rsion="1.0" standalone="yes"?> CAS.sk {literal}

chip tuning

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > ŠKODA Felicia


  • 00 Reagovat !

    foto

    26.07.2000  15:13

    ANO CI NE!

    Jake mate zkusenosti s chiptuningem mam felicii 1,3MPI ma to cenu???
    • 00 Reagovat !

      foto

      27.07.2000  11:24

      « Re: ANO CI NE!

      Nechal jsem si delat chiptuning u Felicie 1,3 MPI 50 kW, ale nějaké zřetelné zvýšení výkonu motoru jsem nezpozoroval. Spíše jde o to že po chiptuningu jsem to testoval, a víc jsem na to šlapal a motor víc vytáčel do otáček, samozřejmě na úkor spotřeby. To zvýšení výkonu bylo spíše psychologické tudíž vsugerované. Teď jezdím zase normálně, a zdá se mi, ze k žádnému nárůstu výkonu ani toč. momentu nedošlo. Za cenu přes 4000,-Kč si myslím že je to docela povedenej "tunel" a ne tuning. Jinak mám to od firmy CIMBU.
      • 00 Reagovat !

        foto

        27.07.2000  11:30

        « Re: ANO CI NE!

        Zajímalo by mě, jestli někdo má trochu jasno v technickém řešení chiptuningu. Konkrétně jakým způsobem se provádí. Jestli se do řídící jednotky jen nahraje nový software nebo, jestli se mění nějaké IO nebo mikroprocerory? Dík.
        • 00 Reagovat !

          foto

          27.07.2000  15:36

          « Re: ANO CI NE!

          Mám taky Felicii 50kW BMM od Cimbu a nestěžuju si. Bylo mi rovnou řečeno, ať od toho nečekám zázraky. Ten motor se nedá víc nakrmit, protože na to nemá dost vzduchu. Takže kouzla v čipu jsou více méně o předstihu. Jednoznačně ale zmizela díra pod plynem, auto jde za plynem okamžitě. To jsem poznal hned při zkušební jízdě, protože mi při řazení motor vybíhal do otáček, jak jsem byl zvyklý dávat plyn dřív. Mám s čipem najeto přes šedesát tisíc (celkem 193 tisíc) a spotřeba okolo 6 litrů (Felicia Kombi). Taky bych řekl, že po přečipování je spotřeba méně závislá na stylu jízdy, tj. když na to šlapu, neprojeví se to tak moc na spotřebě.
    • 00 Reagovat !

      foto

      27.07.2000  15:51

      « Re: ANO CI NE!

      Na filcku to chce minimálně čip, vačku a filtr, jinak to nemá cenu. Obecně to platí u každého motoru bez turba. Víc viz AUTOKOMPLEX CZ...
  • 00 Reagovat !

    foto

    26.07.2000  22:03

    Chiptunnign na jednobodove 50kW Felicii

    Mam udelane chiptunnign na Filcce jednobodovce 1.3 50kW (tedko pry okolo 52kW). Jsem s tim (jako za ty penize) nadmiru spokojenej. Pred tim auto moc nejelo (a to jsem jeste na ni obul gumy 185/60 14R takze to byla uplna vrazda) a tedko potom prechipovani to jezdi o poznani lepe, anavi spotreba je FURT stejna. Chiptunning jen ajen doporucuji. Jinak jak uz bylo napsano nema Felicie propad v plynu ale hnedka za nim jde, az nekdy cumim jak. MPI je sice trosicku jine ale i tak si myslim ze je to o jednom a tom samim. Jarda
    • 00 Reagovat !

      foto

      27.07.2000  00:00

      « Re: Chiptunnign na jednobodove 50kW Felicii

      Dik za prispevek! Ty tvoje udaje uz jsou trosku realnejsi. Jsem rad, ze to funguje. jak slouho uz to mas a u koho jsis to nechal delat??
      • 00 Reagovat !

        foto

        28.07.2000  23:48

        « Re: Chiptunnign na jednobodove 50kW Felicii

        Prechipovany to mam od Cimbu (jak jinak podle prispevku) ale vcera sem byl v Praze u jedny ladicsky firmy ktery sidli v Boranovicke ulici v Kobylisych (tedko zrovna nevim jak se jmenuje) a tak jsem si tam pokecal s jednim manikem od nich a tak sem se rozhodl ze jeste koupim sportovni sani. Premyslel jsem o svickach Brisk Premium LGS ale tam me od nich odradili.Takze pokud nekdo s nimi mate na prechipovanym aute zkusenosti prosim vas podelte se s nami o ne. Budu vam moc vdecnej. Jinak to prechipovani mi delali u Klokocky v Repych a stalo 2500,- bez papiru. Docela jsem cumel jak je jednoducha montaz.Jinak s vysledkem jsem nadmiru spokolenej.Na tu trinacku, docela dobry.Ale bude to doufam jeste lepsi.Beavis
        • 00 Reagovat !

          foto

          30.07.2000  21:35

          « Re: Chiptunnign na jednobodove 50kW Felicii

          Ou, že by samotný Eddie z GX tuningu... ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    27.07.2000  15:39

    Ještě k chipu

    Taky si myslím, že rozdíl po výměně chipu je třeba porovnávat ihned. Za chvíli si člověk zvykne a zase má pocit, že auto je líná mrcha. A to nezávisle na tom, jestli jede v Trabantu nebo Porsche.
  • 00 Reagovat !

    foto

    08.08.2000  10:07

    Felicia 1.3MPi 40kW

    Zdravim.
    Zvazuji provedeni chiptuningu na Felicii 1.3MPi 40kW od Cimbu. Prosel jsem si starsi prispevky a moc moudry z toho nejsem. Nekdo si to pochvaluje, nekdo ne. Navic nikdo nemluvil o verzi motoru 40kW. Takze muj dotaz.
    Ma cenu chiptuning provadet na Felicii 1.3MPi 40kW za predpokladu, ze nehodlam delat zadne dalsi upravy ? (Sani, vacku, ...)

