Toyota Corolla
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Toyota
-
modus ponens 11.04.05 22:29
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: RE: NEW Corolla
to megac:
Uplne s Tebou suhlasim, najma co sa Tatier tyka. Myslim, ze ta kalamita prisla v spravny cas. A skoda kazdej darovanej koruny na ich obnovu. Zastavam totiz nazor, ze o vlastnymi rukami vybudovany "podnik" sa majitel inak stara a inak si aj vazi tych, co mu don nosia peniaze. Takto sa len obnovi povodny stav so vsetkym, co k nemu patrilo. 8-s
Ale u aut je to ine. Tam su rozhodujuce normy, kontroly a predaje. A ak mas mat plne automatizovanu linku s dostatocnou vystupnou kontrolou, je z hladiska kvality jedno, ci je v Polsku, Turecku alebo na hore Fuji. ;-) -
Lubos.1 11.04.05 21:41
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: RE: NEW Coro
Samozrejme su tam zastupeni aj slovenski subdodavatelia. Cital som, ze napr. taky Touareg je slovensky vyrobok zo 61%.
Ale kazdy subdodavatel musi splnat normy kvality, ktore su urcene nemcami a pochybujem, ze tam ma miesto nejaka korupcia. To nie je statny urad.
S tym VW by ale suhlasil, tie od nich nic mat nemusim a Skodu uz vobec nie :D -
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: RE: NEW Corolla
a v Blave je pouze montáž? žádní slovenští subdodavatelé? Ono je to diskuse stejně trochu vedle, protože bych stejně žádné auto od vw včetně škoda car nekoupil.. :-! Jinak pravdou je že ty auta ze Slovenska mohou být kvalitnější než z německa - ono v tom německu to zase montuje ten Turek :D -
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: RE: NEW Corolla
to lubos1: víš já to neříkám proto, že nemám rád nějakého slováka, ale proto že znám přístup k zákazníkovi či obchodnímu partnerovi a jestli se u nás mluví o korupci tak to co jsem zažil za mého ročního působení na slovensku tak proti tomu jsou čecháčci břídilové. Samozřejmě můžeš mít pravdu a kontrola jakosti u VW bude na super úrovni, ale po mých zkušenostech je mi to jedno 8-s Dobře se dá poznat přístup ke klientovi např. v Tatrách - jak já miluju Roháče, ale po několika letech mě už přestalo bavit dělat tam někomu turistu, kterej furt otravuje a pořád něco chce (přece nebudu vstávat o půl hoďky dřív a dělat nějakýmu čecháčkovi snídani..atd). Teď jezdím pravidelně rakousko - mám to blíž a i když se tam nedomluvím (německy) mám z té dovolené mnohem lepší pocit ;-) . -
modus ponens 11.04.05 19:16
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: RE: NEW Corolla
Auta z BA nie su slovenskymi vyrobkami. ;-) Haly su jedny z najmodernejsich v ramci koncernu VW (robia sa tam najvyssie vybavy Golfov, Porsche Cayenne, ...) + vystupna kontrola k tomu. Ak VW, tak radsej odtial nez priamo z Nemecka.
Ad Turecko: udajne tam maju 3-4-ite vystupne kontroly, vdaka comu kvalita odchadzajucich aut prevysuje tie japonske. Ale rad by som videl konkretne statistiky - podla mna to bude nepatrny rozdiel.
A este k slovenskym firmam/obchodnikom. Sam mam k nim dost velku averziu, a preto castokrat radsej podporim zahranicneho vyrobcu. -
Lubos.1 11.04.05 19:13
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: RE: NEW Corolla
V Turecku ma Toyota svoj najmodernejsi vyrobny zavod. takze turecke paprce v Turecku sa vyrobku dotknu menej ako japonske v japonsku vzhladom na pouzite vyrobne technologie.
A nerozmiem tomu, ako mozes porovnavat nejaku mensiu firmu na Slovensku s VW v Bratislave. Mimochodom, kvalita tohto zavodu je v koncerne znama a aj kvoli tomu sa vedenie VW rozhodlo vyrabat jedny z najdrahsich modelov koncernu prave tam (Touareg, Pike's Peak).
Este k tvojej poznamke: Mohol by som sa vyjadrit podobne v tom duchu, ze poznam par idiotov zhodou okolnosti pochadzajucich z Ciech a preto by som si nikdy ziadny cesky vyrobok nekupil. -
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: RE: NEW Corolla
Nesmíš se na mě zlobit ale máme doma toyotu z roku 1990 vyrobenou v japonsku a po zkušenostech s tímto autem mě nemůže žádný turek překvapit lepší prací a co se týče výroby na slovensku - nějaký čas jsem pracoval jako country manager pro tuto oblast u menší firmy a musím říct, že děkuji ale slovenský výrobek nechci. -
modus ponens 11.04.05 18:55
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: RE: NEW Corolla
Přecejenom mít auto od turka, byť sebelepší bych moc nechtěl.
