Pomoc - motor za jízdy vysazuje a občas i zhasne !
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Potřebuji poradit
-
« Golf III VR6
Musím se taky přidat, že se mi stávalo taky, že motor za jízdy vysazoval, strašný to bylo, najednou nic, jakoby došel benzín, chvíli se to škubalo, po ubrání otáček nebo změně kvaltu se to většinou zase sklidnilo. Po zkušebních výměnách ledasčeho jsme vyměnili čidlo teploty vody a stal se zázrak, už to nedělá. (o: -
« Re: Forman - Bosch monomotronic CHCÍPÁ
Asi bych nejdříve přemostil kontakty imobilizeru.Spínací skřínkou to asi nebude-zhasínaly by i kontrolky(pokud spínačka nemá několik spínacích kontaktů).Pak když to přestane jet,zkusil bych rozpojit palivový okruh a po následném roztlačení bych pozoroval,jestli vytéká palivo a jestli hází motor jiskru.Tak bych se snažil zjistit,jestli je problém v zapalování nebo v přívodu paliva.S Formanem zkušenosti nemám,nejsem ani automechanik,někdo ti poradí určitě lépe. -
« Forman - Bosch monomotronic CHCÍPÁ
Vážení pánoví, mám podobný problém.
Vlastním Škoda Forman Solitaire - se vstřikováním 50 kW - imobilizér Fighter. Během jízdy motor z ničeho nic zhasne, jako když dojde palivo. Kontrolky svítí, zařazený stupeň motor nerozeběhne (ačkoliv před tím pokud si vzpomínám to fungovalo - i když se to u katalizátoru dělat nemá). Pouhé otočení klíčkem tam a zpět,
a motor okamžitě běží. (Na hlavě mám šediny - poprvé to zhaslo při předjíždění kamionu a v protisměru BMW).
Takže fakta:
- Test motoru říká - OK,
- palivový filtr nový,
- snímač otáček nový,
- víčko "rozdělovače" nové,
- kabely a svíčky nové,
- přesný název u stříkačky neznám ale u starých vozů je to cívka - nové,
- do nádrže dotankováno 20 L u OMW aby se možné
náhodné "něco" z Benziny naředilo,
- a ze zoufalství i pul litru velfobinu.
Auto bylo ve značkovém servisu a jejich plán je takový - dále vyměňovat díly ( čerpadlo paliva, elektrickou skříňku, spínací skříňku, vstřikovací jednotku) až to pojede. To už budu mít auto nové :-)), ale za jakou cenu :-((.
Děkuji za radu -
« Re: zpět k problému .
K tomu Halovmu senzoru.Je to klúčový signál pre RJ(spresnujúci polohu kľukového hriadeľa) a hlavne keď maš sekvenčný vstrek.Apropo RJ nepozná presne hornú úvrať piestov,tak má problém s bodom zažihu a vstreku a riadi na núzový režim.A k tej diagnostike.Tí čo ti robili diagnostiku, boli to diletanti.Osciloskopom by som to zistil za chviľu.Každý sa spolieha na tester,ktrorý prečíta chybový register(ktorý je niekedy prázdny a motor náhodne trhá,proste vlastná diagnostika závadu nezachytí),vymaže závady,zobrazí namerané veličiny,test akčných členov atď.Trend v diagnostike prechádza na tzv. pin-diagnostiku na rozdiel horeuvedenej on-board(aj pri vzájomnom skombinovaní je to ešte lepšie).Napr. aj VW autorizovaným servisom to hrklo a vymenili obstarožnú V.A.G za V.A.S. -
"-- skrytý --" 05.08.00 20:39
« zpět k problému .
