Toyota Corolla
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Toyota
-
« Drncanie pri motore
Tak, chlapi, uz to mam aj ja za sebou... Na mojej corolle takisto odhnil uvedeny plech pod katalyzatorom a pri dvojke (niekedy aj trojke) to zaklepalo, akokeby som presiel po kanale. Mechanik zo servisu sa bol so mnou previezt a jeho diagnoza bola jasna hned po 50 metroch. Keby som sa trosku pohrabal tu v diskusii, nemusel som sa znervoznovat o co sa jedna...
No, a mam z krku aj dalsi problem - tahanie do strany. Bolo to pravdepodobne sposobene zapecenymi brzdovymi dostickami na prednych kolesach. Vraj az tak boli zapecene, ze ich museli nahriat autogenom. Preto aj auto trosku viac zralo. Ale teraz to vyzera o.k. Inac ten chlapik zo servisu bol fakt macher a vidno, ze tie auta uz ma "prekuknute". Myslim tie Corolly co mam ja. Vie proste kam pozriet, aj na tie brzdy - ze ho to napadlo... Minuly rok sa v inom servise babrali s nastavenim geometrie, naklonu kolies a stacilo rozmontovat brzdy a bolo by to jasne... -
Saab 21.06.04 10:11
« Re: svičky na 1.6GTi
Pokud můžu doporučit, tak bych tam místo NGK svíček dal originál Denso, které koupíš přímo v Toyotě, na mou Corollu XLi stojí cca necelých 600,- kč s DPH/4 kusy (kupovány loni, teď jsou možná levnější) a stejně tak bych postupoval u filtru, ten vyjde na cca 230,- kč a je to taky originál Denso made in Japan. Olej bych tam dal dle stavu motoru, pokud ti nežere olej a jezdíš krátké vzdálenosti, tak jednoznačně syntetiku a to nejlépe 5W-40 případně 0W-40 pokud máš dost peněz. Pokud už není motor jako mladík, tak pak možná polosyntetiku 10W-40. Na ceny se můžeš kouknout např. na www.olejservis.cz. Ideální je zavolat si do Toyoty a tam ti řeknou přesný typ svíček, filtru i doporučený olej pro tvůj motor a taky se tam zeptej kolik litrů oleje potřebuješ. -
"-- skrytý --" 15.06.04 20:47
« svičky na 1.6GTi
Zdravim vsechny toyotaky a corollaky
jsem novy majitel Corolly 1.6GTi , r.v. 1989. bila barva. je to zihadlo. Ale chci vymenit olej, svicky a filtry. Akorat kdyz jsem na internetu hledal jaky typ svicek NGK do te me patri tak co stranka to jiny typ. Nevite tedy jake svicky tam mam dat? A jaky olej? Nevim co je tam ted nalito, ale mam tam nalepku vymenit pri 194000km. ted mam 188000.
Dekuji vsem moc. -
« Corolla 1.6 16V liftback
Ahojte,som tu nový,stal som sa šťastným majiteľom toyoty a tak by som chcel počuť vaše referencie.
Potreboval by som hlavne zistiť aký to je rok výroby,pretože bola donesená zo Švajčiarska a nemám servisnú knižku.
Je to tmavošedá metalíza s gumeným krídlom vzadu.Má ešte karburátor nie íčko. -
"-- skrytý --" 09.06.04 11:20
« pricniky
Mam Corollu Combi 1.6 r.2003 vcetne podelnych nosicu, pricniky HAKR jsem jsem si nechal od predchazejici Felicie Combi. S blizici se letni sezonou jsem pricniky zkusil pridelat a zjistil jsem, ze zrovna moc dobre nesedi - nosice u Corolly jsou nizsi a s jinym tvarem, takze spodni "packa" se prichytne pouze na hrane podelneho nosice, coz se mi moc nelibi (chci vozit 2 kola). U autorizovaneho prodejce maji original pricniky za 4 tisice, Neumann nabizi svoje za 2 tisice, ale obavam se, jak budou sedet. Mate s tim nekdo zkusenost, prip. jak jste to resili? Diky za info. -
"-- skrytý --" 28.05.04 20:12
« Re: Re: Bouchnutej zadni bok
90 je docela dost, ale když se spočte, že budou měnit dveře a zadní blatník, tak včetně laku by to mohlo odhadem vyjít tak na 50tis. Jinak pojišťovna se sice ohání amortizací, ale oni ti mají ze zákona uvést vozidlo do původního stavu (a pokud to nejde, tak do stavu, který není horší, než byl stav před havárií, což vyklepání rozhodně je), což tedy např. znamená, že vyklepáním se to udělat nedá. Navíc jakmile se jednou šáhne do laku, tak to pak všechno rezne samo. Mě takhle jednou nabourání zaplatil Allianz celé, i když se předtím oháněli tím, že si mám koupit plechy na vrakovišti apod. a pak se stačilo trochu zmínit o DASu a hned všechno zacvakali ;o) -
Saab 19.05.04 09:45
« Re: Bouchnutej zadni bok
Jo, ta amortizace se počítá pro auta starší 3 let a je to dáno zákonem :-( Navíc pochybuji, že bys to mohl vymáhat u viníka, protože on bude argumentovat tím, že je pojištěn na několik milionů z povinného ručení a za to, že máš auto starší 3 let on nemůže :-( Hlavně že všichni platíme stejně bez ohledu na stáří (některé pojišťovny to už sice zohledňují, ale tuším až u aut starších 10 let). Takže máš 2 možnosti a to buď využít nabídky pojišťovny a použít smluvní servis nebo si to nechat opravit někde jinde a zaplatit amortizaci.
A to se mi zda ze predtim jsem to jeste vice casteji tocil k 7tisicum.