Toyota Corolla
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Toyota
-
« Bez nadpisu
to: fahrman Jak už jsem psal dříve mě PP nadhodnocuje v rozmezí 1,5-0,3 l/100Km průměrnou spotřebu.
Poslední dobou se to ustálilo na celkem přijatelných +0,6 l/100Km. Kamarád má starší typ Avensise a tvrdí ,že mu PP ukazuje celkem přesně,
tolerance +-0,1l/100Km. Na delší trati mimo město jsem se dostal na celkem přijatelných +0,3 l/100Km oproti skutečnosti,ale město mi nadhodnocuje 1-1,5 l/100Km. Zatím mám najeto 9t km a průměrná spotřeba 7,5l/100, Corolla combi 1,6 VVTi. -
"-- skrytý --" 11.08.05 13:02
« palubni pocitac
Porad nekde ctu, ze jim Corolla ukazuje na PP vyrazne vyssi spotrebu nez je realna... mam zminovanou 1,4 D4D a PP mi ukazal po 660 km prumernou spotrebu 6,1 litru, kdyz jsem opet nabral naftu (zpusobem plna-plna), tak mi to vyslo na 44 litru - tzn pres 6,6 litru na sto... neni to trochu moc? Navic jsem rozpacity z toho rozdilu mezi skutecnosti a PP... Najeto v tu dobu mela 1500-2000km -
"-- skrytý --" 07.08.05 10:55
« aha
Saab: On mi totiž i kamarád z CAC říkal, že končí a neměl jsem důvod mu nevěřit, protože dělají lesas. pro všechny. Navíc to někde bylo psáno. Tak jsem to bral jako hotovou věc, HO viděl delší dobu zavřený. Servis prý fungoval, ale to se, když přijedeš k autosalonu, nedá poznat. Asi to bude, jak píšeš. Koupil bych nové u C+K. -
"-- skrytý --" 06.08.05 23:59
« Hukr
To Saab: To už nevím, někde jsem to před pár měsíci četl, zmizel i z ofic. stránek Toyoty, podobně zmizel Hodonín a pár týdnů autosalon nefungoval(mrtvo, prázdno), vím že byl jenom C+K, nyní v HO snad prodávají -pídil jsem se, protože jsem chtěl ženě něco malého-Yarise. Teď jsem to zkusil vyhledávačem a Hukra našel, tak tedy nevím, co to má Toypta za systém, že na stránkách nejsou všichni prodejci. Nepojedu tam, jestli funguje. Na ofic. stránkách Toyoty Hukr stále není, nerozumím. Byla tam odvolávka i na Aygo, takže je to snad aktuální. Možná i tímto občas ztratí zákazníka. Já nedávno při hledání auta našel v JM kraji jen C+K. Divné... -
Saab 06.08.05 20:27
« Re:
to IT: odkud jsi měl ty informace o tom, že Hukr krachnul ? Já tam ve čtvrtek zkusil zavolat s dotazem na cenu brzdových destiček a oni stále normálně fungujou, tedy prodej originál dílů určitě.
Jen jsem zjistil, že jsou trošku dražší, za origoš destičky chtějí cca 2.600,- kč (v C+K stojí 2.200,- kč) a za Optifit cca 1.700,- kč (v C+K destičky Optifit nevedou, jen spojky apod.). -
"-- skrytý --" 28.07.05 02:48
« MMT
Tak se konecne snad rozepisu o sve Corolle. Mam ji presne tyden. Je to kombik 1,4 D4D s MMT prevodovkou.
No auto je vyborne :-) Je pravda, ze prvnich par set kilometru to bylo tak line, ze jsem z toho byl rozpacity. Ted mame najeto 1000km. Ze by spotreba klesala se mi zatim nezda (stabilne cca 6-6,5 litru kombinovane), ale dynamika se bud zlepsila nebo jsem si zvyknul ;-)
Kdyz jsem slysel jak je vyborne odhlucnena, tak priznavam, ze jsem nabyl dojmu, ze to bude jeste lepsi, nez to je - pri 130 km/h a vice uz je slyset pomerne vyrazne aerodynamicky hluk a od silnice se take ticho zrovna neline - mozna jsou to jen hlucne gumy, kdo vi.
Co uz tady mnohokrat zaznelo a ja to potvrdim, tak ke spokojenosti po strance estetiky mi chybi sladeni podsviceni ovladacu a optitrone pristrojove desky a trosku elegantneji schovany sroubek ve zlabku kliky dveri - zbytek je na vybornou.
