Pomoc - motor za jízdy vysazuje a občas i zhasne !
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Potřebuji poradit
-
« Re: zpět k problému .
Stejná nebo hodně podobná závada se mi projevovala i u octavky 1,9 tdi. Auto pod plynem při zátěži v kopci nabo předjíždění začalo cukat a nešlo do otáček, pocit jsem měl jako kdyby v nádrži byly namísto nafty staré hadry. Hrozný pocit, nic nepomohlo , nakonec se motor zastavil a nešel nastartovat.Auto jsem musel nechat odtáhnout. Poprvé ve značkovém servisu mi vyměnili nějaké relé u vstřiku nafty za cca 1.600 Kč, ale závada se opakovala ihned asi po 150 km. Opět to samé a opět odtah. Diagnostika neříkala nic, oprotože uvedené relé bylo úplně nové. Začali strašit se závadou turba, pak vstřiku a čerpadla, motor a čerpadlo rozebrali, poslali do fabriky škodovky, veškerá diagnostika byla OK. Vyměnili naftu, filtry skoro vše. Vše bylo v pořádku a nikdo mi nic nevěřil. Auto jsem odmítl převzít a nechal jsem ho v servisu na pozorování přebíracímu technikovi, aby s ním sám jezdil. Pak se mu to taky stalo, motor se ohřál, začal cukat a nakonec sám zastavil. Po půl hodině se zase nechal nastartovat. Závěr: údajně to byla přiskříplá hadička u plováku měření spotřeby paliva tahající z nádrže naftu do motoru, s tím, že motor nasál jenom část nafty a hadička se přiškrtila a nesála. POopůlhodině se zase hadička uvolnila, ale závada se periodicky opakovala. Vše vyměnili asi za 8.000 Kč a nyné to zase jezdí (12.000 km bez závad od opravy), ale autu ani servisu už nevěřím. Ironií je, že uvedenou závadu poté ihned diagfnostikoval známý soused - traktorista, kterému traktor přestal jezdit pokaždé, když hladina nafty klesla pod polovinu objemu nádrže. -
« Nafta v nadrzi. Zasrany benzinky!
Nacerpal jsem spatny benzin. V servise mi rekli, ze je v nem namichana nafta. Profoukli palivove potrubi, vymenili palivovy filtr, preprogramovali ridici jednotku (?), procistili motor, pridali aditiva na procisteni palivoveho potrubi. Auto slape vzdy perfektne, ale po ujeti cca 10km az 40km auto skubne a pak uz jede jen od 2000 od 3000 otacek (rozsviti se kontrolka motoru). Nevi tady nekdo co stim? (Toyota Avensis 2001 2.0L 150koni primy vstrik benzinu). Diky za pomoc -
« cukání Ford Sierra
Máte někdo zkušenost s "cukáním" u Ford Sierra, L-Jetronic? Závadu řeším už rok a zatím jsem dospěl k tomu, že je vadný některý kontakt (ale jenom občas)u devítipinového konektoru, který se nachází mezi vstřikovacími tryskami, z pohledu řidiče na pravé straně motoru. Závada se projevuje při libovolných otáčkách a rychlosti. Více však v horkých dnech, v zimě výjimečně. Občas tento konektor "prostříknu" kontaktolem nebo něčím podobným a mám pár set kilometrů klid. Konektor jsem zatím neměnil, protože je velký problém ho sehnat. Na vrakáči většinou chybí, protože odchází pryž i s hlavou a v servisu ford mi nabídli vyměnit polovinu kabeláže za 14 t. Kč. -
« něco na pátek
Před čtrnácti dny si švára koupil u áček Hondu Civic 1,4 16 V z r. 1996 za 170 t. Kč. Ze záhadných důvodů chtěl na leasing. Tak složil cca 120 t. a 50 t si nechal líznout. A teď se podržte : 48 měsíců po 3 t. Kč, takže výsledná suma = 260.000,- slovy dvěstěšedesát tisíc Kč. Když mi to ukázal, jsem myslel, že spadl z měsíce. Ptám se proč to podepsal. Když oni říkali, že to mohu po roku splatit do výše 170 t. Teď se mu to rozleželo v hlavě a chtěl by auto vrátit a odkoupit za hotové. To nemluvím o ceně 170 t. Perfektní zlodějna. Tolik veselá příhoda, ikdyž pro někoho k pláči.
-
« Re: Astra 1.8i - motor obcas vysadi
Ahoj, Tak to vypada , ze mi Astra konecne prestala zlobit. Problem jsme resil 1.5 roku. Nahodne jsem vymenil soucastky asi za 16t :-(.
