Pomoc - motor za jízdy vysazuje a občas i zhasne !
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Potřebuji poradit
-
"-- skrytý --" 05.08.00 20:39
« zpět k problému .
Měl jsem před časem podobnej problém . Auto jsem studený natočil , jak se ohřálo nesměl jsem ho zhasnout , jinak jsem to nenatočil . Chyba byla v OT senzoru ( snímač polohy klikového hřídele ) . Vedení k němu bylo káblíkem v rozdělovači kterej měl popraskanou izolaci a byl trošku rezavej( stářím ) no a ten kostřil nebo taky ne . Za tepla měl jinej odpor než za studena ( to mi řekl odborník ) a navíc řídící jednotce snad stačilo jen pár signálů a pak jela na nějakej nouzovej režim . Jenže jak jsem to zhasl tak teplý už to nedalo ani jeden signál . Stálo to pár stovek a měsíc laborování . Na tohle by se ale mělo prijít na diagnostice . -
« To:autokomplexcz
Ja som myslel že stade čerpaš info o tých kódoch RJ a že vieš o čo sa jedná.Musím log-out.Ja sa ti ozvem zajtra na mail a podrobnejšie ti vysvetlím o čo mi ide,nechcem takto do eteru.Ale ak to nevieš takto z hlavy,tak asi to nepoužívaš a nemáš to.Dobre,díky.Čau -
« Re: To:autokomplex
Videl som že maš prehľad o Boscha,tak či nemaš diagnostický system ESI,ktorý je na cca 7 CD-rom,kde A-čko sú objednacie čísla dielov Bosch,potom B,C,E, a P-schémy,popisy striekačiek,el.komponentov jednotlivých modelov atď.Vieš čo myslím?Ak nie nevies to skopnúť 1:1 niekde od niekoho s toho CD? -
« To:autokomplex
Sorry nebolo to uvedané že to je dvojka golf.Tak berem spať,ale ak to robíte,tak chodťe na to Pin diagnostikou,osciloskop a voziť sa a tralala.Sporadické chyby to je to najhoršie čo môže byť.MIchal nejde mi poslať mail fakt,tvoj poznám.Máš CD-P od Boschu ESI?!? -
« Re: To:filja,golf 1.8
Autokomplex si tu online?Michal?Pozri tá závislosť či je motor teplý,alebo studený je možno náhodná.Ono tažko sa to dá veštiť takto na diaľku,bol to len môj tip.Ale podľa tých symptomov to vyzerá fakt aj na ten imobilizér,proste raz to načita raz nie a možno aj teplota má na to vplyv.Budeš tu ešte.Mám jednu vec na teba,nemožem poslať mail. -
« To:kupca,opel
Aj mna kvári taký problém,že keď naštartujem môj 2.0 16v studený,tak mám dieru na plyne,trhá,cuká a veľmi mu musím pomáhať spojkou.Ty zrejme myslíš Hallov senzor na rozdeľovači,neni to cievka.Áno tvrdili mi servismani,že buď navlha,alebo sčasu načas ho treba vymeniť.A potom RJ má chos,lebo nevie kde sú horné úvrate.A to rozdeľovač je vymenený a vlastne komplet zapľovací okruh je ok.Ešte k ladinovmu príspevku to je blbosť že to cukalo po studenom štarte pre lamda sondu,pretože RJ nereaguje na jej signál cca 2 min,pretože aj tak nie je zohriata na prevádzkovú teplotu aj keď má vyhrievanie. -
« To:filja,golf 1.8
Možno ti to už funguje,ak nie jeden tip.Máš imobilzér s čipom v klúči ála siemens.To ako to popisuješ,vyzerá na to,keď je problém s transpondérom imbilizéra.RJ neprečíta dobre kód s kľuča,resp. vôbec ho nenačita a potom naštartuješ a RJ po cca 2 sec blokuje vstreky.Videl som to už na veľa golfoch a seatoch.Vymeniť transpondér.Nech sa ti na to mrknú. -
« Bez nadpisu
Na vojne se stalo, ze sam nacelnik stabu prijel se svou Ladou 2107 k PHM, aprotoze nevedel, kde je BA 90, postavil se pred NM 25 ( nafta). Zasel do kabinky, dal klice do ruky pehamakovi, ktery tam byl novy, a ten vzal a natankoval do 2107 ( benzin!) naftu. V pohode. Vratil klic, podepsal a dobre. Nacelnik odjel 100 metru a konec. Naftu odcerpat, procistit vedeni, atd. nevim jestli se neco nemenilo. Kdyz se pak pehamak, ptali jestli neni idiot, tak rekl, ze si myslel, ze to jezdi na benzin, ale kdyz se ten nacelnik tak suverenne postavil k nafte, tak mu ji tam dal. Myslel si, ze to ruske auto bude jezdit i na naftu. A takoveho cloveka daji k autum, zatimco jini kluci, kteri tomu rozumeli museli za pyrotechnikama odnaset bordel. -
"-- skrytý --" 27.07.00 23:20
« Re: problém s Calibrou
...nevim, ale něco podobného se mi stalo asi před pěti lety, ovšem auto se nezastavovalo, jen děsně trhalo - bylo to tím, že nějaký trotl, co přivez k pumpěbenzín, nalil do naturalu naftu a všim si toho, až když to bylo mírně namíchané (asi 15% roztok). Chtělo to akorát pročistit nádrž a motor... -
« Re: problém s Calibrou
Známej měl stejný problém na kadetu, tam to byl rozdělovač. Konkrétně cívka snímače. V BRD, v neautorizovaném servisu, zato člověkem, který celý život dělá OPEL mi bylo řečeno, že na to OPEL dřív trochu víc trpěl. Když ta cívky navlhla, tak to dělalo právě popisované. za cívku chtěl 50 DM, ale od té doby nezlobí. -
« Re: problem
tož říkají víc na jihu, správně to mělo být:" Šak kde asi ty tři járy su, dyž ne ve śtatlu"
Kam: zavolej mě dopředu 0602/746393, jinak Slámova 8, Černovice. Kdy: řekni kdy ty můžeš a já to sladím s tím kdy dílna může a dostaneme termín. Švagr ať si vybere, je to jeho problém, buď se uskromní a bude mít auto OK nebo ne. Kolik: jó to nevím, záleží na tom jak moc je nemoc skrytá. Musíme se podívat a zanalyzovat a potom vadne verdikt. -
« Re: problem
toz a kde asi ty tri roky jsem, kdyz ne ve statlu ? Ja ho teda svarovi jednou seberu (jestli mi ho jeste pujci - no pujci, pac ho jeste nezaplatil :-)) a dojedu. Potrebuju vedet: kam, za kolik a "asi priblizne kdy" - on je svara "podnikatel" a tak ma furt nejakou hoknu...
BTW resil jsem to uz s 1 autoelektrikarem a 3 automechanikama, vsichni sypali moudra z rukavu a za ty dva roky, co se to projevuje, nikdo nic nevysypal. Ani "znackovy BOSCH servis" (kdyz uz je tam teda vstrikovani BOSCH) nic nezjistil - zato mi tam vnutil trielektrodove svicky (jedine prave do tohoto motoru, zadne jine podle nich nelze - cena za 1 ks 290Kc vcetne DPH) a po 4000 km byla jedna v prde.. GRRRRR. Zato meli plnou hubu kecu o netesnicim vyfuku (nakonec zjistili, ze bylo nutny utahnout sponu mezi strednim a zadni dilem) - za 2 hodiny prace vzali 800 Kc a vysledek NULA. Taky jeden z duvodu, proc jsem zanevrel na ojetiny a investoval do nove Octavie TDI...