chip tuning
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > ŠKODA Felicia
- ANO CI NE! 26.07.2000 15:13
- Chiptunnign na jednobodove 50kW Felicii 26.07.2000 22:03
- Ještě k chipu 27.07.2000 15:39
- Felicia 1.3MPi 40kW 08.08.2000 10:07
- Cimbu v Brne 15.08.2000 06:25
- Bez nadpisu 15.08.2000 07:16
- Bez nadpisu 16.08.2000 09:18
- Vraceni penez ... netreba ... 17.08.2000 11:50
- Felicia 40 kW 1.3 MPi a výkon 24.08.2000 12:35
- Radost az nakost 24.08.2000 22:35
-
Felicia 1.3MPi 40kW - Prvnich 20km s Cimbu 31.08.2000 12:56
-
Re: Felicia 1.3MPi 40kW - Prvnich 20km s Cimbu 02.09.2000 18:23
-
Re: Felicia 1.3MPi 40kW - Prvnich 20km s Cimbu 04.09.2000 06:33
- Re: Felicia 1.3MPi 40kW - Prvnich 20km s Cimbu 04.09.2000 22:41
- Re: Felicia 1.3MPi 40kW - Prvnich 20km s Cimbu 05.09.2000 19:55
-
Re: Felicia 1.3MPi 40kW - Prvnich 20km s Cimbu 04.09.2000 06:33
-
Re: Felicia 1.3MPi 40kW - Prvnich 20km s Cimbu 02.09.2000 18:23
- rkolbabek 11.09.2000 12:52
- Kompletní tuning vozů Škoda 18.09.2000 09:48
- Benzin, oktanovej, neoktanovej, sakra kde to jsem???? 21.09.2000 19:49
-
-
« Re: ANO CI NE!
Nechal jsem si delat chiptuning u Felicie 1,3 MPI 50 kW, ale nějaké zřetelné zvýšení výkonu motoru jsem nezpozoroval. Spíše jde o to že po chiptuningu jsem to testoval, a víc jsem na to šlapal a motor víc vytáčel do otáček, samozřejmě na úkor spotřeby. To zvýšení výkonu bylo spíše psychologické tudíž vsugerované. Teď jezdím zase normálně, a zdá se mi, ze k žádnému nárůstu výkonu ani toč. momentu nedošlo. Za cenu přes 4000,-Kč si myslím že je to docela povedenej "tunel" a ne tuning. Jinak mám to od firmy CIMBU.-
« Re: ANO CI NE!
Zajímalo by mě, jestli někdo má trochu jasno v technickém řešení chiptuningu. Konkrétně jakým způsobem se provádí. Jestli se do řídící jednotky jen nahraje nový software nebo, jestli se mění nějaké IO nebo mikroprocerory? Dík.-
« Re: ANO CI NE!
Mám taky Felicii 50kW BMM od Cimbu a nestěžuju si. Bylo mi rovnou řečeno, ať od toho nečekám zázraky. Ten motor se nedá víc nakrmit, protože na to nemá dost vzduchu. Takže kouzla v čipu jsou více méně o předstihu. Jednoznačně ale zmizela díra pod plynem, auto jde za plynem okamžitě. To jsem poznal hned při zkušební jízdě, protože mi při řazení motor vybíhal do otáček, jak jsem byl zvyklý dávat plyn dřív. Mám s čipem najeto přes šedesát tisíc (celkem 193 tisíc) a spotřeba okolo 6 litrů (Felicia Kombi). Taky bych řekl, že po přečipování je spotřeba méně závislá na stylu jízdy, tj. když na to šlapu, neprojeví se to tak moc na spotřebě.
