Toyota Corolla
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Toyota
-
"-- skrytý --" 03.07.05 00:10
« Corolla 1.4 D4D
to Megac: tak jsem se akorát taky vrátil z Chorvatska >:D a musím říct, že jsem z auta opravdu NADŠEN! Plý auto lidí a krámů (kufr málem prasknul), musel jsem si zvyknout na rozjezd (holt to není Avensis s dvoulitrovým dieselem :-) ), ale jinak velice slušný svezení! Tam i zpět cca 950km a cestovní rychlost na hranici ( i za hranicí) povolené rychlosti (= tedy 120 - 140km/h) a spotřeba 5,1 litrů nafty! Paráda! Nepřehřívá se to, je to živý, klimatizuje to OK, hudba taky dobrá, velmi obratné a snadno ovladatelné auto! Slušné sedačky >:D
negativa: chybí bederní opěrka (není u SOL?), na palubce není nijak signalizováno uzamčení vozidla (centrálem, za jízdy), vzhledem k výšce mé postavy (188cm), jsem musel svépomocí "vyoperovat" podpěru levé nohy u řidiče (nevyhovující posed = práce na 2min) >:D
poznámka: fascinuje mě, ža motor D4D jezdí skoro jako benzín, vůbec nekouří (to jsem ještě u dieselu neviděl), a ta spotřeba... >:D
rád zodpovím event. dotazy... -
"-- skrytý --" 02.07.05 14:17
« lišty
Barevné lišty přece plní ochrannou fci - na dveřích, nárazníku, a proto není nic praktičtějšího, aby byly v barvě karosérie... To je prostě logika výrobce-konstruktéra postavená na hlavu. Ukázková blbost, jak nemá ochranný prvek vypadat. Potom je lepší, aby tam žádná lišta nebyla. Výhodu to má pro servis - který profituje z toho, že některým zákazníkům odrané či oprýskané lišty vadí... ;-) -
"-- skrytý --" 02.07.05 13:22
« Re: Re: Re: Re: Gumová chránítka na nárazníky, koberečky ...
Nevím, jak by to mělo přesně fungovat, myslel jsem, že někdo už něco takového na auto dával a že třeba poradí.
Taky moc nechápu, proč jsou na těch nových Corollách ty ochranné lišty v barvě karoserie, když přec faceliftem byly černé, které navíc vypadaly líp. -
"-- skrytý --" 30.06.05 09:33
« Bez nadpisu
to Megac: z Praheee :-) k ty Astre, ja jsem jenom napsal, ze je to mooc pekny auticko, ne ze jsem s ni byl spokojen :-), zkratka to auto se mi libi zvlast v ty 3dv verzi, ale zpatky uz bych ho rozhodne nechtel (holt se to sralo a tak se neda nic delat, nemam auto jako kasicku na penize). Jinak ja ji mel s 1,4 16V, takze diesely nemuzu srovnavat. A na Jiloviste jsem s tim jezdil taky, dokonce tam byla i kupovana jako nova.
to Rubiko: no a prave proto jsem si nakonec oktavku nekoupil... ja myslim, ze k tomu cos o ni napsal se neda nic dodat, snad jen toliko, ze tohle riziko musi colovek zvazovat predevsim ve mestech, na vesnicich, kde ma auto pekne garaz a nikdy neparkuje na ulici, tak snad, ale jinak. NE! A k tem negativum, zatim nemuzu slouzit, o zadnych nevim .... nastesti :-)) -
« Re: To rubiko
Naopak, corolla se mi prave libi ze je takova obycejna, nic provokativniho, cim nenapadnejsi tim lepsi. Ta snad nebude lakat corkare. Kolega z prace ma oktavku 2 mesice, dvakrat pokus o vykradeni, nasledne zaslepeni zamku a minuly tyden tam nekdo hodil cihlu a vyrval Symph. CD. -
« To rubiko
S negativy na toyotu je to opravdu těžké, ale každé auto i toyota nějaké problémy mít může - ovšem mi osobně doma máme prastarého starleta 1990, kterého řídil každý kdo měl i neměl řidičák a dnes má téměř 500tisíc najeto a to auto vlatně nic nepotřebovalo - tedy oprava byla když to pubertální bratr nabořil, ale jinak to auto jezdilo jak fík (1,3 16v 55kW- o tom si v letech 1985-1992, kdy se vyrábělo, mohla nechat Evropa jenom zdát). Takže negativem možná je že to není to nejkrásnější auto na světě, ale zase se bude líbit i po 5 letech narozdíl od dnešních renaultů, které zaujmou, ale po čase se okoukají a ..... Zkrátka zkus po oplu jakéhokoli japonce a už se k německýmu autu nevrátíš - to je jasné. -
« Re: to Megac
Tech 485 za terru včetně klima, litáku, koberecku, a zamku je jeste ok. Prave se hrozim dne kdy se Astra prestane spolehlive slouzit. A corrolku bych si chtet nejakych 6 - 7 let nechat. Cca 25tis/rok. V dieslu bych ji chtel hlavne kvuli pohodlnejsi jizde a spotreba je take prijemna vec. Po precteni recenze na auto.cz jsem jeste vice nahlodan, nejaka negativa mate? -
« Re: to Megac
Jejej a odkud pak jsi - jestli se mohu zeptat?