Nuz, mozno prave na svoju vlastnu skodu. Ak je pravda, co sa o tovarnach Toyoty v Turecku pise, chcel by som ju PRAVE odtial. Podobne je to aj s VW vyrabanymi v BA. ;-) -
"-- skrytý --" 11.04.05 11:21
« Re: Re: Re: Re: RE: NEW Corolla
To Saab: O výrobě Corolly v UK jsem falt nevěděl. V souvislosti se zprovozněním závodu v Turecku jsem ale četl, že i verze kombi se pro Evropu bude vyrábět právě tam. Kromě toho jsem měl za to, že Toyota má závod ve španělské Valencii (ve francouzském Valenciennes se opravdu dělají jen některé modifikace Yarisu - 1,3 a 1,5 jsou údajně stále z Japonska).
PS: Mazda 6 je (alespoň zatím) výhradně z Japonska. Jak tu už někdo psal - ve Španělsku se dělá Mazda 2. -
Saab 11.04.05 06:56
« Re: Re: RE: NEW Corolla
to Mitsi: 5dv. a 3dv. Corolla se opravdu vyrábí v anglii viz. Roční výrobní kapacita závodu ve Velké Británii (TMUK) tak přechodem z dvousměnného na třísměnný provoz v druhém čtvrtletí roku 2004 vzroste ze současných 220 000 vozů na 270 000 modelů Corolla a Avensis. nebo V lednu letošního roku (2003) se v Burnastonu rozběhla výroba nového modelu Toyota Avensis, který je zde vyráběn souběžně s modely Corolla. a nebo Hatchbacky se budou vyrábět v anglickém Derby, sedany v turecké Adapazarii poblíž Istanbulu a kombíky společně s vozy Verso v hlavním japonském závodě.
Ve Francii se vyrábí Yaris: Výrobní závod ve Valenciennes na severu Francie vyrábí od ledna roku 2001 modely Yaris.
Motory a převodovky pro Yaris (a myslím že i pro jiné modely) se vyrábí v Polsku.
Dále plánuje Toyota továrnu v Rusku (dostavěna bude 2008) kde bude vyrábět Corollu a Camry.
Ve Španělsku nic nevyrábí, to si zřejmě pleteš s Mazdou 6. -
"-- skrytý --" 10.04.05 00:09
« RE: NEW Corolla
to Megac: tak hlavně počítám, že to houkání uslyším já :-) jinak si myslím, že se špatně krade auto, když v něm sedíš a ono bliká a houká... :-! snad lepší než odjet potichu na provaze (i když proti naložení na "odtahovku" nám asi nepomůže nic, jenom vyhledávání - moc drahé!)
ad nafta: jsem na ní zvyklej už mnoho let, obvzlášť u Corolly píšou, že klapá jenom asi 20 sekund a pak už jenom ticho >:D
--------------------
btw: chtěl jsem se zeptat všech - máte někdo zkušenosti s tímhle? a jaké? podělte se please ;-)
[odkaz]
moc tomu nevěřím, nejsou to nějaký podvodníci? -
« Re: RE: NEW Corolla
to sedmispáč: s tím leptáním souhlasím - asi to bude mé zabezpečení nové corolly, ale ten alarm - když to houká myslíš, že se někdo zastaví nebo zavolá policii ?? :-( Bohužel už je to houkání tak stereotypní že to nikoho nevzrušuje. Co se týče nafty - je to volba dražšího servisu, vyšší pořizovací cena se ti samozřejmě vrátí v nižší spotřebě, ale mě nafta prostě smrdí - už jenom ten pach ráno v garáži... Služebně s tím jezdit musím - soukromě si naftu pořídím až na ní budou jezdit F1 ;-) -
"-- skrytý --" 09.04.05 22:24
« RE: NEW Corolla
to Megac: nesouhlasím :!:
ad benzín VVT-i - bezesporu dobrý motor, ale mě vyhovuje nafta, benzín už bych nechtěl a netoužím po autě, který žere 7 - 8l benzínu (viz testy + potvrzeno majitelem nové Corolly), víc se těším na D4D se spotřebou pod nebo kolem 5l nafty ;-) jinak za rok najezdím docela dost, i když 40.000km to nebude, ale vyplatí se i tak...
ad zamykání převodovky: už bych si nekoupil (hlavně když vidím některý nabídky na montáž toho českýho "něco-locku" nebo jak se to jmenuje za 15.000,-Kč). Na již zmiňovaném P 306 jsem měl dokonce izraelský Mult-Lock a bylo mi to * platný, ono totiž když ti někdo vleze potichu do auta, který nehouká, a pak vyšlápne spojku - v pohodě "odjede" s jakýmkoliv autem (odtáhly mi ho tehdá na laně - viděla je sousedka, pak mi říkala, že si prej myslel, že mi ho vezou na technickou - ve 4 hodiny ráno - bez komentáře).
= tedy koupil bych tam zámek bez trnu, cena tak max. 5.000,- víc bych za to nedal, je to de facto celkem naprd :x osobně spíš preferuju leptaná VIN čísla na všechny skla auta...prostě aby to nebylo dál prodatelný bez výměny všech skel - pak se to (snad) zloději nevyplatí :roll:
Jinak když jsem se kouknul na továrny Mazdy, tak Mazdu6 pro Čínu vyrábí čínská automobilka FAW, která má v plánu dodávat do Evropy to autíčko za 120.000,- kč. Nevíte jestli má nějaké díly od Mazdy když pro ni vyrábí ?