Pomoc - motor za jízdy vysazuje a občas i zhasne !
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Potřebuji poradit
- problém s Calibrou 21.07.2000 16:32
- Bez nadpisu 24.07.2000 08:46
- problem 24.07.2000 16:24
- Bez nadpisu 28.07.2000 09:30
- Imobiliser - * 05.08.2000 03:19
- zpět k problému . 05.08.2000 20:39
- Forman - Bosch monomotronic CHCÍPÁ 14.05.2001 08:17
- Golf III VR6 14.05.2001 08:49
- Prispevek-cukani 25.05.2001 10:22
- Nepravidelný chod, kolísání volnoběhu 25.05.2001 11:47
- Astra 1.8i - motor obcas vysadi 02.07.2001 09:28
- Potřeboval bych poradit a jak tak koukám máte podobné téma. 02.07.2001 10:49
- mono jetronic 04.07.2001 10:45
- BMW 328TDS kombajn 1997 31.07.2001 10:28
- Moj problém 31.07.2001 17:23
- Bez nadpisu 06.08.2002 21:31 wolff
- něco na pátek 09.08.2002 13:14
- cukání Ford Sierra 14.08.2002 14:24
- Nafta v nadrzi. Zasrany benzinky! 29.08.2002 19:42
-
problém s Calibrou
Mám Calibru 2,0i a od včerejška mne zlobí následující problém - nejdřív jen při jízdě občas zablikala - krátce- kontrolka motoru , později ještě ten den však začal motor sebou škubat a zhasínat. Nyní , lhostejno zda s kvaltem či na neutrál , motor občas jakoby vysadí a škubne celým autem , jindy zase úplně zhasne. Jinak to auto jezdí OK , spotřeba v normálu , výkon také v normálu. Nevíte prosím vás někdo co může být příčinou ?-
« Re: problém s Calibrou
"Měl jsem podobný problém, moc pomohlo tam nalít benzín, který se jízdou někam furt ztrácí" - doufám, že se nezlobíte za pokus o vtip.-
« Re: problém s Calibrou
Ne ale stále nevím jak tu radu aplikovat v praxi. Nalil jsem tam 20 litrů jejího oblíbeného od benziny a nic...-
« Re: problém s Calibrou
Mel jsem tenhle problem s Kadettem, po ctyrech navstevach u Opela mi vymenili cidlo teploty(zvysene otacky na volnobeh), snimac otacek v rozdelovaci (to bylo to zhasinani motoru)a lambda sondu (skubani, ale to se mi delo akorat pri pridavani plynu). Musim jen rict, ze do toho servisu si me nezvali, ale jezdil jsem tam tak dlouho, dokud zavadu neodstranili. Jinak ti doporucuji podivat se na rozdelovac.-
"-- skrytý --" 24.07.2000 07:08
« Re: problém s Calibrou
Taky jsem mel podobny problem s Fiatem Uno Turbo, pri rychle akceleraci bylo vse OK, ale kdyz jsem chtel ject "volne" ustalenou rychlosti, tak to cukalo s celym autem. Byl jsem z toho uz nestastny, ale pomohlo mi vymenit svicky, kabely, hlavu rozdelovace a palec rozdelovace - pak bylo vse OK.-
« Re: problém s Calibrou
jako TomaszPlzne-trochu srandy.Jestli se ta Kalibra nelekla kalibru 9 mm z Berrety.-
-
« Re: problém s Calibrou
To ladao : nelekla se , když se ke mně ten floutek blížil tak si dál spokojeně předla. Myslím že jí to bylo celkem jedno a snila o své nádrži plné motorové nafty. Říká , že pokud jí koupím naftu , bude chrochtat blahem jako prase na zabijačce.-
« Re: problém s Calibrou
Teď trochu vážně,pokud se nelekla Berrety ,nafta jí nepomohla a průkaz KriPo jí taky nedomluvil,radil bych ti stavit se ve značkovém servisu.Mohlo by to být v elektronice.Po připojení na počítač ti to možná odhalí dříve než to tady všechno přečteš.-
-
« Re: problém s Calibrou
Já už na diagnostice byl , hned v sobotu. Nic nenašli , že prý pokud ta kontrolka jen zabliká , tak se to do paměti NEUKLÁDÁ !!! Hezký , moc hezký. Plus je snad to , že protože tam nic nenašli tak jsem za to neplatil ani kačku :-) --- nicméně , dnes navečer jí odvážím k lékaři gynekologovi do dílny a snad něco najde...běžnými postupy á la kamasutra se nic nezjistilo.