    Jsem v zasade s vykonem spokojen a nejsem zadny "juhan", ktery se honi od semaforu k semaforu s jinym autem. Zda se mi, ze 40-ka ma dobry spodek a podle momentove a vykonove krivky je dokonce v spodnim rozsahu otacek vykonejsi nez 50-ka. Pouze mi obcas chybi vykon na dalnici. Napriklad jedu 130km/hod a nekoho predjizdim. Ze zadu mne nekdo zacina dohanet, chtel bych zrychlit a uhnout ale uz to moc nejde.
    Pokud by uprava v tomto alespon trosku pomohla a nemela zadny jiny negativni dopad (cukani za studena, mnohem vetsi spotrebu, ...), pak bych byl spokojen.
    Muzete mi sdelit sve zkusenosti ?
    Staci i na muj mail rkolbabek@volny.cz
    Kolbis
    • 00 Reagovat !

      foto

      14.08.2000  09:39

      « Re: Felicia 1.3MPi 40kW

      Opravdu nikdo nic nevi ?
      • 00 Reagovat !

        foto

        14.08.2000  22:06

        « Re: Felicia 1.3MPi 40kW

        Ja ma od Cimbu prechipovanou Felicii 50kW k¨jednobodaka a kazdymu to muzu jen a jen doporucit.Auto jde hnedka (jak uz bylo mnohokrat napsano) za plynem a vubec je vic pruznejsi a rad se vytaci (omezovac je nastaven zhruba na 6250 ot/min.).Co se tyce ty dalnice, tak je potreba pochopit ze ten motor je jenom "trinacka" a neni uz zrovna nejnovejsi.Jinak kdz jedu po D8 na prahu tak neni problem jet 150-160 km/h.A to ji jeste mam osazenou gumama 185/60 R14, taze zadna slava.Ale zase ty zatacky, to je bomba.A co je u toho prechipovani nejvic zarazejici, klesla mi spotreba, i s tema gumama.Couracky kdyz to nesetrim tak za cca 7l/100km a na dalku treba po ty dalnici kolem 5-6 l.Takze opet kazdymu kdo alespon o to trochu ma zajem: prechipovat, prechipovat, prechipovat. Beavis
        • 00 Reagovat !

          foto

          15.08.2000  06:16

          « Re: Felicia 1.3MPi 40kW

          To: Jardik - No a jsem tam, kde jsem byl. Jak pisi, mam 1,3MPi 40kW rizeny Siemensem a Ty mi popisujes 1,3SPi 50kW rizeny asi Boschem. Nejsem si jisty, jestli se to da srovnavat. Nedavno jsem ale zaregistroval tuto zkusenost. Jel jsem za AVII do mirneho kopce a dost pomalu (asi 40km/hod), takze jsem tam dal trojku. Do protismeru porad neco jelo. Ve chvili, kdy jsem se rozhodl predjet jsem na to hodne slapl, (v protismeru se blizil dalsi nakladak) auto vyrazilo jako k ohni, ale pak pri asi 4.000 ot/min jako by nekdo zacal pribrzdovat. Dal jsem tam ctyrku a bez problemu jsem predjizdeni dokoncil. Pak jsem ji jen tak zkusil vytocit a slo to bez problemu na 5.500 a dal jsem nemel chut to trapit. To mi nedalo a zkusil pokus znovu. Jel jsem na trojku delsi cas. Pak jsem prudce pridal. Ve chvili, kdy se motor pridusil jsem trosku ubral a znovu pridal a ejhle. Ono to jelo dal. Nevim co si o tom mam myslet. Asi ten Cimbu zkusim. Vyminim si ale podminku bezplatneho vraceni chipu zpet, kdyz nebudu spokojen. Nebo ma nekdo jiny nazor ?
  • 00 Reagovat !

    foto

    15.08.2000  06:25

    Cimbu v Brne

    A jeste mne napadlo. Neznate nekdo nekoho, kdo dava Cimbu chipy v Brne nebo jeho okoli ?
  • 00 Reagovat !

    foto

    15.08.2000  07:16

    Bez nadpisu

    "Vyminim si ale podminku bezplatneho vraceni chipu zpet, kdyz nebudu spokojen" na to ti podle mne nikdo nepristoupi.
    • 00 Reagovat !

      foto

      15.08.2000  07:44

      « Re:

      A proc ne ? Ja nemyslim vraceni penez za to prvni precipovani. Myslim druhe bezplatne precipovani do puvodniho stavu. To je snad z me strany ustupek jako hrom.
      • 00 Reagovat !

        foto

        15.08.2000  19:31

        « Re: Re:

