Toyota Corolla

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Toyota

  • 00 Reagovat !

    foto

    17.05.04  15:17

    « Bouchnutej zadni bok

    Tak mi vcera nejaka zena na Zizkove bouchla levej zadni bok u zaparkovany Corolly 1.4 sedanu, r.v. 2000. Fotky [odkaz]
    Prej ji skocil do cesty pes. Policajty zavolala, nehoda je tedy nahlasena. Je lepsi si to nechat opravit smluvnim servisem CPP zdarma (z jejiho povinnyho ruceni), nebo si vybrat vlastni servis (treba Toyota servis)? Pak ale udajne nebude faktura proplacena cela, kvuli amortizaci budu platit 10-20 procent. Vymena: LZ blatnik, Z naraznik, LZ svetlo komplet, LZ dvere, LP dvere mozna vyklepat? Odhadovana cena opravy tak 35 000 Kc? Muze se rozdil mezi cenou opravy a pojistnym plnenim vymahat od vinika? Diky za odpovedi.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    13.05.04  10:39

    « Re: chod motoru

    co sa tyka tych vibracii - moja 1.4 VVTi tiez dost "strasie" .. ked ju nastartujem, je to v pohode... lebo ma vyssise otacky pri studenom motore. ale ked sa auto zohreje a stojim niekde na krizovatke, citim to ajv sedacke... kolega ma tiez 1.4 VVTi a tiez mi potvrdil to iste. takze tie vibracie su asi fakt na dennom poradku. :(
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 12.05.04  13:52

    « Re: Re: corolla 1998

    radek: těch plechů tam bývá víc - jeden je ne pod, ale nad katalyzátorem a funguje jako tepelný "štít", aby se nepropálila podlaha ;o). Pak je jeden poměrně silný a tvarovaný pro rozumnou tuhost a pevnost který vede pod vanou (tedy pod nejnížším místem pod motorem), který chrání vanu před proražením apod. Ten většinou nedrnčí, protože tam musí dost držet. Pak bývá občas ještě jeden plech lehce za motorem, opět nad výfukem v místě, kde leze výfuk pod podlahu (a ten tam víceméně být nemusí, i když ty teploty v těchto místech taky nejsou zrovna nízké). A pak je jeden plech na sběrném potrubí hned za výfukem z motoru, který je tam opět kvůli tepelné izolaci (když je vpředu, za chladičem), aby neohříval chladič. A ten uhnívá, to je fakt. A zbytek už jsou jen měkké plasty, které nedrnčí.
    Jinak se ještě může ozývat klepání, které zní, jako když se klepe do prázdné plechovky, tak stačí promazat silentbloky, které drží výfuk u podlahy.
  • « 00 Reagovat !

    foto Lubos-1

    Lubos.1 12.05.04  12:13

    « Re: corolla 1998

    Pokial si pamatam, bol to plech pod katalyzatorom, nie pod motorom, v podstate len chrani katalyzator, nie je uplne zbytocny, ale ak ho tam nedas, nic sa nestane.
    Iba sa ti moze zapalit trava pod autom od horuceho katalyzatora :)
  • 00 Reagovat !

    foto

    12.05.04  12:07

    « corolla 1998

    uz jsem to tady kdysi davno psal, ze mi neco rachta presne pri 4100 ot/min. moc jsem tomu nevenoval pozornost, nebylo to nic hrozneho, jen takove zadrnceni. ted jsem byl v servisu, neco zacalo dost klepat, byl to nejaky uvolneny plech pod motorem. pry to tam kazdemu po case uhnije a vypadnou nejake srouby co to drzi, takze ho sundali a co se nestalo - zmizelo i to drnceni pri 4100 otackach.
    to jen pro pobaveni.
    ale chtel bych se zeptat na jednu vec: v servisu mi tvrdi, ze ten plech je tam zbytecny, takze ho sundali a je klid (zatim). ovsem pochybuju, ze je neco na aute uplne zbytecne, takze predpokladam, ze je to nejaky kryt, po jehoz odstraneni se bude dostavat voda apod. do motoroveho prostoru a za rok dva jsem u nich znovu. takze se chci zeptat, jestli to mam nechat tak nebo tam mam nechat ten plech vratit.
    dik.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    28.04.04  18:14

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Toyota Corolla 4WD

    A nemáte někdo nějaký poznatek o Subaru Legacy var. Hubertus, nebo o Impreze var. Pirsch. Hubertus, pokud vím, má hydlaulicky nastavitelný podvozek, Impreza Pirsch asi pouze vyšší světlou výšku.
    Jinak se omlouvám, dotaz již patří do rubriky Subaru.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    28.04.04  08:16