-
-
-
-
Chiptunnign na jednobodove 50kW Felicii
Mam udelane chiptunnign na Filcce jednobodovce 1.3 50kW (tedko pry okolo 52kW). Jsem s tim (jako za ty penize) nadmiru spokojenej. Pred tim auto moc nejelo (a to jsem jeste na ni obul gumy 185/60 14R takze to byla uplna vrazda) a tedko potom prechipovani to jezdi o poznani lepe, anavi spotreba je FURT stejna. Chiptunning jen ajen doporucuji. Jinak jak uz bylo napsano nema Felicie propad v plynu ale hnedka za nim jde, az nekdy cumim jak. MPI je sice trosicku jine ale i tak si myslim ze je to o jednom a tom samim. Jarda-
« Re: Chiptunnign na jednobodove 50kW Felicii
Dik za prispevek! Ty tvoje udaje uz jsou trosku realnejsi. Jsem rad, ze to funguje. jak slouho uz to mas a u koho jsis to nechal delat??-
« Re: Chiptunnign na jednobodove 50kW Felicii
Prechipovany to mam od Cimbu (jak jinak podle prispevku) ale vcera sem byl v Praze u jedny ladicsky firmy ktery sidli v Boranovicke ulici v Kobylisych (tedko zrovna nevim jak se jmenuje) a tak jsem si tam pokecal s jednim manikem od nich a tak sem se rozhodl ze jeste koupim sportovni sani. Premyslel jsem o svickach Brisk Premium LGS ale tam me od nich odradili.Takze pokud nekdo s nimi mate na prechipovanym aute zkusenosti prosim vas podelte se s nami o ne. Budu vam moc vdecnej. Jinak to prechipovani mi delali u Klokocky v Repych a stalo 2500,- bez papiru. Docela jsem cumel jak je jednoducha montaz.Jinak s vysledkem jsem nadmiru spokolenej.Na tu trinacku, docela dobry.Ale bude to doufam jeste lepsi.Beavis
-
-
-
Felicia 1.3MPi 40kW
Zdravim.
Zvazuji provedeni chiptuningu na Felicii 1.3MPi 40kW od Cimbu. Prosel jsem si starsi prispevky a moc moudry z toho nejsem. Nekdo si to pochvaluje, nekdo ne. Navic nikdo nemluvil o verzi motoru 40kW. Takze muj dotaz.
Ma cenu chiptuning provadet na Felicii 1.3MPi 40kW za predpokladu, ze nehodlam delat zadne dalsi upravy ? (Sani, vacku, ...)
Jsem v zasade s vykonem spokojen a nejsem zadny "juhan", ktery se honi od semaforu k semaforu s jinym autem. Zda se mi, ze 40-ka ma dobry spodek a podle momentove a vykonove krivky je dokonce v spodnim rozsahu otacek vykonejsi nez 50-ka. Pouze mi obcas chybi vykon na dalnici. Napriklad jedu 130km/hod a nekoho predjizdim. Ze zadu mne nekdo zacina dohanet, chtel bych zrychlit a uhnout ale uz to moc nejde.
Pokud by uprava v tomto alespon trosku pomohla a nemela zadny jiny negativni dopad (cukani za studena, mnohem vetsi spotrebu, ...), pak bych byl spokojen.
Muzete mi sdelit sve zkusenosti ?
Staci i na muj mail rkolbabek@volny.cz
Kolbis
-
-
« Re: Felicia 1.3MPi 40kW
Ja ma od Cimbu prechipovanou Felicii 50kW k¨jednobodaka a kazdymu to muzu jen a jen doporucit.Auto jde hnedka (jak uz bylo mnohokrat napsano) za plynem a vubec je vic pruznejsi a rad se vytaci (omezovac je nastaven zhruba na 6250 ot/min.).Co se tyce ty dalnice, tak je potreba pochopit ze ten motor je jenom "trinacka" a neni uz zrovna nejnovejsi.Jinak kdz jedu po D8 na prahu tak neni problem jet 150-160 km/h.A to ji jeste mam osazenou gumama 185/60 R14, taze zadna slava.Ale zase ty zatacky, to je bomba.A co je u toho prechipovani nejvic zarazejici, klesla mi spotreba, i s tema gumama.Couracky kdyz to nesetrim tak za cca 7l/100km a na dalku treba po ty dalnici kolem 5-6 l.Takze opet kazdymu kdo alespon o to trochu ma zajem: prechipovat, prechipovat, prechipovat. Beavis-
« Re: Felicia 1.3MPi 40kW
To: Jardik - No a jsem tam, kde jsem byl. Jak pisi, mam 1,3MPi 40kW rizeny Siemensem a Ty mi popisujes 1,3SPi 50kW rizeny asi Boschem. Nejsem si jisty, jestli se to da srovnavat. Nedavno jsem ale zaregistroval tuto zkusenost. Jel jsem za AVII do mirneho kopce a dost pomalu (asi 40km/hod), takze jsem tam dal trojku. Do protismeru porad neco jelo. Ve chvili, kdy jsem se rozhodl predjet jsem na to hodne slapl, (v protismeru se blizil dalsi nakladak) auto vyrazilo jako k ohni, ale pak pri asi 4.000 ot/min jako by nekdo zacal pribrzdovat. Dal jsem tam ctyrku a bez problemu jsem predjizdeni dokoncil. Pak jsem ji jen tak zkusil vytocit a slo to bez problemu na 5.500 a dal jsem nemel chut to trapit. To mi nedalo a zkusil pokus znovu. Jel jsem na trojku delsi cas. Pak jsem prudce pridal. Ve chvili, kdy se motor pridusil jsem trosku ubral a znovu pridal a ejhle. Ono to jelo dal. Nevim co si o tom mam myslet. Asi ten Cimbu zkusim. Vyminim si ale podminku bezplatneho vraceni chipu zpet, kdyz nebudu spokojen. Nebo ma nekdo jiny nazor ?
