chip tuning
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > ŠKODA Felicia
-
« rkolbabek
Nechci nijak vstupovat do vasi "skoro diskuse" s vici. Chci jen rict 2 veci. 1) Myslim, Felicie 50 kW nejezdi na drazsi benzin nez 40 kW. Obe jezdi na N 95. 2) Po uprave sveho 40 kW Bosch Monomotronic na 50 kW se mi take zhruba prodlouzilo startovani o 2-3 s. Vsiml jsem si toho hned. Jinak jsem mel z upravy ridici jednotky, hlavy, vacky, svicek za 10 000 Kc pomerne priznivy pocit. -
« Re: Felicia 1.3MPi 40kW
1,3MPi 40kW není proti MPi 50kW tak špatný motor protože je potřeba si také povšimnout, že max. výkonu dosahuje už při 4500 ot/min, kdežto 50kW při 5000 ot/min, navíc 40ka má těžší stálý převod 3,88 oproti 4,11 50ky. Také proto má 40ka horší zrychlení, ale není to zase takový rozdíl jako mezi 40BMM a 50BMM. Je také potřeba rozlišovat mezi 40BMM a 40MPi, protože rozdíl je výrazný. Motor 40kW BMM byl asi tím nejhorším co kdy do Felicie Škodovka montovala. -
« Re: Felicia 1.3MPi 40kW - Prvnich 20km s Cimbu
Pro vici: Aaaa to sory. Verejne se Ti omlouvam, o tech 70kW mluvil JENZ a Ty jsi jen reagoval. Nejak jsem to zasmodrchal. Ale konecne si zaciname rozumet. Ano karburatorovy Favorit 136x ma lepsi (vykonejsi) motor nez Felicia 40kW MPi. Abych to jeste uplne vyjasnil. Ja NEOBHAJUJI Felici 40kW. Urcite vykonejsi je 50-ka. Ovsem je o 10.000,- drazsi a jezdi na drazsi benzin. To je take duvod, proc si lide 40-ku kupuji. Ja osobne mam Feldu z bazaru a moc jsem si vybirat nemohl. Kdybych kupoval novou, koupil bych 50-ku. Ale on ten motor neni zas tak spatny. Je proste jiny. Zkus si srovnat vykonove a momentove krivky 40MPi a 50MPi. V rozsahu do zhruba 3000ot/min. je na tom lip 40MPi. Pak ale zacne moment klesat, zatimco 50MPi pokracuje dal nahoru. -
« Re: Felicia 1.3MPi 40kW - Prvnich 20km s Cimbu
pro rkolbabek : ja nikde nic takovyho nepisu.Spis tam pisu ze felda s takovyma upravama jak tam ten dotycny pise nema 70kW ani nahodou.A kolik ma moje kara - Favorit karbec,obsah 1450 atd. tam nepisu schvalne,protoze to nevim, budu to psat az s protokolem z brzdy v ruce. A jestli jako vykvet favoritu s karbecem beres 135ku tak ta opravdu neni nic moc ale je s MPi 40 tak srovnatelna. 136 nebo jeste lepe 136x je o necem trosicku jinem. vici@centrum.cz
-
« Re: Felicia 1.3MPi 40kW - Prvnich 20km s Cimbu
Pro vici: Nedosly :). Jenom se mi zda, ze je zbytecne se hadat v konfere. Navic se mi nelibi, kdyz mne napadas urazkami. Ja Ti taky nepisu, ze si *** kdyz se chlubis v jine konfere ze se u Feldy budes blizit 70kW. Mozna ano, ale budes pak jezdit za 6.2l BA91B ? Pokud si chces povykladat vic, klidne. Treba si ledacos vyjasnime. Ale prosim na rkolbabek@volny.cz -
« Re: Felicia 1.3MPi 40kW - Prvnich 20km s Cimbu
Pro cmt: Ano, uznavam, ze ted si jenom zvykam na to, ze se auto trosicku jinak chova. To ale neznamena, ze se chova hur. Ale to, ze zmena musi byt znat hned po namontovani asi pravda nebude. Zalezi pravdepodobne na tom jak se "motor sejde s jednotkou" a jak moc je treba hodnoty korigovat. Kdyz to pritahnu za vlasy, je to neco jako "zajeti ridici jednotky", ktere vsak zrejme trva velmi kratce (nula az nekolik km). Omlouvam se, jinak to nazvat neumim. A jeste pro vici: Vlez mne na zada ....:(( -
« Re: Felicia 1.3MPi 40kW - Prvnich 20km s Cimbu
Co se týče tvého dojmu, že ta tvoje Felicie ti jede čím dál tím líp, tak tě asi zklamu. Jde o pouhý SUBJEKTIVNÍ DOJEM. Ten malý chiptuningový výkon navíc se musí projevit okamžitě při prvním rozjezdu, pak už jde jen o subjektivní dojem a přivykání si na auto. -
« Re: Felicia 1.3MPi 40kW - Prvnich 20km s Cimbu
pro rkolbabek : hele, ty jsi z te Cimbu jednotky a toho jak furt cumis na tachometr a otackomer (pokud ho tam vubec mas) a na auta ktere te porad predjizdi tal zblbnutej, ze v me odpovebi vidis nejake BMW..... :-))))) At zije poradny obsah a karbec!!!!!
