Toyota Corolla
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Toyota
-
« Re: corolla - spotreba
tak na tu spotrebu som dost zvedavy. vcera som videl civica a bolo mi az do placu ake je to krasne auto :))) a hned ako porovokacia nedaloko corolla :-) ale aspon budem kludnejsie spavat. mazda sa mi nepaci moc parametricky - co sa motorov tyka. jo inak tu corollu beriem 3D tiez.. este sa mi velmi paci Focus 3D . ale ten ma na * motor. nizky vykon a vysoka spotreba. milujem 3D hatchbacky.. -
« corolla - spotreba
No mne tak isto vychadza spotreba nizsia, ako mam uvedenu v papieroch. Takze si myslim, ze to je dost realne, ze budes mat nizsiu spotrebu, ako je oficialne uvedena. Priklad: ja mam oficialne priemerku na 7 l/100 km, vychadza mi to na cca 6,6 litra (v zime sa to pohybuje okolo 7, ale v lete to ide dost dole...). Inac aj Corollu si vzal 3D? Ten Civic je totiz trojdverovy fakt pekny... Mne sa ale momentalne pacia viac Mazdy (konkretne nova 3-jka sedan nema chybu po dizajnovej stranke). -
« corolla
caute, buduci tyzden si idem prebrat corollu 1.4VVTI tak dufam, ze budem spokojny. viete mi povedat ci s nou byvaju nejake problemy? (okrem tych vibraci - to dufam je iba ojedinely problem) . .
rozhodoval som sa medzi corollou a civicom ale civic 1.4 ma mizernu vybavu a motor tiez neni tam kde 1.4VVTI. a 1.6ka civic by ma vysla o 100.000 viac. i ked je to asi najkrajsi hatchback (mam na mysli 3D verziu). inak by ma zaujimala spotreba - nakolko su uvedene udaje pravdive. co ma otec hondu civic 1.6VTEC tak tam si ju velmi pochvaluje, co ho poznam jazdi celkom zivo a vraj mu spotreba vychadza lepsie nez uvadza vyrobca. tak som zvedavy ako je na tom ten 1.4 VVTI . -
"-- skrytý --" 08.04.04 08:45
« Corollla
Jezdím s ní k EmilFrey v Kolbenově ve Vysočanech ale byl jsem i v té druhé pobočce ve Stodůlkách- oba mě přesvědčovali stejně.Navíc ty stodůlky pořád chtěli abych jim to předvedl a nic se jim divného nezdálo a jediná argumentace byla že dle počítače je rozsah OK. -
"-- skrytý --" 08.04.04 01:00
« Re: chod motoru
Dakota: nic takového by to dělat nemělo, tedy rozhodně ne výrazně. Stará auta, která mají už třeba zatuhlé silentbloky můžou mírné vibrace přenášet, ale nová ne - i když dnešní volnoběhy se nastavují v podstatě těsně nad rezonanční frekvenci, takže třeba při přechodu na volnoběh by mohlo být něco cítit, ale ne stále. Takže zkusit jiný servis.. kam jezdíš?
BTW: chiptuning nic nevyřeší - akorát rozvorá správné nastavení a auto vůbec nemusí jet. A peníze jsou v luftu ;o) -
« Re: chod motoru
To Dakota: Corolu 1,4 VVTi sice nemám, ale před časem jsem se v ní vezl nic takového se nedělo. Alespoň jsem si toho nevšiml. Na tvém místě bych si půjčil jinou Corolu, jako na zkušební jízdu a prověřil si, zda-li ti nelžou do očí. Já bych řekl že se vymlouvají. Yarisem jsem jel cca před 3 týdny a taky jsem si ničeho podobného nevšiml. Naopak byl ten motor na volnověk neuvěřitelně tichý a kultivovaný. Jen mě zklamal po stránce výkonu, ale to je tím že jsem přesedl z Avensisu 2.0 D-4D, což je auto výkonově trochu někde jinde. -
"-- skrytý --" 07.04.04 12:42
« chod motoru
Mám následující problém. Auto Toyota corolla 1.4, VVTI -proměnlivé časování ventilů(r.2002) km 2500(motor zaběhlý normálně). Na volnoběh má nastaveny takové otáčky, že se motor klepe a přenáší vibrace do karoserie a do sedačky.Neuvěřitelně mě to vadí. V autorizovaném servisu (a byl jsem v různých) mě sdělili, že otáčky jsou nastaveny computrem a že jsou v pořádku v předepsané normě (asi 690)a že to dělají všechny vozy. že mají schválně nastaveny nejnižší z důvodů emisí. Při lehkém zvednutí (700-710)ještě než se motor dostane do pracovních otáček vibrace zmizí. Servis tvrdí že změnu nelze provést.(údajně Toyota Yaris má tyto vibrace ještě větší).Vozím to tam již rok -pokaždé mě sdělí, že je vše OK - uznají vibrace ale nic s tím neudělají.Lze to nějak řešit? Přenastavení?Chip tunning? -
"-- skrytý --" 05.04.04 23:18
« Re: Re: Re: zaseklej central
Já jen vím, že bez centrálu se to vyháčkovat nedá (všechna táhla jsou pod plechem) - záleží na tom, jak je ten centrál udělaný a možná by šlo zatáhnout za jeho páčku, ale fakt nevím. Asi budeš muset zkusit nějaký šikovný servis... -
