Toyota Corolla
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Toyota
-
Saab 06.05.05 06:35
« Re:
to petrumr: s inet obchodem ND na Toyoty bude problém, protože by se neuživil a bylo by to hodně složité. Bez VINu totiž většinu dílů nejde určit, tedy alespoň značkových. Já měl před nedávnem havárku a blbej blinkr do předního nárazníku dodali správný až na potřetí, protože Toyota každou chvíli měnila jeho uchycení. Ale termostat by mohl být bez problému, pak jedině zkusit se kouknout na inet stránky Elitu, Autobenex apod. jestli prodávají i přes internet. -
Saab 04.05.05 13:25
« Re: Re: Re: Re: Re: Toyota Corolla 1.3 (1989)
to mlc: Tak tohle sviňstvo se změnou roku výroby se tady normálně toleruje :-( Přitom by stačilo kdyby na DI při dovozu auta požadovali potvrzení o roku výroby od dovozce, v Toyotě ho vyjedou na počkání.
Z jaké země to máš dovezeno ? -
« Re: Re: Re: Re: Toyota Corolla 1.3 (1989)
To Saab: Hmm, tak už to mám i potvrzené. Původně jsem zkoušel napsat do Toyoty, ale to se zatím neozvali, tak jsem před chvílí volal na olomouckou pobočku. Velice ochotně mi na počkání zjistili né moc radostný údaj 10/85 (což je proti techničáku pořádný rozdíl). 8-s
Zatím jsem nikam nejel, ale při nejbližší příležitosti si na ten termostat dám pozor. Zatím díky. -
Saab 02.05.05 08:59
« Re: Re: Re: Toyota Corolla 1.3 (1989)
Tak 2E-E by měla mít vstřikování a 2E jen karbec. Vstřikování se dělalo od srpna 1990. Ale je tu ještě jiný problém, Corolla vyráběná v letech 1987 - 1992 byla označena EE90, takže jestli tam máš EE80, tak by mělo jít o Corollu s rokem výroby 1985 - 1987. Chceš-li znát bližší informace, tak zavolej nejbližšímu prodejci Toyoty jestli by ti sdělil dle VINu rok výroby. Já tu mou Corollu taky kupoval jako rok výroby 1991 a když jsem si zavolal do Toyoty (Hukr Brno), tak mi řekli, že byla vyrobena v květnu 1989 :-(
Od té doby když chci koupit ojetou Toyotu, tak přijdu k autu, zavolám do Hukra a řeknu jim VIN a oni mi řeknou měsíc a rok výroby. -
Saab 02.05.05 08:31
« Re: Re: Toyota Corolla 1.3 (1989)
to mlc: máš na motoru napsáno 2E nebo 2E-E ? Podle roku výroby by měla mít karburátor, vstřikování bylo myslím až 1990 nebo 1991. Ten karbec je pěkně složitý, když mi museli přebrušovat blok motoru (auto mělo přes 250tis a bylo v dezolátním stavu), tak si rozdělání karburátoru museli natočit videokamerou, aby to pak podle záznamu mohli složit dohromady :shock:
Tu tyčku oleje stačí jen vytáhnout, zkus trošku víc zabrat. Tak to zřejmě chladí víc než by měla.
Já s tím autem taky začínal, jenže já naletěl podvodníkům a pak jsem byl rád, že jsem se jí zbavil (stočený tachometr, motor v háji atd.). -
« Re: Toyota Corolla 1.3 (1989)
To Saab: Asi bez, ale nejsem si tím vůbec jistý (typ motoru EE-80). Jo, já tam dávám 2,1, podle doporučení předchozího majitele. U toho teploměru se mi zdálo, že je dost nízko (tak cca 20-25%). Tady ve starých příspěvcích jsem si přečetl, že by to mohlo něčemu vadit, ale od té doby jsem toho moc nenajezdil, tak jsem ten teploměr nemohl překontrolovat. Včera jsem také konečně našel, kde to má pojistky, zato nevím, jak vytáhnout tu tyčku na měření oleje (větší silou nebo je tam nějaký závit)? Je to moje první auto a moje zkušenosti se pohybují lehce nad 0%... :? -
Saab 02.05.05 06:46
« Re: Toyota Corolla 1.3 (1989)
to mlc: to máš tu verzi s karburátorem ? Já ji taky měl, ale v trošku zdevastovaném stavu (tedy motor byl KO). O manuálu na netu nevím, ale pokud si chceš dělat nějaké opravy sám, tak se ti tak knížka může hodit. Těch 1.8 mi připadá nějak málo, já tam tuším hustil taky kolem 2,1 (už je to hodně dávno, takže se možná pletu).
Co myslíš tím, že teploměr ukazuje málo ? Správně by měl být lehce pod polovinou (v cca 40%). -
Saab 02.05.05 06:36
« Re: Re: Corollka
to Sedmispáč: tak gratuluji k novému přírustku.
Já bílou Corollku a to ještě jako 3dveřák viděl (služební auta Českomoravské stav. spoř.) a nevypadá špatně. Bílá barva je super v létě kdy i ve velkých vedrech je auto max. vlažné narozdíl od ostatních, tedy plechy. Pokud je ale palubka tmavá, tak v bude v interiéru horko tak jako tak. Ale ta bílá má i své nevýhody, protože když se ti někdo otře o nárazník (což je běžné), tak se ti objeví černý podklad, který je na bílé hodně vidět :-( Znám to z vlastní zkušenosti :-(
Klasické pískování skel jsou vyhozený peníze, protože ta společnost co to provozuje v tom měla takový bordel, že to celní správa i policie přestala kontrolovat. Brácha dělal celníka a jednou kontrolovali pískování skel na nějakém BMW a dle databáze příslušné firmy (Cebia ?) to mělo být úplně jiné auto, tak maníka okamžitě zadrželi. Ten chudák nechápal co se děje. Pak se ukázalo, že ta společnost má bordel v databázi a vzhledem k tomu, že to nebyl ojedinělý případ, tak to přestali kontrolovat.