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Toyota Corolla 4WD

    ja mam Forester a mam tam jak redukci, tak Hill-holder. Jinak ta redukce se muze radit/se spojkou/ vlastne kdykoliv. Ja ji pouzivam ve meste na zrychleni, v kopci, abych si nemusel podrazovat a v terenu. Je to takovej prevod do sily - puli vlastne aktualni rychlostni stupen. Je to hlavni vyhoda oproti ostatnim SUV-ckum na trhu.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 27.04.04  20:54

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Toyota Corolla 4WD

    Tak to pardon - nějak mi ušlo, že řeč je o verzi kombi. Jezdil jsem i s Legacy kombíkem s motorem 2,0 a s redukcí, a v kopcovitém terénu se serpentinami se té redukce dalo využít docela dobře. Na druhou stranu jsem dost dobře nechápal, proč Legacy sedan 2,2 bez redukční převodovky má tzv. "Hill-holder", zatímco kombík s redukcí ho nemá. Škoda!
  • « 00 Reagovat !

    foto

    27.04.04  18:23

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Toyota Corolla 4WD

    Jistě, však taky jsem mluvil pouze o verzi kombi, ale pravdou je, že pokud s autem běžně jezdím, tak ji asi nevyužiju.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 27.04.04  17:46

    « Re: Re: Re: Re: Re: Toyota Corolla 4WD

    Redukci zdaleka nemaji vsechny Legacy. Priklad? Sedan s motorem 2,2 z r. 2004/2005.
  • « 00 Reagovat !

    foto Kolik80

    Kolík80 27.04.04  17:33

    « Re: Re: Re: Re: Toyota Corolla 4WD

    Pokud vim, tak Impreza 1,6 redukci nema, maji ji pouze 1.8 a 2.0. Sestnacka je ale lina jak ves, 1.8 je daleko lepsi. Forester ma redukci pouze s atmosferickym motorem. Legacy by mely mit redukci vsechny.
  • 00 Reagovat !

    foto

    27.04.04  10:21

    « mam ju! 1.4 3D HB terra

    zdravim, tak vcera som si konecne odviezol moju novu corollu 1.4 ... musim povedat, ze interier je super, v porovnani s civicom je to uplny luxus :))) zatial nemam ziadne vytky, jedine co ma zatial trosku zarazilo
    - sedadlo vodica by som si kludne vedel dat aj nizsie ako je minimum.
    - pocitac - cakal som ze tam bude mat viac funkcii (zostatk v nadrzi, dojazd...)
    - volant da sa nastavit len vyska, v druhej osi (k sebe/odseba to nejde)
    inak skusal som sa sustredit na tie vibracie so tu boli spominane pri volnobehu a trochu to citit. potvrdil mi to aj kolega. ale nie je to nejak vyrazne ako ked sadnem do nejakeho diesela. ho v porovnani s napriklad civicom (1.6VTEC), co ma otec kde to necitim vobec, je to postrehnutelne.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 22.04.04  20:11

    « Re: Re: Re: Toyota Corolla 4WD

    To mě teda překvapuje, že má Impreza a Legacy kombi redukci.. u nás před barákem totiž stávaly oba a ani jeden jí neměl. No nic.
    Manuální uzávěrka: když zapadneš, tak se ti u obyčejné čtyřkolky stejně bude točit jen jedno kolo. Podobně to dopadne i když budeš mít automatické uzávěrky realizované pomocí vizkózní spojky (to třeba má Subaru). A když budeš mít manuální uzávěrku, tak jí zapneš a bude se ti točit aspoň jedno kolo na každé nápravě.
    Redukci naprosto nevyužiješ, leda že bys pořád tahal těžké vleky.
    Pokud jde o výběr imprezy, tak já bych asi bral radši toho dvoulitra, protože žrát to bude tak stejně jako ta 1,6tka (Subaru jsou dost těžká auta, takže s 1,6tkou bys jezdil pořád na plný plyn).
  • « 00 Reagovat !

    foto

    22.04.04  15:26

    « Re: Re: Toyota Corolla 4WD

    Děkuji za odpověď, Subaru kombi tj. Legacy i Impreza redukci mají, ale já se obecně v autech moc nevyznám, proto nemohu posoudit výhodu manuální uzávěrky středového diferenciálu. Fakt ale stále nevím, pro co se rozhodnout, protože corolla 4WD je skutečně spíše exotem, takže bych asi raději volil tu Imprezu, se spotřebou to asi bude relativně srovnatelné.
    Ještě dotaz - většinou jezím jenom po městě, akorát k baráku nevede zpevněná cesta - vzhledem k té jízdě po městě bych asi volil Imprezu 1.6 nebo mám tu 2.0?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 21.04.04  21:51