-
-
-
-
-
-
-
-
-
« Re: problém s Calibrou
Známej měl stejný problém na kadetu, tam to byl rozdělovač. Konkrétně cívka snímače. V BRD, v neautorizovaném servisu, zato člověkem, který celý život dělá OPEL mi bylo řečeno, že na to OPEL dřív trochu víc trpěl. Když ta cívky navlhla, tak to dělalo právě popisované. za cívku chtěl 50 DM, ale od té doby nezlobí. -
"-- skrytý --" 27.07.2000 23:20
« Re: problém s Calibrou
...nevim, ale něco podobného se mi stalo asi před pěti lety, ovšem auto se nezastavovalo, jen děsně trhalo - bylo to tím, že nějaký trotl, co přivez k pumpěbenzín, nalil do naturalu naftu a všim si toho, až když to bylo mírně namíchané (asi 15% roztok). Chtělo to akorát pročistit nádrž a motor...
-
-
-
problem
Nazdarek, mozna mi poradite. Mam Golfa 1.8 MPI, a ten (svine) obcas nestartuje. Nejcasteji se mu to dari v horkem lete. V zime se to skoro nestane.
Auto, kdyz uz chytne, nikdy "nechcipne", ale staci zastavit na benzince a netankovat - a od stojanu uz taky muzu tlacit. Presny popis je "chytne a hned chcipne" - po par pokusech uz ani to ne. Ale staci to roztlacit (kat. uz nejni nejnovejsi, takze na nem nezalezi) a chytne to...
Benzinove cerpadlo jede (to slysim), jiskru to haze (kdyz vymontuju svicky - zkouset to s vymontovanou jen jednou svickou nemam odvahu). Rozdelovac je meneny, cisteny, vsechny kontakty osetreny a ocisteny, diagnostika nic neukazuje... Proste zahada. Prosim o jakoukoliv radu (uz mi z toho tecou nervy). Diky.-
-
« Re: problem
toz a kde asi ty tri roky jsem, kdyz ne ve statlu ? Ja ho teda svarovi jednou seberu (jestli mi ho jeste pujci - no pujci, pac ho jeste nezaplatil :-)) a dojedu. Potrebuju vedet: kam, za kolik a "asi priblizne kdy" - on je svara "podnikatel" a tak ma furt nejakou hoknu...
BTW resil jsem to uz s 1 autoelektrikarem a 3 automechanikama, vsichni sypali moudra z rukavu a za ty dva roky, co se to projevuje, nikdo nic nevysypal. Ani "znackovy BOSCH servis" (kdyz uz je tam teda vstrikovani BOSCH) nic nezjistil - zato mi tam vnutil trielektrodove svicky (jedine prave do tohoto motoru, zadne jine podle nich nelze - cena za 1 ks 290Kc vcetne DPH) a po 4000 km byla jedna v prde.. GRRRRR. Zato meli plnou hubu kecu o netesnicim vyfuku (nakonec zjistili, ze bylo nutny utahnout sponu mezi strednim a zadni dilem) - za 2 hodiny prace vzali 800 Kc a vysledek NULA. Taky jeden z duvodu, proc jsem zanevrel na ojetiny a investoval do nove Octavie TDI...-
« Re: problem
tož říkají víc na jihu, správně to mělo být:" Šak kde asi ty tři járy su, dyž ne ve śtatlu"
Kam: zavolej mě dopředu 0602/746393, jinak Slámova 8, Černovice. Kdy: řekni kdy ty můžeš a já to sladím s tím kdy dílna může a dostaneme termín. Švagr ať si vybere, je to jeho problém, buď se uskromní a bude mít auto OK nebo ne. Kolik: jó to nevím, záleží na tom jak moc je nemoc skrytá. Musíme se podívat a zanalyzovat a potom vadne verdikt. -
« To:filja,golf 1.8
Možno ti to už funguje,ak nie jeden tip.Máš imobilzér s čipom v klúči ála siemens.To ako to popisuješ,vyzerá na to,keď je problém s transpondérom imbilizéra.RJ neprečíta dobre kód s kľuča,resp. vôbec ho nenačita a potom naštartuješ a RJ po cca 2 sec blokuje vstreky.Videl som to už na veľa golfoch a seatoch.Vymeniť transpondér.Nech sa ti na to mrknú.-
-
« Re: To:filja,golf 1.8
Autokomplex si tu online?Michal?Pozri tá závislosť či je motor teplý,alebo studený je možno náhodná.Ono tažko sa to dá veštiť takto na diaľku,bol to len môj tip.Ale podľa tých symptomov to vyzerá fakt aj na ten imobilizér,proste raz to načita raz nie a možno aj teplota má na to vplyv.Budeš tu ešte.Mám jednu vec na teba,nemožem poslať mail.-
