Toyota Corolla
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Toyota
-
"-- skrytý --" 08.09.05 12:52
« Re: Koupě 1.4D4-D MMT corolla sedan
zajimave srovnani je s VW 1,9 66kW, dojdes k tomu, ze jsou prakticky totozne ac ten VW ma o 0,5l vetsi objem a o VW motoru pro Octavku nikdo nepochybuje jestli mu staci nebo ne ... myslim, ze pak neni co dodat, navic tenhle motor od Toyoty je na tom tak o 70% lip s hlucnosti -
"-- skrytý --" 08.09.05 12:28
« Re: Koupě 1.4D4-D MMT corolla sedan
Mam combik 1,4 D4D MMT. Na dalnici i v tech nejdelsich kopcich nemusis jit s rychlosti pod 150km/h - a to jezdim vzdy ve dvou lidech a s min 50kg v kufru. Prvni dva tisice kilometru ten motor oziva... pak klesa spotreba (na coz ja zatim porad cekam :-)
Dynamika taky dobra - jen si t chce zvyknout na situaci kdy stojis napr. na krizovatce a chces se rozjet na plny plyn, tak an to slapnes, ale ono se to rozjede pozvolna - po prvnich cca 5m se ale dostanes k tem avizovanym 1800-2000 ot. a auto vystreli...
PS: Mam pocit, ze sedany a combi jsou po faceliftu vyrabeny v Turecku -
"-- skrytý --" 08.09.05 11:51
« Re: Koupě 1.4D4-D MMT corolla sedan
taky se připojím, mám hatchback s 1.4 D4D, převodovka manuál a taky maximální spokojenost! živý je to hezky >:D i v plným naložení je to příjemný svezení, po 11.000km spotřeba 4,9 (dálnice D1 - po silnicích to klesá tak kolem 4,4) >:D paráda!
dokonce jsem ještě zjistil dotazem na technické oddělení Toyoty CZ, že mám auto vyrobené originál v Japonsku = tak snad to bude držák! >:D
doporučuji koupit! neprohloupíš! -
"-- skrytý --" 08.09.05 11:22
« Re: Koupě 1.4D4-D MMT corolla sedan
mam combi s 1,4D (ale s manualni prevodovkou) a je to naprosto v pohode, po dalnici se da uhanet nahoru dolu 160 - 170 (max. to jede dle tachometru neco pres 190), zrychlovani do 150 je naprosto v pohode pak to trochu "boli" :-). Kdyz se to drzi nad 1800/ot/min., tak je to zivy az dost. To je myslim i odpoved na otazku zrychlovani z krizovatky apod., Feliciim se budes smat ty, neboj :-) .... a hlavne je to uzasne tichy auto, nato ze je to diesel.
Spotreba ted po cca 8tis. km se koliba kolem 5litru. Jsem absolutne spokojeny. -
"-- skrytý --" 08.09.05 07:59
« Koupě 1.4D4-D MMT corolla sedan
Prosím Vás - jaké jsou Vaše jízdní zkušenosti s tímhle "slabým" dieselem? Stačí těch 90 koníků to auto vyvézt do táhlého dlouhého a nebude se mi smát Felina? Jaký je start na zelenou? a předjede to něco ve 130 na dálnici? Uvažuji o koupi a na 2.0 diesel nemám. Díky -
"-- skrytý --" 03.09.05 22:31
« Re: Re: Re: Re: Toyota z USA
Ale když se chce, tak dá ledaccos! Tvůj případ je totiž odlišný od většiny ostatních, ohledně kterých jsem byl v minulosti tázán: Ty to auto totiž už vlastníš, na rozdíl od těch, kdož chtěli nákupem vozu v USA prostě jen ušetřit. Takže to předem osonduj, co by obnášelo přihlášení...
Doufám ale, že s USA neztratíš kontakt, jelikož řadu věcí bys musel tak jako tak řešit dovozem dílů odtamtud.