-
-
-
-
-
« Re:
A proc ne ? Ja nemyslim vraceni penez za to prvni precipovani. Myslim druhe bezplatne precipovani do puvodniho stavu. To je snad z me strany ustupek jako hrom.-
« Re: Re:
Tak blbej chip, aby sis tam nechal dat zpatky puvodni snad nikdo nenabizi. Jinak ale od toho necekej zazraky. Jde to lip za plynem, spotreba se spise snizi, ale porad je to ta traktorovita skodovacka trinactka, ktere se moc nechce do otacek. Je to spolehlivej jednoduchej motor, ale zavodaka z nej cipem neudelas. Ja mam papirove o 10 kW vic, ale s predjizdenim na dalnici je to uplne stejne. Kdyz se potrebujes rychle rozjet, musis holt podradit a vytocit to do otacek. That's all.
-
-
« Re:
Souhlasím s příspěvkem č.14. U své Fel.1,3 MPi 50 KW mám Cimbu asi 2 roky. Motor jde lépe za plynem, spotřeba zůstala stejná změnil se ten dýchavičný zvuk a auto necuká ani při necitlivé práci se spojkou a hlavně jede to i na pětku. Mně to dělal maník v Ostravě výměným způsobem. Po zaplacení jsem si mohl upravenou ŘJ vyzkoušet a rozhodnout se. V případě mé nespokojenosti by mi vrátil moji původní ŘJ. Řeknu vám již po prvním rozjetí jsem byl rozhodnutý.
-
-
Bez nadpisu
Ja bych do toho za 3 000 sel. Nebo kolik vlastne uprava od Cimbu stoji. Za prekopani 40 kW Formana na 50 kW jsem zaplatil na cerno neco malo pres 10 000 Kc, ale fekt byl skutecne znat. Spotreba se snizila o 0,5 az 1l. Takze se po 25 000 km, co jsem po uprave najezdil, investice z poloviny vratila.-
-
« Re: Re:
Cimbu je sice dražší, ale má na čip neomezenou záruku (aspoň na 1.6). Má tu někdo 1.6 s čipem právě od Cimbu???-
« chip 1.6 od Cimbu
Mam cip od Cimbu na Felde 1.6 jiz 3 roky a
jsem spokojenej. Efekt je opravdu pozorovatelnej.
Hlane zezacatku, nez si clovek privikne.
Spotreba temer shodna. Motor lepe tahne odspodu
a neztraci dech nad 4 000 otackami.
Pred cipem do prudkeho kopce pres 4 000 ot. na trojku to jiz nebylo nic moc. Ted to celkem jde.
-
-
-
Vraceni penez ... netreba ...
Mam CHIP od SPORTOMOTRu nekym nazyvaneho SPRASMOTOR, jeste mi nikdo nevysvetlil proc??? (Ze by protoze vymena RJ probehla na parkovisti,nebokvuli dumpingove cene? Papir z brzdy stejne nepotrebuji, ten neni pri predjizdeni citit) Mimo jine ted nabizi zpetnou vymenu RJ do tydne s vracenim penez. V dobe kdy jsem si to nechal vymenit tato moznost nebyla (ani nebyla treba) staci se proste projet a uz byste nemenili ... za 2500,- na BMM no nekupte to :-)
ROOOM-
« Re: Vraceni penez ... netreba ...
