Toyota Corolla
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Toyota
-
Saab 31.08.05 11:18
« Land Cruiser
RAPEX - systém rychlého varování pro nepotravinové výrobky (EU):
Automobil Toyota Land Cruiser 90/95 (JT a JTE), modely vyrobené v období od 22. května 2001 do 30. září 2002. Vyrobeno v Japonsku.
Hrozí nebezpečí poranění. Spodní kulový kloub, namontovaný do vozidla po delší době užívání, se může obrousit a uvolnit. V krajním případě se kulový kloub může zcela oddělit a způsobit tak ztrátu kontroly nad řízením.
Spotřebitelé byli požádáni o vrácení již zakoupených automobilů. Byla provedena nápravná opatření.
:( -
Saab 31.08.05 11:16
« Brzdy
RAPEX - systém rychlého varování pro nepotravinové výrobky (EU):
Toyota Avensis vyrobená v období od 21. února 2003 do 24. listopadu 2004 (Toyota Avensis TMUK, vyrobeno ve Velké Británii a Turecku.); Toyota Corolla vyrobená v období od 1. dubna 2003 do 14. března 2005; Toyota Corolla vyrobená v období od 7. června 2004 do 17. března 2005.
Hrozí nebezpečí poranění. Snížená brzdová funkce. Kaučuková část vakuové brzdové hadice se může deformovat, což může vést k porušení vakua v posilovači brzd.
Spotřebitelé byli požádáni o vrácení již zakoupených automobilů. Byla provedena nápravná opatření. -
"-- skrytý --" 29.08.05 23:49
« olej Shell 10W40 polosynth.
zapoměl jsem napsat, že mi zbyl olej z Avensise, nakonec jsem ho nestihl ani vyměnit, když jsem ho dával protiúčtem - pokud by snad měl někdo zájem (pouze Praha a okolí) o 7litrů prima oleje od SHELL 10W40 polosyntetika (ve dvou kanystrech) - nechám za lidovou cenu - do Corolly už ho nenaleju ;-) pište na emajl -
"-- skrytý --" 29.08.05 21:16
« Re: MMT
2 fahrman: no vliv zatížení na spotřebu jsem nijak moc nezkoumal, ono asi záleží spíš na kombinaci zatížení a kde jezdíš - protože plně zatíženej (3 lidi + spousta zavazadel = dovolená), ale dlouhá trasa - velmi nízká spotřeba. Jinak jsem ještě netestoval městský provoz v plném zatížení (není dostatek dobrovolníků >:D ), ale myslím, že se to nebude příliš lišit (soukromý odhad je +/- 0,5 litru nafty/100km )
jinak bych měl taky eminentní zájem o tu gumovou podlahu (vy mi snad čtete myšlenky!), neví už někdo kde a kolik to stojí? myslím, že guma vyřízlá do tvaru bude mít velkou nevýhodu v tom, že nebude mít na krajích zvednutý rantly a tím pádem bude pod ní zatékat bordel (i zapadávat prach) = chtělo by to něco protizkluzového (lepivá guma?) a se zvedlými okraji (kdyby byla cena tak do 1.000,-Kč bylo by to dobrý!) - dejte vědět! dik :D -
"-- skrytý --" 29.08.05 17:07
« Bez nadpisu
skrezl: originalni gumova podlaha existuje - je napr. v nemeckem ceniku prislusenstvi, ale je dost draha... v Toyote mi doporucili, ze je snazsi si koupit tlustou gumu za par stovek a vyriznout ji presne do tvaru podlahy :-) ...teda mluvim o kombiku... jestli existuje i pro HB nevim jiste -
« Bez nadpisu
Fahrman: ten moj problem bol skor opacny - ona nepreradila na stupen vyssie, aj ked podla otacok mala... to ze by zostavala na vysokom stupni aj pri malej rychlosti sa mi zatial nestalo... A navyse ona fungovala stale... akurat tam bol nizsi stupen a islo mi to vo vyssich otackach... to je cele. Ako vravim, nic dolezite... ale tak trochu neocakavane :) -
"-- skrytý --" 29.08.05 12:11
« Re: MMT
Misov: to me zarazilo uz na prvnich kilometrech... ale nakonec jsem odpozoroval, ze jsou to pro ni tezke okamziky, kdy nevi zda uz podradit - jde o zatizeni (stoupani) a zmacknuti plynu - pak chvili vaha, ale zvyknul jsem si a uz mi to prijde normalni - obcas to resivam bud zapnutim Es (sportovniho rezimu) ktery temer vzdy podradi o stupen dolu a obvykle nenecha klesnout otacky pod 2.000 anebo v manualnim rezimu zaradim nizsi stupen... Pokud teda ale nefungovala i kdyz jsi pustil plyn, tak je to zarazejici - ja bych v ten okamzik zkusil pribrzdit a urcite by se rozbehla a podradila...