« Re: To:filja,golf 1.8
1. Já si myslým, že GOLF II nemá imobilizér.
2. Pošli mě email. chiptuning@chiptuning.cz-
« To:autokomplex
Sorry nebolo to uvedané že to je dvojka golf.Tak berem spať,ale ak to robíte,tak chodťe na to Pin diagnostikou,osciloskop a voziť sa a tralala.Sporadické chyby to je to najhoršie čo môže byť.MIchal nejde mi poslať mail fakt,tvoj poznám.Máš CD-P od Boschu ESI?!?-
-
« Re: To:autokomplex
Videl som že maš prehľad o Boscha,tak či nemaš diagnostický system ESI,ktorý je na cca 7 CD-rom,kde A-čko sú objednacie čísla dielov Bosch,potom B,C,E, a P-schémy,popisy striekačiek,el.komponentov jednotlivých modelov atď.Vieš čo myslím?Ak nie nevies to skopnúť 1:1 niekde od niekoho s toho CD?-
-
« To:autokomplexcz
Ja som myslel že stade čerpaš info o tých kódoch RJ a že vieš o čo sa jedná.Musím log-out.Ja sa ti ozvem zajtra na mail a podrobnejšie ti vysvetlím o čo mi ide,nechcem takto do eteru.Ale ak to nevieš takto z hlavy,tak asi to nepoužívaš a nemáš to.Dobre,díky.Čau
-
-
-
-
-
-
-
-
« To:kupca,opel
Aj mna kvári taký problém,že keď naštartujem môj 2.0 16v studený,tak mám dieru na plyne,trhá,cuká a veľmi mu musím pomáhať spojkou.Ty zrejme myslíš Hallov senzor na rozdeľovači,neni to cievka.Áno tvrdili mi servismani,že buď navlha,alebo sčasu načas ho treba vymeniť.A potom RJ má chos,lebo nevie kde sú horné úvrate.A to rozdeľovač je vymenený a vlastne komplet zapľovací okruh je ok.Ešte k ladinovmu príspevku to je blbosť že to cukalo po studenom štarte pre lamda sondu,pretože RJ nereaguje na jej signál cca 2 min,pretože aj tak nie je zohriata na prevádzkovú teplotu aj keď má vyhrievanie.
-
-
-
-
-
Bez nadpisu
Na vojne se stalo, ze sam nacelnik stabu prijel se svou Ladou 2107 k PHM, aprotoze nevedel, kde je BA 90, postavil se pred NM 25 ( nafta). Zasel do kabinky, dal klice do ruky pehamakovi, ktery tam byl novy, a ten vzal a natankoval do 2107 ( benzin!) naftu. V pohode. Vratil klic, podepsal a dobre. Nacelnik odjel 100 metru a konec. Naftu odcerpat, procistit vedeni, atd. nevim jestli se neco nemenilo. Kdyz se pak pehamak, ptali jestli neni idiot, tak rekl, ze si myslel, ze to jezdi na benzin, ale kdyz se ten nacelnik tak suverenne postavil k nafte, tak mu ji tam dal. Myslel si, ze to ruske auto bude jezdit i na naftu. A takoveho cloveka daji k autum, zatimco jini kluci, kteri tomu rozumeli museli za pyrotechnikama odnaset bordel. -
"-- skrytý --" 05.08.2000 20:39
zpět k problému .
Měl jsem před časem podobnej problém . Auto jsem studený natočil , jak se ohřálo nesměl jsem ho zhasnout , jinak jsem to nenatočil . Chyba byla v OT senzoru ( snímač polohy klikového hřídele ) . Vedení k němu bylo káblíkem v rozdělovači kterej měl popraskanou izolaci a byl trošku rezavej( stářím ) no a ten kostřil nebo taky ne . Za tepla měl jinej odpor než za studena ( to mi řekl odborník ) a navíc řídící jednotce snad stačilo jen pár signálů a pak jela na nějakej nouzovej režim . Jenže jak jsem to zhasl tak teplý už to nedalo ani jeden signál . Stálo to pár stovek a měsíc laborování . Na tohle by se ale mělo prijít na diagnostice .-
« Re: zpět k problému .
K tomu Halovmu senzoru.Je to klúčový signál pre RJ(spresnujúci polohu kľukového hriadeľa) a hlavne keď maš sekvenčný vstrek.Apropo RJ nepozná presne hornú úvrať piestov,tak má problém s bodom zažihu a vstreku a riadi na núzový režim.A k tej diagnostike.Tí čo ti robili diagnostiku, boli to diletanti.Osciloskopom by som to zistil za chviľu.Každý sa spolieha na tester,ktrorý prečíta chybový register(ktorý je niekedy prázdny a motor náhodne trhá,proste vlastná diagnostika závadu nezachytí),vymaže závady,zobrazí namerané veličiny,test akčných členov atď.Trend v diagnostike prechádza na tzv. pin-diagnostiku na rozdiel horeuvedenej on-board(aj pri vzájomnom skombinovaní je to ešte lepšie).Napr. aj VW autorizovaným servisom to hrklo a vymenili obstarožnú V.A.G za V.A.S.-
« Re: zpět k problému - spise dotaz na Andy220
Kdyz tu sleduju diskusi, zjistuji, ze mi mozna budete umet nekdo odpovedet.
Mam Hondu CRX 1.gen a TDC senzor (h.u. prvniho valce) je uvnitr rozdelovace. A ted jsem z toho pako. Pro rizeni vstriku potrebuji vedet udaj o prvnim valci co nejpresneji, ale rozdelovacem natacim pri serizovani predstihu....a jsem z toho jelen. Bud na TDC az tak nezalezi, coz ale popira servisni manual, nebo je s tim pootocenim pocitano.