        Tak blbej chip, aby sis tam nechal dat zpatky puvodni snad nikdo nenabizi. Jinak ale od toho necekej zazraky. Jde to lip za plynem, spotreba se spise snizi, ale porad je to ta traktorovita skodovacka trinactka, ktere se moc nechce do otacek. Je to spolehlivej jednoduchej motor, ale zavodaka z nej cipem neudelas. Ja mam papirove o 10 kW vic, ale s predjizdenim na dalnici je to uplne stejne. Kdyz se potrebujes rychle rozjet, musis holt podradit a vytocit to do otacek. That's all.
    • 00 Reagovat !

      foto

      15.08.2000  21:47

      « Re:

      Souhlasím s příspěvkem č.14. U své Fel.1,3 MPi 50 KW mám Cimbu asi 2 roky. Motor jde lépe za plynem, spotřeba zůstala stejná změnil se ten dýchavičný zvuk a auto necuká ani při necitlivé práci se spojkou a hlavně jede to i na pětku. Mně to dělal maník v Ostravě výměným způsobem. Po zaplacení jsem si mohl upravenou ŘJ vyzkoušet a rozhodnout se. V případě mé nespokojenosti by mi vrátil moji původní ŘJ. Řeknu vám již po prvním rozjetí jsem byl rozhodnutý.
  • 00 Reagovat !

    foto

    16.08.2000  09:18

    Bez nadpisu

    Ja bych do toho za 3 000 sel. Nebo kolik vlastne uprava od Cimbu stoji. Za prekopani 40 kW Formana na 50 kW jsem zaplatil na cerno neco malo pres 10 000 Kc, ale fekt byl skutecne znat. Spotreba se snizila o 0,5 az 1l. Takze se po 25 000 km, co jsem po uprave najezdil, investice z poloviny vratila.
    • 00 Reagovat !

      foto

      17.08.2000  13:23

      « Re:

      Chip od Cimbu stoji asi 4.150,- Kč. Docela hodně za to co umí, a bez možnosti vrácení.
      • 00 Reagovat !

        foto

        21.08.2000  20:20

        « Re: Re:

        Cimbu je sice dražší, ale má na čip neomezenou záruku (aspoň na 1.6). Má tu někdo 1.6 s čipem právě od Cimbu???
        • 00 Reagovat !

          foto

          22.08.2000  10:52

          « Re: Re:

          Stou neomezenou zárukou u Cimbu už to není pravda. Zhruba asi od dubna nebo května 2000 byla záruka zkrácena na 1 rok. Prý poruchovost řídících jednotek Siemens.
        • 00 Reagovat !

          foto

          22.08.2000  12:21

          « chip 1.6 od Cimbu

          Mam cip od Cimbu na Felde 1.6 jiz 3 roky a
          jsem spokojenej. Efekt je opravdu pozorovatelnej.
          Hlane zezacatku, nez si clovek privikne.
          Spotreba temer shodna. Motor lepe tahne odspodu
          a neztraci dech nad 4 000 otackami.
          Pred cipem do prudkeho kopce pres 4 000 ot. na trojku to jiz nebylo nic moc. Ted to celkem jde.
          • 00 Reagovat !

            foto

            22.08.2000  12:24

            « chip 1.6 od Cimbu

            Jo a ta neomezena zaruka tenkrat platila.
            Taky cena byla lepsi. Bez dokladu 2 500,-Kc.
  • 00 Reagovat !

    foto

    17.08.2000  11:50

    Vraceni penez ... netreba ...

    Mam CHIP od SPORTOMOTRu nekym nazyvaneho SPRASMOTOR, jeste mi nikdo nevysvetlil proc??? (Ze by protoze vymena RJ probehla na parkovisti,nebokvuli dumpingove cene? Papir z brzdy stejne nepotrebuji, ten neni pri predjizdeni citit) Mimo jine ted nabizi zpetnou vymenu RJ do tydne s vracenim penez. V dobe kdy jsem si to nechal vymenit tato moznost nebyla (ani nebyla treba) staci se proste projet a uz byste nemenili ... za 2500,- na BMM no nekupte to :-)
    ROOOM
    • 00 Reagovat !

      foto

      22.08.2000  15:49

      « Re: Vraceni penez ... netreba ...

      Sprasmotor a Cimbu jsou zhruba tek stejna parta zlodeju jako GX a spol! 62kW pridanych cipem,za to bych se docela stydel!!!!!!!!!!!!!!!!jestli je to 2kW a 3Nmtak je to moc !!!!!! Nehlede na to ze sprasmotor dela xefty opravdu na parkovisti-osobni zkusenost!
      • 00 Reagovat !

        foto

        23.08.2000  08:59

        « kdo nechce at necha byt

        Myslim si, ze tato uprava je celkem levna.
        Ma asi stejny efekt, jako je rozdil mezi
        Felicii 40kW a 50kW. Pri koupi obou vozu
        je financni rozdil urcite vetsi.
        A to uz vubec nemluvim o cenach chip tunningu
        na jine vozy od nasich i zahranicnich firem.
        • 00 Reagovat !

          foto

          23.08.2000  16:52

          « Má to cenu

          Když jsem to tady všechno prošel, nedalo mi to abych se taky nezeptal. Mám jenom Formana, 50kW, předělanýho na plyn. Myslíte si, že chip tuning v mým případě je k něčemu? Možná blbý dotaz, ale nevím o tom vůbec nic. Ale potřeboval bych, kdyby někdo věděl o někom, kdo to dělá spíš na Moravě - Brno apod. Takový dotaz už zde byl, ale odpověď nikoliv. Každá rada dobrá ! Díky, díky!
          • 00 Reagovat !

