Opel Astra Classic, vše o ní
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > OPEL
-
RRAAFF1 14.08.06 14:48
« Bez nadpisu
Nefer: To nevím, ale netýká se to Opla, ale Forda to jen tak na okraj: Fordem tam a vlakem zpátky a na Opla jsou zase jiné(Každé auto bude jednou Opel apod.). Takovýhlech kravin jsem už slyšel >:D a tak stále čekám, až se budu muset vracet třeba busem nebo vlakem, ale nějak to vždycky dojelo-Itálie, Německo, krám jeden šmejdskej :D -
« Bez nadpisu
Zdravím, chtěl bych se jen zeptat, jestli už jste to taky slyšeli. Koupil jsem si novou astru a když přijel strejda z německa, začal se smát. A pak, když jsem se ho ptal proč, tak mi odpověděl, že němci mají takovou písničku a zpívá se tam něco ve smyslu, že kdo jede na dovolenou oplem, spátky jezdí vlakem... Neznáte to někdo celé? -
« Re: Re: škubání při pomalé jízdě
Zdravím, měl jsem ten samý problém na AstreF, caravan X17DTL a pomohla mě výměna pístku, který je připevněn jedmím koncem k vtřikovacímu čerpadlu a druhým k táhlu plynu. Snad jsem to popsal správně nejsem bůhví jaký odborník na auta. >:D -
« Re: Classic 1.7TD - pro skdd
Na chvíli bych zase vytáhl z archivu tuhle diskusi, než zase zapadne
zpět. Konečně mám auto a mám s ním zatím docela dobré zkušenosti,
sice jsem již něco málo musel vyměnit, ale jinak to jde. S jízdníma
vlastnostmi jsem spokojen a i výkon je dostačující. Zatím jsem rád,
že jsem jsem si jej pořídil. Chtěl jsem se zeptat. Tome, jak mám zapojit
ty dráty u rádia, když jej vyměním, aby se zobrazovalo datum? Díky.
-
"-- skrytý --" 21.01.02 17:00
« Re: Classic 1.7TD - pro skdd
Nie, ziadne zabezpecenie. Teda ak neratam alarm od vyroby (co nie je pre zlodejov problem). Uvazujem o constructe => nie je to zla vec. Vies podla mojho nazoru fetak Ti rozbije okno, ukradne radio a ide prec. A kto Ti chce ukradnut auto tak Ti ho ukradne. Na druhu stranu mam BA znacky takze Ty ako cudzinec s inymi znackami by si bol vdacnejsi objekt. Je to relativne a mozno mam iba stastie ale dam krk na to, ze pomer ukradnuty Opel voci znackam Skoda, VW, Audi bude cislo v prospech Opelu. Ano urcite najviac kradezi je v BA. Viac cudzincov, najviac aut v SR => viac aut na ukradnutie. Blizsie k hraniciam do Madarska -> Bulharsko a ine juzne krajiny. A na ukrajinu tiez nie je daleko :) -
« Re: Classic 1.7TD
Pokud přecházíš z Feldy, tak je to v každém případě +. Ale když se svezeš s něčím lepším, tak zjistíš, že by to mohlo být taky tak - tím myslím hlavně brzdy a stabilitu. V DTL-ku jsou brzdy ošizené, chce to aspoň lepší destičky (Ferodo DS 2000), jinak je to o hubu. Stabilita se dá spravit širšíma kolama (7x15 ET35). TomB. -
« Re: Classic 1.7TD - pro Tom B.
Co si představuješ pod pojmem žebrák, slabá výbava, slabý výkon či co? Já to stále beru z pohledu "pilota" Felicie a vesměs vše to pro mě
znamená významné plus. Výbava sice nic moc, ale to je zase kus od kusu. Když kupuješ ojetinu a ještě z dovozu, tak se až tak moc vybírat nedá.
Musíš vzít to co je, nebo zajít do AAA, ale to bych snad raději začal chodit pěšky. Šíbr tam je, ale jen manuální a zatím skřípání jsem si nevšiml, ale budu jej pozorovat.
-
« Re: Classic 1.7TD - pro skdd
To fakt nepoužíváš v Blavě u auta žádného zabezpečení? Nechci se dotknout, ale někde jsem četl, že nejvíce krádeží je z celé SR zrovna
v Blavě. Moje auto, bude sice jen taková stará sušínka, proti tomu co u vás jezdí, ale přece jenom člověka by to nepotěšilo. Jestli máš pravdu,
tak to budu příště klidnější. Jinak krádež odtahovkou to je svinsto, proti tomu se fakt nedá nějak bránit. To by chtělo dát do auta nálož
a v případě krádeže ji mobilem odpálit, alespoň by jim byl lup na dvě věci. Pak by se auto našlo a možná by jsi mohl použít třeba ještě gumy.
-
"-- skrytý --" 18.01.02 10:10
« Re: Classic 1.7TD
K tej Bratislave :-))) Teda neviem ci by Ti tu niekto ukradol Opel :-) Obcas sa mi stava, ze zabudnem zamknut v meste auto, ci uz Astru alebo Omegu. Nebudes verit ale zatial nic nezmizlo. Ani auto ani nic z neho :-) A mame novu modu v BA. Auta sa kradnu odtahovkami :-) Takze skor zaliat komplet betonom :-) -
« Re: Classic 1.7TD
Zavírání pátých dveří má taky dvě polohy - jedna jde s centrálem, z druhá se musí otevírat klíčem sólo. Ale jestli je tam taky ten kontra čep to nevím :-( (ale asi bych řekl, že ne).