Diky za jakykoliv napad.
Ondra-
« Re: zpět k problému - spise dotaz na Andy220
Je to nasledovne.ECU musi vediet kde je uvrat 1.valca (hlavne pri sekvencnom vstreku,t.j. kazda tryska je ovladana koncovym stupnom ECU samostatne)a od toho sa zacina odvijat regulacia,vstrekov,zazihu.Riesi sa to roznymi sposobmi.Napr. okienko na prerusovacej kulise v Hall senzore zodpovedajuce 1. valcu je dlhsie,alebo pri indukcnom snimani je na klukovom hriadeli znacka.Vzdy po startovani motora si to ECU osaha,vyhodnoti a chyti si polohu 1.valca a az potom zacne riadit(vstrekovat,zapalovat).A to asi zle chapes.Pri bezkontaktnom riadenom zapalovani s uplnou charakteristikou sa rozdelovac nijak mechanicky nenataca(je to len pri najma karburatoroch kde je odstrediva a podtlakova regulacia zazihu).V spravnom okamziku ECU vypoctanim na zaklade vstupnych udajov (zo snimacov polohy,zatazenia,teploty,napatia baterie a.i.)bodu a uhol zazihu, prerusi koncovy stupen primarny prud do ind. cievky a na sekndari sa indukuje zapalovacie napatie,ktore je rozdelene kontaktmi,ktore strihaju, v rozdelovaci na prislusny zap. kabel.Tieto kontakty maju urcity presah cize nie je potrebne ho nejak mechanicky natacat.Proste ta iskra sa preskoci tam kde ma, aj pri lietani predstihu aj o 20 stupnov.Akurat pri montazi rozdelovaca sa robi zakladne nastavenie rozdelovaca voci vacke,klukovemu hriadelu.-
« Re: zpět k problému - spise dotaz na Andy220 2
Tak ted uz jsem moudrejsi, ale ne moc. Myslel jsem, ze je potreba TDC mit nastaveno presne a ne, ze si ho RJ dohleda.
Jinak CRX 85 rok ma jeste rozdelovac s podtlakovou a odstredivou regulaci. V prirucce je nakres, jak nastavovat predstih pomoci nataceni celeho telesa rozdelovace. Vstriky jsou 4 a jsou elektronicky rizene.
V prirucce se pise, ze pri snimani rozdelovace se ma najit nejdrive HU 1 valce a potom teprve sejmout a netocit klikou.
Jenze, kdyz jsem se koukal, rozdelovac nelze nasadit jinak, protoze je tam zubova spojka s excentricky ulozenými zuby, tj. neotocim o 180.
Pak mi prijde hlidani TDC pri montazi jako zbytecnost.
Diky za nazor. Ondra.
-
-
-
« Re: zpět k problému .
Stejná nebo hodně podobná závada se mi projevovala i u octavky 1,9 tdi. Auto pod plynem při zátěži v kopci nabo předjíždění začalo cukat a nešlo do otáček, pocit jsem měl jako kdyby v nádrži byly namísto nafty staré hadry. Hrozný pocit, nic nepomohlo , nakonec se motor zastavil a nešel nastartovat.Auto jsem musel nechat odtáhnout. Poprvé ve značkovém servisu mi vyměnili nějaké relé u vstřiku nafty za cca 1.600 Kč, ale závada se opakovala ihned asi po 150 km. Opět to samé a opět odtah. Diagnostika neříkala nic, oprotože uvedené relé bylo úplně nové. Začali strašit se závadou turba, pak vstřiku a čerpadla, motor a čerpadlo rozebrali, poslali do fabriky škodovky, veškerá diagnostika byla OK. Vyměnili naftu, filtry skoro vše. Vše bylo v pořádku a nikdo mi nic nevěřil. Auto jsem odmítl převzít a nechal jsem ho v servisu na pozorování přebíracímu technikovi, aby s ním sám jezdil. Pak se mu to taky stalo, motor se ohřál, začal cukat a nakonec sám zastavil. Po půl hodině se zase nechal nastartovat. Závěr: údajně to byla přiskříplá hadička u plováku měření spotřeby paliva tahající z nádrže naftu do motoru, s tím, že motor nasál jenom část nafty a hadička se přiškrtila a nesála. POopůlhodině se zase hadička uvolnila, ale závada se periodicky opakovala. Vše vyměnili asi za 8.000 Kč a nyné to zase jezdí (12.000 km bez závad od opravy), ale autu ani servisu už nevěřím. Ironií je, že uvedenou závadu poté ihned diagfnostikoval známý soused - traktorista, kterému traktor přestal jezdit pokaždé, když hladina nafty klesla pod polovinu objemu nádrže.
-
-
Forman - Bosch monomotronic CHCÍPÁ
Vážení pánoví, mám podobný problém.
