Toyota Corolla

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Toyota

  • « 00 Reagovat !

    foto

    26.05.05  19:53

    « Re: ceny garancnich prohlidek

    Ty ceny jsou i na českým webu [odkaz] a je patrné že i když ne o tolik kolik jsem mysle je to dražší - takže prosím sedmispáče aby nahlédnul a zjistí realitu - je to jen 4tisíce za 6 prohlídek, ale je to víc.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 26.05.05  00:40

    « ceny garancnich prohlidek

    na slovenskem webu corolly jsem narazil na ceny servisnich prohlidek - bohuzel krome 1,4 D4-D --- jsem brzkym majitelem :-)
    [odkaz]
    u Yarise uz 1,4 D4-D ceny uvedene jsou... necekam, ze by tam byl nejaky dramaticky rozdil (doufam :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto Saab

    Saab 25.05.05  12:18

    « Re: Re: Re: Re: Re: Corolla 1.4 D4D@66kW

    Tak jsem našel jen ceny pro benzínovou Corollu (1.4 a 1.6), ceny jsou z b?ezna 2002 (tedy ješt? 22% DPH):
    15.000km = 2.583,- k? s DPH
    30.000km = 5.004,- k? s DPH
    45.000km = 3.398,- k? s DPH
    60.000km = 6.510,- k? s DPH
    75.000km = 2.583,- k? s DPH
    90.000km = 6.836,- k? s DPH
  • « 00 Reagovat !

    foto Saab

    Saab 25.05.05  11:48

    « Re: Re: Re: Re: Corolla 1.4 D4D@66kW

    to Sedmispá?: v t?ch prohlídkách je toho víc jako r?zné kontrole, se?ízení apod. Co p?esn? a kdy m?ní nevím, to co jsem psal vychází z oficiálních cen servisních prohlídek Toyoty, které byli kdysi vyv?šeny na webu a taky byli vyv?šeny u každého dealera Toyoty, každá lichá prohlídka stála na diesel (tehdy byl jen 2.0D-4D) více než 2x tolik a dole byl dodatek, že u benzínu (1.4, 1.6 i 1.8) se p?i každé liché prohlídce m?ní jen olej a filtr. Co p?esn? je v cenách prohlídek ti ?eknou p?esn? v Toyot?. Zkusím se kouknout jestli ten ceník n?kde nemám, možné taky je, že jej už dávno zm?nili, je to p?eci jen pár let zpátky, bylo myslím tehdy když byla ta akce 80.000km za 80 dní.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 24.05.05  21:34

    « Re: Re: Re: Corolla 1.4 D4D@66kW

    to Saab: teda nevím co "dalšího" by mi měli u dieselu dělat? asi máš informace, který já ne... Ptal jsem se u Tsuscho kolik stojí první prohlídka po 15.000km (olej+filtr+práce...) = 3.000,-Kč komplet včetně materiálu a všeho...jinak na servisní prohlídky musíš u každýho auta - kompletní prohlídka každejch 15.000km NENÍ doporučuji nahlédnout do manuálů a servisních knížek než plácat takový nesmysly, jinak končím ze své strany debatu o výhodnosti dieselu (je to dost o * >:D ) a každej ať si koupí co chce a na co má >:D
    jak tady již někdo psal, finanční úspora dělá u mě odhadem nějakých 28.000,- ročně oproti 1.4 benzín - unavuje mě vysvětlovat něco někomu, kdo je zaujatej a pořád opakuje něco o mnohem vyšších nákladech (sám jsem měl už vícero dieselu a NIKDY žádný vyšší nebyly!) - olej stejnej, filtr taky a nic jinýho jsem neměnil ;-)
    ad nafta v zimě: s naftou v zimě (pokud netankuješ někde v JZD) problém taky NIKDY nebyl, to možná tak před 20ti lety, pokud měl někdo problém s naftou, tak zřejmě stará plečka s 500.000km nebo něco od Škodofky?
    že se u Avensise posral setrvačník s naftou nijak nesouviselo
  • « 00 Reagovat !

    foto

    24.05.05  20:43

    « Re:

    A právě proto, že mám s naftou docela dost zkušeností - nějakých 350tkm (služebně) tak do ní nejdu. Navíc ty náklady na servisní prohlídku (vyšší) jsou 100% - ptal jsem se na to při objednávce kdy mi dealer nabízel právě 1,4 D 4 D a říkal že je to cca o 2000 Kč dražší, ale není to způsobeno cenou jejich práce, ale cenou dodaného a použitého materiálu. Pro mě je to stejně šumafuk, protože na tomhle soukromým autě nalítáme max. 15-20 tis. za rok a při tomhle počtu km se mi vyšší investice do nafty nevrátí nehledě na to, že bych nebral jinou variantu než sol a to znamená 2.0 D-4D a to jsme už na úplně jiných penězích ( o 100.000 výš)
  • 00 Reagovat !