Prijemne me prekvapilo, ze ackoliv mam 190cm, tak jsem si mohl dovolit posunout sedak o 2 zuby dopredu... Jinak sedadla jsou taky vyborna - kazdy ma jine pozadavky, ale me prijdou optimalne tvrda a anatomicky tvarovana.
Volant je taky prijemny, maly, trirameny optimalne posilovany posilovacem, padne do ruky. Hlavice saltrpaky MMT prevodovky je na moji ruku docela mala...
Co se tyka vnejsiho designu, tak se priznam, ze se mi maska Corolly combi na fotkach moc nelibila - kdyz jsem ji videl osobne, tak jsem se presvedcil, ze vypada vyborne (se sedou metalizou zvlast ;-) a ze proste neni fotogenicka.
Brzdy brzdi vyborne, to se musi nechat - chvili jsem si zvykal nez jsem zvladal jezdit plynule (vyrazny zatah motoru od cca 2000ot + brzdovy asistent, ktery brzdi dosti z ostra).
Mno a co se tyka prevodovky, ktera Vas bude asi nejvic zajimat... Neni spatna - doted jsem jezdil s klasickymi automaty a razeni v nich bylo naprosto plynule bez toho abych citil, ze zrovna preradil. V Corolle je robotizovana prevodovka - tzn. male motorky prerazuji misto me. Kdyz se jede klidnou jizdou v nizkych otackach, tak preradi aniz bych to postrehnul. Kdyz ale zvysim otacky aby radila kolem 3000 ot, tak uz je to citit asi jako kdyz nekdo sikovny s manualem zmeni rychlostni stupen. Vsechno vc. kickdownu i toho, ze po pusteni brzdy se auto samo krokem rozjede a do kopce podrzi aniz by couvnulo plati a uzivatele potesi :-) Rychlostni stupne jde radit vice zpusoby - budto podradit kickdownem, nebo pridanim a opetovnym povolenim plynu no anebo prehodit paku na manualni rezim a preradit si na libovolny stupen... Prerazeni je vcelku rychle a bez problemu. Nasel jsem uz ale jeden moment, kdy prevodovka zavaha - vyjizdel jsem kopec a kdyz jsem se blizil horizontu, tak jsem ubral plyn - prevodovka vsak ve stejny okamzik hodlala podradit... takze vyradila a priblizne vterinu vahala, zda podradit nebo vratit stejny stupen jaky tam byl... Stane se to opravdu malokdy - na 1000km 2x, ale proste to drobna odchylka od dokonalosti je :-)
No a jak jsem tu od Vas slysel, ze ma Corolla jakesi pseudo nezavisle topeni, tak bohuzel majitel MMT prevodovky o topeni prijde a na miste jeho ovladani je spinac sportovniho rezimu prevodovky (v nem nenechava jit otacky priblizne pod 2000 ot).
Tak to uz bude prozatim vsechno, asi jsem toho hromadu zapomnel, ale casem budu postrehy doplnovat :-) -
"-- skrytý --" 27.07.05 11:52
« Re: nosič kol na Corollu?
ještě doplním předchozí informaci: koupil jsem si červnové číslo časopisu Autostyl ÚAMK (29Kč), kde je test ADACu nosičů jízdních kol, kromě toho, že spíše doporučují střešní nosiče a v této kategorii zvítězil THULE, taky píšou, že záďové nosiče a nosiče na kouli rozhodně NEDOPORUČUJÍ na nový auta - neboť kola se na nosiči posunujou v zatáčkách a hrozí odření laku 8-s prostě slabota!
taky spotřeba se výrazně zvyšuje : nosič na kouli + 0,5litru, střešní + 1,5 litru a záďový (5dveře) dokonce + 3,0 litry/100km ! :shock: to se mi zdá docela hodně...
ještě pro ostatní, pokud se chcete kouknout na nový katalog doplňků pro Corollu, stahujte tady:
[odkaz]
pro ostatní modely Toyot pak tady:
[odkaz]
škoda, že tam není i ceník, zajímaly by mě ceny u jednotlivých prodejců ;-) -
"-- skrytý --" 21.07.05 10:48
« Re: nosič kol na Corollu?