Sprasmotor a Cimbu jsou zhruba tek stejna parta zlodeju jako GX a spol! 62kW pridanych cipem,za to bych se docela stydel!!!!!!!!!!!!!!!!jestli je to 2kW a 3Nmtak je to moc !!!!!! Nehlede na to ze sprasmotor dela xefty opravdu na parkovisti-osobni zkusenost!-
« kdo nechce at necha byt
Myslim si, ze tato uprava je celkem levna.
Ma asi stejny efekt, jako je rozdil mezi
Felicii 40kW a 50kW. Pri koupi obou vozu
je financni rozdil urcite vetsi.
A to uz vubec nemluvim o cenach chip tunningu
na jine vozy od nasich i zahranicnich firem.-
« Má to cenu
Když jsem to tady všechno prošel, nedalo mi to abych se taky nezeptal. Mám jenom Formana, 50kW, předělanýho na plyn. Myslíte si, že chip tuning v mým případě je k něčemu? Možná blbý dotaz, ale nevím o tom vůbec nic. Ale potřeboval bych, kdyby někdo věděl o někom, kdo to dělá spíš na Moravě - Brno apod. Takový dotaz už zde byl, ale odpověď nikoliv. Každá rada dobrá ! Díky, díky!-
« Re: Má to cenu
Jestli to ma cenu nevim, taky o tom silne uvazuju ale jsem rozhodnut tak na 90%ze to udelam, zatim si tady nikdo nestezoval. V Brne to dela Autokomplex vypadaji nejsolidneji, aspon na morave.
-
-
-
-
-
Felicia 40 kW 1.3 MPi a výkon
Mám felicii 1.3 MPi 40 kW 11 měsíců starou, najeto 14000. Nad 135-140 na 5ku to nechce, na 4-ku se nedostanu moc přes 100 Někdo mi tvrdil, že do kontroly při 15000 km je jinak nastavený omezovač. Je to pravda ?
2. Pokud už se to nezlepší, má cenu to přečipovávat, kdo to dělá, resp. kde najdu informace, a co všechno doporučujete vyměnit a kolik to bude stát ?
martin.reiser@tesmedia.cz-
« Re: Felicia 40 kW 1.3 MPi a výkon
Mam stejnou Feldu asi mesic. Je stara 22 mesicu, najeto 42.000km. Na 5-ku po dalnici pohodlne 140km/hod, nepohodlne 150km/hod. Behem pristiho tydne ji chci chipovat v Brne u cloveka, ktery bere chipy od Cimbu (doporucil mi ho osobne mr.Cimbu), pripadne jeste zkusim tu firmu co se tu o ni dnes psalo (sidli na ul. Slamova). Az to spacham, dam urcite vedet. Zatim nevim, jestli nedelam blbost :(-
« Re: Felicia 40 kW 1.3 MPi a výkon
40kW a vykon?tahle kara nikdy bez poradne upravy nepojede!je to proste *.. a ani zadny chip tomu nepomuze....-
« Re: Felicia 40 kW 1.3 MPi a výkon
Pro vici - S tim uplne nesouhlasim. 40kW ma lepsi spodek nez "vyhonena" 50-ka. Zkuste si porovnat momentove a vykonove krivky. Navic se muze jezdit na levnejsi benzin. Tim ale nechci rict, ze je to nejake superdelo.-
« Re: Felicia 40 kW 1.3 MPi a výkon
40kW je horsi nez cokoliv vsechno,je to nejvetsi zmrsenina!Kdyz na to prijde ujede tomu i Skoda 130 a to tak ze hrave!!!!!!!!!!! Tenhle motor nema ani spodek ani cokoliv jineho! Svez se poradnou karou a uvidis! Jinak samozrejme nic ve zlem.... P.S. Mam projete snad vsechny verze 1,3ky ktere skodovka prodavala a taky par upravenych takze vim o cem mluvim...