-
« Re: Felicia 1.3MPi 40kW - Prvnich 20km s Cimbu
To cmt: A kdyz si prectes co jsem psal ja, zjistis, ze mam zkusenosti i s Favoritem. Jen upresnim, ze jsem ho mel prave pred Felicii a to asi 5 let (80.000km). Verim, ze upraveny Favorit to natre obycejne Felicii. Ale rikat ze seriovy motor Favorita je lepsi nez seriovy motor Felicie MPi je podle mne blbost. Vim, ze Favorit jede na dalnici stejne rychle jako Felicie. Ovsem pri vyssi spotrebe, vetsim hluku atd. Tim to ja povazuji za ukoncene. Nechci se hadat a uplne zbytecne si kazit naladu. Ja jsem s autem spokojen a to povazuji za nejdulezitejsi. Pouze jsem postradal zkusenosti nekoho, kdo si dal novou jednotku do motoru 40kW a proto se domnivam, ze me zkusenosti se budou nekomu hodit. Po asi 100km jizdy jsem spokojen stale vice. Pouze se mi zda, ze nastartovani trva o malinkou chvilku dele nez pred upravou, ale zatim to nepusobi sebemensi problemy. -
« Re: Felicia 1.3MPi 40kW - Prvnich 20km s Cimbu
Pro Vici: Mne se taky zda 3.400,- za chip hodne. Zvlast kdyz vim, ze ted tu moji jednotku (co jim vlastne zbyla) rozdelaji, vymeni v ni EPROM-ku v hodnote radove 200,-Kc a zase maji vydelano. Ale schvalne mi zkus poradit, kde v Brne ci jeho okoli to delaji pro Felicii MPi vyrazne levneji. Ja to zkousel jeste v Autokomplexu a tam to stalo stejne. Pokud nekoho levnejsiho znas, proc jsi mi neporadil asi pred mesicem, kdyz jsem se ptal ? A jeste k tomu ze Felda 40kW "neni auto" a podobne. Ja uz mel moznost vyzkouset dost aut. Pres Trabanta, Skodovky a Favority az po uplne nove Volvo, Audi a treba i BMW. Ano. Jsou mnohem lepsi auta nez Felda 40kW. Ale srovnavat auto za 180tisic (mam ho starsi) s autem za 2.6 milionu (tolik to BMW stalo) se mi nezda. -
« Re: Felicia 1.3MPi 40kW - Prvnich 20km s Cimbu
3400Kc bez papouchu?tak to je fakt bomba...bleeeeeeeeeeee Cimbu fuuuuuuuuuuuuj!!!!!
(Nemam nic proti chiptuningu, je to treba i u feldy MPi 50kW super vec, zkousel jsem jednotku od Motor-Excelu a v dusledku jakykoliv chip vrele doporucuji,stejne se pravdepodobne chipy ruznych firem od sebe (prilis) nelisi!!!,ale Cimbu s tema jejich kecama o vykonu atd. a cenama jsou zlodeji,nic vic!A Sprasmotor to same....) -
« Re: Felicia 40 kW 1.3 MPi a výkon
40kW je horsi nez cokoliv vsechno,je to nejvetsi zmrsenina!Kdyz na to prijde ujede tomu i Skoda 130 a to tak ze hrave!!!!!!!!!!! Tenhle motor nema ani spodek ani cokoliv jineho! Svez se poradnou karou a uvidis! Jinak samozrejme nic ve zlem.... P.S. Mam projete snad vsechny verze 1,3ky ktere skodovka prodavala a taky par upravenych takze vim o cem mluvim... -
« Felicia 1.3MPi 40kW - Prvnich 20km s Cimbu
Jak jsem slibil, chci se podelit s poznatky o precipovane Felde. Uprava probehla asi pred hodinou kousek od Brna, jednotka je original CIMBU a zatim mam po uprave najeto jen asi 20km, takze to berte s rezervou. Prvni dojmy: Prehodit jednotku zvladne kazdy cernoch. Horsi je ji "rozchodit". Na to uz je potreba diagnostika. "Rozchozeni" trva asi 5 minut. Zaplatil jsem 3.400,-Kc nacerno (jinak by to bylo o DPH drazssi) a po domluve, ze mi zdarma vrati puvodni jednotku i penize, kdyz se ozvu do druheho dne, jsem odjel. Prvni asi 4km jsem premyslel, ze se otocim a budu to chtit vratit hned. Motor jel v podstate stejne jako predtim, pouze se mi zdalo, ze se nebrani vyssim otackam, ale vykon nic moc. Pak se to ale zacalo pomerne rychle zlepsovat a po asi 10km se motor choval o poznani lepe. Zrejme se nova jednotka na zaklade nastradanych udaju z jizdy "prizpusobila". Teoreticky to mozne je. Alespon jsem kdysi cetl, ze po odpojeni baterie muze prvnich par km mit motor vetsi spotrebu a horsi vykon, protoze jednotka zapomene provozem ziskane korekcni hodnoty. No a druhy dojem: Ted po 20km je motor mirne zivejsi, ochotneji se "pretaci" a spotreba (mam palubni pocitac) je srovnatelna s puvodni pri stejnem stylu jizdy. Jednotku zatim vracet nebudu, ale zas takova dira do sveta to neni a zrejme kdybych mel moznost si to vyzkouset driv, tak bych jeste stale vahal. Ted budu chvili s autem jezdit a casem dam vedet co a jak.
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!