2 Saab: diky za odkazy, kouknu na ně >:D nakonec jsem našel nejpříznivější ceny (Google je mocný!) tady
[odkaz]%ED&podkat=50… /> maj ta dobrý ceny i věcí na kolo a na jedný ostravský stránce jsem našel ten ClipOn High od THULE dokonce za 5.190,-Kč = to už by šlo >:D
nemáte někdo takový/obdobný nosič na 5dv.? zajímalo by mě z praxe jak se s tím jezdí? protivítr, vyhybání a tak, taky asi ženská na to nandá/sundá kola spíš, než na střechu... -
Saab 21.07.05 09:14
« Re: Re: nosič kol na Corollu?
to Sedmispáč: Thule je v tomto oboru špička a proto si to taky nechává dobře zaplatit, proto jsem uvedl i toho Neumanna, který patří mezi těmi levnějšími k těm lepším, ale osobní zkušenost s touto značkou nemám.
Picollo by údajně taky nemuselo být špatné. Kolegyně teď taky vybírá nosič kol, ale ona vybírá na páté dveře (na Picasso) a prý si vybrali Picollo, ale zatím nic nekoupili, takže taky nemůžu říct jak na tom tato značka je.
Vycházela z článku na [odkaz]
Kouknul jsem tam a je tam k těm nosičů ještě jeden článek a to na [odkaz]
Třeba ti to při výběru pomůže. Jinak zkus napsat mail na ten server nonekupto.cz a zeptat se jich na jejich zkušenosti, případně si jej tam můžeš půjčit, mají tam i půjčovnu, takže to zkus a pak si vyber. -
"-- skrytý --" 20.07.05 23:25
« Re: nosič kol na Corollu?
2 Saab: diky, kouknul jsem tam, ale moc me to nenadchlo, jenom nosiče (spíš příčníky) bez vlastních nosičů kol maj Thule mezi 5.000 - 7.000,-Kč - což je naprosto neakceptovatelné 8-s strašné...
kouknul jsem i na webu v DE nebo AT a ceny originál nosičů (Thule?) se pohybují kolem neuvěřitelných 350 € ! :shock:
no, kouknu po nějakejch bazarech, zkusím se poptat nebo kouknout i jinam...díky všem za nasměrování na dobré značky (Thule & Neumann), ale vzhledem k tomu, že je nenamontuju vícekrát než 10x ročně, cena přesahující 2.500,-Kč je moc, místo drahého hliníku bych chtěl spíš ocelové, zámky mě nezajímají, stejně to někdo ukradne (když to bude moc chtít a ještě poškodí střechu)...jdu šmejdit, snad najdu něco levnějšího ;-)
btw: viděl jsem i model Picollo za asi 850,-Kč - nemá to někdo?
[odkaz]
vůbec nejvíc by se mi líbily nosiče na zadní dveře u auta - např. takovýhle
[odkaz] -
"-- skrytý --" 20.07.05 16:56
« Re: nosič kol na Corollu?
dle mych zkusenosti (z nekolika jinych aut) je lepsi si priplatit a koupit Thule. Mimochodem, original Toyota bude stejne Thule jen s jinym napisem :-). Neumann a jini napodobovatele jsou naprd. Vetsinou to na prvni pohled vypada dobre, ale teprve pri pouzivani zjistis rozdily (pohodli a rychlost montaze, technicke nedostatky obzvlaste v kombinaci s ruznymi nastavci - treba na kolo, a pak take trvanlivost - to se tyka predevsim pohyblivych casti a zamku). Cca pred mesicem jsem kupoval prave pricniky na combi a byt se mi kroutily prsty u nohou, kdyz jsem oteviral penezenku u kasy, tak jsem koupil Thule za cca 4tis. Kc. -
tulák 20.07.05 09:02
« Focus či Corollu?
Zdravím všetkých! Chcem kúpiť menší diesel a výber som zúžil na Focus 1,6TDCi Trend (653000Sk) a Corollu 1,4D-4D Terra (585000Sk). Má niekto skúsenosti s oboma? Jazdím cca 20-40tis./rok. Ide mi predovšetkým o bezpečnosť a spoľahlivosť. Stojí za to ten cenový rozdiel?
jinak tankuju pořád na stejný místě (Hypernova v Průhonicích), vždy až do cvaknutí tankovací pistole, dál nedolévám a po každým natankování nuluju PP => zatím celkem spokojenost!
pokud jezdím D1 + Praha a okolí = bere to 4,8 l/100km, teď při popojížďkách po městě (volno) mi to bralo víc, tedy 5,1 l/100km. nijak to nešetřím, točím i až přes 4.000 ot/min.
---
jediný mi zatím vadí, že začalo trochu vrzat (pískat?) v kulise řazení - asi to nechám u Tschucha namazat, jinak vše OK. :)