    « Re: Toyota Corolla 4WD

    Corolla 4x4 se v tomto období, pokud vím, dělala s 1,8mičkou, která na tom výkonově byla asi jako jiná toyoťácká 1,6tka. Rozhodně ale 1,6tka v Impreze je línější. Pokud jde o 4x4, tak je to klasické stálé 4x4 se třemi diferenciály a navíc má manuální uzávěrku středového diferenciálu, což je velká výhoda (mám dojem, že "levná normální" Subaru jí nemají) a navíc lepší než jakákoliv automatika. Redukci nemá - je to přeci jen auto nižší střední třídy, ne offroad ;o). Redukci u Toyot má akorát LandCruiser, 4Runner, HiLux apod., stejně jako u Subaru jen Forester. A závěrem asi jen, že se s tím dá vyjet v zimě pohodlně sjezdovka ;o) Jo ještě možná, jestli to není známo, tak Corolly 4x4, stejně jako např. 4Runner, MR2 turbo, Corolla turbo apod., se k nám nikdy oficiálně nedovážely, takže všechny jsou individální dovoz.
  • 00 Reagovat !

    foto

    21.04.04  20:02

    « Toyota Corolla 4WD

    Zdravím,
    prosím o radu, mezi jakým ojetým vozem mám volit - Subaru Impreza combi 1.6 nebo Toyotu Corollu combi 4WD - o Subaru již leccos vím, ale o Corolle 4WD prakticky nic - jednalo by se o rok cca 1996 - 1998.
    Prosím proto případně o informaci, jak je to s pohonem 4WD u Corolly - je-li přiřaditelný nebo trvalý jako u Subaru, má-li Corolla redukci atp.
    Děkuji
  • « 00 Reagovat !

    foto

    12.04.04  10:21

    « Re: Re: Corollla

    Moje řeč. K Freyovi už nikdy více :!: Tak zfušovanou a předraženou opravu nabouraného předku auta, jako mi předvedl Emil Frey jsem ještě nikdy neviděl. Auto totiž jednoduše poslali do servisu Škodovky (do GoldCaru na Smíchov) a pak si k tomu přirazili min 50%. Vše neoriginální, špatně spasované, špatně nalakované a neskutečně drahé. Když jsem to pak reklamoval, tak mi řekli, ať si jedu stěžovat do GoldCaru. Navíc mi slíbili opravu do 1 měsíce a byly z toho 3 měsíce a týden. Fakt jsem byl vždy se servisy Toyoty spokojený, ale Frey by zasloužil zrušení dealerství :!: Jen pro zajímavost, lakování předních blatníků, kapoty a nárazníku stálo 69.000,-Kč bez DPH a to jsem měl jen obyčejnou črvenou barvu, nikoliv metalízu. Jednou jsem to tady již psal, tak se omlouvám těm, co to musí číst již podruhé.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 11.04.04  22:36

    « Re: Corollla

    Dakota: tak nechoď k Freyovi - o těch jsem slyšel jen to nejhorší. Dobrý jsou prý docela u Duby (jsem slyšel, sám nemám žádnou zkušenost). Volnoběh už nastavit nemůžou, ten se řídí automaticky, ale může to být třeba povolený silentblok nebo nějaká součást, co se přichycuje přímo k motoru (není tam něco dodělávané? Třeba klimatizace...)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 09.04.04  06:32

    « Re: Mazda 3

    myslím,že se jim trojka povedla ale to je věc názoru a vkusu.Za tvoje názory tě neodsuzuji !!! J.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    08.04.04  20:10

    « Mazda 3

    Stále pozoruji, co pořát všichni vidí na Mazdě 3. To auto mi přijde takové neforemné. Osobně bych řekl že se Mazda bála opustit tolik úspěšný design Mazdy 6 a tak jí trochu zdeformovala a nazvala jí trojkou. Pokud jsde o mé subjektivní dojmy, tak se mi z téhle trojky aut nejvíc líbí Corola a hned za ní Civic, ale u Civicu je hnusný interiér. Mazdu 3 znám jen z věnčí, ale to už se mi skoro víc líbí i Fabie. Teď asi strhnu poprask, ale takhle to prostě vidím. Mazda 6 je hezké auto, ale trojka má dle mého názoru hezký jen interiér (alespoň podle prospektů).
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…