Nakonec jsem vymenil modul zapalovani pod civkou (mala krabicka pod civkou za asi 2200 Kc - myslim ze tam je tranzistorove zapalovani - ma to jen model 1.8i, 1.6i to ma podle knizky trochu jinak) a problem zmizel (zatim ujeto 1500 Km - jelikoz posledni dobou motor skubal i po 100 km, tak by to mohlo byt ono). Nejvetsi problem bylo zjsitit, jestli je to v privodu paliva ci v zapalovani (to proste neslo, kdyz se to projevilo jen na 1-2s). Treba to nekomu pomuze.
-
« Re: Moj problém
To MEDA: To je ovšem známý fakt. Kdo si koupí auto v Áčkách je u mne zoufalec padlej na hlavu, podobně jako ty hvězdy z reklam v televizi a v novinách co si tam "koupily" super auto za levno, hááhááá. Stejně tak ten, kdo tam jde prodat svoje auto o kterým ví, že je v pořádku. Do Áček dávaj auto střelci, kteří dobře ví, že je něco v háji a počítaj s tím, že ho prodaj ehm pod cenou, jelikož s tou závadou stejně jinde nemaj šanci a nebo by museli dlouho čekat a riskovat, že pak na ně někdo přilítne. Nechci nikoho nařknout, ale v Áčkách závadu "poladí", zatají, případně zlehčí a auto prodaj za balík (o: Podnikání zdar! -
« Re: Moj problém
Vmax3>:-)) To je dobré, proč si vlastně stěžuješ na AAA? Vždyť ti vlastně prodali víc než bylo ve smlouvě. Ta potkaní rodinka v ní určitě nebyla započítaná. Jinak moje zkušenosti s AAA jsou takové, že bych nejraději vzal zbraň hromadného ničení, všechny ty šmejdy ze všech jejich poboček shromáždil na odlehlém místě a tam je tou zbraní ekologicky odpařil. A to jsem antimilitarista a relativně klidný člověk. Do AAA jsem před 4mi lety odvezl Renault 25 V6 2.5/190kW biturbo - poslední model před Safranem, el. řízený podvozek, všechno v kůži a el., r.v.1992. Nabídli mi za něj po telefonu 80 tisíc do komise nebo 60 na ruku. Když jsem přijel už to bylo max. 50 na ruku. Při zkušební jízdě jsem toho dobytka málem zabil, co s tím autem dělal. Při prohlídce motoru si ho poslechl (na volnoběh!!!) a prohlásil že je přidřené turbo a že se mu to zdálo už při jízdě. Zeptal jsem se ho které turbo má na mysli a čuměl na mě jak puk. Asi netušil, že tam jsou dvě. Nakonec mi nabídl 40 kKč, já jsem ho poslal do ..., jel jsem pryč a bylo mi na zvracení. Po dvou týdnech inzerování jsem pětadvácu prodal za 95 kKč. Největší perlička - člověk, který to ode mne koupil, měl požadavek na internetu v AAA a v ESA přesně na tohle auto už rok. Z AAA mu napsali že mu ho seženou za 110 kKč. Co dodat - zbraň hromadného ničení ... Omlouvám se za ten dlouhý a nesouvisející příspěvek, ale musel jsem se vybrečet. -
« Moj problém
Mal som Peugeota 605 3.0 V6.Mal som tento problém.Diagnostika vyhodila,že je zlý počítač.Tak som tam dal taký istý len z druhého auta a problem neprestal.Takže sa išlo dalej.Dal som nové kable ku sviečkam a sviečky.Nepomohlo.Diagnostika ukázala zlý volnobežný ventil.Dal som tam nový.Trochu to zabralo,ale radikálne nepomohlo.Auto vo vysokých otáčkach trhalo.To som zabudol dodat.Dalej následovala indukčná cievka.Už sa zdalo,že je to vporiadku,ale po týždny to začalo zase.V servise stále nevedeli čo tomu je.Vymenil som preto čidlo násavaného vzduchu.Už sa zdalo,že je to ok ale asi zase po týždny zase zhasol ked sa zahrial.Musel som ho nechat vychladit a zase chvílu išiel.Mal som ho vservise v Auto Alba v Petržalke v Bratislave.Dal so ho do servisu do Brna lebo na Slovensku sú fušery.Tam mi zsitili,že pod nasávacím potrubím mali hniezdo potkany.Našliu tam ich trus a granule od psov,ktoré si tam nanosili.Zistili chybu čidla klepania.Potkany prekúsali droty k čidlu a to počítač mýlilo.Kabeláž bola poprekusovaná na viacerých miestach.Ako tak ju dali dokopy a auto jazdilo.Pri vysokých otáčkach trhalo,ale už nevynechávalo.Potom som ho behom týždna predal do AAA Brno.V AAA som ho aj kúpil.V AAA už žiadne auto nekúpim,pretože sú to *.Hlavne,že jezdí super.To bol moj problém.Radšej nové auto nižšej triedy ako staré auto vyššej triedy. -
« BMW 328TDS kombajn 1997
BMW 328TDS kombajn 1997 Ahoja, máme tuhle káru na dílně, je střelená na předek. Bohužel původní majitel "chytře" odstrojil a někam zahodil rozbitý díly a rozpojil elektriku.