    foto petrumr

    petrumr 24.05.05  20:29

    « Bez nadpisu

    Já bych volil diesla,sice corollu mám 1,4efi,ale zbytek aut v rodině je dieslových.Nejezdím do servisu a nevidím co na dieslech je dražší.Olej je stejný,filtr je možná levnější na ropáka asi o 10Kč,nechápu co ten servis si učtuje víc.Počítám corolla/brava D-olej api SG/CF-4-55Kč/L-176/220
    olej.filtr-139/120 a to je vše-výměna jednou ročně-více nenajedu.A potom se počítá uspora spotřeby-u mně to narušuje ještě povin.pojištění-brava-5040Kč a corolla2160Kč rozdíl 2880Kč,ale uno jen3180Kč je to Generali venkov.Začíná se zase vyrábět bionafta a ta má cenový rozdíl markantnější.Jestli někdo říkal,že něco nejede na bio,tak v EU se bio míchá do nafty normálně. :idea:
  • « 00 Reagovat !

    foto Saab

    Saab 24.05.05  08:25

    « Re: Re: Corolla 1.4 D4D@66kW

    to Sedmispáč: náklady na diesel jsou opravdu vyšší. Jde o to, že musíš jezdit do autorizovaného servisu na pravidelné prohlídky kde ti mimo výměny oleje dělají i další věci a tady je ten diesel dražší. S benzínem měníš po 15tis. km jen olej a "kompletní" prohlídka je tam až po 30tis. km, zatímco u dieselu je ta "kompletní" každých 15tis. km. No a ta kompletní je u dieselu cca o 1 - 2.000,- vyšší a když se u benzínu dělá jen výměna oleje, tak je ten rozdíl cca 3 - 5.000,- kč, takže po 30tis. km dáš u dieselu za povinné prohlídky o cca 4 4 - 7.000,- kč víc. Ty ceny prohlídek benzín vs. diesel měla kdysi Toyota vyvěšené na svých stránkách (tenkrát ale ještě 1.4ka D-4D nebyla, ale asi to bude stejné).
    Nicméně já bych v současnosti taky velmi váhal mezi 1.6 a 1.4D-4D, ten psychologický efekt nižší spotřeby je "sviňa" :D
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 23.05.05  21:57

    « RE: Corolla

    to Megac: já to na značkách neměl, nabízeli za mírný poplatek vyřídit, ale vyhodnotil jsem jako vyhozený peníze, protože nový auto ti na DI (MÚ) přihlásí na počkání, nemusíš nic obíhat (ani STK) - stačí jenom faktura od prodejce => tedy jsem to vyřídil u nás za jedno odpoledne a ještě si vybral z omezené nabídky nejhezčí číslo ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    23.05.05  20:07

    « Corolla

    Tak jsem dneska přivez novou corollu domů. Chtěl jsem se sedmispáče zeptat jestli to měl na značkách nebo ne. Měl jsem slíbeno, že to na značkách bude a nakonec mám auto na převozce a na značky mám čekat 10 dnů - navíc mi tvrdili že můžu v ČR vesele jezdit a vozit i další lidi, což myslím nelze. Jaké máte zkušenosti? Jinak z barvy jsem nadšen - vsadil bych se že tahle ledová modrá je v ČR maximálně ještě jedna, ale víc ne - zatím jsem žádnou nepotkal.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 23.05.05  14:31

    « Re: Corolla 1.4 D4D@66kW

    to Sir Anton: teda nevím kudy jezdíš a kde tankuješ, ale ve Středočeským kraji a v okolí Prahy je pořád benzín DRAŽŠÍ než nafta (i když ne o moc) :-)
    -----------
    ad co se komu líbí: podstatně menší spotřeba oproti i jenom 1.4 VVTi s úsporou min. 80,-Kč na 100km (nebo i více) je pro mě interesující >:D kroutící moment na úrovni nebo i vyšší než u benzínu 1.8 je taky prima, a vysoké otáčky - k čemu jsou dobré? bojím se po dálnici i při rychlostech kolem 150km/h - lidi jezděj jako blbý 8-s
    ------------
    ad náklady na provoz u dieselu: nevidím žádný rozdíl, oleje je tam přibližně stejně jako u 1.4 benzín (nepamatuji z hlavy, můžu pro zájemce opsat doma z manuálu) - kvalita oleje stejná 5W40 - rozvody = bezúdržbový řetěz (nemění se nic) - tak nevím, co má kdo pořád s vyššíma nákladama?
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 23.05.05  14:30

    « Bez nadpisu

  • « 00 Reagovat !

    foto modus-ponens

    modus ponens 23.05.05  07:46

    « Re: Re: Corolla 1.4 D4D@66kW

    Cele je to o tom, ci a kedy sa Ti diesel vyplati. Ked sledujem dlhodoby trend cien (nafta nie je lacnejsia ako benzin), asi by som sa trochu bal vybrat si diesel. A mozno je to tym, ze momentalne otazku vyberu motora neriesim. :-) Kazdopadne je to hlavne o pocitani nakladov. No a mozno este o tom, komu sa na soferovani co paci. Niekomu mala spotreba, inemu dynamika vo vyssich otackach, dalsiemu zatah odspodu...
    Mna na teste Corolly Combi 1.4 D-4D zarazila poznamka, ze pri motore 2.0 D-4D ma Corolla velmi malu uzitocnu hmotnost. :'-(
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 22.05.05  23:17