            foto

            23.08.2000  22:57

            « Re: Má to cenu

            Jestli to ma cenu nevim, taky o tom silne uvazuju ale jsem rozhodnut tak na 90%ze to udelam, zatim si tady nikdo nestezoval. V Brne to dela Autokomplex vypadaji nejsolidneji, aspon na morave.
            • 00 Reagovat !

              foto

              24.08.2000  09:04

              « Má to cenu?

              to Thym žádnou firmu Autokomplex v Brně jsem nikde nenašel. Nebyly by bližší informace? Díky!
              • 00 Reagovat !

                foto

                24.08.2000  09:37

                « Re: Má to cenu?

                to Thym už to mám, škoda že jsem to hledal po seznamech a mám to přímo na MC, ale myslel jsem, že jsou to pražáci. Takže sorry za ten předchozí dotaz. barry
  • 00 Reagovat !

    foto

    24.08.2000  12:35

    Felicia 40 kW 1.3 MPi a výkon

    Mám felicii 1.3 MPi 40 kW 11 měsíců starou, najeto 14000. Nad 135-140 na 5ku to nechce, na 4-ku se nedostanu moc přes 100 Někdo mi tvrdil, že do kontroly při 15000 km je jinak nastavený omezovač. Je to pravda ?
    2. Pokud už se to nezlepší, má cenu to přečipovávat, kdo to dělá, resp. kde najdu informace, a co všechno doporučujete vyměnit a kolik to bude stát ?
    martin.reiser@tesmedia.cz
    • 00 Reagovat !

      foto

      24.08.2000  14:14

      « Re: Felicia 40 kW 1.3 MPi a výkon

      Mam stejnou Feldu asi mesic. Je stara 22 mesicu, najeto 42.000km. Na 5-ku po dalnici pohodlne 140km/hod, nepohodlne 150km/hod. Behem pristiho tydne ji chci chipovat v Brne u cloveka, ktery bere chipy od Cimbu (doporucil mi ho osobne mr.Cimbu), pripadne jeste zkusim tu firmu co se tu o ni dnes psalo (sidli na ul. Slamova). Az to spacham, dam urcite vedet. Zatim nevim, jestli nedelam blbost :(
      • 00 Reagovat !

        foto

        28.08.2000  13:11

        « Re: Felicia 40 kW 1.3 MPi a výkon

        40kW a vykon?tahle kara nikdy bez poradne upravy nepojede!je to proste *.. a ani zadny chip tomu nepomuze....
        • 00 Reagovat !

          foto

          28.08.2000  18:21

          « Re: Felicia 40 kW 1.3 MPi a výkon

          Pro vici - S tim uplne nesouhlasim. 40kW ma lepsi spodek nez "vyhonena" 50-ka. Zkuste si porovnat momentove a vykonove krivky. Navic se muze jezdit na levnejsi benzin. Tim ale nechci rict, ze je to nejake superdelo.
          • 00 Reagovat !

            foto

            02.09.2000  18:19

            « Re: Felicia 40 kW 1.3 MPi a výkon

            40kW je horsi nez cokoliv vsechno,je to nejvetsi zmrsenina!Kdyz na to prijde ujede tomu i Skoda 130 a to tak ze hrave!!!!!!!!!!! Tenhle motor nema ani spodek ani cokoliv jineho! Svez se poradnou karou a uvidis! Jinak samozrejme nic ve zlem.... P.S. Mam projete snad vsechny verze 1,3ky ktere skodovka prodavala a taky par upravenych takze vim o cem mluvim...
  • 00 Reagovat !

    foto

    24.08.2000  22:35

    Radost az nakost

    Cau vsichni,dneska mam docela stastnej den tak musim s vama o nej podelit.Nejdriv sem si nechal u Felicie 50kW BMM vymenit olej(uz sem ho pretahl o 4000km),vyfoukal sem si vzduch. filtr a nakonec sem si nechal seridit ventily.To bych neveril jak to najednou ozivlo (jinak mam chip od Cimbu), docela citim od 4000 ot.min. prijemny zatah.Tak to zejtra hnedka musim trochu protahnout.Vsem preji hezky a uspesny den.Beavis
    • 00 Reagovat !

      foto

      28.08.2000  18:50

      « Re: Radost az nakost

      Jeste bych Ti doporucil s kazdym olejem menit i svice, protoze tech udavanych 30 tis. km nevydrzi ani nahodou. Zkus je tak po 20-25 tis. pro srandu vymenit a uvidis celkem jasny rozdil.
      • 00 Reagovat !

        foto

        28.08.2000  21:37

        « Re: Radost az nakost

        Diky za radu.Ale jestli to tema svickama pojede jeste lip tak se z toho ale totalne zblaznim. A co takhle Brisk Premium LGS???? Parkrat sem ptal na nazor ale nikdy sem nedostal odpoved.Byly by dobry????? Beavis
        • 00 Reagovat !

          foto

          30.08.2000  08:20

          « Re: Radost az nakost

          Mam Form 135LSe a vrazil sem do neho Premium ZC a motor trochu zmenil zvuk a zdalo se mi ze tahne lip od spodu.
          • 00 Reagovat !

            foto

            30.08.2000  20:28

            « Re: Radost az nakost

            Nevím, co Brisk, mě tam dávaj na Strahově nějaký normální Championy. Všechny čtyři stojej nějakejch 160,- bez DPH, takže to nechávám měnit s každým olejem (ten už stojí 1288,- Castrol TXT Softec).
  • 00 Reagovat !