Vlastním Škoda Forman Solitaire - se vstřikováním 50 kW - imobilizér Fighter. Během jízdy motor z ničeho nic zhasne, jako když dojde palivo. Kontrolky svítí, zařazený stupeň motor nerozeběhne (ačkoliv před tím pokud si vzpomínám to fungovalo - i když se to u katalizátoru dělat nemá). Pouhé otočení klíčkem tam a zpět,
a motor okamžitě běží. (Na hlavě mám šediny - poprvé to zhaslo při předjíždění kamionu a v protisměru BMW).
Takže fakta:
- Test motoru říká - OK,
- palivový filtr nový,
- snímač otáček nový,
- víčko "rozdělovače" nové,
- kabely a svíčky nové,
- přesný název u stříkačky neznám ale u starých vozů je to cívka - nové,
- do nádrže dotankováno 20 L u OMW aby se možné
náhodné "něco" z Benziny naředilo,
- a ze zoufalství i pul litru velfobinu.
Auto bylo ve značkovém servisu a jejich plán je takový - dále vyměňovat díly ( čerpadlo paliva, elektrickou skříňku, spínací skříňku, vstřikovací jednotku) až to pojede. To už budu mít auto nové :-)), ale za jakou cenu :-((.
Děkuji za radu-
« Re: Forman - Bosch monomotronic CHCÍPÁ
Asi bych nejdříve přemostil kontakty imobilizeru.Spínací skřínkou to asi nebude-zhasínaly by i kontrolky(pokud spínačka nemá několik spínacích kontaktů).Pak když to přestane jet,zkusil bych rozpojit palivový okruh a po následném roztlačení bych pozoroval,jestli vytéká palivo a jestli hází motor jiskru.Tak bych se snažil zjistit,jestli je problém v zapalování nebo v přívodu paliva.S Formanem zkušenosti nemám,nejsem ani automechanik,někdo ti poradí určitě lépe. -
« Re: Forman - Bosch monomotronic CHCÍPÁ
Co těleso škrtící klapky? Dělává šílený bordel i u fel MPI(siemens - je tam klapka pirburg). Umírá tam servomotorek, který nastavuje otáčky.-
« Re: Forman - Bosch monomotronic CHCÍPÁ
Tak vyměnili čerpadlo paliva, a zatím to jede.
Víc povím až najedu nějakou tu stovku km.-
« Re: Forman - Bosch monomotronic CHCÍPÁ
Mám felicii MPI 50 kW, najeto bez problémů 60 tis. km. Asi před 6 týdny mi v servisu vyměnili poškozené těsnění pod výfukovým (a sacím) potrubím. Pak se stalo, že si motor sporadicky (1-2x za den)cukne a opět jede bez problémů dál. V servise na testeru nic nezjistili. Ze zoufalství jsem vyměnil všechen benzin v nádrži, to však nepomohlo. Nyní mi vyměnili snímač otáček, prý by to mohlo být ono, čemuž moc nevěřím(zatím nevyzkoušeno). Jinak s autem žádné problémy nejsou, volnoběh jde jako hodiny a ani spotřeba, kterou pravidelně měřím se nezvýšila. Všiml jsem si však, že ukazatel teploty na přístrojové desce ukazuje při jízdě asi o 5 stupňů méně než dřív. Když jsem to oznamoval ve značkovém servise, nechali tuto informaci bez povšimnutí. Nyní se chystám prověřit zda je čidlo teploty v pořádku a doufám, že se konečně podaří závadu odstranit. Chci totiž jet na dovolenou do zahraničí. Existuje možnost, že značkový servis poškodil čidlo při výměně těsnění a potom něčemu věřte!-
« Re: Forman - Bosch monomotronic CHCÍPÁ
Vyzkoušel jsem během víkendu jízdu s novým snímačem otáček. Během 2 dnů, při ujetí asi 350 km bylo vše v pořádku, takže se zdá že ta výměna snímače pomohla. čidlo teploty však pro jistotu stejně nechám prověřit.-
« Re: Forman - Bosch monomotronic CHCÍPÁ
Po výměně snímače otáček je vše OK. Vyměnil jsem též termostat, čímž se odstranilo snížení teploty chladící kapaliny. Nejednalo se tedy o závadu teplotního čidla, jak jsem si původně myslel. Sešly se dvě závady najednou, což dokáže člověka zblbnout.
-
-
-
-
-
Golf III VR6
Musím se taky přidat, že se mi stávalo taky, že motor za jízdy vysazoval, strašný to bylo, najednou nic, jakoby došel benzín, chvíli se to škubalo, po ubrání otáček nebo změně kvaltu se to většinou zase sklidnilo. Po zkušebních výměnách ledasčeho jsme vyměnili čidlo teploty vody a stal se zázrak, už to nedělá. (o:-
« Re: Golf III VR6
Samozrejme signal do ECU bol out a riadila na nudzovy rezim.Mal si to dat precitat chybovy register na VAG a vedel by si to aj bez laborovania.-
« Re: Golf III VR6
Ale pamět chyb nic nevykazovala. Načíst počítač jsem si nechal, ale tam nic v paměti nebylo. Sice to bylo až po výměně toho čidla, ale mělo by to i tak zůstat v paměti ne? A ta byla prázdná bez chyb. Škubání se neobjevovalo pravidelně, někdy ano někdy ne.