    « Re: Corolla 1.4 D4D@66kW

    To Brázdič & Megac: tak se klidně hádejte >:D můžete si klidně i roztrhat občanky >:D , ale mě nafta vyhovuje a benzín už bych nechtěl... hodně dlouho už kupuju JENOM naftový auta
    -----
    k těm jízdním vlastnostem s naftou - krouťák je fantastickej a hmotnost motoru (těžkopádnost celýho auta) bych se s 1.4 D4D nebál, je to komplet novej motor a je o 100kg lehčí než 2.0 D4D! jede to fakt pěkně, o závodění mi nejde a těch 150 - 160km/h to udělá v pohodě! chci hodně moc jezdit a ta spotřeba u nafťáků mě vyloženě baví! pokud to sešlápnu víc, nestoupá spotřeba astronomicky jako u benzínu, ale max. o 0,5 - 1 litr nahoru = taky dobrý! ;-)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    22.05.05  23:12

    « Re: Re: Re: Re: Re: spotřeba

    To Megac: Souhlasím že benzín má své kouzlo, sám jsem si na svého prvního diesla nějaký ten pátek zvykal, ale když člověk zastaví u benzínky, tak je mu s dieslem hned příjemněji. Co mi ale na dieslu nejvíc vyhovuje, je ta síla nafty, když člověk jede třeba do kopce a pak také ta nízká hlučnost ve vysokých rychlostech, kde benzín už začíná ječet.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    22.05.05  20:12

    « Re: Re: Re: Re: spotřeba

    V žádném případě nechci tvrdit, že diesel od toyoty není spolehlivý - osobně jsem přesvědčen že většina evropských výrobců se má co učit, ale stejně jako Ty jsem o té spolehlivosti pouze slyšel - benzín od toyoty mám ale vyzkoušený a ten starlet z roku 1990 co ho máme doma už těch půl mega bude mít za chvíli a opravu žádnou opravdu nepotřeboval. Jinak i když budeš u diesla za 3 roky na svém stále platí - musíš dát 50k hned navíc - no a pokud je dobře investuješ tak na tom určitě vyděláš víc než na prodeji ojetý corolly 1,4D-4D po 3 letech oproti benzínu. Samozřejmě každý máme svůj názor a já jsem zaujatý, protože jak už jsem řekl mě nafta prostě smrdí a ježdění v dieslu si nejsem schopen pořádně užít.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    22.05.05  19:41

    « Re: Re: Re: spotřeba

    To Megac: Osobně jsem 1,4 VVTi s 1,4 D-4D nesrovnával, ale nezdá se mi že by mělo VVTi navrch. Pokud jde o prověřenost, tak té se nebojím. Dle informací od kamaráda ze servisu Toyoty, jsou D-4D nezničitelné motory. Několik straších Avensisů D-4D co k nim jezdí má nalítáno přes 500tis. bez závad. Toyota si je toho asi docela vědoma, když teď hodlá ždímat z 2,2 D-4D 130kW.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    22.05.05  17:50

    « Re: Re: spotřeba

    to brázdič: nesmíš zapomenout, že nafťák je o dost těžší - takže ten krouťák to nedožene - jel jsem 1,4 benzínem i naftou a ten benzín ve 4 lidech měl zejména na rozjezdu výrazně navrch - stejně jsem nakonec volil 1,6-ku. A co se týče spolehlivosti tak nafťáky od toyoty zase nejsou až tak prověřený jako benzíny, kterých jezdí po světě možná 100x tolik. Jinak stále tvrdím, že si naftu koupím až na ní začnou jezdit ve F1 ;-)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    22.05.05  17:06

    « Re: spotřeba

    To Megac: Já bych teda taky volil tu naftu. Za 3 roky se mu to vrátí a nakonec se to ještě líp a dráž prodá, tak proč benzín. Navíc ty náklady u nafty zas o tolik vyšíí nejsou. U Toyoty totiž váha vzduchu neodchází, takže je to jen o oleji. Výkon dožene krouťák a díky tomu jede Corolla v naftě lépe než benzín.
  • 00 Reagovat !

    foto

    22.05.05  13:07

    « spotřeba

    To sedmispáč: tak jsi psal 29.4. o koupi a 21.5. o najetých 2500 km - tzn. že když budu brát 3000km za měsíc tak za rok najedeš 36000km - pokud budeš mít spotřebu úžasných 4,5l tak ušetříš oproti benzínu 2,5l na 100km - tj cca 80,-Kč - za rok tak ušetříš 28.800,- rozdíl v ceně oproti benzínu je 50tkč, který musíš vysolit hned. To znamená že za necelý dva roky budeš na svým a to neberu v potaz vyšší náklady na servis, menší výkon, možné problémy s naftou v zimě atd. Prostě mi ten diesel pro normální ježdění nepřijde až tak dobrá volba. Co si o tom myslíš?
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…