Pomoc - motor za jízdy vysazuje a občas i zhasne !
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Potřebuji poradit
-
« Re: problém s Calibrou
Známej měl stejný problém na kadetu, tam to byl rozdělovač. Konkrétně cívka snímače. V BRD, v neautorizovaném servisu, zato člověkem, který celý život dělá OPEL mi bylo řečeno, že na to OPEL dřív trochu víc trpěl. Když ta cívky navlhla, tak to dělalo právě popisované. za cívku chtěl 50 DM, ale od té doby nezlobí. -
« Re: problem
tož říkají víc na jihu, správně to mělo být:" Šak kde asi ty tři járy su, dyž ne ve śtatlu"
Kam: zavolej mě dopředu 0602/746393, jinak Slámova 8, Černovice. Kdy: řekni kdy ty můžeš a já to sladím s tím kdy dílna může a dostaneme termín. Švagr ať si vybere, je to jeho problém, buď se uskromní a bude mít auto OK nebo ne. Kolik: jó to nevím, záleží na tom jak moc je nemoc skrytá. Musíme se podívat a zanalyzovat a potom vadne verdikt. -
« Re: problem
toz a kde asi ty tri roky jsem, kdyz ne ve statlu ? Ja ho teda svarovi jednou seberu (jestli mi ho jeste pujci - no pujci, pac ho jeste nezaplatil :-)) a dojedu. Potrebuju vedet: kam, za kolik a "asi priblizne kdy" - on je svara "podnikatel" a tak ma furt nejakou hoknu...
BTW resil jsem to uz s 1 autoelektrikarem a 3 automechanikama, vsichni sypali moudra z rukavu a za ty dva roky, co se to projevuje, nikdo nic nevysypal. Ani "znackovy BOSCH servis" (kdyz uz je tam teda vstrikovani BOSCH) nic nezjistil - zato mi tam vnutil trielektrodove svicky (jedine prave do tohoto motoru, zadne jine podle nich nelze - cena za 1 ks 290Kc vcetne DPH) a po 4000 km byla jedna v prde.. GRRRRR. Zato meli plnou hubu kecu o netesnicim vyfuku (nakonec zjistili, ze bylo nutny utahnout sponu mezi strednim a zadni dilem) - za 2 hodiny prace vzali 800 Kc a vysledek NULA. Taky jeden z duvodu, proc jsem zanevrel na ojetiny a investoval do nove Octavie TDI... -
« problem
Nazdarek, mozna mi poradite. Mam Golfa 1.8 MPI, a ten (svine) obcas nestartuje. Nejcasteji se mu to dari v horkem lete. V zime se to skoro nestane.
Auto, kdyz uz chytne, nikdy "nechcipne", ale staci zastavit na benzince a netankovat - a od stojanu uz taky muzu tlacit. Presny popis je "chytne a hned chcipne" - po par pokusech uz ani to ne. Ale staci to roztlacit (kat. uz nejni nejnovejsi, takze na nem nezalezi) a chytne to...
Benzinove cerpadlo jede (to slysim), jiskru to haze (kdyz vymontuju svicky - zkouset to s vymontovanou jen jednou svickou nemam odvahu). Rozdelovac je meneny, cisteny, vsechny kontakty osetreny a ocisteny, diagnostika nic neukazuje... Proste zahada. Prosim o jakoukoliv radu (uz mi z toho tecou nervy). Diky. -
« Re: problém s Calibrou
Já už na diagnostice byl , hned v sobotu. Nic nenašli , že prý pokud ta kontrolka jen zabliká , tak se to do paměti NEUKLÁDÁ !!! Hezký , moc hezký. Plus je snad to , že protože tam nic nenašli tak jsem za to neplatil ani kačku :-) --- nicméně , dnes navečer jí odvážím k lékaři gynekologovi do dílny a snad něco najde...běžnými postupy á la kamasutra se nic nezjistilo. -
« Re: problém s Calibrou
Teď trochu vážně,pokud se nelekla Berrety ,nafta jí nepomohla a průkaz KriPo jí taky nedomluvil,radil bych ti stavit se ve značkovém servisu.Mohlo by to být v elektronice.Po připojení na počítač ti to možná odhalí dříve než to tady všechno přečteš. -
"-- skrytý --" 24.07.00 07:08
« Re: problém s Calibrou
Taky jsem mel podobny problem s Fiatem Uno Turbo, pri rychle akceleraci bylo vse OK, ale kdyz jsem chtel ject "volne" ustalenou rychlosti, tak to cukalo s celym autem. Byl jsem z toho uz nestastny, ale pomohlo mi vymenit svicky, kabely, hlavu rozdelovace a palec rozdelovace - pak bylo vse OK. -
« Re: problém s Calibrou
Mel jsem tenhle problem s Kadettem, po ctyrech navstevach u Opela mi vymenili cidlo teploty(zvysene otacky na volnobeh), snimac otacek v rozdelovaci (to bylo to zhasinani motoru)a lambda sondu (skubani, ale to se mi delo akorat pri pridavani plynu). Musim jen rict, ze do toho servisu si me nezvali, ale jezdil jsem tam tak dlouho, dokud zavadu neodstranili. Jinak ti doporucuji podivat se na rozdelovac. -
« problém s Calibrou
Mám Calibru 2,0i a od včerejška mne zlobí následující problém - nejdřív jen při jízdě občas zablikala - krátce- kontrolka motoru , později ještě ten den však začal motor sebou škubat a zhasínat. Nyní , lhostejno zda s kvaltem či na neutrál , motor občas jakoby vysadí a škubne celým autem , jindy zase úplně zhasne. Jinak to auto jezdí OK , spotřeba v normálu , výkon také v normálu. Nevíte prosím vás někdo co může být příčinou ?