-
-
-
Prispevek-cukani
Muj soused ma Opla Kadetta asi z r.89 a ma tam jednobodovej vstrik.Asi poslednich 14 dnu mu auto nechtelo rano startovat a kdyz jel,tak mu nekdy vysadil motor a chciplo mu to.Pak startoval jak das a nic.Az zase po chvili mu to chytlo.Na Netu sem se docet,ze ma auto taky pocitac a jak si vyvolat kod zavady.Me to pripadalo jako nejaky teplotni cidlo,nebo lambda sonda.Mela se mu na palubce rozsvitit kontrolka signalizujici zavadu.Ale ta mrcha nesvitila.Psal tam nejakej manik,ze se motor pri zjisteni zavady na nejakem cidle prepne do nouzoveho rezimu dojeti a ze to nejak jede.Taky sem se na webu docetl,ze to nekdy muze delat vadna lambda a ze pokud to auto blbne,tak staci odpojit lambdu a auto by se melo srovnat.Udelali jsme to,lambdu odpojili a auto normalne startuje a jede jak z praku.Akorat ty emise budou asi o dost horsi.Tot muj prispevek,vemte si z toho kazdej,co chcete.-
-
« Re: Prispevek-cukani
No spotreba se zda zatim v pohode.Uvidime,az s tim nalita vic km.Ja se vubec divil,ze mu to bez lambdy jede.Ja sem takhle odpojil lambdu u Peugeota 405 a to auto,jak se zahralo,tak skubalo a skakalo jak koza.Nedalo se s tim vubec rozjet,jenom pod plynem.U toho Opla me to taky pekne prekvapilo,ze to bez ni jede a normalne.Myslel sem si,ze uz toho o vstrikovani a vseho kolem toho vim dost,ale tahle zkusenost me ujistila,ze tomu tak neni.-
« Re: Prispevek-cukani
No na Felde ak odide lambda, alebo ju rucne odpojim tak sa jednotka prepne do zakladneho rezimu a davkuje palivo podla prednastavenych hodnot, takze je to poznat hlavne na spotrebe, ale motoricky ani nie. Tak isto je to aj pri ostatnych cidlach (teploty motora, teploty nasavaneho vzduchu....) jedine bez snimaca polohy klukoveho hriadela nejde ani nastartovat.
-
-
-
-
Astra 1.8i - motor obcas vysadi
Rad bych vas pozadal o radu. Mam asi 8 mesicu starsi Astru 1.8i. Nejdrive se mi 2x stalo, ze motor za jizdy na 1-2 vteriny vysadil. Asi pred mesicem kratce po rozjezdu vsak chcipnul uplne a nastartovat sel az po nekolika minutach. V servisu vymenili snimac otacek a vse se zdalo byt v poradku (nechal jsem zkontrolovat i palivovou soustavu). Bohuzel asi po 300km motor opet na 2 vteriny vysadil. Po prohlizeni prispevku teto rubriky se mi zda, ze by to mohl byt i snimac teploty. To v servisu ale vyloucili a jako dalsi navrhuji vymenit civku. Mam se do toho pustit? Napada vas, co vse by se dalo jeste vymenit? Diky.
-
« Re: Astra 1.8i - motor obcas vysadi
Ahoj, Tak to vypada , ze mi Astra konecne prestala zlobit. Problem jsme resil 1.5 roku. Nahodne jsem vymenil soucastky asi za 16t :-(.
Nakonec jsem vymenil modul zapalovani pod civkou (mala krabicka pod civkou za asi 2200 Kc - myslim ze tam je tranzistorove zapalovani - ma to jen model 1.8i, 1.6i to ma podle knizky trochu jinak) a problem zmizel (zatim ujeto 1500 Km - jelikoz posledni dobou motor skubal i po 100 km, tak by to mohlo byt ono). Nejvetsi problem bylo zjsitit, jestli je to v privodu paliva ci v zapalovani (to proste neslo, kdyz se to projevilo jen na 1-2s). Treba to nekomu pomuze.
-
-
Potřeboval bych poradit a jak tak koukám máte podobné téma.
Lidi potřebuju radu, už si nevím pomoci. Ten můj vzpurnej stroj ne a ne poslouchat, už jsem vyměnil kompletní vstřikování, elektroniku a pořád mě to nedrží (někdy hodně někdy míň)volnoběh a další zrada je že při ubrání plynu a opětovným přidání se to jako sekne, jak ... třeba studená škoda 100, taková díra ve výkonu. Jinač v servisu nic nenašli, bylo to na FDS a nic. Ještě snad prej palivový čerpadlo, ale to se mě moc nezdá. Při plným tahu to nevynechává a přitom by to mělo větší odběr paliva že ? Jinač jsem měl i motor venku a testoval jsem jinej (kompletní) a výsledek stejnej.... Nemá s tím nekdo zkušenost? Ještě technické upřesnění, jde o jednobodový vstřik rv. 1987 Díky moc za případný rady.