-
-
-
-
-
Radost az nakost
Cau vsichni,dneska mam docela stastnej den tak musim s vama o nej podelit.Nejdriv sem si nechal u Felicie 50kW BMM vymenit olej(uz sem ho pretahl o 4000km),vyfoukal sem si vzduch. filtr a nakonec sem si nechal seridit ventily.To bych neveril jak to najednou ozivlo (jinak mam chip od Cimbu), docela citim od 4000 ot.min. prijemny zatah.Tak to zejtra hnedka musim trochu protahnout.Vsem preji hezky a uspesny den.Beavis-
« Re: Radost az nakost
Jeste bych Ti doporucil s kazdym olejem menit i svice, protoze tech udavanych 30 tis. km nevydrzi ani nahodou. Zkus je tak po 20-25 tis. pro srandu vymenit a uvidis celkem jasny rozdil.-
« Re: Radost az nakost
Diky za radu.Ale jestli to tema svickama pojede jeste lip tak se z toho ale totalne zblaznim. A co takhle Brisk Premium LGS???? Parkrat sem ptal na nazor ale nikdy sem nedostal odpoved.Byly by dobry????? Beavis
-
-
-
Felicia 1.3MPi 40kW - Prvnich 20km s Cimbu
Jak jsem slibil, chci se podelit s poznatky o precipovane Felde. Uprava probehla asi pred hodinou kousek od Brna, jednotka je original CIMBU a zatim mam po uprave najeto jen asi 20km, takze to berte s rezervou. Prvni dojmy: Prehodit jednotku zvladne kazdy cernoch. Horsi je ji "rozchodit". Na to uz je potreba diagnostika. "Rozchozeni" trva asi 5 minut. Zaplatil jsem 3.400,-Kc nacerno (jinak by to bylo o DPH drazssi) a po domluve, ze mi zdarma vrati puvodni jednotku i penize, kdyz se ozvu do druheho dne, jsem odjel. Prvni asi 4km jsem premyslel, ze se otocim a budu to chtit vratit hned. Motor jel v podstate stejne jako predtim, pouze se mi zdalo, ze se nebrani vyssim otackam, ale vykon nic moc. Pak se to ale zacalo pomerne rychle zlepsovat a po asi 10km se motor choval o poznani lepe. Zrejme se nova jednotka na zaklade nastradanych udaju z jizdy "prizpusobila". Teoreticky to mozne je. Alespon jsem kdysi cetl, ze po odpojeni baterie muze prvnich par km mit motor vetsi spotrebu a horsi vykon, protoze jednotka zapomene provozem ziskane korekcni hodnoty. No a druhy dojem: Ted po 20km je motor mirne zivejsi, ochotneji se "pretaci" a spotreba (mam palubni pocitac) je srovnatelna s puvodni pri stejnem stylu jizdy. Jednotku zatim vracet nebudu, ale zas takova dira do sveta to neni a zrejme kdybych mel moznost si to vyzkouset driv, tak bych jeste stale vahal. Ted budu chvili s autem jezdit a casem dam vedet co a jak.-
« Re: Felicia 1.3MPi 40kW - Prvnich 20km s Cimbu
3400Kc bez papouchu?tak to je fakt bomba...bleeeeeeeeeeee Cimbu fuuuuuuuuuuuuj!!!!!
(Nemam nic proti chiptuningu, je to treba i u feldy MPi 50kW super vec, zkousel jsem jednotku od Motor-Excelu a v dusledku jakykoliv chip vrele doporucuji,stejne se pravdepodobne chipy ruznych firem od sebe (prilis) nelisi!!!,ale Cimbu s tema jejich kecama o vykonu atd. a cenama jsou zlodeji,nic vic!A Sprasmotor to same....)-
« Re: Felicia 1.3MPi 40kW - Prvnich 20km s Cimbu