    foto

    31.08.2000  12:56

    Felicia 1.3MPi 40kW - Prvnich 20km s Cimbu

    Jak jsem slibil, chci se podelit s poznatky o precipovane Felde. Uprava probehla asi pred hodinou kousek od Brna, jednotka je original CIMBU a zatim mam po uprave najeto jen asi 20km, takze to berte s rezervou. Prvni dojmy: Prehodit jednotku zvladne kazdy cernoch. Horsi je ji "rozchodit". Na to uz je potreba diagnostika. "Rozchozeni" trva asi 5 minut. Zaplatil jsem 3.400,-Kc nacerno (jinak by to bylo o DPH drazssi) a po domluve, ze mi zdarma vrati puvodni jednotku i penize, kdyz se ozvu do druheho dne, jsem odjel. Prvni asi 4km jsem premyslel, ze se otocim a budu to chtit vratit hned. Motor jel v podstate stejne jako predtim, pouze se mi zdalo, ze se nebrani vyssim otackam, ale vykon nic moc. Pak se to ale zacalo pomerne rychle zlepsovat a po asi 10km se motor choval o poznani lepe. Zrejme se nova jednotka na zaklade nastradanych udaju z jizdy "prizpusobila". Teoreticky to mozne je. Alespon jsem kdysi cetl, ze po odpojeni baterie muze prvnich par km mit motor vetsi spotrebu a horsi vykon, protoze jednotka zapomene provozem ziskane korekcni hodnoty. No a druhy dojem: Ted po 20km je motor mirne zivejsi, ochotneji se "pretaci" a spotreba (mam palubni pocitac) je srovnatelna s puvodni pri stejnem stylu jizdy. Jednotku zatim vracet nebudu, ale zas takova dira do sveta to neni a zrejme kdybych mel moznost si to vyzkouset driv, tak bych jeste stale vahal. Ted budu chvili s autem jezdit a casem dam vedet co a jak.
    • 00 Reagovat !

      foto

      02.09.2000  18:23

      « Re: Felicia 1.3MPi 40kW - Prvnich 20km s Cimbu

      3400Kc bez papouchu?tak to je fakt bomba...bleeeeeeeeeeee Cimbu fuuuuuuuuuuuuj!!!!!
      (Nemam nic proti chiptuningu, je to treba i u feldy MPi 50kW super vec, zkousel jsem jednotku od Motor-Excelu a v dusledku jakykoliv chip vrele doporucuji,stejne se pravdepodobne chipy ruznych firem od sebe (prilis) nelisi!!!,ale Cimbu s tema jejich kecama o vykonu atd. a cenama jsou zlodeji,nic vic!A Sprasmotor to same....)
      • 00 Reagovat !

        foto

        04.09.2000  06:33

        « Re: Felicia 1.3MPi 40kW - Prvnich 20km s Cimbu

        Pro Vici: Mne se taky zda 3.400,- za chip hodne. Zvlast kdyz vim, ze ted tu moji jednotku (co jim vlastne zbyla) rozdelaji, vymeni v ni EPROM-ku v hodnote radove 200,-Kc a zase maji vydelano. Ale schvalne mi zkus poradit, kde v Brne ci jeho okoli to delaji pro Felicii MPi vyrazne levneji. Ja to zkousel jeste v Autokomplexu a tam to stalo stejne. Pokud nekoho levnejsiho znas, proc jsi mi neporadil asi pred mesicem, kdyz jsem se ptal ? A jeste k tomu ze Felda 40kW "neni auto" a podobne. Ja uz mel moznost vyzkouset dost aut. Pres Trabanta, Skodovky a Favority az po uplne nove Volvo, Audi a treba i BMW. Ano. Jsou mnohem lepsi auta nez Felda 40kW. Ale srovnavat auto za 180tisic (mam ho starsi) s autem za 2.6 milionu (tolik to BMW stalo) se mi nezda.
        • 00 Reagovat !

          foto

          04.09.2000  22:41

          « Re: Felicia 1.3MPi 40kW - Prvnich 20km s Cimbu

          To rkolbabek: když si pořádně přečteš co vici ve svem příspěvku píše, tak zjistíš, že porovnával škodovky Fav. a Fel. 1.3 mezi sebou a ne s nějakým bavorákem.
          • 00 Reagovat !

            foto

            05.09.2000  06:43

            « Re: Felicia 1.3MPi 40kW - Prvnich 20km s Cimbu

            To cmt: A kdyz si prectes co jsem psal ja, zjistis, ze mam zkusenosti i s Favoritem. Jen upresnim, ze jsem ho mel prave pred Felicii a to asi 5 let (80.000km). Verim, ze upraveny Favorit to natre obycejne Felicii. Ale rikat ze seriovy motor Favorita je lepsi nez seriovy motor Felicie MPi je podle mne blbost. Vim, ze Favorit jede na dalnici stejne rychle jako Felicie. Ovsem pri vyssi spotrebe, vetsim hluku atd. Tim to ja povazuji za ukoncene. Nechci se hadat a uplne zbytecne si kazit naladu. Ja jsem s autem spokojen a to povazuji za nejdulezitejsi. Pouze jsem postradal zkusenosti nekoho, kdo si dal novou jednotku do motoru 40kW a proto se domnivam, ze me zkusenosti se budou nekomu hodit. Po asi 100km jizdy jsem spokojen stale vice. Pouze se mi zda, ze nastartovani trva o malinkou chvilku dele nez pred upravou, ale zatim to nepusobi sebemensi problemy.
            • 00 Reagovat !