Původně jsem tento příspěvek dal do sousední "místnosti" ale zde se zdá že řešíte podobné problémy, třeba poradíte.
-
« Re: Potřeboval bych poradit a jak tak koukám máte podobné té
Cau, kdyz jsi menil vsechno mozny a nemozny....co takhle palivovy filtr a pak se podivat na vsechny hadicky od ruznych podtlakovych regulatoru a tak.
Mam uplne jine auto, Honda CRX, ale spousta blbosti nemusi byt dle mych zkusenosti v elektronice, ale v drobnych zavadach....zaneseny filtr, netesnici priruba sani (vzduch za klapkou), atp.
S mechanikama je to smula...oni se dnes vsechno snazi resit vymenou..proste to zkusime a ono to treba pojede :)
-
« Re: Potřeboval bych poradit a jak tak koukám máte podobné té
Hmmm, jo máš pravdu, příjdeš do servisu a oni řeknou "tohle je špatný, to bude ono, vyměnit!" vyměníš a nic nebylo to špatný a zas dokola. Jinač, filtry jsem měnil kompletně všechny, mno a popravdě tak snad i ty podtlakový hadičky, už jsem to pak bral jedno po druhým , když jsem měl vedle sebe dvě stejný auta a bylo z čeho brát.... akorád že jedno pořád fungovalo dobře a druhý stále ne, to už jsem byl zralej na ůstav dr. Chocholouška :o)
-
-
-
mono jetronic
Přidávám se také ke klubu zoufalců.Přes zimu auto fungovalo zcela normálně.S oteplením po zahřátí motoru začne auto cukat,ztratí výkon.Musím buď podřadit,nebo prošlápnout třeba i několikrát plyn.Už jsem vyměnil krokovací motorek,potenciometr na plynu,kartáčky u něj,vstřikovač,dal nový palivový filtr,rozebral čerpadlo v nádrži a zkontroloval přívody paliva a dál už nevím.Nemá někdo vyzkoušeno jestli nepomůže výměna čidla otáček a teploty?(ventilátor se zapíná pravidelně).Už jsem dost zoufalý.S oteplováním se závada vyskytuje i po 10 km.A pak už jen s přískokem vpřed (nedá se tím jezdit).Jestli někdo ví jak na to zkuste napsat,nebo prozvönit na mobil 0602/837537 a já vám zavolám zpět.Díky Radek -
BMW 328TDS kombajn 1997
BMW 328TDS kombajn 1997 Ahoja, máme tuhle káru na dílně, je střelená na předek. Bohužel původní majitel "chytře" odstrojil a někam zahodil rozbitý díly a rozpojil elektriku.
Nemůžu nikde sehnat chladič turba intercooler. Nemáte někdo?!
Druhá potíž je v tom, že kára po nastartování po pár sekundách odpojí cívku nebo co a motor zhasne, jako by se zapnul imobilizér nebo tak )o: Zná někdo tenhle problém?
Kdyby cokoliv, pište klidně i na mail kazan@vlnap.cz
-
Moj problém
Mal som Peugeota 605 3.0 V6.Mal som tento problém.Diagnostika vyhodila,že je zlý počítač.Tak som tam dal taký istý len z druhého auta a problem neprestal.Takže sa išlo dalej.Dal som nové kable ku sviečkam a sviečky.Nepomohlo.Diagnostika ukázala zlý volnobežný ventil.Dal som tam nový.Trochu to zabralo,ale radikálne nepomohlo.Auto vo vysokých otáčkach trhalo.To som zabudol dodat.Dalej následovala indukčná cievka.Už sa zdalo,že je to vporiadku,ale po týždny to začalo zase.V servise stále nevedeli čo tomu je.Vymenil som preto čidlo násavaného vzduchu.Už sa zdalo,že je to ok ale asi zase po týždny zase zhasol ked sa zahrial.Musel som ho nechat vychladit a zase chvílu išiel.Mal som ho vservise v Auto Alba v Petržalke v Bratislave.Dal so ho do servisu do Brna lebo na Slovensku sú fušery.Tam mi zsitili,že pod nasávacím potrubím mali hniezdo potkany.Našliu tam ich trus a granule od psov,ktoré si tam nanosili.Zistili chybu čidla klepania.Potkany prekúsali droty k čidlu a to počítač mýlilo.Kabeláž bola poprekusovaná na viacerých miestach.Ako tak ju dali dokopy a auto jazdilo.Pri vysokých otáčkach trhalo,ale už nevynechávalo.Potom som ho behom týždna predal do AAA Brno.V AAA som ho aj kúpil.V AAA už žiadne auto nekúpim,pretože sú to *.Hlavne,že jezdí super.To bol moj problém.Radšej nové auto nižšej triedy ako staré auto vyššej triedy.-
« Re: Moj problém