Pro Vici: Mne se taky zda 3.400,- za chip hodne. Zvlast kdyz vim, ze ted tu moji jednotku (co jim vlastne zbyla) rozdelaji, vymeni v ni EPROM-ku v hodnote radove 200,-Kc a zase maji vydelano. Ale schvalne mi zkus poradit, kde v Brne ci jeho okoli to delaji pro Felicii MPi vyrazne levneji. Ja to zkousel jeste v Autokomplexu a tam to stalo stejne. Pokud nekoho levnejsiho znas, proc jsi mi neporadil asi pred mesicem, kdyz jsem se ptal ? A jeste k tomu ze Felda 40kW "neni auto" a podobne. Ja uz mel moznost vyzkouset dost aut. Pres Trabanta, Skodovky a Favority az po uplne nove Volvo, Audi a treba i BMW. Ano. Jsou mnohem lepsi auta nez Felda 40kW. Ale srovnavat auto za 180tisic (mam ho starsi) s autem za 2.6 milionu (tolik to BMW stalo) se mi nezda.-
« Re: Felicia 1.3MPi 40kW - Prvnich 20km s Cimbu
To rkolbabek: když si pořádně přečteš co vici ve svem příspěvku píše, tak zjistíš, že porovnával škodovky Fav. a Fel. 1.3 mezi sebou a ne s nějakým bavorákem.-
« Re: Felicia 1.3MPi 40kW - Prvnich 20km s Cimbu
To cmt: A kdyz si prectes co jsem psal ja, zjistis, ze mam zkusenosti i s Favoritem. Jen upresnim, ze jsem ho mel prave pred Felicii a to asi 5 let (80.000km). Verim, ze upraveny Favorit to natre obycejne Felicii. Ale rikat ze seriovy motor Favorita je lepsi nez seriovy motor Felicie MPi je podle mne blbost. Vim, ze Favorit jede na dalnici stejne rychle jako Felicie. Ovsem pri vyssi spotrebe, vetsim hluku atd. Tim to ja povazuji za ukoncene. Nechci se hadat a uplne zbytecne si kazit naladu. Ja jsem s autem spokojen a to povazuji za nejdulezitejsi. Pouze jsem postradal zkusenosti nekoho, kdo si dal novou jednotku do motoru 40kW a proto se domnivam, ze me zkusenosti se budou nekomu hodit. Po asi 100km jizdy jsem spokojen stale vice. Pouze se mi zda, ze nastartovani trva o malinkou chvilku dele nez pred upravou, ale zatim to nepusobi sebemensi problemy.
-
-
« Re: Felicia 1.3MPi 40kW - Prvnich 20km s Cimbu
pro rkolbabek : hele, ty jsi z te Cimbu jednotky a toho jak furt cumis na tachometr a otackomer (pokud ho tam vubec mas) a na auta ktere te porad predjizdi tal zblbnutej, ze v me odpovebi vidis nejake BMW..... :-))))) At zije poradny obsah a karbec!!!!!
-
« Re: Felicia 1.3MPi 40kW - Prvnich 20km s Cimbu
Co se týče tvého dojmu, že ta tvoje Felicie ti jede čím dál tím líp, tak tě asi zklamu. Jde o pouhý SUBJEKTIVNÍ DOJEM. Ten malý chiptuningový výkon navíc se musí projevit okamžitě při prvním rozjezdu, pak už jde jen o subjektivní dojem a přivykání si na auto.-
« Re: Felicia 1.3MPi 40kW - Prvnich 20km s Cimbu
Pro cmt: Ano, uznavam, ze ted si jenom zvykam na to, ze se auto trosicku jinak chova. To ale neznamena, ze se chova hur. Ale to, ze zmena musi byt znat hned po namontovani asi pravda nebude. Zalezi pravdepodobne na tom jak se "motor sejde s jednotkou" a jak moc je treba hodnoty korigovat. Kdyz to pritahnu za vlasy, je to neco jako "zajeti ridici jednotky", ktere vsak zrejme trva velmi kratce (nula az nekolik km). Omlouvam se, jinak to nazvat neumim. A jeste pro vici: Vlez mne na zada ....:((-
« Re: Felicia 1.3MPi 40kW - Prvnich 20km s Cimbu
pro rkolbabek :dosly ti argumenty co? Jo a to tvoje zajizdeni jednotky je volovina. Kamos ma jednotku na 50kW MPi od Motor-Excelu a bylo to poznat hned!!!