Píšeš že s astrou jsi byl spokojen a pak že k opelu máš automatickou nedůvěru - prosím vysvětli. Já s oplem musím jezdit a žádnou radost z toho nemám. Diesel u opla je proti 1,4D4D asi tak o 10 let zpět - je to uřvaný běs. Jinak každý opel z těch 6-ti nových kousků co jsem odjezdil měl desítky závad, ale astra 1,6 to byl opravdu děs - chvíli jsem myslel že si pronajmu byt někde v Jílovišti abych to do servisu neměl daleko. -
"-- skrytý --" 29.06.05 14:05
« to Megac
he he, tak to jsme na tom stejne, ja ji kupoval taky ve Falkenau :-) a Astru G jsem pred trema tydnu prodaval. Je pravda, ze je Corolla lepsi predevsim vevnitr, ale nebyt toho, ze se astra zacala sypat, tak asi jeste chvili nemenim, mel jsem ji v 3dv a bylo to moooc pekny auticko
vybava: Terra + klima, lity kola, mlhovky, tkany koberecky, zamek razeni ...
jinak jediny srovnatelny auto na trhu je alespon podle meho nazoru Octavia I Combi. Nepocitam francouzsky, italsky, spanelsky korejsky auta + musim rict Opel, k tem mam automatickou neduveru. Corolla to nakonec vyhrala, protoze se nekrade narozdil od Octavek a navic je tam vic mista pro posadku (sice min pro zavazadla, ale kdo by vozil v kufru vzduch, ze?) -
« To rubiko
Rovnou podlahu to opravdu má a protože jsem dlouhý čas jezdil s astrou G jako služební tak si myslím že s corollou si budeš připadat jako v ráji. Jinak buď rád, že olej ti to žere až teď - nám žrala litr na 1500km už po 80tkm. Jinak se slevama se dá dělat lecos - např. i u tery je nyní klimatizace zdarma - mě nabízeli, že pokud klimošku nechci tak mi tu cenu odečtou - takže to bylo myslím o nějakých 20tis níž - já osobně si auto bez klimy ( v mým případě digi) už nedokážu představit. Já osobně kupoval u Brožovskýho v Sokolvě a maximální spokojenost s přístupem - dokonce mi zavolali že jsem si auto objednal sice minulý týden kdy akce na liťáky nebyla, ale že považují ¨za správné " mi to nabídnout ...zkrátka působilo to na mne velmi seriózně( zejména když to porovnám s arogantníma borcema u opla).
to Skrezl: a za tu cenu co píšeš jsi tam měl jäkou výbavu ( vím že máš Teru - ale co tam skutečně bylo - klimoška, mlhovky...???) -
« Re: to Rubiko
Tak tak, take jsem slysel o akci diesel za cenu benalu. Proto těch 460 by mohlo někde projít, přeci jenom mám už stařenku Astru rok 99 G caravan 1.6 16v, nalítáno přes 200, už je zralá na repas přední napravy, zadní komín je v haji, žere to ojel. Tak ted už jen přemluvit manželku, ta se bojí splátek, máme 2 měsíční malou. -
« to Rubiko
Usmlouvat se dá celkem dost, většinou to bývá kombinace ceníkové slevy + nějaké výbavy zdarma ( třeba metalíza, zámek zpátečky, koberce apod.) Podle mé zkušenosti se výsledná cena u různých prodejců liší, jám osobně mám dobrou zkušenost s Toyotou Tsuscho Praha, dostal jsem u nich cca před 2 měsíci slevu cca 47 000 ( ceníková sleva + metla + zámek zpátečky + koberce + označení skel) platil jsem hotově, Corolla Combi 1,4 Terra. V současné době do konce měsíce nabízejí dieselové motory za cenu benzínových, tak bych se informoval a využil toho. Tak by ses na tu cenu 460 000,- mohl možná dostat, ale určite bez metly + dalších drobností. -
"-- skrytý --" 29.06.05 11:11
« Bez nadpisu
to Rubiko: novou mi ji nabizeli (ale to byla opravdu "pratelska" cena) vcetne metalizy za 485, tzn. ze bez ni 473. 1,4VVTi byla za 445 opet vcetne metly. Hodne zalezi na tom, kde to budes kupovat, myslim, ze mimo Prahu nabidnou lepsi ceny, v Praze se preci jen kupujou novy auta vic, takze nebudou mit takovou tlacenku na ceny.
P.S.: Naposled se přehřívaly motory ve starých 120 tkách.