PS: Důvěrně jsem znal Hondu Acccord přepředchozí generace, která se i pro Evropu vyráběla v USA. Tedy lépe řečeno, znal jsem dvě Hondy Accord, které sjely z téhož výrobního pásu v USA: jedna byla pro trh v USA, druhá pro Evropu. A byly to dva naprosto rozdílné vozy!!! Následně jsem mj. dozvěděl, že výrobní náklady té evropské verze jsou o třetinu vyšší... -
« Re: Re: Re: Toyota z USA
No tak to jste me zklamali...Chtel jsem si neco odvezt odsud,protoze co si rikaj v cechach dealeri za novy auta je neco neskutecnyho !!!Kazdopadne diky za info.Doufal jsem,ze by to nemusel byt problem,ale nechci si dovezt autak,kterej by jen stal u baraku kvuli nemoznosti si ho zaregistrovat.Ale asi neni am.japonec jako am.japonec.Co vim,tak si lidi odsud vozi v posledni dobe Nissany Murano(ale i ty jsou v evropske verzi trosku"odolnejsi") a Acury TSX(evropsky accord).
Takze mi nezbyde nic jineho se poohlednout doma po nejakem jetem Avensisu,ale jelikoz chci zustat u automatu a benzinu,nevim,jesti to ten ctyrvalec utahne,kdyz ho nalozim na poradnou dovolenou :-) . -
"-- skrytý --" 02.09.05 12:02
« Re: Re: Toyota z USA
Ano, zcela obecně nedoporučuji!
Jediné japonské auto, které má za určitých podmínek ("uplacení" jeho příhlášení) smysl dovézt z USA, je Subaru Legacy Outback, který je přinejmenším konstrukčně hodně shodný s evropskou verzí. Ale americká Camry a evropská Camry jsou podle mých velmi omezených informací hodně rozdílné vozy. -
« Toyota z USA
Zdravim vas Toyotaci.Mam dotaz:bylo by u nas servisovatelne a pozdeji prodejne me auticko,ktere momentalne pouzivam ve statech? Jedna se o Toyotu Solaru V6.Vim,ze u nas (v cechach)jezdi stejne Camry,jak tady,coz je technicky temer shodne se Solarou,lisi se jen kastle.Nechci se toho zbavovat,je to velice spolehlive(a svizne :-! )auticko a doprava by nebyla taky tak nakladna. Ale bojim se,jestli to u nas bude umet nekdo profesionalne opravit,pokud se vyskytne nejaky problem.Predem diky za odpoved.
M. -
"-- skrytý --" 01.09.05 00:07
« Re: Re: RAPEX
Svolávačka - posilovač brzd se diskutovala v tématu Toyota Avensis. My kdysi dostali svolávačku na kontrolu jakýhosi ložiska, či co to bylo. Každopádně díky za zprostředkování přístupu z RAPEXu - dá se k tomu nějak veřejně dostat ? Také nechci bezhlavě spoléhat na serióznost českého zastoupení. -
Saab 31.08.05 11:18
« Land Cruiser
RAPEX - systém rychlého varování pro nepotravinové výrobky (EU):
Automobil Toyota Land Cruiser 90/95 (JT a JTE), modely vyrobené v období od 22. května 2001 do 30. září 2002. Vyrobeno v Japonsku.
Hrozí nebezpečí poranění. Spodní kulový kloub, namontovaný do vozidla po delší době užívání, se může obrousit a uvolnit. V krajním případě se kulový kloub může zcela oddělit a způsobit tak ztrátu kontroly nad řízením.
Spotřebitelé byli požádáni o vrácení již zakoupených automobilů. Byla provedena nápravná opatření.
:( -
Saab 31.08.05 11:16
« Brzdy
RAPEX - systém rychlého varování pro nepotravinové výrobky (EU):
Toyota Avensis vyrobená v období od 21. února 2003 do 24. listopadu 2004 (Toyota Avensis TMUK, vyrobeno ve Velké Británii a Turecku.); Toyota Corolla vyrobená v období od 1. dubna 2003 do 14. března 2005; Toyota Corolla vyrobená v období od 7. června 2004 do 17. března 2005.
Hrozí nebezpečí poranění. Snížená brzdová funkce. Kaučuková část vakuové brzdové hadice se může deformovat, což může vést k porušení vakua v posilovači brzd.
Spotřebitelé byli požádáni o vrácení již zakoupených automobilů. Byla provedena nápravná opatření.
Se spotřebou i dynamikou - je to potěšitelné číst, měl jsem za to, že spotř. je relativně vůči konkurenčním common rail dieslům vyšší, trochu mě zarazila ta zmiňovaná nepřesnost pal. počítače v udávaném prům. spotřebě... že by to Japonci nezvládli?