              foto

              06.09.2000  00:00

              « Re: Felicia 1.3MPi 40kW - Prvnich 20km s Cimbu

              A mimochodem, Favorit s karburátorem je lepší než Felicia MPi 40 kW.
              • 00 Reagovat !

                foto

                08.09.2000  06:24

                « Re: Felicia 1.3MPi 40kW - Prvnich 20km s Cimbu

                Pro cmt: Mel jsem dlouho Favorita 135LS (tedy karburatorovy motor 43kW) a mohu srovnavat. Muzes mi rict, v cem je lepsi nez Felicie 40kW MPi ? A neber to jako utok. Opravdu se rad priucim.
        • 00 Reagovat !

          foto

          05.09.2000  19:55

          « Re: Felicia 1.3MPi 40kW - Prvnich 20km s Cimbu

          pro rkolbabek : hele, ty jsi z te Cimbu jednotky a toho jak furt cumis na tachometr a otackomer (pokud ho tam vubec mas) a na auta ktere te porad predjizdi tal zblbnutej, ze v me odpovebi vidis nejake BMW..... :-))))) At zije poradny obsah a karbec!!!!!
          • 00 Reagovat !

            foto

            06.09.2000  00:00

            « Re: Felicia 1.3MPi 40kW - Prvnich 20km s Cimbu

            Co se týče tvého dojmu, že ta tvoje Felicie ti jede čím dál tím líp, tak tě asi zklamu. Jde o pouhý SUBJEKTIVNÍ DOJEM. Ten malý chiptuningový výkon navíc se musí projevit okamžitě při prvním rozjezdu, pak už jde jen o subjektivní dojem a přivykání si na auto.
            • 00 Reagovat !

              foto

              07.09.2000  18:50

              « Re: Felicia 1.3MPi 40kW - Prvnich 20km s Cimbu

              Pro cmt: Ano, uznavam, ze ted si jenom zvykam na to, ze se auto trosicku jinak chova. To ale neznamena, ze se chova hur. Ale to, ze zmena musi byt znat hned po namontovani asi pravda nebude. Zalezi pravdepodobne na tom jak se "motor sejde s jednotkou" a jak moc je treba hodnoty korigovat. Kdyz to pritahnu za vlasy, je to neco jako "zajeti ridici jednotky", ktere vsak zrejme trva velmi kratce (nula az nekolik km). Omlouvam se, jinak to nazvat neumim. A jeste pro vici: Vlez mne na zada ....:((
              • 00 Reagovat !

                foto

                07.09.2000  21:12

                « Re: Felicia 1.3MPi 40kW - Prvnich 20km s Cimbu

                pro rkolbabek :dosly ti argumenty co? Jo a to tvoje zajizdeni jednotky je volovina. Kamos ma jednotku na 50kW MPi od Motor-Excelu a bylo to poznat hned!!!
                • 00 Reagovat !

                  foto

                  08.09.2000  06:18

                  « Re: Felicia 1.3MPi 40kW - Prvnich 20km s Cimbu

                  Pro vici: Nedosly :). Jenom se mi zda, ze je zbytecne se hadat v konfere. Navic se mi nelibi, kdyz mne napadas urazkami. Ja Ti taky nepisu, ze si *** kdyz se chlubis v jine konfere ze se u Feldy budes blizit 70kW. Mozna ano, ale budes pak jezdit za 6.2l BA91B ? Pokud si chces povykladat vic, klidne. Treba si ledacos vyjasnime. Ale prosim na rkolbabek@volny.cz
                • 00 Reagovat !

                  foto

                  08.09.2000  08:25

                  « Re: Felicia 1.3MPi 40kW - Prvnich 20km s Cimbu

                  pro rkolbabek : ja nikde nic takovyho nepisu.Spis tam pisu ze felda s takovyma upravama jak tam ten dotycny pise nema 70kW ani nahodou.A kolik ma moje kara - Favorit karbec,obsah 1450 atd. tam nepisu schvalne,protoze to nevim, budu to psat az s protokolem z brzdy v ruce. A jestli jako vykvet favoritu s karbecem beres 135ku tak ta opravdu neni nic moc ale je s MPi 40 tak srovnatelna. 136 nebo jeste lepe 136x je o necem trosicku jinem. vici@centrum.cz
                  • 00 Reagovat !

                    foto

                    08.09.2000  11:39

                    « Re: Felicia 1.3MPi 40kW - Prvnich 20km s Cimbu

                    Pro vici: Aaaa to sory. Verejne se Ti omlouvam, o tech 70kW mluvil JENZ a Ty jsi jen reagoval. Nejak jsem to zasmodrchal. Ale konecne si zaciname rozumet. Ano karburatorovy Favorit 136x ma lepsi (vykonejsi) motor nez Felicia 40kW MPi. Abych to jeste uplne vyjasnil. Ja NEOBHAJUJI Felici 40kW. Urcite vykonejsi je 50-ka. Ovsem je o 10.000,- drazsi a jezdi na drazsi benzin. To je take duvod, proc si lide 40-ku kupuji. Ja osobne mam Feldu z bazaru a moc jsem si vybirat nemohl. Kdybych kupoval novou, koupil bych 50-ku. Ale on ten motor neni zas tak spatny. Je proste jiny. Zkus si srovnat vykonove a momentove krivky 40MPi a 50MPi. V rozsahu do zhruba 3000ot/min. je na tom lip 40MPi. Pak ale zacne moment klesat, zatimco 50MPi pokracuje dal nahoru.
                    • 00 Reagovat !

