Toyota Corolla

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Toyota

  • 00 Reagovat !

    foto

    29.11.04  07:12

    « Vrakáč

    Tak budu taky objíždět vrakáče.Minelej tejden jsem trefil psa jak tele.Přední světlo,nárazník,blinkr a k tomu mlhovka v pr....Pes zavil a zdrhnul.Nemáte někdo zkušenosti jak postupovat?Odpovídá za všechno majitel psa?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    09.11.04  15:38

    « Re: Shanim rafky na Corollu

    2 rafky 5,5J x 14 E39, 4/100/54 pro Toyota Corolla Sedan 1,4 VVTI r.v. 2000 uz jsem sehnal, potrebuju dalsi 2 (nebo aspon 1, pouzil bych na zimaky rezervu...). Neprodavate nekdo? Diky.
  • 00 Reagovat !

    foto

    08.11.04  14:56

    « Vrakáč

    A co Sluštice?I když poslední dobou jsem na ně moc chváli neslyšel...
  • 00 Reagovat !

    foto

    08.11.04  12:33

    « Bez nadpisu

    Hmmm, slusny. Nekde na vrakovisti? Kde jsou vubec Toyota vrakoviste pobliz Prahy? Znam jenom na Kutnohorsky nebo Hradesin.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 05.11.04  19:13

    « Re: Shanim rafky na Corollu

    kupoval jsem ráfky někde u K.Varů a ro za super cenu i s orig.poklicema jsem platil za 1400 za celou sadu.
  • 00 Reagovat !

    foto

    05.11.04  09:23

    « Shanim rafky na Corollu

    Shanim 4 rafky 5,5J x 14 E39, 4/100/54 na Toyota Corolla Sedan 1,4 VVTI r.v. 2000. Mozne i se zimnimi pneu. Neprodavate nekdo? Kde se daji sehnat pouzite? Diky.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    01.08.04  15:10

    « Re: otacky nad 5000

    hmm. takze som sa pytal mechanika priamoz toyoty a hned mi povedal, ze to je sacie potrubie. ze to menia, bolo im to oznamene ako "bug" ... takze je to nejaka rezonancia ..
  • « 00 Reagovat !

    foto matuS

    matuS 20.07.04  10:10

    « Re: otacky nad 5000

    mozno tym ako prekrocis 5000 sa nasiroko zacnu otvarat vsetky ventily a tym padom sa meni aj zvuk motora ale najme sania.
  • 00 Reagovat !

    foto

    20.07.04  09:20

    « otacky nad 5000

    neviete mi niekto povedat, co to moze znamenat - ked vytacam motor na 5000 tak pri okolo tych 5000 sa ku klasickemu zvuku motora prida este jeden, ktroy akokeby kopiroval ten bezny zvuk motora. v prvom momente ma napadlo, ze nejake vibracie... ale robi to iba za jazdy, pokial to urobim na volnobeh tak ten zvuk nepocut. robit pri 2ke, 3ke .. 4ku 5ku som nemal moznost odskusat. mimochodom, je to 1.4 VVTi
  • 00 Reagovat !

    foto

    16.07.04  10:24

    « Spotreba

    Takze som si robil prve meranie spotreby po prezuti na rozmer 185/60 R14 (Dunlop SP 2000 Sport) a po servisnej prehliadke a oprave brzd. Spotreba v prevaznej miere mimo mesta pri rychlosti casto okolo 110 km/h. bola 5,9l/100 km. Tak som zasa vysmiaty. Siel som plne nalozeny + stresny box na streche auta. Takze tymi sirsimi pneumatikami to nie je az take zle :-).
  • « 00 Reagovat !

    foto matuS

    matuS 09.07.04  12:25

    « Re: otacky

    segra ma yarisa 1.0 a to je to iste.
    pokial ho nechas zahriat, tak tocenie okolo tych 5.000 mu nijako nemoze uskodit. a od litroveho motora nikto necaka ze pojde 300.000km bez generalky.
  • 00 Reagovat !

    foto

    09.07.04  11:33

    « otacky

    caute. viete mi objasnit, ako je to s otackami u toyotackych motorov? konkretne mam 1.4 VVTi ..
    v servise mi typek hovoril, aby som ju nesetril, ze to auto priam potrebuje vysoke otacky, ze 2000-3000 je malo. ze kludne ju drzat od 3000 vyssie. je fakt ze ju ani nepodtacam, vacsinou tocim do 4500 .. ked mam dobru naladu tak do 5000 . vidno ze je to vysokootackovy motor, pri 5000 taha ako vino. len co sa tyka zivotnosti motora, nie je na skodu caste vytacanie? mam na mysli 5000-6000 otacok...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 28.06.04  21:00

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Spotreba

    Dekuji ti za srozumitelne vysvetleni. Jsem zase o neco chytrejsi :-) Ale nezda se mi ze by ted auto nejak hure jelo, motor taky krasne prede. jen ta spotreba opravdu stoupla. Zatim to tak necham. A zkusim to jeste prokonzultovat se servisem toyoty.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 28.06.04  19:56