Nemůžu nikde sehnat chladič turba intercooler. Nemáte někdo?!
Druhá potíž je v tom, že kára po nastartování po pár sekundách odpojí cívku nebo co a motor zhasne, jako by se zapnul imobilizér nebo tak )o: Zná někdo tenhle problém?
Kdyby cokoliv, pište klidně i na mail kazan@vlnap.cz
-
« mono jetronic
Přidávám se také ke klubu zoufalců.Přes zimu auto fungovalo zcela normálně.S oteplením po zahřátí motoru začne auto cukat,ztratí výkon.Musím buď podřadit,nebo prošlápnout třeba i několikrát plyn.Už jsem vyměnil krokovací motorek,potenciometr na plynu,kartáčky u něj,vstřikovač,dal nový palivový filtr,rozebral čerpadlo v nádrži a zkontroloval přívody paliva a dál už nevím.Nemá někdo vyzkoušeno jestli nepomůže výměna čidla otáček a teploty?(ventilátor se zapíná pravidelně).Už jsem dost zoufalý.S oteplováním se závada vyskytuje i po 10 km.A pak už jen s přískokem vpřed (nedá se tím jezdit).Jestli někdo ví jak na to zkuste napsat,nebo prozvönit na mobil 0602/837537 a já vám zavolám zpět.Díky Radek -
« Re: Potřeboval bych poradit a jak tak koukám máte podobné té
Hmmm, jo máš pravdu, příjdeš do servisu a oni řeknou "tohle je špatný, to bude ono, vyměnit!" vyměníš a nic nebylo to špatný a zas dokola. Jinač, filtry jsem měnil kompletně všechny, mno a popravdě tak snad i ty podtlakový hadičky, už jsem to pak bral jedno po druhým , když jsem měl vedle sebe dvě stejný auta a bylo z čeho brát.... akorád že jedno pořád fungovalo dobře a druhý stále ne, to už jsem byl zralej na ůstav dr. Chocholouška :o) -
« Re: Potřeboval bych poradit a jak tak koukám máte podobné té
Cau, kdyz jsi menil vsechno mozny a nemozny....co takhle palivovy filtr a pak se podivat na vsechny hadicky od ruznych podtlakovych regulatoru a tak.
Mam uplne jine auto, Honda CRX, ale spousta blbosti nemusi byt dle mych zkusenosti v elektronice, ale v drobnych zavadach....zaneseny filtr, netesnici priruba sani (vzduch za klapkou), atp.
S mechanikama je to smula...oni se dnes vsechno snazi resit vymenou..proste to zkusime a ono to treba pojede :)
-
« Potřeboval bych poradit a jak tak koukám máte podobné téma.
Lidi potřebuju radu, už si nevím pomoci. Ten můj vzpurnej stroj ne a ne poslouchat, už jsem vyměnil kompletní vstřikování, elektroniku a pořád mě to nedrží (někdy hodně někdy míň)volnoběh a další zrada je že při ubrání plynu a opětovným přidání se to jako sekne, jak ... třeba studená škoda 100, taková díra ve výkonu. Jinač v servisu nic nenašli, bylo to na FDS a nic. Ještě snad prej palivový čerpadlo, ale to se mě moc nezdá. Při plným tahu to nevynechává a přitom by to mělo větší odběr paliva že ? Jinač jsem měl i motor venku a testoval jsem jinej (kompletní) a výsledek stejnej.... Nemá s tím nekdo zkušenost? Ještě technické upřesnění, jde o jednobodový vstřik rv. 1987 Díky moc za případný rady.
Původně jsem tento příspěvek dal do sousední "místnosti" ale zde se zdá že řešíte podobné problémy, třeba poradíte.
-
« Astra 1.8i - motor obcas vysadi
Rad bych vas pozadal o radu. Mam asi 8 mesicu starsi Astru 1.8i. Nejdrive se mi 2x stalo, ze motor za jizdy na 1-2 vteriny vysadil. Asi pred mesicem kratce po rozjezdu vsak chcipnul uplne a nastartovat sel az po nekolika minutach. V servisu vymenili snimac otacek a vse se zdalo byt v poradku (nechal jsem zkontrolovat i palivovou soustavu). Bohuzel asi po 300km motor opet na 2 vteriny vysadil. Po prohlizeni prispevku teto rubriky se mi zda, ze by to mohl byt i snimac teploty. To v servisu ale vyloucili a jako dalsi navrhuji vymenit civku. Mam se do toho pustit? Napada vas, co vse by se dalo jeste vymenit? Diky.
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!