V motoru mám Castrol TXT Softtec (dával ho tam od začátku Opel)
Spokojenost ? Je to žebrák. :)
Motor je trochu hlučnější než VW, jestli budeš mít el. šíbr, tak ti bude časem vrzat nebo v něm lupat, jak se ta kastle kroutí. Říká se, že diesely od Opela žerou olej (na to mám kliku, nežere). Debilní konstrukční řešení táhel řízení u kol - dělat na tom geometrii je zážitek (ono to nějak nechce povolit, když se to nedělá aspoň 2x ročně). BTW: seřízení geometrie u Opela v JI nebrat. Barum je na to lepší.
Ale celkově se s tím dá jezdit (lepší než drátem do oka,že...) Je to v každém případě lepší než Felda. Vnitřním prostorem je to větší než Oktávka nebo Golf hlavně u spolujezdce (má to větší rozvor, asi o 1 cm :-) ). Tom B. -
« Re: Classic 1.7TD
Jak jsi psal o tom zajištění dveří při zamčení, platí to i pro zadní dveře? Jestli je to i tam, tak se asi potom dost špatně leze zloději přes okna. Přesto tam raději ještě hodím to zamykání
zpátečky. Co dáváš do motoru, polo nebo plnou syntetiky? Možná, kvůli zimnímu startování by byla lepší plná syntetika. Mimochodem, jak jsi
celkově spokojen se svým autem? Doufám, že přes nějaké drobnosti to bude spolehlivé a kvalitní auto.
-
« Re: Classic 1.7TD
v ECR nabízeli i sadu pro šest skel za 700,-. A ty samolepky se při troše šikovnosti dají využít dvakrát. Leptací pasty je dost.
Nic extra na tom nemám snad s vyjímkou 15" kol a pneu Bridgestone Potenza RE 720 195/50 R15. Lepší by byly 195/55 a nebo taky Dunlop SP 9000, ale ty jsou dvakrát dražší :-( Žádné spojlery, křídla, samolepky - nic. Aspoň to neláká. Steinmetz dělá pěknou sadu spoilerů (i kol) ale za ty prachy... A já to v zimě používám na parkovištích občas jako pluh (30 cm sněhu a pod.) takže bych to asi někde brzo urval.
Po tom zapojení radia se podívám a hodím to sem. TomB. -
« Re: Classic 1.7TD
Pokud se to posune jak píšeš, tak to je již jiné kafe,vypadá to pak již zase zajímavěji. Co tam máš
na autě ještě zajímavého vůči standartu? Neříkej,
že tohle je jediné co máš na tom extra?
Tobě se to řekne, abych tam nemontoval zamykání zpátečky,ale když to tam člověk má, tak si alespoň trochu připadá, že něco udělal. Kdybych jezdil jen tady po kraji, tak bych nad tím asi taky mávl rukou, ale když mi občas jezdíme do Bratislavy. Tam třeba týden parkujeme na sídlišti, a nech tam takhle nezajištěné auto. Řeknu Ti, jednou jsem tam byl bez zajištění a příště, než jsem tam jel tak jsem si to narychlo
nechával montovat. Hned byl člověk alespoň trochu klidnější, samozřejmě, že jen subjektivně.
To leptání skla, není špatná myšlenka tohle si rozhodně co nejdříve udělám. Kde jsi vzal tak dobrou cenu? Já jsem se díval na internetu
a tam u ECR za sadu na 10 skel chtějí 939Kč + poštovné a balné. Jinak bonus na pojištění mě moc nezajímá, protože si to pojišťovat nehodlám.
To s tou klimou jsem si myslel také, ale chtěl jsem se zeptat. To víš je to lákavé, když se dá koupit ze starého auto funkční komplet. Ale přesto ještě budu po netu pátrat, třeba se něco
najde.
Jasně ozvu se kvůli tomu kabelu, to totiž bude jedno z prvních věcí, které na tom hned udělám. Snad bych to již příští týden mohl realizovat, pokud se vše zadaří jak má.
-
« Re: Classic 1.7TD
Ty hodnoty u Mk si posuň o 30 Nm výš, pak to odpovídá reálu. Ten obrázek je skládaný ze čtyř samostatný grafů, aby to mělo nějakou vypovídací (a porovnávací) hodnotu. Fakt mám DTL-ko
Co se týká zabezpečení tak nevím. Když ti to někdo bude chtít opravdu ukrást, tak ti to ukradne a stejně ti nic nepomůže. A na ostantní to má Opel celkem dobře vymyšlený (jedna z mála dobrých věcí) - když zamkneš od řidiče, má to dvě polohy. 1. zamknou jenom elektromotory, 2. do zasunutých táhel zámků se kolmo zasunou ocelové čepy, takže když rozbiješ okno, tak ty dveře stejně neotevřeš (zkus si to přes otevřené okénko). A doporučuju vyleptat VIN kódy na okna (700 Kč na 5 let), ať si ten co to ukradne užije s výměnou fšech skel. A druhá věc je, že s VIN kódem získáš bonus na pojištění.
Klimu tam asi nedostaneš (rozměry) a za 2. ten motor nemá přebytek výkonu, aby tahal ještě klimu.
S orig. repro určitě spokojen nebudeš (papír, 4 W). A ten kabel u rádia popsaný není :-( Ale mám to někde nakreslený (hlava si to nepamatuje), tak až to bude aktuální, tak se ozvi, já to najdu. Tom B.