Sedmispac: t.c. 3500km. Kombik by na tom nemel byt o nic moc hur (max. desetinku liru), protoze i co do hmotnosti se to temer nelisi... mimochodem jak velky mas odpozorovany vliv zatizeni auta na spotrebu? -
« Re: Re: MMT a spol.
Prednedavnom som sa tiez pridal ku stastnym majitelom 1.4 D-4D MMT :-) Este som len na zaciatku (3000 km) ale tak sa mi zda, ze som vystihol okamih, kedy ta mmt nesla ako asi mala - bolo to pri obiehani, proste som zoslapol a ono to podradilo a obehol som. Potom som ocakaval, ako vzdy, ze pri uvolneni plynu si to hned bude preradovat podla otacok. Ale mal som na tachaci 90 a stale tam mal ten automat len stvorku, aj ked som uplne uvolnil plyn.. zareagoval az tak po pol minute.. normalne prehadzuje na 5 uz nejak okolo 70.. je to taka blbost...ale ako citam vsetky te drobne chyby mmt zacinam mat strach, aby sa z toho nevyklulo nieco nespolahlive ;)... -
"-- skrytý --" 28.08.05 17:38
« Re: MMT a spol.
2 fahrman: to s tou MMT je kapanek nemilé 8-s ale snad ti to "srovnaj" na garančce nebo se srovná třeba sama... :?:
Jinak ke spotřebě, kolik máš teď? Neboj začne ti to klesat, i když kombík bude asi vždycky jezdit za víc než hatchback. Mám najeto akorát 10.500 a spotřeba je teď pořád tak kolem 4,8 - 5,1/100km (vyšší po městě), jediný problémy co se zatím objevily bylo vrzání v řazení (spravila to bílá pasta ve spreji) a teď mi vadí dost rachtání zadního deklu u zavazadlovýho prostoru, při přejezdu nerovností to dost drnčí (asi bude stačit nalepit v servisu nějaký "odhlučňovátka")
Taky mi přijde, že "soudruzi" v Japonsku celkem nepočítali s takovejma "silnicema" (tankodromy), který jsou ve střední evropě, aspoň to tak vypadá, když se jede delší dobu po kočičích hlavách, dostává Corolla takovej jako záchvat a musí se trochu zpomalit (holt to není Avensis a je to menší a lehčí auto) ;-)
Jinak jezdí pěkně a nemám vážných výhrad. :D -
"-- skrytý --" 28.08.05 03:31
« MMT
tak porad s Corollou nekam trajdam a nemohl jsem mit namitek. Spotreba sice porad neklesa (3500km) ale v Praze me nechala ve stychu MMT prevodovka - na krizovatce nebyla schopna zaradit a neustale mi blikal neutral... ani vypinani klickem nepomahalo - nabehla asi po minute neustaleho kvedlani saltrpakou a od te doby zase pracuje bezproblemove... resit (pripominat) to budu az na garancce, ale stat v Praze na krizovatce se ctyrma blinkrama moc neodpovida sloganu "byla to past - uz jsi nekdy videl porouchanou Corollu?" :-) -
"-- skrytý --" 13.08.05 18:46
« ...