    « Re: Re: Re: Re: Re: Spotreba

    Vzato odzadu:
    - Spotřeba je věc natolik individuální, že na tuhle otázku neznám odpověď. Ale změna spotřeby v případě jízdy stejným vozidlem a u stejného řidiče při uplatňování stejného stylu jízdy již samozřejmě něco naznačuje.
    - Co se týče svíček, tak pro jejich správnou práci je třeba správné teploty elektrod. Té je dosaženo určitým stupněm odvodu tepla ze svíčky do hlavy motoru, kde je svíčka zašroubovaná: "teplá" svíčka odvádí méně tepla (svíčka, resp. elektrody zůstávají teplejší), "studená" svíčka naopak odvádí více tepla (elektrody se lépe ochlazují). Pro dosažení optimální teploty na elektrodách jsou pak rozhodující teplotní poměry ve spalovacím prostoru, styl jízdy, používané palivo apod.: např. čím má motor vyšší kompresní poměr, tím vyšších teplot (obvykle) je dosahováno ve spalovacím prostoru a tím musí být použitá svíčka studenější atd. atd.
    - Nejlepších výkonových a tím i "spotřebových" parametrů se pak dosahuje správnou volbou tepelné hodnoty svíčky ve vztahu k danému motoru: jestliže je motor již vyběhaný, má nižší stupeň komprese, proto je pro něj vhodnější teplejší svíčka, která dokáže udržet potřebnou teplotu na elektrodách a tím i optimální zapalovací schopnost.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 28.06.04  18:58

    « Re: Re: Re: Re: Spotreba

    Zkus mi prosim vysvetlit to s tema svickama. Co je to teplejsi a studenejsi? a jaky to ma vliv na motor a zapalovani? A nevis jaka ma byt asi normlani spotreba u tohoto auta? Diky!
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 27.06.04  22:35

    « Re: Re: Re: Spotreba

    Purolator dělá dobré věci, takže vliv filtru bych vyloučil. Zato pokud jde o svíčky, tak ty, co tam byly původně, byly tzv. "teplejší" než ty, které jsi tam namontoval a které jsou zřejmě i předepsány výrobcem (pochybuji, že pro GTI motor by někdo předepisoval "pětky" od NGK, když to je v podstatě to nejteplejší, co se do běžných motorů dává, zatímco "šestka" je běžný standard a "sedmička" trochu studenější svíčka pro nadupanější motory. Výměna předepsaných svíček za o stupeň teplejší je známý fígl, kterým se reaguje na "vyběhanost" motoru. Vrať se tedy k "pětkám" od NGK a uvidíš. Jsem si téměř jistý, že problém je právě tady.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 26.06.04  09:55

    « Re: Re: Spotreba

    Takze svicky tam mam urcite ty co tam maji byt a to NGK BCPRE6Y-11, ty co tam byly jsou. BCPR5EY. Vzduchovy filtr jsem tam dal Purolator - PremiumPLUS A24601. a olejovy filtr od te same firmy. bylo mi to doporučeno v prodejne! Ted jsem vyjezdil nadrz a nabral jsem za 200,- 7,3 litru benzinu. A uvidim jestli naejdu 100Km. Pak zkusim vymenit ten vzduchac. Pri montazi svicek se snad nic neposkodilo. delal mi to kamos mechanik. Zatim dik !!
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 25.06.04  19:10

    « Re:

    To je docela zajímavý - mě obvykle po prohlídce spotřeba tak o litr klesne...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 25.06.04  18:41

    « Re: Spotreba

    Chybu hledej především v tom vzduch. filtru. Zkus si od někoho na čas půjčit nějaký jiný (od jiného výrobce) a uvidíš.
    Pokud jde o svíčky, mají opravdu označení, jaké předepisuje výrobce vozu právě pro daný typ vozidla? A jaké svíčky tam vlastně byly původně? Jestli se Ti "náhodou" podařilo vyměnit např. sice jeté, ale naprosto špičkové svíčky Denso Iridium Power, za zcela obyčejné NGK, tak se nediv...! Vyloučit nelze ani to, že při výměně svíček došlo k poškození některé "fajfky" nebo vysokonapěťového kabelu, což je běžný problém obzvláště u starších aut, když se ke svíčkám tzv. "nikdy nelezlo".
  • 00 Reagovat !

    foto

    25.06.04  14:05

    « Spotreba

    To muze byt tema svickama.Me NGK zvedly spotrebu o 0,3 litru,ale zase se mi zdalo ze to tahne lip odspoda.Taky vzduchovej filtr ji muze ovlivnit. Polaci delaj povedeny repliky za polovicni cenu,ale ty nejsou spatny,sam je pouzivam.Daval jsi to tam sam?
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…