                      foto

                      09.09.2000  15:55

                      « Re: Felicia 1.3MPi 40kW

                      1,3MPi 40kW není proti MPi 50kW tak špatný motor protože je potřeba si také povšimnout, že max. výkonu dosahuje už při 4500 ot/min, kdežto 50kW při 5000 ot/min, navíc 40ka má těžší stálý převod 3,88 oproti 4,11 50ky. Také proto má 40ka horší zrychlení, ale není to zase takový rozdíl jako mezi 40BMM a 50BMM. Je také potřeba rozlišovat mezi 40BMM a 40MPi, protože rozdíl je výrazný. Motor 40kW BMM byl asi tím nejhorším co kdy do Felicie Škodovka montovala.
                    • 00 Reagovat !

                      foto

                      11.09.2000  13:37

                      « Re: Felicia 1.3MPi 40kW - Po 500km s Cimbu

                      Spotreba se nezvysila. (Na trase Brno-Praha a zpet, vetsinou po dalnici, tri lide+cestou tam 80kg brambor :-) vysla spotreba 6,4l/100km Naturalu 91. Udrzoval jsem rychlost 120-130km/hod, obcas i 140, do kopcu na 5-ku asi 110km/hod. Zatim jsem spokojen.
  • 00 Reagovat !

    foto

    11.09.2000  12:52

    rkolbabek

    Nechci nijak vstupovat do vasi "skoro diskuse" s vici. Chci jen rict 2 veci. 1) Myslim, Felicie 50 kW nejezdi na drazsi benzin nez 40 kW. Obe jezdi na N 95. 2) Po uprave sveho 40 kW Bosch Monomotronic na 50 kW se mi take zhruba prodlouzilo startovani o 2-3 s. Vsiml jsem si toho hned. Jinak jsem mel z upravy ridici jednotky, hlavy, vacky, svicek za 10 000 Kc pomerne priznivy pocit.
    • 00 Reagovat !

      foto

      11.09.2000  13:06

      « Re: rkolbabek

      mfilipe- motor 1,4 40Kw jezdí na benzín BA 91 B.Pravdou je, že ho skoro nikde nemají.Ale zatím,,jiná situace možná bude až po novém roce ,kdy zruší olovnatý special BA 91.
      • 00 Reagovat !

        foto

        19.09.2000  13:34

        « Ladao ad 59

        Precti si prispevek 57 a pak teprve reaguj na 58.
        • 00 Reagovat !

          foto

          19.09.2000  13:40

          « Re: Ladao ad 59

          Oprava.Precti si prispevek 56 a pak teprve reaguj na 58. Nemluvil jsem o Fabii
          • 00 Reagovat !

            foto

            19.09.2000  14:26

            « Re: Ladao ad 59

            Omluvám se -mělo tam bý 1,3 40 Kw. Do Fabie se přeci nikdy motor 1,4 40Kw nemontoval.Ale nevím co je divného na té větě ( 56 ),"že je pravda,že 50 je dražší o 10 000,- a jezdí na dražší benzín než 40 Kw".
            • 00 Reagovat !

              foto

              20.09.2000  07:48

              « Ladao

              Mel jsem Formana 40 kW s Bosch Monomotronic a v papirech jsem mel doporucene palivo BA 95 B. Stejne jako 50 kW Forman. Proto jsem si myslel, ze Felicie MPI 40 a 50 kW jezdi stejne jako Favority pouze na 95 B. rkolbabek pise, ze Felicie 40 kW MPI muze jezdit na BA 91 B a tudiz muze jezdit na levnejsi benzin, jak tvrdil, nez Felicie 50 kW MPI, pokud ovsem tato nemuze rovnez jezdit na BA 91 B.
              • 00 Reagovat !

                foto

                20.09.2000  09:45

                « Re: Ladao pro mfilipa

                Všechny motory Škoda 1,3 40 Kw ať BMM nebo MPI montované jak do Felicie a BMM do Favorita mohou jezdit na Natural 91.A ve tvém velkém techničáku bylo určitě napsáno "palivo benzín BA 91 bezolovnatý " a nepřesvedčuj mě o opaku nebo ti oskenuju techničák z našeho služebního a pošlu ti ho ! Je to dáno nižším stupněm komprese motorů 40 Kw.To,že se jezdí na 95 je dáno tím,co jsem psal níže.Tento Natural 91 je málo kde a po novém roce vystřídá Speciál 91 olovnatý-všude.Takže všichni kdo mají 1,3 40 Kw a u své pumpy nemají Natural 91, budou určitě po novém roce jezdit laciněji.
                • 00 Reagovat !

                  foto

                  20.09.2000  12:49

                  « Mfilip pro ladao

                  Krucinal, ja mam zase svoji ofocenou kopii sveho velkeho technicaku na Skoda Forman 135 L 40 kW pro motor typ 781.135 a uvedene palivo je BA 95 B.
                  Jinak se tusim ten dnesni natural 91 bude jmenovat Normal a 95 bude Super, 98 bude Super Plus. Jinak te nepresvedcuji o opaku, jen jsem v 71 prispevku psal, "Proto jsem si myslel, ze ....". Klidne muzes zacit scanovat TP, ale ver mi, ze ja mam v technicaku napsany BA 95 B.
                  • 00 Reagovat !

