  • 00 Reagovat !

    foto

    27.10.00  15:13

    « Sportovní výfuk

    Předesílám, že jsem pouze automobilový fanda a v tomto oboru laik /nebo samouk/. Ale myslím si, že všechny ty nesériové sportovní výfuky jsou dobré na 2 věci: vyšší hlučnost a vyšší spotřeba. A jestli ten výfuk !!údajně!! může zvýšit výkon třeba o 5 koní, tak je to sice hezký, ale určitě za cenu vyšší spotřeby a hlučnosti /ale o tu tady asi jde - teď se všichni dívejte, jedu/.
    Zkonstruovat výfuk fakt nebude sranda, proč by jinak např. fa Porsche, když uváděla nový Boxster,
    zadala výrobu přímo Walkerovi, než aby si ho udělali sami.
    A ze zkušenosti: můj dobrý známý má Š 1202 STW - starej střep, řekněme. Je to starý zkušený mechanik. Když si dělával výfuky na tohle auto, vždycky mu spotřeba stoupla o 1-1,5 l/100 km - a to je dělal jako rel. přesnou kopii originálu.
    Od té doby kupuje pouze originál.
    Jistě, ke sportovnímu autu /jako Fiat 127...o))/
    patří sport. výfuk, ale nechal bych to asi odborníkům.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    27.10.00  14:52

    « Re: to subarista

    Subarista to určitě tak zle nemyslel, jen chtěl říct, že těch možností a následně očekávaný, výkonový zisk u F127 není tak markantní.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    27.10.00  14:38

    « Re: to subarista

    Jste tady vsichni toho nazoru jako subarista?

    Jo a hivno a bYc je samozrejme preklep.

  • « 00 Reagovat !

    foto

    27.10.00  11:09

    « to subarista

    Dekuji za tvoje vylevy. Jses prvni koho jsem kdy slyslel (nebo cetl) pomlouvat auto roku 1971. Zrejme podle tvyho loginu ses priznivec Subaru a asi srovnavas nesrovnatelne. Kdyz byl Fiat 127 autem roku tak tvoje znacka byla asi takovy * jako pises ty (pokud vubec existovala). Tak nas (a je nas dost) nech prosim zit. Ja se ti do tvejch ctyrkolek taky nenavazim. Jo a myslim si ze seriove vyzdimanejch 70 koni z motoru obsahu 1049ccm v roce 1979 neni az tak spatny abys to nazyval hivnem ci bycem. Ja se jen slusne ptal na vyfuk, tak sorry jestli ti stodvacetsedmicky na silnici tak prekazeji.
  • 00 Reagovat !

    foto

    26.10.00  20:19

    « Bez nadpisu

    Nemáte všichni pocit, že na Fiata 127 je úplně jedno, jestli tam dá trubku A nebo trubku B. Já jsem se 127 jezdil asi před 8 lety a mám pocit, že z * bič nikdo neuplete.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    26.10.00  12:27

    « Re: to all

    Asponj vis, ze to vubec neni * udelat dobrej vejfuk. A je lepsi ze ses nasranej z debaty nez abys pak byl nasranej z nefunkcniho vejfuku.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    26.10.00  10:32

    « to all

    Takze vam vsem pekne dekuju za pouzitelnou radu a velmi rad jsem se zucastnil vasi ucene debaty, jejiz pouzitelnost v praxi se limitne blizi nule. Svyma vedeckyma pristupama jste nejen me (myslim) akorat tak nas.... :o(
  • 00 Reagovat !

    foto

    25.10.00  22:04

    « to našrot

    Vidím, že si to opravdu představuješ jako Hurvínek válku. No nic, ty na to možná časem příjdeš... Končím tuto debatu, protože mě vůbec nebaví...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    23.10.00  23:37

    « Re: To: Mark L.

    No praveze to tady ctu... :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 23.10.00  21:09

    « To: Mark L.

    My se nehádáme, vedeme učenou debatu :o)))))
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 23.10.00  21:08

    « Re: To našrot

    K těm výpočtům: já jsem tu taky psal, že jde jen o to si ověřit jestli jsi to správně spočítal (protože jak jsi napsal znovu - vstupní hodnoty nemůžeš určit zcela přesně), ale musíš to spočítat tak, abys už nemusel ten motor celý předělávat (protože, jak jsem již napsal, by to bylo moc drahé). K "tuningu": pokud nebudeš "ladit" výrazněji předimenzovaný motor a nespočítáš si to do "posledního šroubku" (což nemohu předpokládat i kvůli času), tak nikdy nedosáhneš výrazně vyššího výkonu, maximálně většího námáhání motoru (když taková "auta" vidím na ulici, tak je mi z toho nanic - řve to, nejede to, dusí se to; viz např. GX tuning a podobné "kutily"). K prázdninám: letos jsem měl dohromady asi 14 dní volna a za tu dobu toho moc neuděláš. K MT: nevím, jakou mechaniku tekutin jste měli vy, ale podle naší se dá výfuk vcelku dobře spočítat. Navíc jsem jí zde uváděl jen proto, že jako základ pro někoho, kdo se chce dozvědět něco o tekutinách a jejich proudění a není strojař (nebo něco podobného), tak mu to úplně stačí (fyzika střední školy je podle mne v tomto ohledu zcela nedostačující :o)).
  • 00 Reagovat !

    foto

    23.10.00  07:44

    « Bez nadpisu

    Jsem opravdu moc rad, ze se v tematu, ktery jsem zalozil z duvodu hledani vykresu ke stavbe vyfuku pro muj vuz, hadate jak maly kluci.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…