Dnes jsem brachovi pujcil Corollu s MMT aby si vyzkousel jak jezdi... Jeli jsme ve dvou lidech kolecko asi 20km VELMI sportovni jizdou mezi vesnicemi a nakonec jsem se nestacil divit, protoze PP ukazal prumernou spotrebu 11,2 litru (ackoliv vesnicemi jsme jeli cca 60km/h)... Netusil jsem, co se v te 1,4 D4D skryva a jak dobre sedi v zatackach :-)
Sedmispac: Kdyz zmacknes pravy kolecko, tak ti to nabidne stelovani bassu, vysek apod... nakonec jsou hodiny a nastaveni, zda chce km/l nebo l/100km nebo snad i nejake mile a galony (to si ted nevzpomenu) -
"-- skrytý --" 12.08.05 20:46
« PP
2 Megac: vrže (vrzalo) to při řazení šaltpákou, takové jako pískání kov o kov nebo cinknutí, písknutí...blbě se to vyjadřuje >:D byl jsem v servisu u Tchucha (nebo jak se to píše), tam kde jsem kupoval...technik velice ochotný, projel se se mnou, říkal, že to taky slyší, ale že je to jenom míň namazaný a že to stačí až to přivezu na 15.000km na prohlídku, prej se to občas objeví, pokud se do řazení zasahuje montáží zámku zpátečky, takže nic :-(
tak mě to štvalo tak, že jsem doma před barákem stáhnul takovej ten rámeček s tím pytlíkem od šaltpáky (jde to velice snadno vycvaknout) a vzal kvalitní bílou pastu s teflonem ve spray a pořádně to prostříkal = už to nevrže a řadí to krásně po tichu a lehounce! co si člověk sám neudělá... ;-)
btw: jinak mě ale dost vyděsilo, když jsem nakouknul do tunelu k řadící páce - část kulisy a její fixace je PLASTOVÁ! tunel sám má děsně tenký stěny taky z plastu...no nevím, vypadá to jako hodně velká fórovina 8-s
však uvidíme, časem...
2 Fahrman: napsal jsi, že "to ukazuje aspon kolik km ujedes na 1litr pri aktualnim seslapnuti pedalu plynu" - tak nevím, to tam asi nemám (???) pokud vím, tak je tam akorát průměrná spotřeba na 100km (od posledního nulování), průměrná rychlost (od nulování) a okamžitá spotřeba na 100km...ne? asi to nechápu... :shock: -
"-- skrytý --" 12.08.05 15:35
« PP
No jak psal Petr, tak jsem taky ocekaval, ze bude ukazovat vic nez je realita, ale ze ukazuje o pul litru min me mrzi... no chtel jsem brat u jedne cerpaci stanice abych eliminoval to, ze by kazda cvakla jindy, ale v posledni dobe jezdim delsi streky a tak si nemuzu moc vybirat... Stridam vesmes Agip, JET a OMV... No zatim mam nejakych 2300km, tak to budu sledovat a prip. jim to reklamuju na garancce... Ze mi to bere pres 6 litru me az tak neprekvapuje (hodne nalozene auto + na dalnici cca 150km/h) i tak to ale snad muze klesnout :-)
Jinak jsem s tim spokojeny, ale je fakt, ze jsou jen malinke detaily, ktere me pak stvou - napr. na spinaci vnitrni cirkulace neni ve dne (kdyz sviti slunko) zadny zpusob jak poznat, ze sviti a je zapnuty... u klimatizace je videt, ze je spinac sepnuty a navic sviti jasneji (stejne tak jako vyhrivani zadniho okna)...
Sedmispac - no ukazuje aspon kolik km ujedes na 1litr pri aktualnim seslapnuti pedalu plynu - Praktickou vyuzitelnost jsem v tom ale moc neobjevil :-) -
« PP
Já se také přidám do řady spokojených - PP mi ukazuje 7,0 průměrnou spotřebu a to přesně odpovídá tankování ( já teda beru většinou Aral a sem tam V-power - ale to jen pro dobrý pocit, nic od toho nečekám). Takže bych to být Tebou asi reklamoval.
To sedmispáč: jak Ti to vrže či píská - mě se občas něco slabého ozve při sešlápnutí spojky, ale nepravidelně - taky uvažuju o návštěvě servisu... Dej prosím vědět jestli to bylo jenom tím promazáním