-
« Re: Felicia 1.3MPi 40kW - Prvnich 20km s Cimbu
Pro vici: Nedosly :). Jenom se mi zda, ze je zbytecne se hadat v konfere. Navic se mi nelibi, kdyz mne napadas urazkami. Ja Ti taky nepisu, ze si *** kdyz se chlubis v jine konfere ze se u Feldy budes blizit 70kW. Mozna ano, ale budes pak jezdit za 6.2l BA91B ? Pokud si chces povykladat vic, klidne. Treba si ledacos vyjasnime. Ale prosim na rkolbabek@volny.cz -
« Re: Felicia 1.3MPi 40kW - Prvnich 20km s Cimbu
pro rkolbabek : ja nikde nic takovyho nepisu.Spis tam pisu ze felda s takovyma upravama jak tam ten dotycny pise nema 70kW ani nahodou.A kolik ma moje kara - Favorit karbec,obsah 1450 atd. tam nepisu schvalne,protoze to nevim, budu to psat az s protokolem z brzdy v ruce. A jestli jako vykvet favoritu s karbecem beres 135ku tak ta opravdu neni nic moc ale je s MPi 40 tak srovnatelna. 136 nebo jeste lepe 136x je o necem trosicku jinem. vici@centrum.cz
-
« Re: Felicia 1.3MPi 40kW - Prvnich 20km s Cimbu
Pro vici: Aaaa to sory. Verejne se Ti omlouvam, o tech 70kW mluvil JENZ a Ty jsi jen reagoval. Nejak jsem to zasmodrchal. Ale konecne si zaciname rozumet. Ano karburatorovy Favorit 136x ma lepsi (vykonejsi) motor nez Felicia 40kW MPi. Abych to jeste uplne vyjasnil. Ja NEOBHAJUJI Felici 40kW. Urcite vykonejsi je 50-ka. Ovsem je o 10.000,- drazsi a jezdi na drazsi benzin. To je take duvod, proc si lide 40-ku kupuji. Ja osobne mam Feldu z bazaru a moc jsem si vybirat nemohl. Kdybych kupoval novou, koupil bych 50-ku. Ale on ten motor neni zas tak spatny. Je proste jiny. Zkus si srovnat vykonove a momentove krivky 40MPi a 50MPi. V rozsahu do zhruba 3000ot/min. je na tom lip 40MPi. Pak ale zacne moment klesat, zatimco 50MPi pokracuje dal nahoru.-
« Re: Felicia 1.3MPi 40kW
1,3MPi 40kW není proti MPi 50kW tak špatný motor protože je potřeba si také povšimnout, že max. výkonu dosahuje už při 4500 ot/min, kdežto 50kW při 5000 ot/min, navíc 40ka má těžší stálý převod 3,88 oproti 4,11 50ky. Také proto má 40ka horší zrychlení, ale není to zase takový rozdíl jako mezi 40BMM a 50BMM. Je také potřeba rozlišovat mezi 40BMM a 40MPi, protože rozdíl je výrazný. Motor 40kW BMM byl asi tím nejhorším co kdy do Felicie Škodovka montovala. -
« Re: Felicia 1.3MPi 40kW - Po 500km s Cimbu
Spotreba se nezvysila. (Na trase Brno-Praha a zpet, vetsinou po dalnici, tri lide+cestou tam 80kg brambor :-) vysla spotreba 6,4l/100km Naturalu 91. Udrzoval jsem rychlost 120-130km/hod, obcas i 140, do kopcu na 5-ku asi 110km/hod. Zatim jsem spokojen.
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
rkolbabek
Nechci nijak vstupovat do vasi "skoro diskuse" s vici. Chci jen rict 2 veci. 1) Myslim, Felicie 50 kW nejezdi na drazsi benzin nez 40 kW. Obe jezdi na N 95. 2) Po uprave sveho 40 kW Bosch Monomotronic na 50 kW se mi take zhruba prodlouzilo startovani o 2-3 s. Vsiml jsem si toho hned. Jinak jsem mel z upravy ridici jednotky, hlavy, vacky, svicek za 10 000 Kc pomerne priznivy pocit.-
« Re: rkolbabek
mfilipe- motor 1,4 40Kw jezdí na benzín BA 91 B.Pravdou je, že ho skoro nikde nemají.Ale zatím,,jiná situace možná bude až po novém roce ,kdy zruší olovnatý special BA 91.-
-
-
« Re: Ladao ad 59
Omluvám se -mělo tam bý 1,3 40 Kw. Do Fabie se přeci nikdy motor 1,4 40Kw nemontoval.Ale nevím co je divného na té větě ( 56 ),"že je pravda,že 50 je dražší o 10 000,- a jezdí na dražší benzín než 40 Kw".-
« Ladao
Mel jsem Formana 40 kW s Bosch Monomotronic a v papirech jsem mel doporucene palivo BA 95 B. Stejne jako 50 kW Forman. Proto jsem si myslel, ze Felicie MPI 40 a 50 kW jezdi stejne jako Favority pouze na 95 B. rkolbabek pise, ze Felicie 40 kW MPI muze jezdit na BA 91 B a tudiz muze jezdit na levnejsi benzin, jak tvrdil, nez Felicie 50 kW MPI, pokud ovsem tato nemuze rovnez jezdit na BA 91 B.-
« Re: Ladao pro mfilipa
Všechny motory Škoda 1,3 40 Kw ať BMM nebo MPI montované jak do Felicie a BMM do Favorita mohou jezdit na Natural 91.A ve tvém velkém techničáku bylo určitě napsáno "palivo benzín BA 91 bezolovnatý " a nepřesvedčuj mě o opaku nebo ti oskenuju techničák z našeho služebního a pošlu ti ho ! Je to dáno nižším stupněm komprese motorů 40 Kw.To,že se jezdí na 95 je dáno tím,co jsem psal níže.Tento Natural 91 je málo kde a po novém roce vystřídá Speciál 91 olovnatý-všude.Takže všichni kdo mají 1,3 40 Kw a u své pumpy nemají Natural 91, budou určitě po novém roce jezdit laciněji.-
« Mfilip pro ladao
Krucinal, ja mam zase svoji ofocenou kopii sveho velkeho technicaku na Skoda Forman 135 L 40 kW pro motor typ 781.135 a uvedene palivo je BA 95 B.