Vmax3>:-)) To je dobré, proč si vlastně stěžuješ na AAA? Vždyť ti vlastně prodali víc než bylo ve smlouvě. Ta potkaní rodinka v ní určitě nebyla započítaná. Jinak moje zkušenosti s AAA jsou takové, že bych nejraději vzal zbraň hromadného ničení, všechny ty šmejdy ze všech jejich poboček shromáždil na odlehlém místě a tam je tou zbraní ekologicky odpařil. A to jsem antimilitarista a relativně klidný člověk. Do AAA jsem před 4mi lety odvezl Renault 25 V6 2.5/190kW biturbo - poslední model před Safranem, el. řízený podvozek, všechno v kůži a el., r.v.1992. Nabídli mi za něj po telefonu 80 tisíc do komise nebo 60 na ruku. Když jsem přijel už to bylo max. 50 na ruku. Při zkušební jízdě jsem toho dobytka málem zabil, co s tím autem dělal. Při prohlídce motoru si ho poslechl (na volnoběh!!!) a prohlásil že je přidřené turbo a že se mu to zdálo už při jízdě. Zeptal jsem se ho které turbo má na mysli a čuměl na mě jak puk. Asi netušil, že tam jsou dvě. Nakonec mi nabídl 40 kKč, já jsem ho poslal do ..., jel jsem pryč a bylo mi na zvracení. Po dvou týdnech inzerování jsem pětadvácu prodal za 95 kKč. Největší perlička - člověk, který to ode mne koupil, měl požadavek na internetu v AAA a v ESA přesně na tohle auto už rok. Z AAA mu napsali že mu ho seženou za 110 kKč. Co dodat - zbraň hromadného ničení ... Omlouvám se za ten dlouhý a nesouvisející příspěvek, ale musel jsem se vybrečet.-
« Re: Moj problém
To MEDA: To je ovšem známý fakt. Kdo si koupí auto v Áčkách je u mne zoufalec padlej na hlavu, podobně jako ty hvězdy z reklam v televizi a v novinách co si tam "koupily" super auto za levno, hááhááá. Stejně tak ten, kdo tam jde prodat svoje auto o kterým ví, že je v pořádku. Do Áček dávaj auto střelci, kteří dobře ví, že je něco v háji a počítaj s tím, že ho prodaj ehm pod cenou, jelikož s tou závadou stejně jinde nemaj šanci a nebo by museli dlouho čekat a riskovat, že pak na ně někdo přilítne. Nechci nikoho nařknout, ale v Áčkách závadu "poladí", zatají, případně zlehčí a auto prodaj za balík (o: Podnikání zdar!
-
-
-
něco na pátek
Před čtrnácti dny si švára koupil u áček Hondu Civic 1,4 16 V z r. 1996 za 170 t. Kč. Ze záhadných důvodů chtěl na leasing. Tak složil cca 120 t. a 50 t si nechal líznout. A teď se podržte : 48 měsíců po 3 t. Kč, takže výsledná suma = 260.000,- slovy dvěstěšedesát tisíc Kč. Když mi to ukázal, jsem myslel, že spadl z měsíce. Ptám se proč to podepsal. Když oni říkali, že to mohu po roku splatit do výše 170 t. Teď se mu to rozleželo v hlavě a chtěl by auto vrátit a odkoupit za hotové. To nemluvím o ceně 170 t. Perfektní zlodějna. Tolik veselá příhoda, ikdyž pro někoho k pláči.
-
cukání Ford Sierra
Máte někdo zkušenost s "cukáním" u Ford Sierra, L-Jetronic? Závadu řeším už rok a zatím jsem dospěl k tomu, že je vadný některý kontakt (ale jenom občas)u devítipinového konektoru, který se nachází mezi vstřikovacími tryskami, z pohledu řidiče na pravé straně motoru. Závada se projevuje při libovolných otáčkách a rychlosti. Více však v horkých dnech, v zimě výjimečně. Občas tento konektor "prostříknu" kontaktolem nebo něčím podobným a mám pár set kilometrů klid. Konektor jsem zatím neměnil, protože je velký problém ho sehnat. Na vrakáči většinou chybí, protože odchází pryž i s hlavou a v servisu ford mi nabídli vyměnit polovinu kabeláže za 14 t. Kč. -
Nafta v nadrzi. Zasrany benzinky!
Nacerpal jsem spatny benzin. V servise mi rekli, ze je v nem namichana nafta. Profoukli palivove potrubi, vymenili palivovy filtr, preprogramovali ridici jednotku (?), procistili motor, pridali aditiva na procisteni palivoveho potrubi. Auto slape vzdy perfektne, ale po ujeti cca 10km az 40km auto skubne a pak uz jede jen od 2000 od 3000 otacek (rozsviti se kontrolka motoru). Nevi tady nekdo co stim? (Toyota Avensis 2001 2.0L 150koni primy vstrik benzinu). Diky za pomoc