                    foto

                    20.09.2000  13:19

                    « Re: Mfilip pro ladao

                    Jeee, vy se tady kvuli mne pekne hadate :)). Jak je to s tvym Formanem nevim, mozna je to nejaka vyjimka z pravidla, ale karburatorove Favority a Formany bez katalizatoru s vykonem 43kW (motory 135) jezdi na Special. Favority a Formany s vykonem tusim 53kW (motory 136) vyzaduji Super. Nejvetsi rozdil mezi temito motory je v kompresi. (Motor 135 ma dna pistu vybrane a 136 je ma rovne). A protoze 136 ma vyssi kompresni pomer, musi se dat vice oktanove palivo pro zabraneni detonacim. U Felicii 40kW/50kW je to obdobne, pouze se kvuli katalizatoru vyzaduje benzin bezolovnaty. A jeste doplnim. V Brne a okoli jde BA91B sehnat celkem bez problemu. Napriklad u Hypernovy za 27.80Kc a v Komarove hned na sjezdu z dalnice v obou benzinkach naproti sobe atd.
                    • 00 Reagovat !

                      foto

                      20.09.2000  13:47

                      « Re: Mfilip pro ladao

                      mfilipe -hoď sem maila mám, to ojetý a pošlu ti to.
                      • 00 Reagovat !

                        foto

                        22.09.2000  08:23

                        « Re: Mfilip pro ladao

                        Ladao ja bych sem nerad daval svuj email, je v nem jmeno firmy, a co kdyby nahodou. Muzes tady dat svuj, pokud nemas podobny problem, a ja ti poslu svuj kontakt a svuj oscanovany technicak.
                        • 00 Reagovat !

                          foto

                          25.09.2000  12:36

                          « Re: Mfilip pro ladao-Re:

                          Mfilipe .Stejnej problém s mailem.
              • 00 Reagovat !

                foto

                20.09.2000  09:46

                « Re: Ladao

                Ano, je to pravda ja mam Feliciu 1.3 40kW BMM a povolene najnizsie oktanove cislo paliva mam 91. Kamarat ma 1.3 50kW BMM a ten ma povolene najnizsie oktanove cislo 95.
    • 00 Reagovat !

      foto

      11.09.2000  13:19

      « Re: rkolbabek

      prosímtě kdo ti to udělal za 10 000Kč? to by mě zajímalo to musí být ale kvalita co?
      • 00 Reagovat !

        foto

        19.09.2000  13:38

        « jenz

        Co se ti nezda na 10 000 Kc ? Znam lidi, kteri za podobnou upravu (Sprint) davali 13-14 000 Kc.
        • 00 Reagovat !

          foto

          19.09.2000  19:53

          « Re: jenz

          Sprint neni nic moc, ta vacka neni zrovna super, a seriovy obsah taky neni to prave, chce to k tomu minimalne jeste kratsi staly prevod. Ale Sprint je urcite o dost lepsi nez seriova 50ka (Se Sprintem - karbecem se ser. prevodovkou - jsem najezdil asi 12tkm a pak sel pryc (stal 10000).... ) Myslim si ze to jelo znatelne lip nez precipovana MPi 50kW...
          • 00 Reagovat !

            foto

            19.09.2000  19:58

            « Re: jenz

            A mimochodem, komu z vas to jede a slusne zrychluje na 5ku z takovych 60-70km/h?
            • 00 Reagovat !

              foto

              19.09.2000  20:00

              « Re: jenz

              Myslim ze az se pan CMT vrati ze sveho nasazeni u Skoda Motorsport,tak se jiste k diskuzi rad prida, ze Zdeno?
    • 00 Reagovat !

      foto

      11.09.2000  13:32

      « Re: rkolbabek

      Pro mfilip: Ad 1. Felicie 1.3MPi 40kW bez problemu jezdi na Natural 91 (a i ho ma uvedeny v technicaku a na stitku vicka od nadrze) Samozrejme jede i na Natural 95. Ad 2. startovani je po vymene RJ v mem pripade delsi zanedbatelne neznatelne (tak d 0.5 sec)
  • 00 Reagovat !

    foto

    18.09.2000  09:48

    Kompletní tuning vozů Škoda

    Provádíme tuning vozů Škoda: Chiptuning, sportovní podvozky, spoilery, litá kola, výfuky, plastové doplňky atd.Provádíme včetně montáže a lakování.Katalogy a ceníky na adrese:
    [odkaz]
  • 00 Reagovat !

    foto

    21.09.2000  19:49

    Benzin, oktanovej, neoktanovej, sakra kde to jsem????

    Sakra vsichni, o cem se to tady dohadujete.Tohle je konference o CHIPTUNNINGU a ne o tom na co jezdi a nebo nejezdi Skodovky.A jeste neco, proboha nehadejte se. Ma to smysl? Radsi sem neco pustte o prechipovani. Me zrovna nic nenapada. Vlastne ptal sem se uz nekolikrat: chtel bych na Filcku BMM 50kW prechip. od Cimbu koupit sportovni sani. Mam, nemam, poradte mi prosim nekdo??? Jak to s tim jede apod....
    Beavis
    • 00 Reagovat !

      foto

      22.09.2000  08:21

      « Re: Benzin, oktanovej, neoktanovej, sakra kde to jsem????

      A kdyz na neco narazim, co mne zajima, tak si mam zakladat rubriku a cekat den na povoleni ? Vzdyt se zas tolik nedeje, neni to debata na 50 prispevku.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…