Jinak se tusim ten dnesni natural 91 bude jmenovat Normal a 95 bude Super, 98 bude Super Plus. Jinak te nepresvedcuji o opaku, jen jsem v 71 prispevku psal, "Proto jsem si myslel, ze ....". Klidne muzes zacit scanovat TP, ale ver mi, ze ja mam v technicaku napsany BA 95 B.-
« Re: Mfilip pro ladao
Jeee, vy se tady kvuli mne pekne hadate :)). Jak je to s tvym Formanem nevim, mozna je to nejaka vyjimka z pravidla, ale karburatorove Favority a Formany bez katalizatoru s vykonem 43kW (motory 135) jezdi na Special. Favority a Formany s vykonem tusim 53kW (motory 136) vyzaduji Super. Nejvetsi rozdil mezi temito motory je v kompresi. (Motor 135 ma dna pistu vybrane a 136 je ma rovne). A protoze 136 ma vyssi kompresni pomer, musi se dat vice oktanove palivo pro zabraneni detonacim. U Felicii 40kW/50kW je to obdobne, pouze se kvuli katalizatoru vyzaduje benzin bezolovnaty. A jeste doplnim. V Brne a okoli jde BA91B sehnat celkem bez problemu. Napriklad u Hypernovy za 27.80Kc a v Komarove hned na sjezdu z dalnice v obou benzinkach naproti sobe atd.
-
-
-
-
-
-
-
-
« Re: rkolbabek
prosímtě kdo ti to udělal za 10 000Kč? to by mě zajímalo to musí být ale kvalita co?-
« jenz
Co se ti nezda na 10 000 Kc ? Znam lidi, kteri za podobnou upravu (Sprint) davali 13-14 000 Kc.-
« Re: jenz
Sprint neni nic moc, ta vacka neni zrovna super, a seriovy obsah taky neni to prave, chce to k tomu minimalne jeste kratsi staly prevod. Ale Sprint je urcite o dost lepsi nez seriova 50ka (Se Sprintem - karbecem se ser. prevodovkou - jsem najezdil asi 12tkm a pak sel pryc (stal 10000).... ) Myslim si ze to jelo znatelne lip nez precipovana MPi 50kW...
-
-
-
« Re: rkolbabek
Pro mfilip: Ad 1. Felicie 1.3MPi 40kW bez problemu jezdi na Natural 91 (a i ho ma uvedeny v technicaku a na stitku vicka od nadrze) Samozrejme jede i na Natural 95. Ad 2. startovani je po vymene RJ v mem pripade delsi zanedbatelne neznatelne (tak d 0.5 sec)
-
-
Benzin, oktanovej, neoktanovej, sakra kde to jsem????
Sakra vsichni, o cem se to tady dohadujete.Tohle je konference o CHIPTUNNINGU a ne o tom na co jezdi a nebo nejezdi Skodovky.A jeste neco, proboha nehadejte se. Ma to smysl? Radsi sem neco pustte o prechipovani. Me zrovna nic nenapada. Vlastne ptal sem se uz nekolikrat: chtel bych na Filcku BMM 50kW prechip. od Cimbu koupit sportovni sani. Mam, nemam, poradte mi prosim nekdo??? Jak to s tim jede apod....
Beavis
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!