Měl jsem před časem podobnej problém . Auto jsem studený natočil , jak se ohřálo nesměl jsem ho zhasnout , jinak jsem to nenatočil . Chyba byla v OT senzoru ( snímač polohy klikového hřídele ) . Vedení k němu bylo káblíkem v rozdělovači kterej měl popraskanou izolaci a byl trošku rezavej( stářím ) no a ten kostřil nebo taky ne . Za tepla měl jinej odpor než za studena ( to mi řekl odborník ) a navíc řídící jednotce snad stačilo jen pár signálů a pak jela na nějakej nouzovej režim . Jenže jak jsem to zhasl tak teplý už to nedalo ani jeden signál . Stálo to pár stovek a měsíc laborování . Na tohle by se ale mělo prijít na diagnostice . -
« To:autokomplexcz
Ja som myslel že stade čerpaš info o tých kódoch RJ a že vieš o čo sa jedná.Musím log-out.Ja sa ti ozvem zajtra na mail a podrobnejšie ti vysvetlím o čo mi ide,nechcem takto do eteru.Ale ak to nevieš takto z hlavy,tak asi to nepoužívaš a nemáš to.Dobre,díky.Čau -
« Re: To:autokomplex
Videl som že maš prehľad o Boscha,tak či nemaš diagnostický system ESI,ktorý je na cca 7 CD-rom,kde A-čko sú objednacie čísla dielov Bosch,potom B,C,E, a P-schémy,popisy striekačiek,el.komponentov jednotlivých modelov atď.Vieš čo myslím?Ak nie nevies to skopnúť 1:1 niekde od niekoho s toho CD? -
« To:autokomplex
Sorry nebolo to uvedané že to je dvojka golf.Tak berem spať,ale ak to robíte,tak chodťe na to Pin diagnostikou,osciloskop a voziť sa a tralala.Sporadické chyby to je to najhoršie čo môže byť.MIchal nejde mi poslať mail fakt,tvoj poznám.Máš CD-P od Boschu ESI?!? -
« Re: To:filja,golf 1.8
Autokomplex si tu online?Michal?Pozri tá závislosť či je motor teplý,alebo studený je možno náhodná.Ono tažko sa to dá veštiť takto na diaľku,bol to len môj tip.Ale podľa tých symptomov to vyzerá fakt aj na ten imobilizér,proste raz to načita raz nie a možno aj teplota má na to vplyv.Budeš tu ešte.Mám jednu vec na teba,nemožem poslať mail. -
« To:kupca,opel
Aj mna kvári taký problém,že keď naštartujem môj 2.0 16v studený,tak mám dieru na plyne,trhá,cuká a veľmi mu musím pomáhať spojkou.Ty zrejme myslíš Hallov senzor na rozdeľovači,neni to cievka.Áno tvrdili mi servismani,že buď navlha,alebo sčasu načas ho treba vymeniť.A potom RJ má chos,lebo nevie kde sú horné úvrate.A to rozdeľovač je vymenený a vlastne komplet zapľovací okruh je ok.Ešte k ladinovmu príspevku to je blbosť že to cukalo po studenom štarte pre lamda sondu,pretože RJ nereaguje na jej signál cca 2 min,pretože aj tak nie je zohriata na prevádzkovú teplotu aj keď má vyhrievanie. -
« To:filja,golf 1.8
Možno ti to už funguje,ak nie jeden tip.Máš imobilzér s čipom v klúči ála siemens.To ako to popisuješ,vyzerá na to,keď je problém s transpondérom imbilizéra.RJ neprečíta dobre kód s kľuča,resp. vôbec ho nenačita a potom naštartuješ a RJ po cca 2 sec blokuje vstreky.Videl som to už na veľa golfoch a seatoch.Vymeniť transpondér.Nech sa ti na to mrknú. -
« Bez nadpisu
Na vojne se stalo, ze sam nacelnik stabu prijel se svou Ladou 2107 k PHM, aprotoze nevedel, kde je BA 90, postavil se pred NM 25 ( nafta). Zasel do kabinky, dal klice do ruky pehamakovi, ktery tam byl novy, a ten vzal a natankoval do 2107 ( benzin!) naftu. V pohode. Vratil klic, podepsal a dobre. Nacelnik odjel 100 metru a konec. Naftu odcerpat, procistit vedeni, atd. nevim jestli se neco nemenilo. Kdyz se pak pehamak, ptali jestli neni idiot, tak rekl, ze si myslel, ze to jezdi na benzin, ale kdyz se ten nacelnik tak suverenne postavil k nafte, tak mu ji tam dal. Myslel si, ze to ruske auto bude jezdit i na naftu. A takoveho cloveka daji k autum, zatimco jini kluci, kteri tomu rozumeli museli za pyrotechnikama odnaset bordel. -
"-- skrytý --" 27.07.00 23:20
« Re: problém s Calibrou
...nevim, ale něco podobného se mi stalo asi před pěti lety, ovšem auto se nezastavovalo, jen děsně trhalo - bylo to tím, že nějaký trotl, co přivez k pumpěbenzín, nalil do naturalu naftu a všim si toho, až když to bylo mírně namíchané (asi 15% roztok). Chtělo to akorát pročistit nádrž a motor...