« zaseklej central
Mam Corollu 1,4 sedan z r. 2000 (8 generace), je v zakladu a v Toyota servisu byl domontovanej central. Zasekaval se mi central v zadnich levejch dverich. Pomahalo to, ze jsem presne v dobe, kdyz jsem odemykal (v ten okamzik se tam neco uvolnilo), zatah' za ten cudlik (sorry, nevim, jak se to odborne jmenuje, snad pojistka?) u okna, nechal se vytahnout, pak jsem ho parkrat zatahnul/vytahnul (rozhejbal tim nejakej mechanizmus uvnitr dveri) a pak to zase nejakej tejden fuguvalo normalne. Ted jse mi vsak zasek' nadobro, nemuzu tedy vubec otevrit dvere, ta finta s zozjehbanim nefunguje. Prej staci jenom bud povolit ci utahnout nejakej sroubek na tahlu uvnitr dveri, musim se ale dostat dovnitr. Jenze dva sroubky ze tri, ktery drzi calouneni jsou ted diky zavrenejm dverim nedostupny. Potrebuju tedy ty dvere otevrit - tu pojistku uvolnit. Jak? Rozlamat to calouneni se mi nechce. Slo by to nejak skrz otvor okolo vnitrni kliky po odmontovani krytky kliky? Nebo nejak zatlacit dratem protazenym skrz tesneni u okna na to zasekly tahlo? Dik za rady. -
"-- skrytý --" 29.03.04 19:02
« Re: Žárofky
S rychlostí nemám kromě pražského centra výrazný problém :o)) Asi si na ně radši koupím ještě přídavné ventilátorky ;o) Paraboly mám plastové, sklo skleněné (jedno má dokonce větrací otvor od kamene ;o) ). Jinak nějaký rozdíl v zahřívání či vypalování parabol zatím nepociťuji, ale vzhledem k tomu, že to auto už asi dvakrát jezdilo nějakou dobu se současně zapnutými jak potkávačkami, tak dálkovými (v jedné žárovce) a nijak mu to nevadilo, tak by to mělo zkousnout i tyhle žárovky. -
"-- skrytý --" 28.03.04 20:32
« Žárovky
Tak jsem konečně koupil do své americké Corolly žárovky, co je s nima vidět i ve tmě ;o) a fakt je :o)) Původní 45/65W svítili skoro jako kdybych si přisvěcoval svíčkou, zatímco nové 80/100W už svítí jako normální auto :o)) A stáli jen o 20 Kč víc... -
Saab 18.03.04 08:42
« Re: Re: Navijanie
Tak jsem pro jistotu koupil nové pásy (ať dlouho vydrží) za 5.597,- kč s DPH za oba dva (originál Toyota). O víkendu je namontuju.
to našrot: ta záměna pásů nemusí být možná, dokonce i přímo na mou Corollu jsou v nabídce 2 druhy pásů, liší se v uchycení spodní části pásu. Dále pak jsou pásy s pyrotechnickými předpínači a bez nich (já mám bez). -
"-- skrytý --" 15.03.04 20:08
« Re: Navijanie
Paulus: u mě to třeba vliv má - ty moje pásy mají před tím, než zajedou do toho navíječe takové očko široké asi tak na přeložený pás a podle toho, jak moc se sedí vzadu nebo jak moc je nakloněná sedačka je tohle očko skloněné, ovšem v některých polohách se ten pás snaží v tom očku sám přeložit, takže se hůř navinuje a je třeba ho víc odtáhnout, aby to očko navazovalo na následnou díru, která už vede přímo k navíječi. A nejhůř se navíjejí, když na té sedačce sedí někdo buď moc hubený nebo moc tlustý a ještě k tomu hodně vzadu, případně ještě se skloněným opěradlem. Jen se mi nechtělo tohle všechno vypisovat, proto jsem to nenapsal rovnou ;o) -
« Navijanie
Sorry, Nasrot, ale tomu moc neverim... Netreba zase zatvarat oci pred chybami - ziaden vyrobca sa im nevyhne. Dokonale auto este nevymysleli... Stazujeme sa tu na tu istu vec viaceri, takze pochybujem, ze vina bude v nas. Viem, ze aj moje auto ma "muchy" (packa od blinkra, ktora sama vyskakuje - vypina sa, resp. tazko sa zapina, bezp. pasy, kto sa tazko navijaju... atd.). Ale stale tvrdim - su to prkotiny, nad ktorymi mavnem rukou. Dolezite su pre mna ine veci - jazdne vlastnosti, spolahlivost, spotreba, atd. atd. Takze celkovo som spokojny, ale samozrejme viem, ze su tu aj chybicky. -
« Navijanie pasov
Pridam aj ja svoje skusenosti... vlastne len potvrdim to co tu pisete ohladom pasov na starsich Corollach. Mam 96-tku a tiez mam s nimi mensti problemy. Niekedy im musim trosku pomoct a hlavne dosledne sledovat aby neboli pokrutene (ani trochu). Vtedy ostane pas nenavinuty. Bude to zrejme nejaka vyrobna - resp. konstrukcna vada. Ale nie je to az take, zeby mi to zily trhalo... su aj horsie veci, ktore maju zase ini vyrobcovia. Zrejme v novsich modeloch (1998- a vyssie) to uz je vyriesene.